als verjaardagcadeau

14-05-2011 19:10 336 berichten
Alle reacties Link kopieren
wat zouden jullie daarvan vinden als je jarig was en je vriend een seks beurt voor je verjaardag gaf, dus als verjaardagscadeau? of denken jullie kan je niet iets beters verzinnen? ik vind dit idee best goedkoop
quote:Dibbes1 schreef op 08 juni 2011 @ 18:36:

[...]

Joh echt waar? Shala is hier echt goed in, waar bljift ze. DIe kan nog wel lief doen en goed communiceren met smurf.
Hai Smurf! Gefeliciteerd met je verjaardag. Leuk om te lezen dat je spullen voor je uitzet hebt gehad. Wat is het leukste dat je hebt gekregen?
quote:Dibbes1 schreef op 08 juni 2011 @ 18:39:

[...]

Bartolomeus, trek je het niet aan, dat doet Smurf bijna nooit, op iemand reageren. Over het waarom vragen velen zich dus af, tevergeefs ,.

Dank je, ik ga denk ik van het laatste beetje zon genieten.

(En als ik de neiging heb om terug te komen ga ik wel mijn chinchilla uitleggen dat hij zijn etensbakje niet om moet gooien, en dat als hij het toch doet hij niet bij zijn eten kan, en dat hij dan niet zo verontwaardigd naar mij moet kijken alsof ik hem geen eten geef ofzo. Dat heb ik ook al honderd keer gedaan, maar daarmee bereik ik waarschijnlijk meer dan met op dit topic reageren )
quote:bartolomeus schreef op 08 juni 2011 @ 19:09:

[...]

Dank je, ik ga denk ik van het laatste beetje zon genieten.

(En als ik de neiging heb om terug te komen ga ik wel mijn chinchilla uitleggen dat hij zijn etensbakje niet om moet gooien, en dat als hij het toch doet hij niet bij zijn eten kan, en dat hij dan niet zo verontwaardigd naar mij moet kijken alsof ik hem geen eten geef ofzo. Dat heb ik ook al honderd keer gedaan, maar daarmee bereik ik waarschijnlijk meer dan met op dit topic reageren )Da;s toch een hond zo groot klein als een smurf of niet .

Geniet van de zon nog even
quote:Dibbes1 schreef op 08 juni 2011 @ 19:28:

[...]

Da;s toch een hond zo groot klein als een smurf of niet .

Geniet van de zon nog even

Nee, 't zijn knaagdieren, een soort muis/eekhoorn/kangaroo combinatie.

Maar ze kunnen vast door een waterkraan, gezien de (ontelbare) ontsnappingen uit een inmiddels hermetisch afgesloten hok .
Oeps, mijn fout . Legde de link iets teveel met chihuahua's (fout gespeld ook nog wss) .
quote:smurfje251 schreef op 08 juni 2011 @ 18:05:

die beurt heb ik niet gehad hoor, hij was moe vandaag, dus zal hem ook wel teveel zijn geweest.

En je bent met hem omdat....?!
ik van hem hou en gek op hem ben. maar ik heb nog niks gekregen. hij heeft een slechte week zei hij omdat hij bij hem thuis niks gedaan krijgt en gaat slapen overdag
quote:smurfje251 schreef op 10 juni 2011 @ 11:09:

ik van hem hou en gek op hem ben. maar ik heb nog niks gekregen. hij heeft een slechte week zei hij omdat hij bij hem thuis niks gedaan krijgt en gaat slapen overdag

ik van hem hou en gek op hem ben. maar ik heb nog niks gekregen. hij heeft een slechte week zei hij omdat hij bij hem thuis niks gedaan krijgt en gaat slapen overdagIk kan het mis hebben smurfje, maar volgens mij is hij, buiten jouw familie, de enige die wel eens lief tegen je is. Is dat zo of zit ik er naast?
iedereen is lief tegen me
quote:smurfje251 schreef op 10 juni 2011 @ 16:27:

iedereen is lief tegen meDan zit ik ernaast. Ik dacht dat je misschien zo blij was dat hij weleens lief tegen je is en je knuffelt enzo, dat je al zijn minder leuke kanten daarom voor lief neemt. Maar dan ben ik uitgeraden meid.

ik van hem hou en gek op hem ben. maar ik heb nog niks gekregen. hij heeft een slechte week zei hij omdat hij bij hem thuis niks gedaan krijgt en gaat slapen overdagWaar hou je van en waar ben je gek op?

ik van hem hou en gek op hem ben.

Wat is er dan zo leuk en speciaal aan hem?

Je hebt tot nu toe alleen maar vervelende dingen genoemd over hem.

Ja en dat je het soms leuk hebt samen. Maar wat kan er nou leuk zijn aan iemand die jou zo vaak zo vervelend behandelt?
Sorry hoor....moet het nu toch even kwijt.

Om de paar dgn lees ik weer even bij op dit topic...en elke keer verbaas ik me weer dat er nog steeds mensen op in gaan.

Jullie kunnen toch wel zien dat DIT NEP IS!

* telt tot 100 *

Er volgt nu vast een reactie van Smurfje om te zeggen dat "het niet nep is omdat dr vriend echt wel een doos bonbons heeft gekocht voor Pipo de Clown, want die was vorige maand jarig en Pipo is toch ook geen acrobaat, want die liegt nooit en houdt eigenlijk meer van aardbeien, behalve op de momenten dat Adriaan d'r slaat omdat ze niet genoeg op Bassie lijkt. Want Bassie is dr buurman, en die geeft haar gewoon altijd een beurt, niet alleen op dr verjaardag...en of wij dat dan gek vinden"..
Geloof me, dit is (helaas) niet nep...
quote:QNubian schreef op 11 juni 2011 @ 13:18:

Er volgt nu vast een reactie van Smurfje om te zeggen dat "het niet nep is omdat dr vriend echt wel een doos bonbons heeft gekocht voor Pipo de Clown, want die was vorige maand jarig en Pipo is toch ook geen acrobaat, want die liegt nooit en houdt eigenlijk meer van aardbeien, behalve op de momenten dat Adriaan d'r slaat omdat ze niet genoeg op Bassie lijkt. Want Bassie is dr buurman, en die geeft haar gewoon altijd een beurt, niet alleen op dr verjaardag...en of wij dat dan gek vinden"..Pipo de Clown is een man.
quote:mamalief schreef op 11 juni 2011 @ 13:19:

Geloof me, dit is (helaas) niet nep...Helaas niet inderdaad
quote:smurfje251 schreef op 10 juni 2011 @ 16:27:

iedereen is lief tegen meBehalve jij
quote:VotesforLeo schreef op 12 juni 2011 @ 10:20:

[...]

Behalve jijDat valt reuze mee. Dit gedrag beloond haarzelf. Namelijk dat ze niet zelf verantwoordelijk is voor haar eigen fuckups en daar niks mee hoeft te doen. Want ze kan altijd schuilen achter hoe slecht ze behandeld wordt.
Tja, zo kan je het ook bekijken
Ze heeft er geen enkel belang bij er van te leren. Anders zou ze dat wel doen.
Ooh joh, daar was ik na haar vorige topics al over uit. Eén bodemloze put
Ik weet al precies wat Smurfje haar verlaat cadeau worden gaat!

Ze mag wanneer het die man uitkomt, weer door de regen een tientje komen brengen, zodat ie zijn wiet kan halen!

Vervolgens krijgt ze dan wellicht toch die beurt in de bosjes (omdat niemand mag weten dat hij haar keest)

Daarna gaat hij met zijn vriendin en kind (dat hij niet wile erkennen) waarschijnlijk op een verjaardag of naar een ander feestje, zodat Smurf weer alleen thuiszit bij haar ouders en een sms van hem krijgt dat zij hem niet moet bellen en/of smsén.

Want... zo gaat het al de hele tijd en zo zal het wel blijven gaan.

Echt.... dit houdt niet op en Smurf die blijft er maar intrappen
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven