Verliefd op getrouwde man

07-06-2011 03:30 168 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mezelf in een moeilijke situatie gezet.

Ik heb in juli 2010 via internet een man leren kennen, die mij weer heeft laten geloven wat liefde is. Hij is stapelgek op mij, en we spreken elkaar iedere dag. Alleen nu komt het: Hij is getrouwd.

Na twee maanden zegt hij mij dat hij wil scheiden. Dit traject zou 8 maanden duren. Ondertussen zijn zij uit elkaar gegaan, maar na 3 maanden vertelde hij dat zij weer samen wonen omdat hij anders het huis kwijt raakt als zij NU gaan scheiden.

Hij heeft mij verteld dat zij sinds dat hij mij kent ook geen seks hebben gehad, niet samen slapen en ook niet dingen samen doen. Hij is aan het wachten totdat zij zegt: Ok, laten we er mee kappen.

Vorige week heeft hij haar al verteld dat hij niet meer verliefd is op haar. En hij wou vandaag de scheiding weer te sprake stellen, maar hij kon het niet omdat zij zo verdrietig was.

Het knaagt mij van binnen dat zij weer 4 maanden samenwonen, ook al gebeurt er niks tussen hun. Zij denkt namelijk dat alles weer goedkomt. Ik heb hem gezegd dat hij haar niet zo lang voor de gek moet houden.

Kan ik na 11 maanden van hem eisen om te scheiden, of moet ik hem daar in meer tijd geven ?
Ik ga alle smoezen van vreemdgaande getrouwde kerels hier niet neerzetten, maar alle smoezen die jouw getrouwde lamlul je verkoopt staan erbij! Trap er niet in meid, dit is een enkeltje "veel verdriet" voor jou. Begin er niet aan!
Jouw man heeft zich goed ingelezen in de welbekende smoezenlijst.

I hate to break it to you maar hij gaat niet scheiden. Maar dat weet je eigenlijk al toch?
Ik geloof hem wel, tenminste dat wil ik. Maar ben ik dan niet egoistisch als ik zeg, dat hij kan terug komen als hij gescheiden is ?

Ik zit er meer aan te denken om hem deze week nog te geven, en dat ik anders die vrouw aanspreek. Ik weet namelijk wie het is op facebook.
Hij laat jou geloven wat liefde is?

Is liefde als getrouwde man op een datingsite op zoek gaan naar een minnares?

Je bent toch niet echt zo naïef dat je denkt dat deze man voor jou gaat?

Afkappen die handel en ga op zoek naar betrouwbaar materiaal.
Die vrouw aanspreken? Hoezo?

Je moet bij die vent zijn, laat die vrouw erbuiten.
Wat heb je eraan om hem een ultimatum te stellen en dreigen zijn vrouw in te lichten? Dat is niet een heel "liefde"volle aanpak.

Hij houdt je al een jaar aan het lijntje. Wat maakt dat je denkt dat die ene week het verschil gaat maken?
Als je zijn vrouw inlicht, omdat hij niet voor jou kiest, vind ik je een vals loeder. Hij wil je erbij, meer niet. Jij wil meer maar dat krijg je dus niet. Einde verhaal.
Hmm bedankt allemaal maar ik zie in dat ik weinig aan deze reacties heb, aangezien jullie niet de situatie kennen. Sorry voor dit.
We begrijpen het wel hoor; wij kennen hem niet, hij is anders, wij zijn er niet bij als jullie samen zijn. Eigenlijk is het een prachtkerel.

Doe niet zo naief.
Je krijgt niet de reacties waarop je hebt gehoopt? De waarheid is hard hè?

Weet je wat nog harder is? Dat liefdesverdriet waar jij binnenkort mee komt te zitten.

Maar als jij daarvoor kiest dan moet je dat zelf weten. Weet alleen dat je nu gewaarschuwd wordt voor iets dat 100% zeker gaat gebeuren. Sterkte alvast met het liefdesverdriet.
Wat vind je er eigenlijk van dat een getrouwde man op een datingsite staat? Vind je dat een goed teken TO?
Oei.
Liefdingske, hoe is de situatie dan?
.
quote:liefdingske schreef op 07 juni 2011 @ 04:33:

Hmm bedankt allemaal maar ik zie in dat ik weinig aan deze reacties heb, aangezien jullie niet de situatie kennen. Sorry voor dit.

Wij kennen jouw situatie wél.

We kennen 'm beter dan jij blijkbaar. Denk je dat jij de eerste bent met jouw verhaal? Je bent de zoveelste, helaas.

Jij kent deze man niet. Hij heeft je betoverd met woorden, dat is alles. Niemand kan garanderen dat zijn daden bij zijn woord gevoegd zullen worden.

Ga ermaar vanuit dat hij met zijn vrouw naar bed gaat, gewoon bij haar blijft en jij aan het lijntje wordt gehouden.

Jij bent zijn fantasiewereld, naast zijn echte leven.

Ga weer een echt leven leiden meid, serieus, wees in ieder geval zo sterk om hem te zeggen dat als hij dan echt werkelijk gescheiden is je hem wel weer eens spreekt.

Scheiden hoeft geen acht maanden te duren. Acht maanden leek lekker lang toen hij het je zei. Kon hij je fijn nog een tijdje aan het lijntje houden. Niet wetend dat jullie zo lang contact zouden hebben natuurlijk.

We hebben het hier allemaal al vele malen gelezen, geloof me, je bent geen uitzondering. En hij ook niet.
Overigens kun jij helemaal niks eisen. Dat is juist zo ellendig van de situatie waar jij in zit.

Je bestaat namelijk niet.

Als zijn vrouw achter jouw bestaan komt hoor je waarschijnlijk nooit meer iets van hem.

En dat weet ik uit eigen ervaring.
Eens met bovenstaande posters! Maar laat ik je niet ALLE hoop ontnemen: mijn vriendin wat ooit in hetzelfde schuitje en die heb ik tijdens een van de vele huilsessies een artikel onder de neus geschoven waarin stond dat slechts 2,5 procent van alle vreemdgaande mannen die zeggen dat ze weggaan bij de vrouw ook daadwerkelijk weggaat. Dus je hebt nog kans..
Mannen die hun vrouw verlaten voor een ander, die 2,5% dus, doen dat doorgaans vrij snel nadat de buitenechtelijke relatie begonnen is. Na 11 maanden gaat dat echt niet meer gebeuren, zeker niet omdat ze "weer" samen wonen. Weet je zeker dat hij ooit weg geweest is. Zeker als in: heb je het met eigen ogen gezien?

Een getrouwde man die zich inschrijft op een dating site is niet te vertrouwen. Die wil vooral buiten de deur neuken.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Liefdingske: hij liegt tegen je en hij liegt tegen zijn vrouw. Hij gaat haar niet verlaten. Waarom zou je als een hondje op hem zitten wachten terwijl je je tijd ook aan mannen zou kunnen besteden die WEL voor 100% voor je gaan?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:liefdingske schreef op 07 juni 2011 @ 03:47:

Ik geloof hem wel, tenminste dat wil ik. Maar ben ik dan niet egoistisch als ik zeg, dat hij kan terug komen als hij gescheiden is ?

als dat egoïstisch is dan zijn heeeeeeel veel vrouwen heel egoïstisch. Zolang hij getrouwd is, zou ik hem mijn huis en mijn bed uit schoppen. What he will do to his wife, he will do to you!!!! (ja er zijn zeker uitzonderingen op de regel maar er zijn er zo weinig)

Ik zit er meer aan te denken om hem deze week nog te geven, en dat ik anders die vrouw aanspreek. Ik weet namelijk wie het is op facebook.

Laat zijn vrouw erbuiten, zij is net zo goed zijn "slachtoffer" als dat jij dat ben. Waarom haar opzadelen met jouw verdriet?
quote:BWitched schreef op 07 juni 2011 @ 07:03:

Mannen die hun vrouw verlaten voor een ander, die 2,5% dus, doen dat doorgaans vrij snel nadat de buitenechtelijke relatie begonnen is. Na 11 maanden gaat dat echt niet meer gebeuren, zeker niet omdat ze "weer" samen wonen. Weet je zeker dat hij ooit weg geweest is. Zeker als in: heb je het met eigen ogen gezien?

Een getrouwde man die zich inschrijft op een dating site is niet te vertrouwen. Die wil vooral buiten de deur neuken.

En deze neukt alleen virtueel. Kun je nagaan hóe vast hij nog in zijn huwelijk zit.

Natuurlijk is hij niet weggeweest. Hij woonde gewoon in Dedemsvaart of Bruinisse, net als altijd, en hij speelt sprookjesprins op internet. Hij had ook niet verwacht dat het zo lang zou gaan lopen, deze virtuele verhouding.

Zijn vrouw heeft hier misschien wel eens een topic geopend over haar ergernis aan 's mans hobby: de computer.

Ironisch toch......
De volgende keer metéén contact verbreken zodra je hoort dat hij getrouwd is. Je weet nu uit ervaring wat een gedoe het is.

Dus nee, je kunt niet eisen dat hij na elf maanden van zijn vrouw gaat scheiden. Daar heb jij niks mee te maken.

Al helemaal niet als wat jullie 'hebben' slechts virtueel bestaat.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:liefdingske schreef op 07 juni 2011 @ 04:33:

Ja, we vertellen je niet wat je wilt horen.

Maar stel, stel je nou eens voor dat het wel zo gaat lopen zoals jij dat wenst. Ga je hem dan ook dwingen om niet meer op datingsites te staan? Heb je echt oogkleppen op? En niemand blijft zijn hele leven verliefd!

En voor wat betreft een scheiding. Niemand weet hoe lang dat gaat duren.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 07 juni 2011 @ 07:35:

[...]

Ja, we vertellen je niet wat je wilt horen.

Maar stel, stel je nou eens voor dat het wel zo gaat lopen zoals jij dat wenst. Ga je hem dan ook dwingen om niet meer op datingsites te staan? Heb je echt oogkleppen op? En niemand blijft zijn hele leven verliefd!

En voor wat betreft een scheiding. Niemand weet hoe lang dat gaat duren.Ik gok zo maar dat dat wel eens heel lang kan gaan duren...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven