Verliefd op getrouwde man

07-06-2011 03:30 168 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mezelf in een moeilijke situatie gezet.

Ik heb in juli 2010 via internet een man leren kennen, die mij weer heeft laten geloven wat liefde is. Hij is stapelgek op mij, en we spreken elkaar iedere dag. Alleen nu komt het: Hij is getrouwd.

Na twee maanden zegt hij mij dat hij wil scheiden. Dit traject zou 8 maanden duren. Ondertussen zijn zij uit elkaar gegaan, maar na 3 maanden vertelde hij dat zij weer samen wonen omdat hij anders het huis kwijt raakt als zij NU gaan scheiden.

Hij heeft mij verteld dat zij sinds dat hij mij kent ook geen seks hebben gehad, niet samen slapen en ook niet dingen samen doen. Hij is aan het wachten totdat zij zegt: Ok, laten we er mee kappen.

Vorige week heeft hij haar al verteld dat hij niet meer verliefd is op haar. En hij wou vandaag de scheiding weer te sprake stellen, maar hij kon het niet omdat zij zo verdrietig was.

Het knaagt mij van binnen dat zij weer 4 maanden samenwonen, ook al gebeurt er niks tussen hun. Zij denkt namelijk dat alles weer goedkomt. Ik heb hem gezegd dat hij haar niet zo lang voor de gek moet houden.

Kan ik na 11 maanden van hem eisen om te scheiden, of moet ik hem daar in meer tijd geven ?
Och, nog zo'n naief dinkske die denkt dat een man zijn vrouw gaat verlaten voor haar...
Zoals je eraan komt, kom je er ook weer vanaf.

Veel suc-6 met deze zak hooi prachtkerel!
Nope
Heel simpel, als hij met jou exclusief verder had gewild had hij dat al gedaan. Al lang. Oogkleppen af en de wijze raad hier aannemen. Als jij zo gek bent op iemand en je eigen relatie is kut wacht je ook geen jaar met weggaan. Niet wat je wilt horen....wel de waarheid. Deze gaat gewoon nooit voor jou kiezen.

En om de shock compleet te maken voor je, ja hoor, ze neuken ook nog steeds samen.
Och erm, wat trap je erin.

Aanspreken op FB is not done, nooit niet.

Je bent zeker nog erg jong?
"Het knaagt mij van binnen dat zij weer 4 maanden samenwonen, ook al gebeurt er niks tussen hun. Zij denkt namelijk dat alles weer goedkomt. Ik heb hem gezegd dat hij haar niet zo lang voor de gek moet houden."

Hij houdt jou voor de gek.
er word er maar 1 voor de gek gehouden en dat is niet zijn vrouw
Ik durf er zelfs vanuit te gaan dat die man en zijn vrouw het nog nooit over een scheiding gehad hebben.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:shahla schreef op 07 juni 2011 @ 08:09:

Ik durf er zelfs vanuit te gaan dat die man en zijn vrouw het nog nooit over een scheiding gehad hebben.

Precies.

Grote kans dat die vrouw denkt dat ze gelukkig getrouwd is.

Daarom hoort TO ook niks meer van die man als ze zijn vrouw aanspreekt.

Of hij wordt kwaad en beschuldigt haar van het verwoesten van zijn huwelijk of zo.
Wat een armoe, dat de man die jou heeft laten geloven in de liefde, je zo voorliegt.
Stressed is just desserts spelled backwards
als je de vrouw zou aanspreken verwoest je behalve jouw wereld, want dan zijn de rapen wat hem betreft echt gaar, en zal hij acuut met je breken, ook die van haar.

Het is al erg genoeg dat ze zo´n zakkewasser van een man heeft...

een vriendin er op na houden is pas oke als alle partijen daarvan op de hoogte zijn en ermee kunnen dealen.

en dat is meestal niet het geval.

ik denk dat je niet de eerste bent voor deze creep, en zeker niet de laatste... arme echtgenote
quote:eleonora schreef op 07 juni 2011 @ 08:18:

[...]

Precies.

Grote kans dat die vrouw denkt dat ze gelukkig getrouwd is.

Daarom hoort TO ook niks meer van die man als ze zijn vrouw aanspreekt.

Of hij wordt kwaad en beschuldigt haar van het verwoesten van zijn huwelijk of zo.

Ja, dikke kans dat hij dan boos wordt en híj het contact verbreekt.

In die zin zou ik het zelfs aanraden om die vrouw aan te spreken.

De uitkomst zal het beste voor TO zijn.

Voor die vrouw echter niet.

Daarom moet TO zelf de wijste zijn en het contact verbreken.

Zich niet bemoeien met dat huwelijk.

Die vrouw weet nergens van en leeft gewoon haar leven met haar man. Waarom zou je daar in gaan wroeten terwijl de uitkomst dan tóch is dat tussen man en TO het contact stopt.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Een relatie beginnen/onderhouden met een getrouwde man, dat is echt not done! Als jij dat wilt, zit je in mijn ogen helemaal fout!

Vraag: wil jij jouw geluk gaan bouwen op het ongeluk van een ander???

Ik zou me daar persoonlijk nooit echt gelukkig mee voelen.

Mijns inziens is er maar één optie: KAPPEN!
nu zijn we wel keihard voor TO, maar ze is wel erg vedrietig.. al is de waarheid idd hard.

Je zit in een benarde positie, veel sterkte met voor jezelf kiezen.

je zal door veel vedriet heen moeten. en ook al besef je later, hij is het niet waard. Zo voelt dat nu ongetwijfeld niet!
Zeg TO, een getrouwde man die vrouwen op het internet oppikt, gaat er dan geen belletje bij je rinkelen?
Ik denk dat TO niet ziet dat de waarheid hard is, maar zeker weet dat haar getrouwde man de uitzondering op de regel is en écht van haar houdt. Dat dit zo speciaal is dat het wél goed gaat aflopen.

Maar ik hoop dat ze er nu anders over is gaan denken.
Ik moet eigenlijk keihard lachen dat je hier in trapt..
Je bent niet egoistisch als je zegt dat hij terug kan komen als hij gescheiden is, dat is juist het enige juiste wat je nu kunt doen. Zeg dat tegen hem en hou dat vooral ook vol, ook als het je moeite kost. Als hij echt zoveel va je houdt, dan staat hij over een paar maanden met de scheidingspapieren voor je deur. En als dat niet het geval is, dan zal het verdriet slijten en kom je daarna vast iemand tegen die wel voor jou wil gaan.
hahaha ik moet hier echt heel hard om lachen. denk je nou echt dat ie gaat scheiden? durf te wedden dat hij helemaal niet tegen zijn vrouw heeft gezegd dat ie wil scheiden. wat deze meneer doet is jou zo lang mogelijk aan het lijntje houden zodat ie lekker van bil kan gaan met een ander. Zou jij trouwens zo een kerel willen hebben die getrouwd is en op een datingsite zit?

Sorry maar je bent echt een dombo, hoe de situatie ook zal zijn volgens jou (want deze vent is natuurlijk 'anders') hij gaat echt niet scheiden. Nou anyway succes met je lover.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
quote:liefdingske schreef op 07 juni 2011 @ 04:33:

Hmm bedankt allemaal maar ik zie in dat ik weinig aan deze reacties heb, aangezien jullie niet de situatie kennen. Sorry voor dit.

Fantastisch, ze zijn er nog!!

In al die jaren dat ik op het Viva forum zit mee te lezen ben jij dus gelukkig de uitzondering van een vrouw met getrouwde man die wel eerlijk is en netjes gaat scheiden om uiteindelijk met jou, zijn geliefde minnares, verder te gaan......
Van bil gaan?

Na 11 maanden smachten achter de computer?

Welnee, dat komt er nooit meer van, dat station is al láng gepasseerd, als dat ooit al de bedoeling was.

Was het echt serieus dan was er al lang een ontmoeting geweest. Dit is wat het is, gebakken lucht.

Liefdingske, je vindt dat we uit onze nek kletsen denk ik, we zijn hard en gemeen maar voor mezelf sprekend, meid, dat ben ik écht niet. Ik vind het ellendig dat je zo verslingerd bent aan iemand die je zo besodemietert.

Ik snap dat je zijn vrouw wil benaderen maar dat zou je dan uit wraak doen, niet om haar te waarschuwen dat haar man virtueel met zijn piemel zwaait en goedgelovige meiskes het hoofd op hol brengt. In het gunstigste geval gooit die vrouw haar man de deur uit. En dan? Wil jij 'm dan serieus hebben? Zo'n kneus? Die 11 maanden onzin met een verlengsnoer verkoopt?

Lieve schat, een getrouwde man op een datingsite, terwijl zijn vrouw toen nog niks wist van die zogenaamde scheiding,

gewoon toen hij getrouwd was, for rich and for poor, for better

or worst......

Zo iemand gaat jou niet gelukkig maken. Zie je dat echt niet in?
quote:eleonora schreef op 07 juni 2011 @ 06:28:

[...]

Wij kennen jouw situatie wél.

We kennen 'm beter dan jij blijkbaar. Denk je dat jij de eerste bent met jouw verhaal? Je bent de zoveelste, helaas.

Jij kent deze man niet. Hij heeft je betoverd met woorden, dat is alles. Niemand kan garanderen dat zijn daden bij zijn woord gevoegd zullen worden.

Ga ermaar vanuit dat hij met zijn vrouw naar bed gaat, gewoon bij haar blijft en jij aan het lijntje wordt gehouden.

Jij bent zijn fantasiewereld, naast zijn echte leven.

Ga weer een echt leven leiden meid, serieus, wees in ieder geval zo sterk om hem te zeggen dat als hij dan echt werkelijk gescheiden is je hem wel weer eens spreekt.

Scheiden hoeft geen acht maanden te duren. Acht maanden leek lekker lang toen hij het je zei. Kon hij je fijn nog een tijdje aan het lijntje houden. Niet wetend dat jullie zo lang contact zouden hebben natuurlijk.

We hebben het hier allemaal al vele malen gelezen, geloof me, je bent geen uitzondering. En hij ook niet.Eleonora, ik vind jouw postings altijd een verademing. Je weet de spijker op zijn kop te slaan, zonder veroordelend te zijn. Yay
Hij heeft al maanden geen seks met zijn vrouw, ze doen "niets" samen en hij wacht totdat zij voorstelt uit elkaar te gaan? Als hij nu gaat scheiden krijgt hij niets en verliest hij het huis?

Jij kent overduidelijk die hele lange smoezenlijst niet waarmee vreemdgaande getrouwde mannen hun bijslaapje aan het lijntje houden.

Je hebt een enkele reis liefdesverdriet in handen TO. Zet er een punt achter. Je hebt nu nog maar 11 maanden verspild, laat het niet meer tijd worden die je verspild aan deze man.
even serieus, begrijp ik nou goed dat er nog nooit een ontmoeting is geweest?
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Jammer dat je niet meer reageert, TO...

Ik hoop dat je de goede keuze maakt en voor jezelf kiest in plaats van zo'n hansworst die z'n vrouw voorliegt (en jou erbij)
quote:norma_jeane schreef op 07 juni 2011 @ 09:50:

even serieus, begrijp ik nou goed dat er nog nooit een ontmoeting is geweest?

In de OP staat 'we 'spreken' elkaar iedere dag'.

Er staat dat ze elkaar via internet kennen maar nergens dat ze ook echt ontmoeten.

Maar goed, als ze dat wel doen, seks hebben, dan nóg wordt ze aan het lijntje gehouden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven