Goede dag, slechte dag .. Deel 3
dinsdag 7 juni 2011 om 13:15
Ja dat zeg ik dus iedere keer.
Kijk bij het maken van de trapleuning heeft vader ook tig keer gezegd dat ie zou komen en dat het eigenlijk maanden duurde, maar dat had voor mij geen prioriteit. Die hele leuning mag er sowieso wel af blijven.
Maar eten heb ik iedere dag nodig...
Wil nu met zakken aardappelen gaan slepen maar hoe handig is dat op de fiets...
Kijk bij het maken van de trapleuning heeft vader ook tig keer gezegd dat ie zou komen en dat het eigenlijk maanden duurde, maar dat had voor mij geen prioriteit. Die hele leuning mag er sowieso wel af blijven.
Maar eten heb ik iedere dag nodig...
Wil nu met zakken aardappelen gaan slepen maar hoe handig is dat op de fiets...
dinsdag 7 juni 2011 om 13:21
Nou eerst waren ze op vakantie. En daarna zijn ze er niet meer over begonnen.
En vrijdag zei mijn vader dat ze nog wel een keer kwamen klussen en toen zei ik dat boodschappen meer prioriteit hadden voor mij.
Maar zo zijn mijn ouders... ze zijn niet echt daadkrachtig. Soms willen ze het wel maar laten ze de weken gewoon voorbij gaan zonder iets te doen.
(Ja ik heb het niet van een vreemde )
Ze moeten overigens wel gewoon werken enzo, zouden dus ook niet iedere dag kunnen.
En vrijdag zei mijn vader dat ze nog wel een keer kwamen klussen en toen zei ik dat boodschappen meer prioriteit hadden voor mij.
Maar zo zijn mijn ouders... ze zijn niet echt daadkrachtig. Soms willen ze het wel maar laten ze de weken gewoon voorbij gaan zonder iets te doen.
(Ja ik heb het niet van een vreemde )
Ze moeten overigens wel gewoon werken enzo, zouden dus ook niet iedere dag kunnen.
dinsdag 7 juni 2011 om 13:56
verdorrie word ik gebeld door de hypotheek dat mijn eerste betaling nog niet binnen is en waar die blijft. Ja doei! Heb het op 27 mei overgemaakt rekeningnummer en alles klopt. Zegt ze ja het is nog niet binnen. Kan ik er wat aan doen dat hun administratie ruk is. Als ze maar niet denken dat ik bewijs ga sturen heb het helemaal gehad met hun en hun gezeik
dinsdag 7 juni 2011 om 14:33
Blech k heb echt weer nergens energie voor.
Als mijn ouders niet willen helpen met de boodschappen dan ga ik die kennis van t VW vragen (Piet).
Mijn broertje ging vorige week afrijden en eigenlijk had ik gedacht dat die wel zijn rijbewijs zou halen. Was helaas gezakt. Die wil meestal dat soort dingetjes best even doen (boodschappen e.d. )
Als mijn ouders niet willen helpen met de boodschappen dan ga ik die kennis van t VW vragen (Piet).
Mijn broertje ging vorige week afrijden en eigenlijk had ik gedacht dat die wel zijn rijbewijs zou halen. Was helaas gezakt. Die wil meestal dat soort dingetjes best even doen (boodschappen e.d. )
dinsdag 7 juni 2011 om 15:31
Nee geen rijbewijs, Chat.
En al zou ik het hebben, ook dan geen behoefte aan een auto (maar wel lief aangeboden), ivm de kosten.
Heb alleen af en toe iemand nodig die iets voor me kan rijden, that's it.
Of waar we het laatst over hadden, de bezorgservice. Maar dan moet de weg eerst gemaakt zijn hier, anders wordt het denk ik een heel dure grap.
Die kerel waar ik nu mee mail heeft trouwens wel een auto. Maar of hij op de eerste date wil boodschappen doen dat weet ik niet
En al zou ik het hebben, ook dan geen behoefte aan een auto (maar wel lief aangeboden), ivm de kosten.
Heb alleen af en toe iemand nodig die iets voor me kan rijden, that's it.
Of waar we het laatst over hadden, de bezorgservice. Maar dan moet de weg eerst gemaakt zijn hier, anders wordt het denk ik een heel dure grap.
Die kerel waar ik nu mee mail heeft trouwens wel een auto. Maar of hij op de eerste date wil boodschappen doen dat weet ik niet
dinsdag 7 juni 2011 om 15:53
Moon ik kan heel veel boodschappen houden op mijn fiets. Ik heb ook hele sterke fietstassen kan zwaar spul in.
Ibi blij voor je dat het al is opgelost maar kost je wel weer heel veel frustratie
yellow heb je al op bol.com gekeken? Daar verkopen ze ook 2e hands boeken. Of op MP
Moest trouwens wel lachen om jou, je taalgebruik!
Ibi blij voor je dat het al is opgelost maar kost je wel weer heel veel frustratie
yellow heb je al op bol.com gekeken? Daar verkopen ze ook 2e hands boeken. Of op MP
Moest trouwens wel lachen om jou, je taalgebruik!
dinsdag 7 juni 2011 om 16:02
neh boodschappen is niet het leukste op een eerste date moon. Hoewel mijn zus als eerste afspraak is gaan strijken bij de man die nu haar man is. Die had een soort strijkmachine afzo maar ze hadden elkaar wel al eens ontmoet.
Ja word daar echt gefrustreerd van en dan ook geen excuus aanbieden ofzo he
Ja word daar echt gefrustreerd van en dan ook geen excuus aanbieden ofzo he
dinsdag 7 juni 2011 om 16:04
ik zie het al gebeuren op de eerste date. Moon die vraagt even te stoppen bij de supermarkt. Hij denkt dat ze snel ff een pakje kauwgom moet halen. Komt ze met tassenvol naar buiten!
Ik moet ook lachen om Geels taalgebruik. Teken dat ze echt boos is denk ik. Heb het nl ook. Ik kan vreselijk grof zijn en vloeken als een ouwe vent
Ik moet ook lachen om Geels taalgebruik. Teken dat ze echt boos is denk ik. Heb het nl ook. Ik kan vreselijk grof zijn en vloeken als een ouwe vent
dinsdag 7 juni 2011 om 16:05
Maar moet je ook een kwartier fietsen vanaf de super, Mika?
(ik moet toch iets vinden waardoor ik écht een keer met de auto boodschappen moet doen )
Misschien ga ik zo maar slapen. Heb al veel geprobeerd om me beter te gaan voelen maar het helpt niet.
Kwam er wel achter dat ik vanochtend mijn medicijnen was vergeten... Dat kan ook uitmaken.
(ik moet toch iets vinden waardoor ik écht een keer met de auto boodschappen moet doen )
Misschien ga ik zo maar slapen. Heb al veel geprobeerd om me beter te gaan voelen maar het helpt niet.
Kwam er wel achter dat ik vanochtend mijn medicijnen was vergeten... Dat kan ook uitmaken.
dinsdag 7 juni 2011 om 16:09
Moon zorg dat je goede fietstassen krijgt, ik zou niet elke keer van een ander afhankelijk willen zijn voor boodschappen. Maar dat ben ik. En zoals ik al zei ik kan gewoon heel veel boodschappen in 1x meenemen, maar heb ook een goede fiets
Ik vergeet mijn medicijnen ook wel eens en merk het direkt de volgende dag. Kut gevoel is dat
Ik vergeet mijn medicijnen ook wel eens en merk het direkt de volgende dag. Kut gevoel is dat
dinsdag 7 juni 2011 om 16:11
quote:Chatterly schreef op 07 juni 2011 @ 16:04:
ik zie het al gebeuren op de eerste date. Moon die vraagt even te stoppen bij de supermarkt. Hij denkt dat ze snel ff een pakje kauwgom moet halen. Komt ze met tassenvol naar buiten!
Ik moet ook lachen om Geels taalgebruik. Teken dat ze echt boos is denk ik. Heb het nl ook. Ik kan vreselijk grof zijn en vloeken als een ouwe vent Ik zie het helemaal voor me
Ik moet ook lachen om Geels taalgebruik. Teken dat ze echt boos is denk ik. Heb het nl ook. Ik kan vreselijk grof zijn en vloeken als een ouwe vent Ik zie het helemaal voor me
dinsdag 7 juni 2011 om 16:13
quote:mika65 schreef op 07 juni 2011 @ 16:09:
Moon zorg dat je goede fietstassen krijgt, ik zou niet elke keer van een ander afhankelijk willen zijn voor boodschappen. Maar dat ben ik. En zoals ik al zei ik kan gewoon heel veel boodschappen in 1x meenemen, maar heb ook een goede fiets
Eh... ik heb sinds oktober nog nooit hulp gehad met de boodschappen.
Ik heb fietstassen. Het gaat gewoon om één keer een voorraad van zware dingen.
Eh... ik heb sinds oktober nog nooit hulp gehad met de boodschappen.
Ik heb fietstassen. Het gaat gewoon om één keer een voorraad van zware dingen.
dinsdag 7 juni 2011 om 16:14
Ik heb voor shakespear en Lancelot een 6.3 gehaald hoorde ik net. Nouja zeg, ik dacht dat ik fantastisch was tijdens dat tentamen... het is iig gehaald!
Moon, lijkt me een interessante eerste date..
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook mijn fietstassen volprop en dan op die manier aan de slag ga.
Hoop dat de rust je goeddoet
Mika en chat Sorry voor mijn taalgebruik, maar ik vind dat wijf gewoon een stomme teef.
Moon, lijkt me een interessante eerste date..
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook mijn fietstassen volprop en dan op die manier aan de slag ga.
Hoop dat de rust je goeddoet
Mika en chat Sorry voor mijn taalgebruik, maar ik vind dat wijf gewoon een stomme teef.
dinsdag 7 juni 2011 om 16:14
Mijn nichtje was laatst ook al een beetje ontstemd dat ik met drie tassen kwam aanzetten toen we even samen boodschappen gingen doen (okee 1 x hulp gehad sinds oktober).
Maar zij heeft al sinds haar 18e een auto en kan zich denk ik niet voorstellen hoe het is om er geen te hebben.
Dan denk ik: als we nu toch rijden...
Maar zij heeft al sinds haar 18e een auto en kan zich denk ik niet voorstellen hoe het is om er geen te hebben.
Dan denk ik: als we nu toch rijden...