Oude Slimmies Verenigt U!
dinsdag 7 juni 2011 om 15:37
Misschien ken je ze nog, die oude Slimme Meiden. Altijd in voor een pak bokkenpootjes en wat gebrabbel over baby'sde huiswinkel. Die oude Slimme Meiden die ondertussen (bijna) allemaal moederT zijn, sommigen zelfs 2x, en het forum compleet verwaarlozen. Die oude Slimme Meiden die het stokje hebben doorgegeven aan de nieuwe generatie slimmies, omdat ze het tegenwoordig 'te druk' hebben met hun kind.
Nou, die Slimme Meiden zoek ik.
ALLEMAAL!!
Kom je ze tegen op dit forum -bijvoorbeeld op het 'wie zoek jij'-topic dat ze compleet aan het vervuilen zijn- stuur ze dan hierheen! Brute kracht is geoorloofd!
Bij voorbaat dank.
Nou, die Slimme Meiden zoek ik.
ALLEMAAL!!
Kom je ze tegen op dit forum -bijvoorbeeld op het 'wie zoek jij'-topic dat ze compleet aan het vervuilen zijn- stuur ze dan hierheen! Brute kracht is geoorloofd!
Bij voorbaat dank.
dinsdag 7 juni 2011 om 17:40
Jaaa! Heerlijk man, ik laat me overal heen brengen
Verder gaat het ook heel goed met hem en met ons. Nog steeds even verliefd en blij met elkaar en met Spruitje erbij is het allemaal nog fijner. Wel hectisch en druk af en toe en vermoeiend
Hoe is het met jullie? En met Poppeman? Is hij al helemaal klaar voor de komst van Poppedijntje?
Verder gaat het ook heel goed met hem en met ons. Nog steeds even verliefd en blij met elkaar en met Spruitje erbij is het allemaal nog fijner. Wel hectisch en druk af en toe en vermoeiend
Hoe is het met jullie? En met Poppeman? Is hij al helemaal klaar voor de komst van Poppedijntje?
Hallo?!
dinsdag 7 juni 2011 om 17:48
quote:selle schreef op 07 juni 2011 @ 17:46:
Arme Poppeman....
Hoe is het met jouw rijlessen?
Ik heb al een half jaar mijn rijbewijs.
Alles is klaar, kast vol kleertjes, prachtig kamertje, van mij mag het komen.
(hoewel, ik voelde even aan die dikke billen in mijn buik net en bedacht toen dat moet er door mijn doos uit. )
Arme Poppeman....
Hoe is het met jouw rijlessen?
Ik heb al een half jaar mijn rijbewijs.
Alles is klaar, kast vol kleertjes, prachtig kamertje, van mij mag het komen.
(hoewel, ik voelde even aan die dikke billen in mijn buik net en bedacht toen dat moet er door mijn doos uit. )