Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier alles goed hoor, en met Julian ook. her en der een driftbui maar verder zijn de verwachtingen goed hier deze week;)

Gatver zeg, ben ik op zoek naar plaatjes van bert en ernie en ik kom me toch een ranzige tegen
Hel gefeli met het huis!!! Wat goed zeg. Het gaat nu echt gebeuren, goede stap zeg. Per wanneer zou je erin kunnen?

Naatie jarig? Gefeliciteerd meid!

Leuk kamertje Bridges! Goed dat je zo nieuwsgierig bent, goed teken.

Maneficent, bedankt voor de updeet. Jammer dat zo moeilijk ging en dat het weer energie kost, zo'n opname. Ik hoop dat het jullie heel gauw gaat lukken om de medicatie binnen te krijgen en dat het weer zo goed gaat als hiervoor!

Kus voor Mal en J.!!

CG was bekaf, ligt in bed na een verjaardagviering op school. Ze vond het superleuk met Bumba snoep! Stofzuigerde nog even de laatste snoepjes weg daar..
ah leuk, buikfoto's Bridges!

Heb hier ook nog ff wat gemaakt, zie link.

http://www.mijnalbum.nl/Album=7MICTUQY

Oke, Kevin is wakker!

Bye!
Ik vergeet het helemaal, Amalia, heb je foto's gezien!! En wat denk je, ik had nog nooit een foto van je gezien haha. Dus ik zie je voor het eerst en dan ook nog in je kraambed, leuk hoor!

Ik maak me nooit op, maar heb wel dagenlang mijn bevallingsoutfit overdacht. Uiteindelijk vergeten tijdens de weeen, maar na het douchen gelijk aangetrokken.
Mooi CD! Heel herkenbaar de laatste, ik voel het zo weer.

Succes met de laatste loodjes!!
Gaaaaaf Bridge! Kom maar op met die baby!

Compu, hoe kan gehoorapparaatje stuk zijn? Heeft ze het gesloopt?
Ik had jou ook nog nooit gezien compu, tot ikCg's album van de week bekeek. Ik zal wel eens wat recentere foto's plaatsen.

Leuk Bridges!!!! Ik dacht dat het uit een blad was! hhel mooi.
lekker gegeten allemaal? Laurens waardeerde het weer niet zo wat ik had gemaakt. Maar hij probeert het de laatste tijd wel allemaal, dat is een vooruitgang. Voorheen proefde hij niet eens
Ik stel mijn mening bij Bridge; na je buikfoto's zeg ik toch jongen!

En net zo'n lekkertje als zijn broertje
Wat had je voor iets gemaakt dan Amaal?
Ja Amalia, daar was ik ook nieuwsgierig naar. Het eten gaat hier ook nog niet super, maar we doen ons best.

Heb jij nog een fotosite Amalia of bedoel je op de groep?

Zal ook eens Bridges site bekijken (of eigenlijk die van Ties), er schijnt een buikfoto op te staan.
Vandaag weer voor het eerst naar muziek op schoot geweest.

Juul vond het helemaal super weer, hij is nu een van de oudste, volgens mij vindt ie het wel stoer ;)

Amalia: er was een moeder die wel wat van jou weg had, het is dat ze een dochtertje heeft, anders had ik echt getwijfeld;)
Whahaha nog zo'n lekkerttje Star! Zou het me echt nog eens lukken zoiets te bakken? Kan toch haast niet!

Amalia: hier ook redelijk gegeten vanavond. Hij proefde en liet het steeds weer uit de bakkes vallen. Maar idd er wordt tenminste geproefd! Dat is al heel wat. En als we aardappelen en gehaktballen eten, of iets met rookworst, ja dan eet meneer DAT opeens heel goed!
Leuk bam!

Compu: foto's staan op de link hieronder hoor!
Die van december Bridges, daar zie je er nog zo fit uit. Nog steeds?

Wie had eigenlijk de tweeling die bij de fotootjes op de groep staat?

Krijg zo vriendin op visite. Morgen ga ik wat leuks doen met CG, ik denk naar het zeeaquarium.
Aaaaaaah Jinny, wat een lieve foto's op de site! Die foto 'Simon warm houden' vind ik zo ontzettend lief en ontroerend ook. En foto 'bijkomen', wat lijkt hij daar op jou!

Even verder kijken
Bridge, tuurlijk lukt je dat!

Begin je al nieuwsgierig te worden?
Pfff ben bijna niet meer te houden!!!
He meiden, we zijn weer thuis ! Omdat Mr J geen infectie oid had wilden ze hem liever weg hebben omdat er op de kinderafdeling een naar virusje rondgaat. Hij heeft nog een keer medicatie gekregen daar en toen gingen we naar huis. Daar zijn is ook niet bevordelijk voor hem, want hij loopt echt de hele dag te mopperen en pas thuis net zag ik de glimlach weer (toen hij de katten zag haha). We zijn dus helemaal afgestapt van het geven door eten/drinken, dat heeft hij door en dat werkt gewoon niet. Twee soorten worden nu op een andere manier voorbereid. Dit weekend moeten we ons zien te redden, dan krijgen we tijdelijk thuiszorg om te helpen hierbij tot Jonathan het ziet als een noodzakelijk kwaad (net als tandenpoesten). Als iemand anders het doet gaat het wel beter dan wanneer wij het doen (vreemde ogen dwingen). We moeten het gewoon maar weer afwachten. Hij is wel heeeeeel erg verkouden en ook daar zou hij die erge aanvallen van kunnen hebben gehad. Maar in zijn eigen bedje komt hij sowieso veel meer tot rust. Die kamers daar zijn echt onwijs licht 's nachts, ik kan gewoon een boek lezen zonder leeslampje . En 's morgens om half 8 is het ook echt; smijt deur open, licht aan, GOEDEMORGEN!!! dan schrikt hij zich ook de pleuris, dat dat nou niet anders kan. Maar vannacht dus wel flink gespookt ben ook erg moe en ga zo naar bedje, Mr J ligt al te slapen. Gelukkig kunnen we de grote verjaardag morgen dus wel thuis vieren.

Jinny, had net nog wel snel je verhaal gelezen, jeee wat heftig joh! Maar ja gelukkig zit het er weer op en heb je er iets heeeeeel moois voor terug gekregen. Ik wist niet dat je gehecht was. Is dat weer net zo pijnlijk als bij Thomas of valt dat de tweede keer mee. Was het door een knip of een scheur?

Bridge, wat een mooi kamertje!!!! wat hebben jullie dat creatief gedaan zeg! Ik ben jaloers!

ps M dacht lekker rustig te slapen thuis, zat onze kat (de kleinste) IN Jonathan zijn ledikantje (daat gaat ze echt nooit in) keihard te miauwen 's nachts. Arme ziel miste Jonathan, terwijl ze nooit geaaid wil worden door hem. Schattig he! (M vond het wat minder die wou slapen)
Stressed is just desserts spelled backwards
Jeetje Jin wat een heftige bevalling! En wat snel zeg in 3 uurtjes, maar je had dan ook al wel heel snel volledige ontsluiting. Heb je veel last gehad van naweeen? Fijn dat de collega van Jinnyman kon komen! Is het je nu meegevallen of tegengevallen, want je zag er best tegenop toch?

Haha ja Noos ik vind je echt een muts met je gehaak Nee hoor lekker doen, dan kunnen jou kleinkinderen er straks ook weer mooi onderliggen
Joehoe! mal weere thuis! dat is goed nieuws voor jullie, morgen het feest lekker thuis! Super!

Fijn dat je na het weekend hulp krijgt. Even het weekend doorkomen, maar dat gaat jullie lukken! Super!

En die lieve poes, ach...
Zo Cin sportieveling, goed van je zeg! Straks moet je nog hele nieuwe garderobe kopen, vervelend voor je . Sport je alleen of met iemand samen? Heb je al eens body pump gedaan, dat is ook heel zwaar!
Hel gefeliciteerd! Ga je nu voor het eerst samenwonen ?

Naatie hieperdepiephoera voor jou! Leuke dag gehad en wat voor een moois heb je van je mannetjes gehad?

He bah aambeien, ik heb een keer een boek gelezen over een man in gevangenschap in Indonesie en die had ze ook. En iedere keer als hij gepoept had kwamen die aambeien er ook uit en moest hij ze weer terug duwen, dus dat is zo'n beetje het beeld wat ik van aambeien heb. Maar zo erg zal het bij jullie vast niet zijn (hoop ik voor jullie).

Joehoe Malfamilie! Fijn dat jullie thuis zijn en tot morgen!

En allemaal buikfoto's die ga ik zo maar eens bekijken.

Amaal je lag er mooi bij hoor! Ik heb mijn eigen foto's nog voor de geest (toen ik pas na 3 dagen mocht douchen en mijn haar echt verschrikkelijk zat, ook al had ik me nog zo netjes opgemaakt en gekapt toen mijn vliezen waren gebroken) en die waren echt erg. En wat nog ereger was is dat mijn vader ze destijds heel de wereld heeft over laten gaan .
Amaal van wie verwacht je post? Joh een weekje in de troep en dan heb je er een prachtig huis voor terug, kan slechter toch! Ik zou ze lekker uit logeren doen. Kun jij ook lekker uitslapen en hoeven wij een dagje niet naar je klaagzang te luisteren .

Kamertje is echt heel leuk Bridge en die boom is echt prachtig! Mooi gedaan door Enka en de Bridgefamilie.

Cd nog even meid! Is nu ook een stuk zwaarder omdat je Kevin ook nog hebt lopen natuurlijk. Hoe is het met de andere hond? Moest hij (en jij) erg wennen aan het alleen zijn?

Leuk Bam dat je weer begonnen bent met muziek op schoot, zit hij nog bij de baby's? Ze hebben daar ook peutergroepen van toch?
Het toilet (ja, ja toilet, zo chique is ie ) is klaar en hij is mooi! Ik kan er wel hele dag naar kijken, zo gaaf is ie geworden. Zal wel even een foto ergens neerzetten. Nu alleen nog opzoek naar een kroonluchter en er moet nog een plintje bovenlangs maar dat is voor vent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven