Het theehuis
vrijdag 18 januari 2008 om 20:39
Pep is tha bomb!
Goed werk hoor.
Ik zag er ook pannekoekentaart in. Komt misschien omdat wij vanavond pannenkoekentaart gegeten hebben, ter ere van Frummelsverjaardag. En sneeuwpopijstaart toe.
Toevallig kwam vanmiddag ook de zandbak binnen die Ben en Jerry voor hun verjaardag kregen. Er kan nog meer bij...
Pep, zo gauw de nieuwe zandbak naar buiten gaat, kan je de kleine die er nu staat hebben. We maken wel een dealtje.
Nu Peter Pan kijken/forummen en sjampanje drinken. Hebbik ook goed geregeld.
Goed werk hoor.
Ik zag er ook pannekoekentaart in. Komt misschien omdat wij vanavond pannenkoekentaart gegeten hebben, ter ere van Frummelsverjaardag. En sneeuwpopijstaart toe.
Toevallig kwam vanmiddag ook de zandbak binnen die Ben en Jerry voor hun verjaardag kregen. Er kan nog meer bij...
Pep, zo gauw de nieuwe zandbak naar buiten gaat, kan je de kleine die er nu staat hebben. We maken wel een dealtje.
Nu Peter Pan kijken/forummen en sjampanje drinken. Hebbik ook goed geregeld.
vrijdag 18 januari 2008 om 20:58
Oei lekker sjampanje
...haha pannenkoekentaart bestaat dat? IDeaal zandbak binnen, feest is compleet.
Inad huilsessies niet fijn (ook af en toe met Snowpatrol) maar niet te lang, big hug.
Nemo lief met Vis, hij wordt groot of niet!?
Pep JOEHOE, we hoeven je niet te missen, je bent superdepuper, succes morgen.
Starrekieker kan niet koken ???
Ga zo weer bankhangen met Harry, zucht me iets te vaak naast me op de bank
Inad huilsessies niet fijn (ook af en toe met Snowpatrol) maar niet te lang, big hug.
Nemo lief met Vis, hij wordt groot of niet!?
Pep JOEHOE, we hoeven je niet te missen, je bent superdepuper, succes morgen.
Starrekieker kan niet koken ???
Ga zo weer bankhangen met Harry, zucht me iets te vaak naast me op de bank
vrijdag 18 januari 2008 om 21:21