Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
Choco

Ik heb geen idee waar je dat kunt vinden. Iets met tornadoradar ofzo? Ik hoop dat het allemaal mee zal vallen..
Ik heb gekeken Choco, maar kan niet echt iets vinden. Wel gewoon de weersverwachting voor 14 dagen vooruit. Gewoon goed weer, wel bewolkt.
oeps sorry chooc geen googlewonder hier maar wel goed om te lezen dat je niet dood wil!

Ben net terug was idd. 10 min. te laat maar hijzelf was een kwartier uitgelopen dus hij heeft het niet eens gemerkt. Heb eerlijk verteld dat het werken wel goed gaat maar met mezelf niet. Hij gaf aan het liefst zelf te bellen en ze met klem te verzoeken te kijken naar hoe ik functioneerde voor dit hele gedoe en dat ze zouden zeggen dat ze mijn contract zouden verlengen zodat ik opgenomen kon worden maar ja hij weet dat dat niet kan en ik het ook aangeven dat ze op mijn werk niet weten dat het niet goed gaat en dat ik dat ook zo wil laten.

De bestelling van gisteren is binnen helaas is hetgene wat ik echt perse wilde hebben niet geleverd zat een briefje bij dat die volgende week nageleverd worden. Jammer maar verder ziet alles er goed uit.

Wat hadden jullie allemaal een problemen gisteravond. Hier was het wel wat sloom maar kon er wel gewoon op gelukkig. Nog ff als yellow ingelogd om te kijken of dat lukte maar dat lukte ook nog.
Ik heb even op google maps gekeken.

Het komt nu binnen via Jamaica en wij zitten in het noord-oosten van de DR en lijkt me dat als er iets is, dat gebeurt via het zuiden. Dit heeft me wel gerustgesteld.

Ik ga ff bankhangen. Tot straks!
Ok choco , dat is fijn om te horen. Veel plezier nog op vakantie he

Ibi, moeilijk hoor met het werk.. Ik weet ook niet zo goed wat het beste is daarin.. Ik hoop dat je je vaste contract krijgt!
gelukkig maar chooc!

Nou ja op mijn werk is het 3 maal een jaarcontract dus ik zou evt. in nov. een 2de keer een jaarcontract krijgen maar jullie hebben gelijk dat duurt nog ff.

Had het trouwens fout met het weekend ik dacht dat het zaterdag de 10 de was maar dat is het vrijdag. Zaterdag is het dus een half jaar geleden gelden dat hij is overleden en vrijdag een jaar geleden van de diagnose. Ik ga zaterdag ff winkelen met mijn zus.
Bizar he Iebs, het is zo snel gegaan.

En het is ook zo dubbel, wij vieren elke 10 juni feest en jij gaat door de grond van ellende.

Het doet ons zo realiseren dat wat men vanzelfsprekend vindt, het niet is..

Ik heb het gehad met die verhuisdozen. Gister alles doorzocht om iets voor man te zoeken. Bleek uiteraard in een tas te zitten... En net op zoek naar postzegels, weer heel wat dozen doorgenomen. Ik wil orde graag!

Heb een kaartje gemaakt voor een lief vriendinnetje. Ga hem zo posten want ik heb de postzegels gevonden. Geen idee hoe dat tegenwoordig werkt dus heb er 2 Beatrixies van 44 cent opgeplakt. Als ie maar aankomt!

Ik ga even naar de diëtist en naar de brievenbus. Tot zo
i dacht dat je al op vakantie was choco

Ibi Het is allemaal ook moeilijk,en zo kort geleden nog
daar zeg je wat chooc heb gisteren nog een kaartje de deur uit gedaan naar die oom van mij met bijholtkanker. Heb het gewoon met een 44 cent postzegel gedaan maar idd. dat mag niet meer oeps. Nou ja het komt uit een goed hart.

Ik kwam gisteren nog jullie bedankje tegen chooc en moest zo huilen. Ik moest weer denken aan mijn paniekerige gevoel een jaar geleden. (ik dacht: ja maar dat kan helemaal niet ik moet naar chooc haar bruiloft toe) Volgende week vrijdag trouwt mijn nicht ik ga er niet naar toe maar moet er nu wel al veel aan denken.

Heb gisteravond nog een paar lege dozen van zolder neergezet bij het grof vuil van de buren en buurvrouw heeft nog geholpen om een kastje naar benden te sjouwen. Wilde vanmorgen nog wat neerleggen maar was al helemaal weg. Wel fijn dat er in ieder geval weer iets weg is.

Toen ik net de vuilniszak wilde verwisselen was er ineens een gat aan de onderkant. Droop gelijk iets uit en er vielen dingen. Zo maar ff stofzuigen en dweilen.
Wat zijn jullie al weer druk. Op zich wel fijn dat je nog niet aan je 3e termijn zit ibi. Dan is de druk voor je werkgever wat minder groot.

Voor mezelf zou ik wel in een andere sector willen werken, maar is veel concurrentie voor mijn soort functie. Dus ook dat is niet echt een oplossing.
lijkt me echt lastig sanne. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit zonder werk heb gezeten. Heb een goede cv en vind altijd direct een baan. Tot nu toe altijd 1 brief gestuurd waarop ik uitgenodigd werd voor gesprek en aangenomen ben. Best bijzonder.
Ook nog nooit zonder gezeten. Maar ook nog nooit ergens weg gegaan zonder wat nieuws te hebben. Maar de economie is duidelijk minder nu.
Gesprek ging wel goed. Aan het begin van het gesprek zei ik nog dat ik niet zo lekker was, al paar dagen. Tijdens het gesprek ging ik me beter voelen maar nu thuis weer slechter.

Lig nu weer in bed met de gordijnen dicht. Misschien schreef ik het al, mijn moeder heeft ook last van haar darmen. Misschien is het een virusje (nee heb geen komkommers gegeten)

Ben erg ego vandaag.

SPV vroeg naar t gedoe met X en vindt dat X raar bezig is.

Ik heb nu kennis Piet gemaild, of ik hem kan bellen hierover. Want ik weet het allemaal niet meer.
Moon, dikke
Ben weer thuis. Ben ziek, heel erg hoofdpijn, hele erge tinnitus nu, en vocht uit mijn oren, pijnlijke klieren overal. Morgen echt, echt naar dokter.
Yellow

Heb je tijd om rustig aan te doen vanavond?
Ik lig in bed (nog steeds). Lig ook wel erg rustig, geen behoefte om eruit te gaan. Weet niet of het nou n virusje is of wat anders. Anyway, ik blijf liggen.

Had gelukkig wel eten gekocht vanmiddag.

Kennis Piet mailde terug dat ie rond 9 uur kon bellen. Heb m bedankt voor zijn bericht maar gezegd dat ik me niet lekker ben gaan voelen en dat we t vanavond maar laten zitten.

SPV vond dat ik de vergadering morgenavond best kan afzeggen. Had eerder mijn moeder gesproken en die vond juist dat ik beter heen kon gaan.

Ik kijk morgen wel. Hangt ook af van mijn energielevel. Als t zo is als nu dan kan ik beter niet gaan.
Vervelend, al die ziektes. Sterkte beiden! Hoop dat wat rust jullie goed doet.
Hoe voel jij je nu sanne? ben je nu al aan het werk weer?

Moon, ook beterschap

voor de zieke onder ons!
Mmm ben niet ziek maar ik pik een kiwi! *stelt zich zo'n gouden kiwi voor die heel sappig en vers is en mmmmmmmmm.......*

Broodje döner dat man zo meeneemt is wel heel anders dan de kiwi die ik zou willen.. (Maar dan hoeven we niet meer af te wassen )
maar wanneer ga jij nou met vakantie? ik snap er niks meer van
Yep, weer volop aan t werk, maar was vanmiddag vrij. :-) Vind de werkzaamheden wel heel leuk, dat maakt t extra ingewikkeld.
4,2 gehaald voor dat tentamen met meerkeuzevragen waarbij ik van de 25 vragen 25 keer gegokt had...

Ik had toch gehoopt dat ik het gehaald had..
Jammer Yellow! Wat heb je veel tentamens trouwens. Over 1 1/2 week nog 3 hè? En dan zomervakantie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven