Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
topicje openen met jouw linkje erin!!! Ja ja ja en dan moet iedereen zingen!!!
zit zo'n airport programma te kijken en iemand had drugs gesmokkeld binnen in een dansmat voor de wii wat vindingrijk.
quote:_yellowlove_ schreef op 11 juni 2011 @ 00:19:

topicje openen met jouw linkje erin!!! Ja ja ja en dan moet iedereen zingen!!!ja doeg topic openen en mensen laten zingen vind ik echt een leuk idee en leef je uit maar no way met mijn zangkunsten in de OP. Doe jij maar je best ff met zingen en open jij dan dat topic. Voorspel dat het storm gaat lopen!
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 11 juni 2011 @ 00:20:

zit zo'n airport programma te kijken en iemand had drugs gesmokkeld binnen in een dansmat voor de wii wat vindingrijk.

energy drink op het scherm hahahahahhaa

Heel vindingrijk.

Nee ik ga geen topic openen, dat is raar, mensen weten dat ik kan zingen. Het is grappiger met mensen die niet kunnen zingen , volgens mij kon Chat geen noot houden, waar is ze als je haar nodig hebt

CHAT
Ach krijg de piep ik open dat topic wel moment
Ik wacht vol spanning af haha
op overig staat die
Iebs, het is mij totaal onduidelijk waarom er niet al 100 posts zijn hoor. Ik ga zo slapen, en ik hoop als ik morgen wakker word dat er vele mensen een deuntje gezongen hebben.

slaap lekker voor straks
Ben weer thuis. Even lezen hoe jullie avond os geweest...
Heeeee gekkies. Waar zijn we mee bezig hahahaha

ben jij dat Iebel...op overig?
Ja nu jij chat nu jij! En sanne ook

laat hier je zangkwaliteiten horen
quote:Chatterly schreef op 11 juni 2011 @ 00:58:

Heeeee gekkies. Waar zijn we mee bezig hahahaha

ben jij dat Iebel...op overig?

ja

truste yellow!

Lig nu in bed maar hoor dus echt kinderstemmen om drinken vragen in de tuin van de buren. Best bizar!

Sanne, hoe was het bij je vriendin? Beetje afleiding kunnen vinden?
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 11 juni 2011 @ 01:06:

[...]

ja

truste yellow!

Lig nu in bed maar hoor dus echt kinderstemmen om drinken vragen in de tuin van de buren. Best bizar!

Sanne, hoe was het bij je vriendin? Beetje afleiding kunnen vinden?

Idioot..zijn die kinderen nog op?

Sanne was het gezellig bij vriendin?
ja buurjongen is van de week 8 geworden en nu zijn ze dat aan het vieren. Bijzonder he. Echt enorme herrie met muziek enzo maar ja is 2 keer per jaar met verjaardag van buurjongen en die van buurman en verder hoor ik werkelijk nooit wat dus ik zeg er maar niks van. Grote kans dat hij me op onmogelijke momenten hoort gillen en brullen en daar zegt hij ook nooit wat van.
sanne is denk ik direct haar muziekinstrumenten aan het verzamelen, een mooi nummer aan het uitzoeken en doet ons straks versteld staan!
hmm nou hoor ik mensen zeggen: wij gaan naar huis want we willen seks nu. Denk dat er wel redelijk wat alcohol doorheen is gegaan daar
seks? Wat was dat ook alweer? Was best ontspannend en lekker toch?
Geen idee wat dat is seks. Kun je dat eten?
quote:_yellowlove_ schreef op 11 juni 2011 @ 01:22:

Geen idee wat dat is seks. Kun je dat eten?past wel bij de omschrijving ontspannend en lekker. Je zou zomaar eens gelijk kunnen hebben chooc. Morgen ff kijken of ze dat bij de buurtsuper verkopen.
Of even inlichtingen bellen.

Oh ik zie nu op tv dat je ook kunt praten over seks op een 0900 nummer? Misschien een soort etenbezorgservice?
Wat een platvloers volk. Die kinderen lopen daar nog steeds rond

Seks...ben al oud en onaantrekkelijk. De frequentie is dan beduidend minder haha
Hoe vaak eet jij seks dan?

Kan ik het bij albert heijn kopen , of aldi, is wel goedkoper
Hahaha, jullie zijn er nog! Ben nog niet helemaal bij..

Heb een piano, maar ben niet zo van zingen. Mag t ook als band?
ik begin nu de neiging te krijgen om ff uit het raam te gillen dat ik de muziek en het praten niet erg vind maar het gescheld met kanker wel. Maar ja ik hou me maar in. Normaal een hele geschikte gast hoor (hoewel ik dus wel 111,- betaald heb voor een hekje dat er nog altijd niet staat)
quote:SanneK schreef op 11 juni 2011 @ 01:38:

Hahaha, jullie zijn er nog! Ben nog niet helemaal bij..

Heb een piano, maar ben niet zo van zingen. Mag t ook als band?tuurlijk meid jouw feessie alleen maar leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven