Goede dag, slechte dag .. Deel 3
zaterdag 11 juni 2011 om 23:02
zaterdag 11 juni 2011 om 23:14
ik ben best lullig in het echt... en hier soms ook trouwens, maar dat zien jullie gewoon niet ofzo. Ik ben nogal, recht voor de raap. Niet lullig om het lullig doen, maar gewoon dan vind ik iets, en dan probeer ik het wel netjes te verpakken maar eigenlijk zeg ik : luister nou eens ff, dit is echt bullshit.
En sarcastisch op forum vind ik eng omdat ik bang ben dat mensen het dan niet begrijpen en denken dat ik het echt meen.
En sarcastisch op forum vind ik eng omdat ik bang ben dat mensen het dan niet begrijpen en denken dat ik het echt meen.
zaterdag 11 juni 2011 om 23:21
quote:_yellowlove_ schreef op 11 juni 2011 @ 23:14:
ik ben best lullig in het echt... en hier soms ook trouwens, maar dat zien jullie gewoon niet ofzo. Ik ben nogal, recht voor de raap. Niet lullig om het lullig doen, maar gewoon dan vind ik iets, en dan probeer ik het wel netjes te verpakken maar eigenlijk zeg ik : luister nou eens ff, dit is echt bullshit.
En sarcastisch op forum vind ik eng omdat ik bang ben dat mensen het dan niet begrijpen en denken dat ik het echt meen.och dat zie ik heus wel maar reageer daar meestal niet sterk op omdat ik het a) met je eens ben b) niet echt mee eens maar ook niet sterk genoeg mee oneens ben om erover in discussie te gaan.
En sarcastisch op forum vind ik eng omdat ik bang ben dat mensen het dan niet begrijpen en denken dat ik het echt meen.och dat zie ik heus wel maar reageer daar meestal niet sterk op omdat ik het a) met je eens ben b) niet echt mee eens maar ook niet sterk genoeg mee oneens ben om erover in discussie te gaan.
zaterdag 11 juni 2011 om 23:28
ow nou nog niet hoor yellow. Moet eerst nog naar boven en wachten tot mijn pillen werken. Soms ben ik enorm moe en denk ik zonder pillen ook wel te kunnen slapen maar dan lig ik alsnog uren wakker en neem ik ze later alsnog in. Nou ja het zijn geen echte slaappillen maar medicatie die ik toch wel moet hebben maar werd er zo moe van als bijwerking. Nu maak ik dus gebruik van die bijwerking.
zaterdag 11 juni 2011 om 23:38
Bij mij gaat het niet. Mijn beeldscherm is kapot en op mijn ouwe beeldscherm zit geen microfoon ingbouwd. Op de iphone doet die pagina raar en kan ik niet eens terug luisteren wat de anderen gezongen hebben. Ik heb me zo verheugd om me ook te laten horen! Ik kan helemaal niet zingen maar dat boeit me niet. Juist ook om anderen over de streep te trekken. Is juist zo'n leuk topic.