Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
quote:SanneK schreef op 11 juni 2011 @ 23:00:

Zie je je schoonfamilie ook nog vaak ibi?schoonmoeder zo eens in de 2 a 3 weken. Schoonvader heb ik na zijn overlijden niet meer gezien. (althans na de begrafenis) soms belt zijn vriendin me wel. Ik stuur soms een kaartje naar hem.
Gelukkig hebben we MIka nog als topicukkie
Ja, das een geldig excuus (sorry, ben erg van het sarcasme)
zit echt een gerimpelde vrouw nu in de lottoweekendmiljonairs stoel. Krijgt ze een omschrijving waar het antwoord botox is weet ze het niet. Misschien heeft ze gelijk gevonden wat ze gaat doen met het gewonnen geld. *ow iebs wat gemeen ja sorry*
quote:SanneK schreef op 11 juni 2011 @ 23:04:

Ja, das een geldig excuus (sorry, ben erg van het sarcasme)ik ook met vlagen is het je niet opgevallen?
Ik niet ik ben alleen maar lief

*klopt zichzelf op borst*

muahahahha
Yeah voor sarcasme!
quote:_yellowlove_ schreef op 11 juni 2011 @ 23:08:

Ik niet ik ben alleen maar lief

*klopt zichzelf op borst*

muahahahhaje bent niet van niets lid van HRS
ik ben best lullig in het echt... en hier soms ook trouwens, maar dat zien jullie gewoon niet ofzo. Ik ben nogal, recht voor de raap. Niet lullig om het lullig doen, maar gewoon dan vind ik iets, en dan probeer ik het wel netjes te verpakken maar eigenlijk zeg ik : luister nou eens ff, dit is echt bullshit.

En sarcastisch op forum vind ik eng omdat ik bang ben dat mensen het dan niet begrijpen en denken dat ik het echt meen.
Ja, sarcasme is ingewikkeld zonder de non-verbale signalen.

Probeer zelf ook minder lullig te worden. Geloof dat het wel aardig lukt.
Ja ik vind jou heel lief maa reigenlijk ben je dat dus niet

Ging je nou mee op meet?
poeh zeg wat ben ik ineens moe! niet normaal meer zo maar richting bed
quote:_yellowlove_ schreef op 11 juni 2011 @ 23:14:

ik ben best lullig in het echt... en hier soms ook trouwens, maar dat zien jullie gewoon niet ofzo. Ik ben nogal, recht voor de raap. Niet lullig om het lullig doen, maar gewoon dan vind ik iets, en dan probeer ik het wel netjes te verpakken maar eigenlijk zeg ik : luister nou eens ff, dit is echt bullshit.

En sarcastisch op forum vind ik eng omdat ik bang ben dat mensen het dan niet begrijpen en denken dat ik het echt meen.och dat zie ik heus wel maar reageer daar meestal niet sterk op omdat ik het a) met je eens ben b) niet echt mee eens maar ook niet sterk genoeg mee oneens ben om erover in discussie te gaan.
k ben ook moe, maar zo komen vast Mika en CHat en dan ben ik alsnog uren wakker. Misschien afsluiten voor ze komen, zelfbescherming..

Ga je echt slapen iebels, dan wens ik je een fijne nachtrust toe
Slaap lekker meiden! Ik ben er nog een half uurtje, denk ik.

Voor de meet ligt het aan de datum. Lijkt me gezellig, als ik kan.
ow nou nog niet hoor yellow. Moet eerst nog naar boven en wachten tot mijn pillen werken. Soms ben ik enorm moe en denk ik zonder pillen ook wel te kunnen slapen maar dan lig ik alsnog uren wakker en neem ik ze later alsnog in. Nou ja het zijn geen echte slaappillen maar medicatie die ik toch wel moet hebben maar werd er zo moe van als bijwerking. Nu maak ik dus gebruik van die bijwerking.
Ah het zangtopic herleeft, wat een schijterds niemand durft te zingen. Sanne ga jij even zingen dan laat hier je zangkwaliteiten horen

Ieb, wel goed op zich om dan maar gebruik te maken van de bijwerking toch?
Goeienavond samen lieve kindertjes. Hoe is het met jullie?
Hey chat

euh... Ik zing niet...
Ik zei het !!!! Daar is ze hoor

We hebben een C we hebben een H we hebben een A we hebben een T , heti s CHAT
ah toe sanne toeeeeeeeee
Kan niet op iPhone (goed excuse hè? )
Bij mij gaat het niet. Mijn beeldscherm is kapot en op mijn ouwe beeldscherm zit geen microfoon ingbouwd. Op de iphone doet die pagina raar en kan ik niet eens terug luisteren wat de anderen gezongen hebben. Ik heb me zo verheugd om me ook te laten horen! Ik kan helemaal niet zingen maar dat boeit me niet. Juist ook om anderen over de streep te trekken. Is juist zo'n leuk topic.
Oh dit is vast sarcastisch of niet Sanne, dus je gaat wel zingen dan, en je doet alsof je het niet gaat doen.

VOl verwachting klopt mijn haaarrt
ja jammer dat het topic niet aan slaat. Lig inmiddels in bed trouwens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven