Goede dag, slechte dag .. Deel 3
zondag 12 juni 2011 om 00:43
quote:_yellowlove_ schreef op 12 juni 2011 @ 00:36:
Ibi wat een gemene smiley ....
Nee muggen moet je ook naar buiten jagen
ja goed he die smiley.
Nee hoor dan vliegen ze net zo hard weer naar binnen en lig uiteindelijk moeilijk te doen om daar onder mijn rug te krabbelen waar ik net niet bij kon.
Dames ik ga slapen ben kapot. Tot morgen en welterusten
Ibi wat een gemene smiley ....
Nee muggen moet je ook naar buiten jagen
ja goed he die smiley.
Nee hoor dan vliegen ze net zo hard weer naar binnen en lig uiteindelijk moeilijk te doen om daar onder mijn rug te krabbelen waar ik net niet bij kon.
Dames ik ga slapen ben kapot. Tot morgen en welterusten
zondag 12 juni 2011 om 01:32
Ik ben op een schuurfeest geweest, zoiets leek me altijd al vreselijk, maar had me laten overhalen door vriendinnen die al jaren zeuren dat ik een keer mee moet gaan.
Dus, ik was een keer meegegaan, en het was heel erg. De 'muziek' stond zo ongelooflijk hard, dat het enige wat je hoorde de bas was. Je kon nauwelijks nummers onderscheiden.
Maar misschien mankeer ik wel iets aan m'n oren, want ik scheen de enige te zijn die me eraan stoorde.
Echt, zo'n setting, van teringherrie, en bierzuipende vrolijke hossende mensen is vreselijk als je het zelf niet naar je zin hebt.
Moest bijna huilen. Toen ben ik dus maar gegaan.
Heb allemaal mensen gesmst die niks terug smsten. Voel me de allenigste persoon op een wereld vol feestende domme uitgelaten mensen, bah bah bah!!!
Dus, ik was een keer meegegaan, en het was heel erg. De 'muziek' stond zo ongelooflijk hard, dat het enige wat je hoorde de bas was. Je kon nauwelijks nummers onderscheiden.
Maar misschien mankeer ik wel iets aan m'n oren, want ik scheen de enige te zijn die me eraan stoorde.
Echt, zo'n setting, van teringherrie, en bierzuipende vrolijke hossende mensen is vreselijk als je het zelf niet naar je zin hebt.
Moest bijna huilen. Toen ben ik dus maar gegaan.
Heb allemaal mensen gesmst die niks terug smsten. Voel me de allenigste persoon op een wereld vol feestende domme uitgelaten mensen, bah bah bah!!!
zondag 12 juni 2011 om 01:36
Ah
Dat is kut zeg, als je je zo alleen voelt op zo'n feest. Herken dat gevoel wel.
Nu weet je wel zeker dat het niks voor jou is, dus je hoeft niet nog een keer . Dat was een poging tot positieve benadering, dit was het, niet meer.
En misschien waren sommige mensen wel aan het hossen en feesten op die rare muziek en waren ze daarom niet zo met hun telefoon?
Dat is kut zeg, als je je zo alleen voelt op zo'n feest. Herken dat gevoel wel.
Nu weet je wel zeker dat het niks voor jou is, dus je hoeft niet nog een keer . Dat was een poging tot positieve benadering, dit was het, niet meer.
En misschien waren sommige mensen wel aan het hossen en feesten op die rare muziek en waren ze daarom niet zo met hun telefoon?
zondag 12 juni 2011 om 01:46
Ja, als de muziek nou nog een beetje op een normaal volume was geweest, dan ging het nog wel, maar dit was zo erg, het was een niet te onderscheiden bak met herrie. Ik snap echt niet dat mensen dit acceptabel vonden. Zo jammer. Er was nu gewoon echt niks aan.
Ik had m'n vriend gesmst, maar die lag al op bed denk ik, en een meisje dat ik ken van een ander forum die ik ook weleens op msn spreek, die net zei dat ze 'niet zo goed wist wat ze er mee moest'.
Pff, ook leuk om te horen.
Maar goed, lig nu in bed met chips en wijn, ga maar wat Chopin luisteren om m'n IQ terug te laten groeien
Ik had m'n vriend gesmst, maar die lag al op bed denk ik, en een meisje dat ik ken van een ander forum die ik ook weleens op msn spreek, die net zei dat ze 'niet zo goed wist wat ze er mee moest'.
Pff, ook leuk om te horen.
Maar goed, lig nu in bed met chips en wijn, ga maar wat Chopin luisteren om m'n IQ terug te laten groeien
zondag 12 juni 2011 om 01:49
Sommige mensen hebben een hele rare smaak
geef je brains maar wat Chopin om die hersencellen weer te vullen met kennis en pracht
Misschien snapte dat meisje gewoon niet zo goed wat er erg aan was? Ik herken het wel, maar ik ben natuurlijk ook niet de meest stabiele persoon. Dus ik heb dat weleens gehad met zo'n raar feest en dat ik helemaal van slag was. Misschien lastig als je het nog nooit hebt gehad?
Ga lekker chips eten, je weet wat ik van de wijn vind( sjah ik ben nog steeds mezelf he) doe voorzichtig, en niet meer naar schuurfeesten gaan, schuurfeesten sucks.
geef je brains maar wat Chopin om die hersencellen weer te vullen met kennis en pracht
Misschien snapte dat meisje gewoon niet zo goed wat er erg aan was? Ik herken het wel, maar ik ben natuurlijk ook niet de meest stabiele persoon. Dus ik heb dat weleens gehad met zo'n raar feest en dat ik helemaal van slag was. Misschien lastig als je het nog nooit hebt gehad?
Ga lekker chips eten, je weet wat ik van de wijn vind( sjah ik ben nog steeds mezelf he) doe voorzichtig, en niet meer naar schuurfeesten gaan, schuurfeesten sucks.
zondag 12 juni 2011 om 01:49
Wat vervelend dat je zo'n klote avond had. Schuurfeesten, ik ben er in mijn jeugd nooit geweest. Zoiets heeft me nooit getrokken. Misschien ben je er gewoon het type niet voor Ste_ en juist voel je je verloren in zo'n setting. Als je daar niet van houdt ben je toch nog geen buitenstaander. Je bent tenminste eerlijk en gaat gewoon weg als het je niet bevalt. Dat getuigt toch van moed? Vind ik wel hoor. De meesten willen daar niet aan toegeven en 'feesten' mee. Chopin is idd beter. Kom maar lekker tot rust
zondag 12 juni 2011 om 01:56
Ja Chat, ik wist al wel dat het niks voor mij was hoor, maar ik dacht, joh, laat ik eens gaan voor die meiden, een beetje dansen op stampmuziek, kan wel voor een keertje.
Maar nee, ik weet niet of het aan mijn oren lag, maar ik kon absoluut niks met deze herrie. Ik vind muziek erg belangrijk, en ik werd er op een of andere manier gewoon verdrietig van dat mensen genoegen namen met deze dreunherrie.
dusja, eerste en laatste keer, dat is duidelijk. Jammer van mijn geld. (Een kaartje is 12,50, niet normaal he!!! En ik had nog 10 euro ingelegd voor drinken)
Fijn dat jullie er nog zijn!
Maar nee, ik weet niet of het aan mijn oren lag, maar ik kon absoluut niks met deze herrie. Ik vind muziek erg belangrijk, en ik werd er op een of andere manier gewoon verdrietig van dat mensen genoegen namen met deze dreunherrie.
dusja, eerste en laatste keer, dat is duidelijk. Jammer van mijn geld. (Een kaartje is 12,50, niet normaal he!!! En ik had nog 10 euro ingelegd voor drinken)
Fijn dat jullie er nog zijn!
zondag 12 juni 2011 om 02:06
Pfff hardcore..is mijn zoon ook fan van. Ik zou me geen raad weten in die klere herrie. De gebonk van die bassen. Je voelt het gewoon op je borst dreunen. Kan nooit goed voor je zijn. Dochter vindt het ook niks. Zo zie je dat kinderen uit één gezin erg verschillend kunnen zijn..
Hou je taai Steetje.
Yellow succes met je haar verven!
Slaap lekker allemaal.
Hou je taai Steetje.
Yellow succes met je haar verven!
Slaap lekker allemaal.