Oude videobanden digitaliseren?

19-01-2009 19:28 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_77369 wijzigde dit bericht op 23-05-2011 23:34
Reden: klaar
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnetje76 schreef op 24 januari 2009 @ 17:25:

Bij de HEMA hier in het dorp doen ze het ook. Geen idee wat 't kost. Wellicht kun je even op hun website kijken?

Die zijn behoorlijk prijzig en ik vind de kwaliteit én de service van dit onderdeel van de Hema belabbert eigenlijk. Ik heb al 2x daar de hoofdprijs moeten betalen en de DVD's doen het niet meer.

Na énig zoekwerk vond ik deze vergelijking voor het overzetten van film of video naar DVD, volgens mij van de consumentenbond of TROS radar:

Je kan je zo een hoop kosten besparen, zeker als je een grote collectie wilt laten overzetten. En ik heb het nu dus bij Verhelphetsnel laten doen en die komen het ook gratis brengen en terug bezorgen. Mocht je dan nog vragen hebben, is dat heel makkelijk eigenlijk.

Maar het is altijd een goed idee die oude banden of spoelen over te laten zetten. Ik heb dat laatst cadeau gedaan aan mijn vader en hij zat gewoon te huilen van geluk toen hij die oude beelden weer zag. Dierbare mensen die allang overleden zijn en een hoop andere leuke herinneringen kom je weer tegen.

Ik had nog een hoop van die super 8 spoelen en als je dan die oude straatbeelden weer ziet en die oude auto's....echt nostalgisch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven