Bezig voor de eerste - part 2

21-10-2007 13:37 3989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam:Leef

tijd:Bevallen:Naam:J/M:Sari 1975327 mei '08LaureMMeggie782924 juli '08OlivierJ_Sungirl_2914 aug. '08KayneJAmy803128 aug. '08Merle SophieMTijn252930 sept. '08MerijnJLode263 nov. '08BramJKaatje1981275 jan. '09NickJKusje2511 maart '09AnnabelMSouth2914 juli '09SouthminiMNaam:Leef

tijd:Bezig

sinds:Uitgerekend:Bijzonderheden:Troela468124nov. '0715 nov. Een meisje!! Naam:Leef

tijd:Bezig

sinds:NOD*:Bijzonderheden:Winterdip32aug. '07Bloempje66629febr. '08

* NOD = Niet Ongesteldheids Dag!

Dus de dag waarop je ongesteld moet worden, maar niet wil natuurlijk.
Haha, lekker snugger dus van mij Topo was al nooit mijn sterkste kant...(maar vind Uluru trouwens beter klinken als babynaam dan Ayers Rock)
@Tijn25, zou je je notificaties uit willen zetten of een mailtje willen sturen naar forum@viva.nl? Alvast bedankt!
@ Kaatje; Fijn dat je toch nog positief bent. Je lichaam heeft het eigenlijk geweldig gedaan en daar mag je best trots op zijn!

@ winterdip en amy: NY was geweldig, was al mijn derde keer dat ik er was, ben gek op die stad. Het was nu wel een beetje kalmer aandoen dan de andere keren. Heb al wat leuke babykleertjes gekocht daar, wel unisex. Wat heerlijk Maleisie Winterdip en Terminator naar Australie!! Geniet er maar lekker van meiden. Straks gaat dat allemaal niet zo makkelijk meer. Ik werd er zelf een beetje sip van in het vliegtuig op de terugreis: Dit zal wel weer een tijdje duren dacht ik meteen. Maar als ik dan weer die schattige babykleertjes zie ben ik dat meteen vergeten gelukkig!

@lady en terminator: wat jammer meiden! Trek lekker een fles wijn open!

Mijn energie is gelukkig weer een beetje terug dus heb vanochtend bij de sportschool een speciaal sportprogramma laten opstellen, zodat ik toch nog iets kan doen. Ik zie e cellulitus op mijn benen toenemen.

Heb het van de week ook op mijn werk verteld. Was een beetje zenuwachtig daarvoor (ga toch straks 4 maanden met verlof) maar iedereen, zelfs mijn baas, was hartstikke blij voor me!!!!

Morgen mijn echo, ben er wel een beetje zenuwachtig voor. Heeft iemand hier ook een echo met 10 weken gehad? Is dat dan een inwendige???

Liefs Kusje
Hoi Kusje, 10 weken echo is niet inwendig, mits dat ze van de buitenkant het hartje niet kunnen zien kloppen, maar als alles goed is, zullen ze het gewoon met het apparaat aan de buitenkant kunnen zien.

Is dit dus je eerste echo? Ik vond het zo speciaal om voor de eerste keer iets te zien wat echt de bevestiging gaf dat ik iets in mijn buik had groeien. Nu voel ik hem elke dag schoppen, ook dat is heel leuk!

Succes morgen!

X Sari
Hoi,

Lijkt wel of iedereen vakantie heeft gehad of gaat krijgen. En dan ook nog van die verre reizen.Ben wel een beetje jaloers hihi.

Dat verre reizen zal bij ons dit jaar niet wat worden.Wat mij heel gaaf lijkt met kinderen is kamperen.Ben niet opgegroeid met campingvakantie's,maar het lijkt mij helemaal super.Ook wil ik met de kleine naar Mallorca.Mallorca is 1 van de leukste en kindvriendelijkste eilanden van Europa.Jeetje ben echt aan vakantie toe,hou er nu maar over op haha

Kusje spannend je eerste echo!

Nog 2 weken en dan mag ik ook.

Heb nu alleen een schimmelinfectie en das geen pretje.Schijnt ook een zwangerschapskwaal te zijn,dus helaas.

gr Amy
Oh, ik wil ook op vakantie!!!!!!!!!! Als ik die verhalen lees, dan krijg ik ook veel zin om even lekker weg te gaan.

Amy, kamperen is hartstikke leuk! Ik ben ermee opgegroeid en mijn vriend en ik gaan bijna ieder jaar kamperen. Maar als je het niet gewend bent, dan is het eerst best wel afzien hoor... ik vergeet nooit meer toen mijn vriend, samen met mij, voor het eerst ging kamperen. Hij vond het echt heel erg wennen.

Italië is een prachtig land met mooie campings, vind ik. Vroeger heel veel in Frankrijk geweest, ook zo mooi.
Dreadlokje,

Voor het eerst kamperen ? nou reken maar dat wij voor de kant en klare bungalow tent gaan haha
Kamperen is echt zo gezellig. 's avonds voor de tent zitten met een boekje en samen op je luchtbedje kruipen. Heerlijk!!
kusje 82 hoe was je echo?
Mijn echo was een ramp!! Hier zijn er dus 2 gigantisch van de roze wolk afgedonderd. Er zat heel veel vruchtwater in mijn baarmoeder maar 2 kleine stipjes. Met 5 weken is het dus al misgegaan, alleen heeft mijn lichaam het 5 weken later nog steeds niet afgestoten. Jullie begrijpen wel dat ik compleet in shock ben. Hormonaal ben ik helemaal zwanger, geen bloed verloren, geen buikpijn.....

met 10 weken verwachtte we toch een vrolijk spartelende minimensje te zien, maar helaas.

Begin langzaam een beetje uit mijn hysterische roes te ontwaken en het weer positief in te zien: de verloskundige zei ook: je lichaam heeft het geweldig gedaan, alles werkt en het is fantasties dat het niet verder leeft omdat het niet goed is. Ik kan ook gewoon weer zwanger raken. En omdat ik het nu ook vrij snel was dachten ze dat het vast weer snel zo is.

Maandag moet ik naar het ziekenhuis en dan gaan we beslissen wat we doen. Waarschijnlijk curretage. Je moet dan helemaal onder narcose dus zie er enorm tegenop. Maar goed wil nu graag alle restjes en rothormonen mijn lichaam uit, zodat we snel weer met nieuwe rondes kunnen starten.

Heb niet het gevoel dat nu ons kindje dood is, zie het echt als een klompje cellen. Dus het is meer de enorme teleurstelling, De grootste van mijn leven geloof ik!

Alle zwangeren kunnen opgelucht adem halen, ik heb zo de statistiek weer sluitend gemaakt. Ik heb vanavond meteen een rood biefstukje gegeven, fles champagne (op onze toekomst) opgedronken en zit nu heerlijk aan de wijn. Het hele weekend ga ik smeerworst, filet americain en sushi eten.

En af en toe een beetje huilen............

Liefs Kusje
Aaaaah Kusje!!!! Wat ontzettend balen zeg!! Ik kan me voorstellen dat je met stomheid geslagen was. Je hebt geen bloed verloren, je voelt je zwanger, en dan dit! Dat verwacht je toch niet?! Ik vind wel dat je het supergoed opneemt, je hebt groot gelijk, het was gewoon een klompje cellen en het is vooral het feit dat je niet meer zwanger bent waar je verdrietig over bent. Dat snap ik helemaal, ik zou het exact hetzelfde voelen (zeg ik nu tenminste).

En die statistieken, tja ik dacht stiekum ook al: 1 op de 10 ofzo eindigt toch in een miskraam, hoe kan het dan allemaal zo voorspoedig gaan bij ons??

Maar ook hier heb je dus geen garantie helaas...

Ik leef met je mee Kusje, je krijgt van mij een enorme

@Lode en Winterdip, ik ga naar Perth en dan reizen we door naar Carnarvon, beide vindt ik niet echt geschikt voor een kindernaam hahaha! En nee, no way dat ik mijn kind de naam van de bestemming zou geven! Ik heb eerder heel Australie rondgereisd gedurende dik 13 maanden en nu gaan we naar mijn zwager die in Carnarvon (Westkust, 900km boven Perth) woont. We tellen af en hebben er onwijs veel zin in!! Ik hoop zo dat ik daar zwanger blijk te zijn of wordt!!

@Lady jammer hoor, dat het bij jou ook niet gelukt is... Op naar de volgende ronde maar weer! (En nu weer even fijn wat alcohol naar binnen werken! )

Liefs,

Terminator
Jeeeeej Kusje, wat een naar nieuws!!! Mag ik even zeggen dat ik het heel knap vind dat je er op deze manier tegenaan kunt kijken? Ik zou geloof ik meteen alle hoop opgeven...Gelukkig zijn we niet allemaal zulke pessimisten als ik en doe jij dat niet!!!
Ik kwam nog even vrolijk gedag zeggen voor mijn vakantie maar laat dat vrolijk nu ook maar achterwege. Wat klote Kusje, ik voel echt met je mee. Gatver, na 10 weken pas hierachter komen. Vreemd dat het dan toch zo lang blijft zitten. Wat een enorme teleurstelling.

Wel fijn dat je lichamelijk helemaal ok bent en gelijk weer verder kunt. Geniet van de wijn en champagne dit weekend, heb je verdiend. Vergeet ook de carpaccio niet, en de rauwmelkse kazen.

Meissie, ik hoop dat het gelijk de volgende ronde weer raak is. Sterkte volgende week, met de curretage. Hele dikke knuffel voor jou.

Voor alle andere dames ook een dikke knuffel en veel succes en plezier met de zwangerschappen en met het tot stand laten komen van zwangerschappen. Ik hoop veel meer smilies te zien als ik terug kom.

Ik meld me eind februari weer. Deze winterdip zoekt morgen de zomer op!

Kus en knuffels voor jullie allemaal! Dahaaag!
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Goh kusje wat klote en ook raar dat je niks hebt gemerkt nou geniet van je wijntjes je broodjes filet en al het andere.Tjeeee wat erg echt waar zo donder je echt letterlijk van de roze wolk.
Jemig, schrik me rot Kusje...... wat ontzettend naar nieuws zeg...... Hoe gaat het vandaag met jou? Wens jou en jouw vent heeeeeel veeeeeeel sterkte toe!!

Winterdip, je bent vast al weg, maar wil je toch nog even een hele fijne vakantie toewensen!!

Hier gaat het wel oké. Doordat ik me deze week niet helemaal lekker voelde, hebben we weinig sex gehad... dus echt niet om de dag zoals ik graag wou...

Maar goed, komt wel goed allemaal. Mijn vriend verlangt nu ook steeds meer naar een kleine!! Kan daar zo ontzettend van genieten.

Goed weekend!
Kusje, heel veel sterkte!

X Sari.
kusje wat kl...

Ik denk aan je

sterkte en een dikke knuffel van Amy
Kusje: hoe is het nu met je?
Vond het niet zo gepast om dit nieuws in hetzelfde bericht te plaatsen, dus daar komt 'ie: Ik word tante!! Vind het echt megaleuk! Vriend en ik vinden het wel jammer dat we nu niet de eersten zijn die zijn ouders een kleinkind bezorgen, maar who cares: mijn schoonzusje is zwanger!!

Was trouwens best lastig hoor net. Zaten we daar op de bank, vertelt mijn schoonzusje dat ze zwanger is, zit ik daar echt onwijs mijn best te doen om niet te gaan zeggen dat wij ook bezig zijn en om vooral maar niets te laten merken. Schoonvader zei nog: 'ha, zo vader zo zoon, in 1 keer raak!' Toen dacht ik dus: tsja, was het bij je andere zoon ook maar zo...haha! Nee hoor, onze tijd komt ook nog wel.

Zo, ik moest het even kwijt. Nu ga ik lekker slapen, morgen vroeg werken...Welterusten meiden!
Lode: gefeliciteerd!! Dat is super leuk! Jij bent ook vast snel zwanger!

Hier gaat het wel redelijk. Ben positief opgestaan vol vertrouwen in mijn vruchtbaarheid. Zijn naar de AH gegaan en hebben alle non-zwangerproof gehaald waar ik zin in had. En we hebben een lijst gemaakt van de non-zwangerproof dingen die we de komende 6 weken gaan doen! Maar zo s'avonds ga ik toch weer een beetje sippen. T zit me dwars dat het nog steeds in me zit. Heb wel buikpijn maar mijn borsten zijn nog steeds opgezwollen enzo en nog steeds geen druppel bloed.

Zie erg tegen de curratage op volgende week, maar wil zsm alles achter de rug hebben en weer doorgaan!

Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Dreadlokje wil je alsjeblieft die smiley uit het schema halen. In maart kunnen we weer starten!

Liefs kusje
kusje

Ik vind het mooi en ontroerend om te lezen hoe jij met je emoties omgaat.

Kan mij wel voorstellen dat het je dwars zit dat het nog steeds in je zit.

Dat wat jij nu hebt,komt niet veel voor denk ik? Dat je nul noppes iets gemerkt hebt en dat je lichaam niks heeft afgestoten?

Ik wens je veel sterkte met alles

Amy
Bedankt voor je lieve reactie amy!

Ik hoop dat het niet vaak voorkomt voor iedereen! Maar wanneer je missed abortion intypt op google, staat het wel overal bij vermeld. Maar je hoeft je geen zorgen te maken hoor, Ik heb het statistisch voor dit forum gelijk getrokken. Ik zeg het ook iedere keer tegen mijn zwangere zus: ik onderga dit ook voor jou!
Knap hoe je ermee omgaat Kusje!! Heb daar veel respect voor!

Lode, gefeliciteerd!! Ik ben vorig jaar ook tante geworden, mijn 'kleine zusje' heeft toen een kleintje gekregen en inderdaad: eerder dan mij..... maar het was ook mijn grote wens om ooit tante te worden en die is al uitgekomen en ik geniet alleen maar!!

Ik ben nog steeds ziek.......... grrrrrrrrrrrrrrrrrr...............
Heey meiden,

Ik vind het heel moeilijk, want ik vind het hier heel gezellig, maar ik heb besloten om even wat minder mee te schrijven op dit topic. Mijn reactie op de zwangerschap van mijn schoonzusje (megablij voor haar, maar extra bang dat het dan bij mij wel niet zal lukken en een ietsiepietsie jaloezie (gun het haar wel heel erg hoor)) heeft mij doen inzien dat ik te krampachtig bezig ben met proberen zwanger te worden. Ik kan maar aan weinig andere dingen meer denken en maak mezelf af en toe helemaal gek met de gedachte dat het maar snel raak moet zijn. Ik wil proberen om daar vanaf te komen. Ik zal nog wel regelmatig even komen lezen en af en toe posten, maar wil dat bepreken tot een paar keer per week. Ik houd jullie iig op de hoogte van de stand van zaken.

Heel veel succes iedereen en tot over een paar dagen!

Liefs, Lode

Kusje: heel erg veel succes van de week!!
Lode, is toch prima joh! Kan het me best wel voorstellen. Het is leuk om voor kinderen te gaan, maar het leven daaromheen gaat ook door. Probeer je anders daar wat meer op te richten, misschien helpt dat. Sterkte ermee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven