weer een date-perikel.......

12-06-2011 13:23 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ben ik ook weer met een onzekerheid met het daten....

Heb een leuke jongen ontmoet via een dating-site...hebben nu 3 x afgesproken en klikte heel leuk....

We hebben dagelijks veel mail/sms contact, het is leuk en hebben ook naar elkaar uitgesproken dat we t contact erg leuk vinden en elkaar wel beter willen leren kennen...

Ik moet eerlijk zeggen dat ik soms wel een beetje een onderbuikgevoel heb....

Vind het rot dat ik dit heb maar zal misschien wel een reden hebben..

In de weekenden komen smsjes vaak niet aan, of reageert erg laat of hij heeft wel wat gestuurd maar is nooit aangekomen..ligt aan zijn tel, hmmm...

Doordeweeks onder werktijd krijg ik vele mailtjes et..

Hij is nu een weekje alleen op vakantie, krijg wel smsjes hoe t daar is enz...

Zat net ff mijn msnlijst op te ruimen..ging ff bij zijn msnprofiel kijken en zag dat hij de afgelopen 2 weken met 8 vrouwen "bevriend" is in MSN....

Vind ik toch een beetje vreemd, maar goed misschien is t wel niet via ds maar collega's of zoiets..

Toch heb ik er een beetje een raar gevoel bij..

Wat denken jullie, stel ik me aan omdat hij gezegd heeft dat hij t leuk met mij vindt etc, of zal er iets zijn...

Ppff lastig...

Groetjes Nemo
Je onderbuikgevoel heeft in dit soort dingen altijd gelijk. En zo niet, dan toch.
.
Niet teveel van verwachten en rustig verder kijken...

Hij is (nog) niet van jou, en jij niet van hem.
uit mijn date tijd herken ik dat.

mijn dates hadden ook lijsten vrouwen op hun msn, en zoals je weet maken de meeste mensen die op dating sites staan daar een apart msn adres voor aan.

een soort menu kaart, zeg maar.
wij slapen nooit.
Ik denk dat hij een vriendin heeft en daarom spontaan in het weekend problemen met zijn telefoon heeft.
quote:superstar_2 schreef op 12 juni 2011 @ 13:27:

Ik denk dat hij een vriendin heeft en daarom spontaan in het weekend problemen met zijn telefoon heeft.Gecombineerd met de emails onder werktijd was dat ook het eerste dat in mij opkwam.
Ik krijg in de weekenden ook wel berichtjes van hem, maar in mindere mate

toch is hij ook diegene die nieuwe afspraakjes wil maken...

Moet ik t tegen hem zeggen dat ik dat toevallig zag dat hij veel nieuwe vrouwen in zijn lijst heeft...

Of gewoon eens vragen of wij exclusief aan t daten zijn?

Lastig hoor hihi
En zie hem ook wel vaak online op ds....lees zelf ook af en toe wel eens mijn berichtjes en hij is dan vaak online...

Als hij t zo leuk met mij heeft waarom dan zo vaak online...

Misschien idd wel verder kijken en meerdere vuurtjes hebben branden....

Maar daar doe ik niet aan mee....
Tsja, dat heb ik nou echt nooit dat smsjes niet aankomen! Ook van een weekend-storing in het sms verkeer heb ik nog nooit gehoord.

Ook ken ik erg weinig mannen die alleen op vakantie gaan.

Lijkt mij logischer dat hij al iemand heeft. En dat denkt jouw onderbuik volgens mij ook.
Wat/hoe waren die 3 dates?
quote:superstar_2 schreef op 12 juni 2011 @ 13:27:

Ik denk dat hij een vriendin heeft en daarom spontaan in het weekend problemen met zijn telefoon heeft.Heel herkenbaar............................
Als je na 3 dates naar elkaar toe uitspeekt dat je elkaar wel beter wilt leren kennen, betekent dat dan dat je je moet gedragen of je samen een relatie hebt?

Volgens mij kloppen jouw verwachtingen niet helemaal.
quote:nemo123 schreef op 12 juni 2011 @ 13:35:

En zie hem ook wel vaak online op ds....lees zelf ook af en toe wel eens mijn berichtjes en hij is dan vaak online...

Als hij t zo leuk met mij heeft waarom dan zo vaak online...

Misschien idd wel verder kijken en meerdere vuurtjes hebben branden....

Maar daar doe ik niet aan mee....

Jij hoeft daar toch ook niet aan mee te doen, zo te zien kan hij dat prima zelf!

Als je het vervelend vind (zou niet weten waarom, je hebt niets met elkaar ?!) moet je met hem kappen, zo simpel is het.
Je onderbuik gevoel, heeft meestal gelijk...ook al wil je het nog niet erkennen..anderzijds vind ik niet dat je moet afgaan op hoevaak hij online is op DS. Dit heeft niets met jou te maken.
herkenbaar ja ,ik denk dat hij meerdere dates heb buiten jou om ,heeft hij altijd wat als de ene niet kan doe voorzichtig hier mee
Ben ik nou de enige die niet meteen aan een flierefluiter of vreemdganger denkt? Kan het niet gewoon zo zijn dat die jongen pas stopt met zoeken als hij gevonden heeft wat hij zoekt? Dat hij TO wel aardig zegt te vinden, wil niet automatisch zeggen dat hij gelooft dat het tot een relatie zal komen. Dus zoekt hij verder. Logisch.
Alleen op vakantie? Ik ga voor de optie "heeft al een vriendin"
quote:yette schreef op 12 juni 2011 @ 18:13:

Ben ik nou de enige die niet meteen aan een flierefluiter of vreemdganger denkt? Kan het niet gewoon zo zijn dat die jongen pas stopt met zoeken als hij gevonden heeft wat hij zoekt? Dat hij TO wel aardig zegt te vinden, wil niet automatisch zeggen dat hij gelooft dat het tot een relatie zal komen. Dus zoekt hij verder. Logisch.Ik denk misschien wel beide :-) Een vreemdganger die een balboekje aan het samenstellen is :-)
quote:yette schreef op 12 juni 2011 @ 18:13:

Ben ik nou de enige die niet meteen aan een flierefluiter of vreemdganger denkt? Kan het niet gewoon zo zijn dat die jongen pas stopt met zoeken als hij gevonden heeft wat hij zoekt? Dat hij TO wel aardig zegt te vinden, wil niet automatisch zeggen dat hij gelooft dat het tot een relatie zal komen. Dus zoekt hij verder. Logisch.

Hier ben ik het helemaal mee eens. TO en hij hebben geen relatie. Sterk nog, ze hebben nog maar 3 keer gedate..

Andere kant van het verhaal is dat als hij echt meer uit het contact met TO zou willen halen, hij niet verder zou daten of nieuw contact zou leggen met anderen. Dat "sms komt niet aan" verhaal geeft ook weinig hoop, lijkt me gewoon een smoes, en een slechte ook nog eens.

En wat anderen al hebben gezegd: je gevoel heeft het vaak wel bij het juiste eind hier. Ik zou er mee stoppen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven