Golden egg diggers

06-05-2011 22:13 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat er maar weer veel gouden eieren bij mogen komen!

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

87,5cm / 11kg

sept '11 pas weer CB16/10/11 30/5 20 weken echo It is a GIRL IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/107250 gr 68 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

?: 29/06/1110,6mm en !Charlotte S: 03/10/0981cm / 10,6

Murron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 4/11/11 JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

19/01/12 28/06 vk HuskyI: 16/11/0984cm / 11,4kg

R: 03/05/11Ze is er !!!!! 4800 gram 55 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg TheeG: 07/01/1079cm / 11kg 12/7 CB

13/5/11

GW H: 16/01/1074cm / 9000gr YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 77cm / 9420gr

03/10 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 81cm / 9740gr

MomoA: 10/07/10 76,6cm / 9880gr, 15/6 CB, 29/6 PIM (3e bloedafname), 29/7 PIM (4e bloedafname)

KathF: 24/08/1074cm /9000gr

Specu K: 28/01/11 8210 gram 65,5cm heupecho goed!!Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
voor de lieve woorden. Maar weet je, ik ben zo bang dat haar gedachtengangetje is zo van, nu is er een zusje, moet ik mijn aandacht delen, ga ik aandacht vragen om mijn plekje te houden, dan word ik weggebracht... Kon ik maar eens zien wat er in zo'n koppie omgaat he, maar misschien leggen ze die link helemaal niet zo...

Volgende week donderdag is de laatste keer babyzwemmen, had al wel tegen mijn moeder gezegd dat ik dan R. met een flesje gekolfde melk langs zou brengen en dan zelf weer met I. wil gaan zwemmen. A.s. donderdag moet ik zelf naar de chiropractor, anders had ik dat dan al gedaan.

Flesje ging best goed, ze heeft nu 2 keer uit de fles gedronken. Maar als ik haar echt een hele dag weg wil brengen dan mag ik wel eens een voorraadje aan gaan leggen! Moet ik dan gewoon tussendoor maar extra gaan kolven? Of hoe werkt dat... elke ochtend een halve voeding extra kolven of zo tot dat ik na een paar dagen genoeg heb dat ik een dag weg kan zeg maar?

Fan wat fijn dat M. weer is opgeknapt, kunnen jullie nu lekker vakantie vieren met z'n drietjes!

Becky leuk is dat he, dat ze zo graag naar buiten wil! Gevolg is hier wel dat we overal grind terug vinden, in de bloemengieters, in onze schoenen, in de poppenwagen

Moom al een tandepoetsliedje geprobeerd? Met I. was het een tijdje tanden poetsen in de houdgreep (want ik wil zelluf poetsen) maar sinds het tandenpoetsliedje wordt er weer gelachen (I. is de enige die vrolijk wordt van mijn zangtalent )

Nog een voor A. zijn ongelukje, helemaal vergeten gisteren.

GW wat betekent Trots-fase auf Hollandisch?

Deb wat fijn dat het wat beter lijkt te gaan met de misselijkheid. Hoe is het met de bijwerkingen van die medicijnen nu?
Heb net mijn moeder gesproken, ondanks alle aandacht van opa en oma, krijst en gilt ze daar ook, tussen het spelen door!
Husk,

het betekend gewoon trots (ik weet eigenlijk niet of je de term trots-fase in het nederlands ook hebt?).

Trotzphase?

Mit dem dritten Lebensjahr beginnt auch eine Phase heftiger Gefühlsausbrüche.

Jetzt werden Sie wahrscheinlich um die hundert Wut- und Weinanfälle erleben! Dabei sind es gerade besonders intelligente Kinder, die sich eine Vorstellung davon bilden, was Sie haben oder erreichen wollen, die von Wutanfällen geschüttelt werden.

Wutanfälle entstehen aus Frustration und Zorn

Manche Kinder haben derart starke Wutanfälle, dass die betroffenen Eltern sich ausgesprochen hilflos fühlen.

Dabei ist es wichtig, dass Sie wissen, dass Ihr Kind in diesem Lebensabschnitt tatsächlich keine Kontrolle über seine Gefühle hat. Ältere Kinder setzen einen Wutanfall manchmal ein, um zu demonstrieren, wie sehr sie sich etwas wünschen. Kinder im dritten und vierten Lebensjahr werden hingegen von ihren Gefühlen überrollt.

Nicht nur Sie als Eltern leiden unter dem Wutanfall Ihres Kindes: Ihr Kind fühlt sich genauso hilflos und wird von seinen Wutanfällen stark mitgenommen.

Was können Sie tun?

Die beste Methode, Wutanfällen zu begegnen ist natürlich, sie gar nicht erst entstehen zu lassen. Dazu müssen Sie Ihr Kind allerdings sehr gut beobachten und erkennen, wo seine Frustrationsschwelle liegt. Auch soll damit nicht gesagt sein, dass Sie Ihr Kind vor jeder Frustration bewahren sollen, und ihm zum Beispiel alles geben, wonach es verlangt.

Frustration ist eine wichtige Erfahrung für Ihr Kind, damit es lernt, Aufgaben jetzt und später zu meistern.

Versuchen Sie also nicht, Ihr Kind vor Frustration zu schützen, sondern versuchen Sie, Ihr Kind nur soviel Frustration zuzumuten, sodass es damit noch umgehen kann.

Bieten Sie Ihrem Kind Hilfe an, wenn Sie das Gefühl haben, seine Frustration ist schon so stark angewachsen, dass ein Wutanfall droht.

Bieten Sie Ihrem Kind auch an, seine Aufgabe zu unterbrechen und sich auszuruhen, damit es sie später erfrischt beenden kann.

Lenken Sie die Aufmerksamkeit Ihres Kindes, bevor es einen Wutausbruch bekommt, mit einem neuen Spielzeug, Buch oder Video ab.

Versuchen Sie mit der Zeit Ihrem Kind die Worte beizubringen, die ihm helfen werden, seine Gefühle auszudrücken.

Geben Sie Ihrem Kind auch generell so oft Gelegenheit wie es geht, seine Wut auszudrücken.

Auf eine Trommel oder Matratze schlagen, draußen herumrennen, laut herumschreien, singen oder wild tanzen zu dürfen, sind Möglichkeiten, mit denen Ihr Kind Aggressionen abbauen kann.

Wenn Ihr Kind bereits einen Wutanfall durchleidet, bleiben Sie ruhig. Ihr Kind hat vorübergehend die Kontrolle über sich verloren und benötigt jemanden, der die Übersicht behält.

Weder hilft Ihre eigene Wut, Ihr Kind zu beruhigen, noch irgendwelche Diskussionen: Ihr Kind ist gar nicht in der Lage, klar zu denken und Ihre Argumente wahrzunehmen.

Solange Ihr Kind weder sich selbst noch andere verletzt, versuchen Sie den Wutanfall zu ignorieren. Wenn Sie Ihrem Kind während seines Wutanfalls zu viel Aufmerksamkeit schenken, droht die Gefahr, dass Wutanfälle gehäufter auftreten, da sich Ihr Kind unbewusst durch Ihre gesteigerte Aufmerksamkeit belohnt fühlt.

Nach einem Wutanfall können Sie Ihrem Kind gegenüber Ihren Ärger über den Ausbruch auch mitteilen. Erklären Sie Ihrem Kind aber auch gleichzeitig, dass Sie es noch immer lieben, auch wenn Sie ärgerlich sind.

Das dürfen Sie auf keinen Fall tun:

Weder sollten Sie Ihr Kind für einen Wutanfall bestrafen, noch es belohnen, indem Sie im Supermarkt eben doch die Schokolade kaufen, derentwegen Ihr Kind eine Szene gemacht hat!

Betrachten Sie Wutanfälle als Teil der Entwicklungsphase Ihres zwei- oder dreijährigen Kindes: Sie brechen aus und gehen vorüber - mehr nicht.

Doch sollten Sie zwar die Wutanfälle nicht ernst nehmen, aber die Gefühle Ihres Kindes. Bemühen Sie sich in einem Gespräch herauszufinden, wie sich Ihr Kind fühlt und was den Wutanfall ausgelöst hat.

Nehmen Sie die Wutanfälle Ihres Kindes nicht persönlich.

Sie brauchen sich auch in der Öffentlichkeit nicht zu schämen, wenn Ihr Kind einen Wutanfall hat.

Niemand wird denken, Sie seien eine schlechte Mutter oder ein schlechter Vater. Kinder in diesem Alter reagieren eben manchmal so

Nou, H zou er dan wel al vroeg bij zijn...

We zijn hier echt verwend, H was een keer kort om 5 wakker, vent heeft haar weer neergelegd en toen heeft ze nog tot half 10 geslapen! Wow, ik wilde net gaan opstaan omdat ik toch wel echt uitgeslapen was.
Nou ja Hus, misschien heeft ze gewoon even een ik-vind-krijsen-en-gillen-leuk fase!

Hier ben ik begonnen met een voorraadje opbouwen door af en toe na de voeding nog even te kolven. Bovendien kolf ik altijd vrij makkelijk en is het altijd ongeveer 1,5 voeding per keer. Die halve voeding gaat dan dus mooi de voorraad in.

Ik denk trouwens niet dat I al zulke complexe gedachtengangen heeft hoor. Maar kan me voorstellen dat je daar wel een beetje bang voor bent. Maar een ochtendje I-quality time tijdens het zwemmen is vast een heel goed idee!

Hier is berend druk bezig met z'n stem. Hij gilt zo snerpend hard en hoog en vindt dat echt geweldig om te doen. Het is wel heel schattig, vooral omdat ie er dan ook heel hard bij gaat wapperen met z'n armpjes en beentjes, maar mén, af en toe trillen m'n trommelvliezen nog een kwartier na!

Fan, dit lees je natuurlijk niet, maar fijn dat jullie lekker aan het genieten zijn daar!

Sproet, is er nog een jompel-topic? Tssss.... We hebben al een tijd niets van polleke gehoord. Kan me voorstellen dat ze het niet meer zo fijn vindt om hier regelmatig te komen. Maar Pol, je laat het ons wel weten als 't raak is he?

Zou dat dramaqueen gedrag iets typisch meisjesachtigs zijn? *vroeg zij hoopvol*

Annika, hoe gaat het met de losse stapjes van S? Was het een toevalstreffer op vakantie, of doet ze het thuis ook nog wel eens?

En N krijgt dus lekkere spekjes? ben benieuwd! Vind het een goed plan om de komende meet zonder kinderen te doen, maar ik ben ook wel héél erg benieuwd om ze allemaal weer eens live te zien hoor!

Nou, ik moet even aan het werk. Blweeeeh. Maargoed, het regent, berend slaapt, dus ik heb eigenlijk geen excuus om het niet te doen.
S zette nog geen losse stapjes hoor speec, ze stond alleen los. Hebben we hier nog niet weer gezien.

Duim lijkt me ook wel weer handig hoor speec, die kan hij tenminste niet de auto door gooien of uit de kinderwagen gooien...

We moeten hier tijdens het winkelen ook altijd zo op s haar slofjes/sokjes denken, voor je het weet heeft ze ze uit getrokken en weggegooid.

Hus: inderdaad goed idee misschien om et I alleen te gaan zwemmen volgende week. Heeft zij even alle aandacht.
Voor wie ook wil kijken.

the gruffalo begint nu op NL3
heel even ego, volgens mij zijn het bij N. d'r kiezen, de prul. Twee dikke bobbels onder in d'r kaak en ze zit iedere keer met haar handje in haar mond. Sneu.
Wat sneu dat ze elke keer zo'n last heeft vt doorkomen beck

J1 is druk vriend aan t "helpen" in de tuin zo schattig. Schept ook zand in zn kruiwagen om weg te brengen hihi
Ach Beck, wat sneu dat ze er telkens zo'n last van heeft!

Maya: Leuk dat J1 ook zo goed kan 'helpen'! Idd erg schattig om dat altijd te zien!

Hier vandaag een supervrolijk meisje, met leuke boevenstreken! Ze kan zich prima vermaken vandaag, zowel alleen, als dat ze ons af en toe even komt halen om te spelen!

En tja.. ik ben blij dat ik nu al een aantal dagen niet heb overgegeven, maar voel de misselijkheid af en toe wel flink de kop opsteken..

De bijwerkingen van de tabletjes blijven nog wel, maar ben nu een aantal dagen vrij (geweest) en dan gaat het goed.. Ben benieuwd hoe het morgen weer gaat als ik weer moet werken.. Als het dan weer zo erg wordt, moet ik maar eens even met de leidinggevende overleggen wat het beste is... want ik wil wel veilig op mijn werk aankomen en veilig kunnen werken..

Maar ik blijf nog wat ijdele hoop houden dat het na de 12 weken misschien wat beter gaat met de misselijkheid... Wie weet....
Arme N

Net op de fiets naar centrum geweest en daar S in de doek. Was groot succes, wat relaxt! Veel bekijks, want doekdragen wordt hier nog niet echt veel gedaan. En als ik dan die jengelende kinderen zie in die buggy's die alleen maar tegen benen aankijken en zich door de menigte wurmen...lang leve de draagdoek!
annika, hier ook altijd veel bekijks met doek. laatst kwam ik iemand tegen met een bondo, en er was echt wederzijdse (h)erkenning te voelen. heel grappig.

speec, heb je al oordopjes? hoog he, af en toe. werd / word er soms ook knetter van hahahaha. en ik hoop ook maar dat het diva gedrag is (en ons dus bespaard blijft, grinz).

justdeb, lijkt me echt slopend, die misselijkheid. wel oppassen met die bijwerkingen. hoeveel weken ben je nu (maw, hoeveel tot de 12 waarbij het hopelijk verdwijnt?).

duuv dus aan het minderen met werk. verstandig hoor, luister naar je lichaam!

kath, Fje kan al handjes klappen! wat knap!! ik zing dagelijks klap is in je handjes, en oefen zowel met zijn handen als mijn handen, vindt ie heeeel grappig, maar zelf doen is er wat dat betreft niet bij. voor de rest vandaag wel een enorme zelluf doen dag. godskanaries. irritant.

beck, arm n dus last van de kiesjes? pff maar goed, hele gebit zal er onderhand bijna zijn? ben je daar mooi van af gisteren was bouwmarkt zeker dicht? ik las je berichtje al en dacht: huh? vandaag?

husk, fijne gedachte dat het toch niet aan jullie/R ligt? blijft moeilijk

A is helemaal into het lopen hoor, heeft zijn loopfiets echt helemaal ontdekt (kan inmiddels zelf stuur beetje recht houden! eerst had ie een hand aan het handvat, en andere halverwege zijn stuur, nu 2 aan de handvatten. sturen is nog wel te moeilijk). en ook achter de baby rollator gaat ie als een speer (logisch, krijg de wielen niet strak aan gedraaid). Vond het echt heel vermoeiend zo alleen met hem, hoewel we het heel gezellig hebben gehad. maar kwam nergens aan toe, leek wel. net even boel gestofzuigd, en berg gestreken.En was blij dat ik bij vrienden was toen hij op zijn mond gevallen was. In mijn eentje leek het me nog minder relaxed. Al had ik dan ws vriendin of moeder gebeld ofzo. A moest vanmorgen weer even wennen aan zijn papa, maar net hebben ze al weer dikke pret gehad. nu ligt ie weer afgemat op bed (lang leve het lopen!).
J1 slaapt echt veel vandaag. Vanmorgen al 1,5 uur geslapen en hij ligt nu alweer 2,5 uur op bed. Komt vast omdat hij niet helemaal fit is.
Sorry jongensmoeders, een vriendin van mij heeft ook een stoere zoon, die echt de ergste dramaqueen is die ik ken. Echt hoog krijsen, niet meer normaal!

Moom, ik vrees dat Bumb@ de boosdoener is dat ze nu kan klappen. Ik doe ook wel eens klap es in je handjes enzo, en doe t wel als ze iets knaps doet (en dat is natuurlijk nogal vaak, kun je je voorstellen, ha ha!), maar ze had het zo ineens door. Grappig hoor! Ik merk echt deze week zo'n verschil met daarvoor, ze begrijpt echt zoveel van wat ik zeg, echt fantastisch! Lijkt net of de puzzelstukjes ineens op hun plek zijn gevallen. Wij zeggen "dag dag" als iemand weggaat, en nu zegt ze ook "da da" terwijl ze zwaait, echt zo lief!

Lastig hoor Hus, maar ik denk dat I. nog niet de link legt tussen haar gedrag en het bij opa en oma logeren. Ze zal zichzelf waarschijnlijk ook helemaal niet zo vermoeiend vinden, denk ik.. Geef maar lekker even de aandacht aan jezelf en R. en snel weer wat qualitytime met I. Je doet het hartstikke goed hoor, het lijkt me echt superzwaar, 2 van die kleintjes, dus alle respect!

We hebben vandaag onze kinderwagen verkocht. F. zit nu toch in de buggy en dat andere ding staat dan alleen maar in de weg. Voor een evt. volgende kijken we dan wel weer wat we kopen.

Justdeb, t wordt wel wat beter door de medicijnen dus? Wanneer ben je 12 weken? Ik hoop dat het snel ophoudt voor je.. Zwanger zijn is al zwaar genoeg zonder die misselijkheid.

Ik zit nog steeds te zoeken naar wat ik voor F. moet kopen qua loopwagen. Ze schuift nu haar speeltafel voor zich uit, dat gaat nog niet zo enorm hard, dus ik vind het wel even goed zo.. Maar ben al wel op zoek, vind alleen de meeste dingen zo hoog, zoals zo'n blokkenwagen. Lijkt me wel handig als ze haar handjes op romphoogte kan houden, en niet boven haar hoofd..

Becks, wat sneu dat N. zo'n last heeft.. Zou het dan gewoon bad luck zijn dat ze elke keer iets heeft waar ze last van heeft..? Hoop dat ze een dezer dagen toch echt voorgoed het doorslapen doorkrijgt. En spannend, solliciteren, houd je ons op de hoogte? Fijn he, onze lieve meisjes..

Hier ook een combi van zelf spelen en met haar spelen. Zeker leuk als we ook merken dat we haar wat leren. Je verstoppen om de hoek vindt ze geweldig, en ook een wedstrijdje wie het snelst kan kruipen (doet best zeer aan je knieën trouwens..)

Wij hebben de babybjorn, wordt ook wel regelmatig gebruikt, maar ik merk dat het voor mij al best zwaar is inmiddels, en is er na een tijdje ook wel klaar mee. Maar voor kleine stukjes gebruik ik m regelmatig. Nou ja, misschien voor een volgende toch maar een doek aanschaffen.

Vriend heeft net F. getroost, was boven even aan het huilen. Is wel heel lief, ga ik op de grond zitten en leg ik haar op mijn borst, dan wordt ze zo rustig en kan ik haar na een tijdje terugleggen en valt ze weer in slaap. Vriend heeft nu hetzelfde gedaan, dat vond ie wel leuk. Hij heeft besloten wat meer met haar te willen doen (ik doe thuis toch wel zo'n 80% van de verzorging).

Nou, dat was weer een heel verhaal! Vind t echt jammer dat ik niet naar de meet kan komen..
Wow, kath, jullie kinderwagen al verkocht?! Hadden jullie hem elf nw gekcoht? Of ook 2e hands?

We hebben nu een buggy gekregen van mijn ouders (2ehands) en hij is klein op te vouwen,maar ik vind de bugaboo gewoon veel fijner sturen, dus die buggy gaat denk ik niet echt gebruikt worden, hooguit op vakantie (al twijfel ik voor onze komende vakantie nog we, denk dat ik als het past de bugaboo mee neem, voor evt. volgende vakantie met vliegen dan mss de buggy.

Maar wat ik dan nog vragen wou... welke buggy hebben jullie dan? En rijdt die dan lekker?

Voor wat betreft de verdeling thuis, hier vandaag een beetje mot gehad, ik vind nl. dat vent in het weekend te weinig doet. En goed, het kwam er mss een beetje verrot uit, maar ik snap het gewoon niet zo goed, hij ziet haar door de week niet, dan zou je toch denken dat hij staat te springen in het weekend om wat te doen met haar? Maar nee, bah, ik wordt er nu gewoon weer verdrietig van als ik er aan denk.
oh, kath, zo geestig, A zat vanaaf op het aankleedkussen druk met zijn handjes richting elkaar te wapperen! nog niet echt vlakke handjes, maar het begin is er! hahahaha, zo zie je maar. Hier wordt ook druk bumb@ gekeken, maar qua klappen dus weinig indruk..
en trouwens, ik krijg ook steeds meer de indruk dat A juiste geluidjes bij juiste momenten maakt, zoals da da van F. Soms zit je echt te kijken van: huh, zei hij nou dat? neee, zal toch niet! En idd, steeds beter reageren op jou, zoals als ik zijn naam roep, en al ga maar naar papa en dat soort dingen. alleen 'nee' wil nog niet echt
Moom en Kath: over 3 weken ben ik bij de 12 weken (duurt nog eeeeuwen voor mijn gevoel) en ik hoop ook heel erg dat de kwaaltjes dan wat afnemen!
GW. Is het nog gelukt of heb je nog fruit geprobeerd op brood bij H?

Jeetje Moom dat was schrikken van A. Maar gelukkig is er niets beschadigd.

Hier doe ik ook huishoudelijke klussen met D. in de buurt. Stofzuigen, stoffen , de keuken, de badkamer. Hij helpt dan op zijn eigen manier en loopt gekke bekken te trekken en kiekeboe te spelen maar het gaat allemaal nog. En als het mooi weer is, dan is hij hele dagen buiten met zijn loopkar, klimrek etc aan het spelen dus kan ik helemaal mijn gang gaan.

De was opvouwen word hier niets GW. D. vind het namelijk hartstikke leuk om nu dingen uit iets te halen en weer terug te gooien.

Met als resultaat dat het er net zo verward weer in ligt als toen ik begon. Dus dat doe ik als hij op bed ligt.

Praten N. en H trouwens al becks, GW?

Hier is D. nog niet echt aan het praten maar boekje lezen etc. heeft hij alles door en wijst alles aan. Ook doet hij puzzelen, ruimt zijn rommel samen op. Hij begrijpt het allemaal wat je tegen hem zegt. Maar praten ho maar.

Ja. Papapaapap , mmmmmm, hap, ink, mamamamam. Maar verder niet.

GW dat stampvoeten herken ik ook wel ja. Zo heeft D. pas heel de supermarkt bij elkaar gegild omdat ik hem zijn fles (die hij iedere keer weer op de grond gooide) in mijn tas had gestopt en niet meer kreeg. (ben gekke gerrit niet)

Hus tuurlijk ben jij geen slechte moeder. Je hebt gewoon ff een break nodig.

Kath. Hier is het als papa thuis is, papa voor en papa na. Gaat vanzelf over. En komt vanzelf weer terug.

Becks Met D. gaat verder alles super. Hij eet nog steeds alles. En is inderdaad echt een boefje. Hij gaat over 2 weken op voor zijn 3e zwemdiploma. Guppy 3. En dat is pas een groep vanaf 1,5 maar hij gaat zo goed dat hij nu ook al mee mag doen voor zijn diploma.

Met mij gaat het wat beter. Maar kreeg van de week toch wel weer ff een tik toen ik naar de H.A ging voor dat bevolkingsonderzoek. Uitslag moet ik nog afwachten maar moet wel naar de Gynacoloog. Blijkt een soort van Poliep (weet hij niet zeker) op mijn baarmoeder te zitten. Dus afwachten dan maar. Ik moest me niet te druk maken ……….. Maar ja dat doe je toch.

Een 2e zijn we nog steeds niet mee bezig en denken er ook nog niet aan. Ik moet ook nog steeds zeggen dat ik meer neig naar niet als wel. En jullie?

ff posten anders word het zo lang
Becks N. ook een aardig tantetje aan het worden. Ik zag die foto met die staartjes.. Echt superschattig. Ik zie dat ze ook heel veel buiten is. D. stond van de week te stampvoeten voor de deur met zijn jas. Hij moest en zou naar buiten. En regenen!!!! Oude kleren aan, kaplaarzen aan en een lol dat ie had!

Het slapen gaat dus nog steeds niet je van het. Gaat het al wel wat beter? En heeft ze dan echt ook honger als ze komt of geef je ze niets meer?

En maak je borst maar nat met die kiezen en hoektanden…… Ze zijn bij D. na 8 weken gisteren eruit gesprongen. Nu de andere 3 hoeken nog…..

Speec hoe is het met jou kleine man?

Kath wij hebben hier het loopwagentje van V-tech. Echt dat ding heeft zijn geld opgebracht. Hij vind het echt geweldig!

Justdeb. Hopelijk voel je jezelf snel weer wat beter. Ik heb die misselijkheid gelukkig nooit gehad
Oh jeetje tis hier weer goed mis. Huilen huilen huilen. Vriend ligt ernaast. Weet niet of dat de remedie is maar wat moeten we dan?? Ben afgelopen nacht ook te vaak gelopen.

Houdt het dan nooit eens op?? Zou zo fijn zijn als het eens klaar is met het gedoe. Mijn arme kleine meisje
ze heeft net even bij ons in bed gelegen maar das ook geen succes. Ze heeft pijn ik weet niet waar en we kunnen haar niet troosten. hartverscheurend is dit. Ze wist van pijn niet hoe ze moest gaan liggen. Draaien draaien rechtop zitten en dan weer op je storten om getroost te worden. Iemand enig idee? Ze heeft al een pcm. Zijn dit kiezen/ hoektanden?? Zo ja wat erg. Zo zielig.
Hmmm ik snap er niets meer van, als ze op haar kamertje komt om te slapen of in haar bedje wordt gelegd is het heeeeel hard huilen.
Becky, hoe was de rest van de nacht? Wat je in je laatste post zegt, is ze dan wel rustig als ze niet op haar kamertje is? Dan zou ik wel oppassen, want dan is het volgens mij wel een beetje grenzen uittesten. Maar hoe dan ook, een voor je prutnacht.

Yaya, H zegt ook nog niet veel, ze zegt nu naam go, papa, bal, tweety (maar dat zegt ze sinds zijn dood niet zo veel meer), puppe (ze kent daarvoor dus alleen het duitse woord), hamham (als ze honger heeft) en ik geloof dat dat het wel was. Ze praat wel veel, maar de rest is onverstaanbaar
Oja, ze zegt ook hallo (ze is heel vriendelijk en groet onderweg echt iedereen), tschuss (of iets wat daar op lijkt) en doei.
Nou, ik heb denk ik twee uur geslapen, om vier uur heb ik gevraagd aan vriend om me af te lossen. Maar toen was het weer zo huilen. Ze heeft gister ook nog gespuugd en net toen ik de fles gaf werd ook bijna alles eruit gegooid. Met 39.2 graden koorts moet ik maar weer iets gaan verzinnen wat werk betreft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven