Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
ik weet het niet moon wat ik nou doe vandaag. Ik zou naar mijn oom en tante gaan om daar te slapen ivm. uitstapje morgen. Ik weet niet of we nog gaan en of het dus nog zin heeft die kant op te gaan.

Eerst ff kalmeren en dat fietsgedoe proberen te regelen.
Iebs Ik denk aan je
Ibi gecondoleerd meid, wat verschrikkelijk zeg

Je hoeft niet naar de crematie/begrafenis als je het niet wilt. Je kunt de familie ook een mooie kaart sturen en uitleggen waarom jij niet komt. Dat het nog te moeilijk, te vers is allemaal. Dat zullen ze vast wel begrijpen en de kaart waarderen.

Moon ik vind dat je goed bezig bent, dat je probeert een middenweg te vinden tussen het forummen en andere bezigheden. Ik mis je wel hier hoor

Yellow nu had ik je mooi betrapt he, stouterd je moet aan het leren
Ja weet ik tante Mikhaah... ik ben stout
quote:_yellowlove_ schreef op 14 juni 2011 @ 13:14:

Ja weet ik tante Mikhaah... ik ben stout
zit nu bij de v en d wat te drinken wachten tot fiets gemaakt is. In hoekje zitten janken kaart uitgezocht zag kaarten die ik ook heb gekregen. Ik wil wel naar begrafenis toe weet dat er dan ook wel mensen zijn die er ook voor mij kunnen zijn. Vrijdag bruiloft van nicht ook hele goede band met hem en zijn vrouw. Ik weet niet waar het verdriet voor deze man en vrouw stopt en waar het verdriet om patrick en mezelf begint
kan ik me voorstellen iebs, het gaat allemaal in elkaar over denk ik. En het een herinnert je weer aan het ander..
Ibi meisje ik wilde dat ik je in mijn armen kon sluiten en je verdriet wegnemen.
Wilde net zoiets zeggen als Yellow. Het gaat ws allemaal in elkaar over.

Tjee als ik een stukje van je kon overnemen deed ik het zo. Maar gaat niet ben ik bang...
Mikhah ik ben in de bieb, wat later dan de bedoeling maar toch.

En biebhunk is er
ben weer thuis fiets is gemaakt maar ik ga nog ff terug want zadel zit nu wat omhoog daardoor ik helemaal niet fijn fiets.

Wilde de auto van Patrick eindelijk op mijn naam laten zetten maar ik mis blijkbaar een deel van het kentekenbewijs kon ik online aanvragen zegt ze (had gezegd dat auto van mijn overleden man was) toen ik dus op de site van de rdw keek blijkt dat dit helemaal niet kan daar moet je speciale formulieren voor aanvragen als de eigenaar is overleden. Omdat dit allemaal lang duurt wilde ik de auto laten schorsen (hij moet gekeurd worden voor de 17de) maar dat kan dus niet omdat de auto niet op mijn naam staat en auto laten keuren kan niet omdat de auto niet op mijn naam staat! Oftewel ik kan niks anders doen dan de komende boete te betalen. Wilde kijken of die in de auto lag en kon de autosleutel niet vinden het werd helemaal zwart voor mijn ogen en ben als een idioot spullen uit kastjes gaan trekken, lades uit de kast los trekken, schelden om uiteindelijk de sleutel te vinden maar helaas ik ben het echt kwijt. Misschien zat die in zijn zomerjas maar die kan ik ook niet vinden. Slechte dag vandaag. Geprobeerd mijn tante te bellen of vanavond en morgen nog doorging maar er nam niemand op. Misschien zijn ze aar de kennis toegegaan.
weet je inmiddels wou ik ook wel dat iemand mijn verdriet even over kon nemen vervelend voor dat persoon maar dit is gewoon bijna niet te dragen.
Ibi toch Je hebt er niks aan, maar vanavond bel ik je ok.. Ik zit nu sort of in bieb. Of wil je dat ik even naar buiten loop, kan hoor
lief van je maar blijf maar lekker studeren ben inmiddels wat kalmer geworden. Thanks
Ibi je krijgt niet direct een boete als je over de keuringsdatum bent. Volgens mij mag je er 1 of 2 maanden overheen maar kon op de website van de rwd niks erover vinden.
lief dat je ff gekeken hebt mika. Nou dat hoop ik dan maar. Ik weet ook wel dat ik dit eerder had moeten regelen maar ik kon me er gewoon niet toe zetten. Ik vind het zo moeilijk om: "hem zijn auto af te pakken" verstandelijk weet ik wel dat het onzin is gevoelsmatig tja daar voel ik het gewoon zo. Ik heb er zo tegenaan zitten hikken.
Nou ja... als we allemaal een stukje konden dragen.

Het is loos gepraat want het kan nu eenmaal niet. Maar als het kon dan deed ik het

Wat een toestand met die auto.

Toen opa overleed was het volgens mij ook zoiets. Deel III kwijt (weet er weinig van maar daar ging het steeds over) en niemand had een idee waar ie dat ooit gedaan had want die auto was bijna antiek. En opa was toch nog onverwacht overleden dus heeft nooit kunnen uitleggen waar dat soort spulletjes lagen.

Auto is wel geschorst uiteindelijk maar hoe ze het gedaan hebben weet ik eigenlijk niet meer.

Hoop dat je binnenkort zomaar ergens die sleutel tegenkomt.
Kan me goed voorstellen dat zulke dingen blijven liggen. Je hebt al zo ontzettend veel geregeld heb ik het idee.

Een mens moet in Nederland gewoon veel regelen, denk ik. (kom ik achter)

Maar in situaties als die van jou moet er wel enorm veel geregeld worden. Tussen alle gevoelens door.

Dat die auto dan nog niet gedaan is vind ik heel begrijpelijk.
lees net terug en snap je verwaring maar sleutel is gevonden maar deel 3 (dacht ik idd. ook 2 delen moet je altijd bij je hebben en 1 deel moet je ergens veilig leggen tja dat heeft patrick in ieder geval goed gedaan) lag niet in de auto.

Ja je moet veel regelen valt mij ook best tegen.

Heb tante gesproken die was bij vrouw van geweest. Morgen gaan we wel mee 1 andere tante niet die blijft bij zijn vrouw. ga zo naar oom en tante en blijf daar eten.
ik ben een beetje bang nu. mijn handen trillen , ik kan wel typen, maar ik typ vaa mis en ik voel me helemaal niet goed
Ben je ergens bang voor Yellow?

Of bang voor deze klachten?
Hoe gaat het nu?
Ben in tram maar huis. LAN pas volgende week naar ziekenhuis. Ben bang vd klachten. Hoofdpijn, trillende handen, taalproblemen... wilde naar dokter moeder gebeld mast die wilde niet. Mee. Was alleen maar stress. Maar ik ben nu niet.gesyresst can studie ofzo
Ben net weer thuis en lees hoe heftig jullie dag is geweest. Ibi dikke dikke Fijn dat je vanavond bij je oom en tante bent en niet alleen. Verder allemaal super rot.

Yellow, snap dat het eng is. Lukt het om rustig te blijven? Heb je nog iemand anders die bij je langs kan komen? Wou nog vragen naar de bieb-hunk, maar dat komt later wel.

Moon, goed dat je naar jezelf luistert. Die balans vind je vast.

En Mika, hoe was jouw dag?
SOrry hoor. t gaat wel weer iets beter, zakje chips gegeten. heel erg hoofdpijn nog maar niet meer draaierig en trillende handen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven