Good Luck!
zondag 20 januari 2008 om 00:07
zondag 20 januari 2008 om 00:09
zondag 20 januari 2008 om 10:05
Fijn Bridges, dat vond ik ook zo'n fijn moment, dat je de 37 weken hebt bereikt (en dan nog 5 weken moet ;-( )
Gefeliciteerd met jullie jubileum. Heerlijk nog even met z'n 2en uit eten, goed geregeld
Vannacht weer pet, 3x wakker, zucht... En meneer is nu een beetje frusti, want hij probeert te draaien. Knap!! even opzoeken wanneer laurens dat voor het eerst deed (niet dat het een strijd is hoor, ha ha )
Gefeliciteerd met jullie jubileum. Heerlijk nog even met z'n 2en uit eten, goed geregeld
Vannacht weer pet, 3x wakker, zucht... En meneer is nu een beetje frusti, want hij probeert te draaien. Knap!! even opzoeken wanneer laurens dat voor het eerst deed (niet dat het een strijd is hoor, ha ha )
zondag 20 januari 2008 om 10:09
Die boot is gaaf Bam! En voor dat andere bed heb je geen gele kamer nodig hoor, Ha ha , flauw. Ik ook leuk, maar lijkt me nogal opgesloten. Die Toettoetbus is niet mijn smaak, te uitgesproken. Maargoed, zoals al gemeld ligt Laurens nog heerlijk in zijn ledikantje. En aagezien hij altijd helemaal naar boven kruipt (zijn hoofd raakt de bovenkant van het bed) is er nog enorm veel ruimte onderin, dus hij kan nog wel een tijdje.
Pfff, meneer is met papa zwemmen, maar sinds 3 dagen is het opeens mama mama mama. Ik vind het heel vermoeiend. En dat eigen willetje, phoe! MOETEN z'n schoenen andersom aan. Ja hoor, alsof dat lekker zit. Echt een gevecht om ze aan te krijgen. Maar als ik de tijd heb moet ik er stiekem ook wel om lachen hoor, slecht hè?
Pfff, meneer is met papa zwemmen, maar sinds 3 dagen is het opeens mama mama mama. Ik vind het heel vermoeiend. En dat eigen willetje, phoe! MOETEN z'n schoenen andersom aan. Ja hoor, alsof dat lekker zit. Echt een gevecht om ze aan te krijgen. Maar als ik de tijd heb moet ik er stiekem ook wel om lachen hoor, slecht hè?
zondag 20 januari 2008 om 10:57
Goedemorgen!!
Bridge: Het begint nu op te schieten voor je, spannend!
Gefeliciteerd, met jullie 12 jarig samenzijn.
Amalia: Je kan het laten schilderen zoals jij het wil, dus het mag ook een bescheiden kleurtje zijn;)
Ik vindt dat strandhuisje ook gaaf, maar lijkt me ook wel benauwend, anderzijds kan het wel helemaal open.
Dus jou nachtrust was weer pet?. Als berend zo frusti is, zal hij wel snel echt kunnen draaien.
Bridge: Het begint nu op te schieten voor je, spannend!
Gefeliciteerd, met jullie 12 jarig samenzijn.
Amalia: Je kan het laten schilderen zoals jij het wil, dus het mag ook een bescheiden kleurtje zijn;)
Ik vindt dat strandhuisje ook gaaf, maar lijkt me ook wel benauwend, anderzijds kan het wel helemaal open.
Dus jou nachtrust was weer pet?. Als berend zo frusti is, zal hij wel snel echt kunnen draaien.
zondag 20 januari 2008 om 12:04
zondag 20 januari 2008 om 13:52
Juud, de nieuwe van L.Dijkzeul heb ik voor mijn verjaardag alvast gekregen. Ik ben benieuwd! Helaas lukt lezen nu niet zo, maar komt wel weer. Wat voor behang heb je nou behangen? Omdat ik van die gekke weeen had moest ik een injectie voor de naweeen (die moesten er echt zijn volgens de arts) en dat was geen pretje. Kreeg ook zo´n ding in mijn blaas (katheter) omdat daar ook iets niet goed was (weet niet precies wat). Ook mag ik nu een jaar niet zwanger worden.
Star, hoe gaat het met het poppetje? Is ze iets beter? Naar! Wat ga je nu tracteren?
Bam, doet je toetsenbord het nog?
Mamax, stoer bed zeg!
Amalia, Thomas ligt ook nog in een ledikant. Die mag voorlopig echt zelf zijn bed niet uit!
Kokos, hoe gaat het? Al nieuws?
Bridges, 37 weken! Wat gaat dat weer snel. Spannend!!
Mal, hoe is het vannacht gegaan?
Joepie, hij is aangekomen!! Opluchting!
Star, hoe gaat het met het poppetje? Is ze iets beter? Naar! Wat ga je nu tracteren?
Bam, doet je toetsenbord het nog?
Mamax, stoer bed zeg!
Amalia, Thomas ligt ook nog in een ledikant. Die mag voorlopig echt zelf zijn bed niet uit!
Kokos, hoe gaat het? Al nieuws?
Bridges, 37 weken! Wat gaat dat weer snel. Spannend!!
Mal, hoe is het vannacht gegaan?
Joepie, hij is aangekomen!! Opluchting!
zondag 20 januari 2008 om 14:06
Goedemiddag,
Net visite gehad, vriendin, man en kinderen waren er. Gezellig, maar oudste van bijna 4 is heel druk jongetje, wat wij niet gewend zijn . Totdat ik zei dat hij niet op de bankleuning mocht zitten, vanaf dat moment was 'ie heel stil. Nogal onder de indruk dat ik dat zei waarschijnlijk.
Lieve Jonathan, welkom thuis!
Mal en M., wat fijn dat Jonathan weer thuis is .
Gezellige verjaardag gehad?
Naatie, leuke verjaardag gehad?
CD, wat een buik! Maar goed, je bent dan ook ruim 39 weken zwanger
Compu, nog naar het zeeaquarium geweest? Was het leuk?
Juud, ha, het TOILET is af. Een kroonluchter er in? Dát zou ik nou nooit bedenken, origineel!
Klinkt goed, dat boek van Lieneke Dijkzeul (nooit van gehoord, maar daar komt verandering). "De Vliegeraar" is nu in de bioscoop las ik in de TV krant (die hebben wij). Dat boek heb ik nog niet gelezen, misschien de moeite waard om hem in de bios te zien, daar zijn we ook al jaren niet meer geweest.
Even posten want Kokosman zijn laptop werkt niet en hij loopt aan kabels te trekken, voordat dit bericht weg is......
Net visite gehad, vriendin, man en kinderen waren er. Gezellig, maar oudste van bijna 4 is heel druk jongetje, wat wij niet gewend zijn . Totdat ik zei dat hij niet op de bankleuning mocht zitten, vanaf dat moment was 'ie heel stil. Nogal onder de indruk dat ik dat zei waarschijnlijk.
Lieve Jonathan, welkom thuis!
Mal en M., wat fijn dat Jonathan weer thuis is .
Gezellige verjaardag gehad?
Naatie, leuke verjaardag gehad?
CD, wat een buik! Maar goed, je bent dan ook ruim 39 weken zwanger
Compu, nog naar het zeeaquarium geweest? Was het leuk?
Juud, ha, het TOILET is af. Een kroonluchter er in? Dát zou ik nou nooit bedenken, origineel!
Klinkt goed, dat boek van Lieneke Dijkzeul (nooit van gehoord, maar daar komt verandering). "De Vliegeraar" is nu in de bioscoop las ik in de TV krant (die hebben wij). Dat boek heb ik nog niet gelezen, misschien de moeite waard om hem in de bios te zien, daar zijn we ook al jaren niet meer geweest.
Even posten want Kokosman zijn laptop werkt niet en hij loopt aan kabels te trekken, voordat dit bericht weg is......
zondag 20 januari 2008 om 14:19
En weer verder
Leuke ideeën voor kadootjes.
Compu, knap meisje heb je. Wat lekker dat er dan gebarentaal is hè?
Amalia, dat eigen willetje zie ik hier ook. Aan de ene kant vermoeiend omdat je soms gewoon weg MOET, maar aan de andere kant inderdaad wel om te lachen.
Star, dikke knuffel voor Ceetje. Arm meisje.
Mamax, leuk bed! Hoe is het met jou, Sam en Max?
Oh, Bam, dat bed is stoer!! Leuk hoor.
Bridges, nog gefeliciteerd met jullie 12 jaar samen zijn. Spannend, 37 weken, kom maar op baby!
Jin, hoi! Ik ga zo even foto's kijken. Ik ben met vlagen nog misselijk. Net na het middageten bijna overgeven. Misschien is het een virusje. Daar houd ik het maar op, om teleurstellingen te voorkomen.
Leuke ideeën voor kadootjes.
Compu, knap meisje heb je. Wat lekker dat er dan gebarentaal is hè?
Amalia, dat eigen willetje zie ik hier ook. Aan de ene kant vermoeiend omdat je soms gewoon weg MOET, maar aan de andere kant inderdaad wel om te lachen.
Star, dikke knuffel voor Ceetje. Arm meisje.
Mamax, leuk bed! Hoe is het met jou, Sam en Max?
Oh, Bam, dat bed is stoer!! Leuk hoor.
Bridges, nog gefeliciteerd met jullie 12 jaar samen zijn. Spannend, 37 weken, kom maar op baby!
Jin, hoi! Ik ga zo even foto's kijken. Ik ben met vlagen nog misselijk. Net na het middageten bijna overgeven. Misschien is het een virusje. Daar houd ik het maar op, om teleurstellingen te voorkomen.
zondag 20 januari 2008 om 14:20
Haai (zeeaquarium)! 
Het was zo leuk daar. CG vond het heel indrukwekkend, maar vooral gewerkt aan de motoriek daar haha. Bridges, leuk uitje voor Ties straks (met opa en oma ofzo?).
Nog Idols gezien gisteren? Ik kijk nu voor de vierde keer naar Nikki, grandioos goed!
Leuk he van de gebaren-zin. Juud als ze mama-nog een keer-glijbaan gebaart (nee, niet gebaard haha), dan zegt ze erbij: 'mama/keer'. Dus ze kan een stuk meer duidelijk maken hierdoor.
Star, beterschap!!!
Mal, hoe gaat het??
Het was zo leuk daar. CG vond het heel indrukwekkend, maar vooral gewerkt aan de motoriek daar haha. Bridges, leuk uitje voor Ties straks (met opa en oma ofzo?).
Nog Idols gezien gisteren? Ik kijk nu voor de vierde keer naar Nikki, grandioos goed!
Leuk he van de gebaren-zin. Juud als ze mama-nog een keer-glijbaan gebaart (nee, niet gebaard haha), dan zegt ze erbij: 'mama/keer'. Dus ze kan een stuk meer duidelijk maken hierdoor.
Star, beterschap!!!
Mal, hoe gaat het??
zondag 20 januari 2008 om 15:44
Meld met baby in de buik, nog geen actie hier. Wel kan ik met de dag minder goed lopen, dus ben erg beperkt aan het worden in doen en laten.
Verder geen puf, dus ga nu lekker op de bank lezen. Heb nog stapels tijdschriften liggen...
Star: Ciara inmiddels wat opgeknapt? Beroerde nacht gehad? Beterschap ermee!
Verder geen puf, dus ga nu lekker op de bank lezen. Heb nog stapels tijdschriften liggen...
Star: Ciara inmiddels wat opgeknapt? Beroerde nacht gehad? Beterschap ermee!
zondag 20 januari 2008 om 18:28
Koude lente is een erg goed boek, ben nu bezig in koud bloed van Tess Gerritsen. Ook spannend maar dan weer heel anders.
Jin wat fijn dat hij is aangekomen , waarom mag je een jaar niet zwanger worden? was je denk ik ook niet van plan he .
Gezellig Bridge samen uiteten, wat voor een lekkers had je?
Leuk Compu dat zeegebeuren, is je mannetje alweer thuis en heb je hem erg gemist? Ja Nikki was erg goed! Ik snap niet wat ie Neil er nog steeds in doet, klinkt voor geen meter en ik vind hem erg irritant (dat komt ook door z'n vader...)
Hoe is het met Ceetje?
Vandaag bezig met de afwerking van de wc, maar het wil niet lukken helaas dus de foto houden jullie nog even te goed.
Kokos wanneer moet je ongesteld worden? Vast een buikgriepje
Leuk bed zeg voor Max! Hier ook nog maar mooi even in het ledikant anders ben ik bang dat ie om 6.00 uur al naast mijn bed staat.
Jin wat fijn dat hij is aangekomen , waarom mag je een jaar niet zwanger worden? was je denk ik ook niet van plan he .
Gezellig Bridge samen uiteten, wat voor een lekkers had je?
Leuk Compu dat zeegebeuren, is je mannetje alweer thuis en heb je hem erg gemist? Ja Nikki was erg goed! Ik snap niet wat ie Neil er nog steeds in doet, klinkt voor geen meter en ik vind hem erg irritant (dat komt ook door z'n vader...)
Hoe is het met Ceetje?
Vandaag bezig met de afwerking van de wc, maar het wil niet lukken helaas dus de foto houden jullie nog even te goed.
Kokos wanneer moet je ongesteld worden? Vast een buikgriepje
Leuk bed zeg voor Max! Hier ook nog maar mooi even in het ledikant anders ben ik bang dat ie om 6.00 uur al naast mijn bed staat.
zondag 20 januari 2008 om 20:10
Van mij mogen er nog wel een paar anderen met Neil erbij, eruit.
Brrrrrr ..
die vader van Neil vind ik zo,n uilebal
Nikki vindik ook goed en charlene.
Plofkop kan goed zingen maar die vind ik echt vreselijkkkkkkk
En Tiffany, is ook vreselijk..
Jammer, juud ik was wel nieuwsgierig naar die kroonluchter in de wc.
Lukte helaas niet om aan iets moois te denken met een kroonluchter in mijn achterhoofd;)
Brrrrrr ..
die vader van Neil vind ik zo,n uilebal
Nikki vindik ook goed en charlene.
Plofkop kan goed zingen maar die vind ik echt vreselijkkkkkkk
En Tiffany, is ook vreselijk..
Jammer, juud ik was wel nieuwsgierig naar die kroonluchter in de wc.
Lukte helaas niet om aan iets moois te denken met een kroonluchter in mijn achterhoofd;)