Wat moet ik nou?

15-06-2011 15:53 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Anderhalve week geleden heeft mijn oude geliefde opnieuw de stekker uit ons getrokken.

Ik heb hier al eerder een topic aan gewijd maar ik ben er best van slag af. Het gaat iedere dag wel iets beter, niet meer dagen lang huilen maar wel dat mijn gedachten snel afdwalen. Erg balen omdat ik nu in mijn tentamen weken zit en eigenlijk alle concentratie zou kunnen gebruiken. Ik geef mezelf voor 100% maar het lukt mij niet altijd, helaas.

Ik ben niet boos op mijn oude geliefde en zou hem graag een brief willen schrijven. Nu moet je niet denken dat ik een ik-wil-je-terug brief is maar een brief waarin staat wat alles voor mij betekent heeft. Het andere doel is dat ik hoop dat ik over een tijd weer normaal met hem kan omgaan. Ik baal enorm omdat we voordat deze relatie aanging, erge leuke dingen deden zonder het vriend/vriendin naam boven ons hoofd. Maar hij wilde mij echt als zijn vriendin en ik uiteindelijk natuurlijk ook!

Op dit moment kan ik zeggen dat mis ik hem echt heel erg! En zou het graag willen uiten in de brief aan hem. Ik weet zeker dat hij het zal waarderen maar over zijn gevoel is op dit moment niet belangrijk.

De brief blijft maar in mijn hoofd dwalen en hoop dat ik hiermee een rust over mezelf creëer. Kan ik dit doen?
Maak die brief, doe hem in een envelop en leg hem op de kast. Pak hem over een maand eens terug en herlees. Als je er dan nog steeds achterstaat kan je hem versturen.

Het is nog heel erg pril. Je hebt tijd zat om te zeggen wat je wil, zorg dat het neit al te impulsief is.

Tijd zal leren of je weer met hem om kan gaan. Dan zullen eerst even alle emoties eruit moeten denk ik.

Geef jezelf de tijd hiervoor. It sucks
Als het jou een fijn gevoel geeft, why not!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
dus toch een vorm van contact waarop je in je vorige topic geen antwoord meer gaf?

Verder eens met Rozenstruikje
Uhm, ik zeg doen, maar niet versturen! Ik denk dat het zeker kan helpen om alles voor jezelf op een rijtje te zetten en te rationaliseren. Als je de brief daadwerkelijk verstuurd komt dat misschien wat wanhopig over. Je wekt er de indruk mee dat je hem terug wilt, ook al is dit niet jouw bedoeling.De relatie is klaar en uit. Zet het op papier en move on!
Wat verwacht je van hem met die brief? En wat als je niet het gewenste antwoord krijgt?

Waarom haal je jezelf zo omlaag voor die knul. Raap jezelf bij elkaar en move on!
X
Stuur die brief dan. Verwacht alleen niks. Je krijgt toch geen duidelijke antwoorden en gezien jullie scheve verhouding nu (hij wil niet meer, jij wel) zit vriendschap er voorlopig ook niet in.
Je kunt hem alleen schrijven, maar niet versturen.
TO, kort briefje schrijven en wegleggen, en dan hup, pak wat lekkers te drinken en verder met je tentamens!
ik zou zo'n brief dus echt niet waarderen. Mensen die in een slachtoffer rol gaan zitten zijn zeer onaantrekkelijk.

schrijf het en verbrand het ritueel ofzo maar laat hem ermee met rust.
Schrijven maar niet versturen inderdaad.

Je ex weet namelijk heus wel wat hij voor je betekend heeft.

De brief is een vorm van aandacht trekken,laten zien hey joehoe ik ben er nog en ik ben je niet vergeten.

Echt hij weet wat de relatie voor jou betekent heeft...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik ga zeker niet in slachtoffer rol zitten. Het is een positieve brief maar als meerderheid zegt dat ik het nog beter even kan laten liggen doe ik dat.
Als je nog volzit met verdriet kan het nooit een positieve brief worden!

Dan is je verdriet niet oprecht...of je brief niet oprecht....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Je kunt het wel voor jezelf opschrijven, misschien lucht het op.

Maar ik zou het nog niet versturen. Anders zeg je tegen jezelf over 3 maanden lees ik die brief weer, en als ik hem dan nog wil versturen verstuur ik hem dan. Dan is je gevoel al heel anders denk ik. Sterkte met je liefdesverdriet
Ik ben het ook eens met d andere... gewoon van je af schrijven en wacht nog ff met het versturen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven