Goede dag, slechte dag .. Deel 3

21-05-2011 11:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder!
Lastig hoor.

Ja je kunt het hier altijd neerzetten. Wij zullen idd geen gouden oplossing hebben maar het kan wel opluchten als je t even kwijt bent.

Je kunt ook nu afspreken dat je het nog X maanden aankijkt in de hoop dat er dan meer duidelijkheid is voor één van jullie beiden. Dat je tot die tijd nog niet probeert zwanger te worden. En het even 'in de ijskast' zet voor die maanden. Dan hoef je er niet steeds aan te denken.

De onduidelijkheid op je werk heb je nu eenmaal geen invloed op denk ik.
Ik ben thuis en mijn huis is nog heel

(ja je weet maar nooit met gekke buuf)

Sanne veel overwegingen en onzekerheden. Ik weet niet, misschien ben ik daarin weer heel simpel, maar ik denk altijd als je een kind hebt dat het met heel veel liefde wel goedkomt. Ik bedoel, jullie hebben wel iets van geld, ook als jullie je baan kwijt zouden raken. En liefde is onbetaalbaar. misschien heel romantisch gedacht..

Moon, hoe ging het met je opdracht?
Je hebt natuurlijk gelijk yellow. Maar ik ben een controlefreak hé?! Wil alles perfect hebben.
De opdracht, tja, ik heb dingen weer eens geopend, dingen er bij gepakt etc. Overbodige bestanden opgeruimd in de map waarin ik aan het werk was.

Maar verder nog niet zo veel gedaan. Nouja het was een begin.

Fijn dat je huis nog heel is!
Ik heb ff geen zin om te reageren, wil even van me laten horen. Heb een paar uurtjes geslapen, ben nu vet sjaggie en down

Ga straks voor de tv hangen heb eigenlijk nergens zin in. Ben wel moe maar als ik eraan denk om naar bed te gaan en weer de halve nacht wakker liggen. Schiet mij maar lek. Tot horens lady's
karin bloemen - geen kind meer Mam ik mis je
Mikhah

Gaat het wel lieverd
Mika

moon, het begin is het halve werk!

Hoe is jouw avond yellow?
Ik ben boos. Buurvrouw die gisteren doorgedraaid riep dat ze me dood ging maken staat gezellig te kleppen met mijn nieuwe buuf (met wie ik net vriendjes gewordne was) :puke:
Ow yellow, dat heb ik even gemist. Ben je bang dat ze de nieuwe buuf 'afpakt'?
Ik hou erover op hier.

laten we het over jou hebben!
Geeft niks hoor yellow. Kom maar op!
Ja ik weet niet vertel wat over jezelf hahaha
Ow, hahaha. Ben vriend aan t steunen, want die vind solliciteren erg moeilijk. Heeft zo weinig zelfvertrouwen, vergeet ik soms. Niet echt over mij, maar wel mijn leven.
Oh naar voor je vriend zeg dan is solliciteren idd een rotperode.

Zijn er wel al reacties?
Eerste brief moet nog geschreven worden. Probeer al 2 maanden te helpen met cv.

zojuist thuis gekomen. Was op zich wel gezellig maar blijft vreemd. Toen de boot later aan kwam belde iedereen even zijn/haar man/vrouw en ik had niemand om te bellen. Op de boot werd ik heb je lief gedraaid en kon nergens heen om het niet te horen.

Het is gelukt om mijn rijles te verzetten. Rij nu van 15.00 tot 17.00.
Fijn dat het best een goede dag was ibi! Tuurlijk waren er nog moeilijke momenten, maar klinkt alsof je daar weer goed mee om bent gegaan. Knap hoor!
quote:mika65 schreef op 15 juni 2011 @ 20:26:

karin bloemen - geen kind meer Mam ik mis je

Ik ken het meis....

Ha andere meisjes! Ik ben gisteren naar de camping gegaan en vanavond teruggekomen. Lekker aan het strand gelegen en heerlijk wezen eten. Dat je van maar 2 dagen zo lekker bij kan tanken. Weg van alles, de sleur en zorgen. Ik heb nog niet bijgelezen. Ga ik morgen even doen. Heb wel aan jullie gedacht. Hoe bijzonder jullie zijn enzo...
Sorry Sanne, kreeg telefoon

Hoop dat het lukt met CV opstellen, en de sollicitaties

Ibi Moeilijke momenten idd lieverd Was het al met al wel een redelijke dag?
geen kind meer... weet je zo voelde ik het echt al een dag nadat mijn moeder overleed. 20 jaar en geen kind meer ineens volwassen heel vreemd enorm treffend en heftig dat nummer. meiden het is gewoon k*t dat we dit mee moeten maken.

Ach wel een redelijke dag op het oog. Merk wel dat ik veel verkeerde gedachtes had die ik snel weer moet vergeten. Heb wat foto's gemaakt en hebben zitten pesten en yatzee op de boot. Wat ik zeg het leek goed te gaan met me gelukkig kunnen mensen geen gedachte lezen (haal dit zo weer weg dus niet kopieren ajb)
Ieb wat krijg je toch veel voor je kiezen. Gecondoleerd meis
Hè, daar zijn jullie allemaal. Net nu ik besloot te gaan slapen... Ga ik toch maar doen, want ben moe. voor allemaal en tot morgen!
Trusten Sanne. Moeilijke dilemma's heb je
Welterusten Sanne

Iebels, Ik hoop dat die verkeerde gedachtes toch snel weer weg gaan

Chat ik heb je gemist

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven