Pijpen not done

16-06-2011 12:44 454 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht altijd dat pijpen redelijk geaccepeerd was in de gemiddelde relatie, terwijl anale sex niet voor iedereen even 'hot' is. Wie pijpt er niet en waarom eigenlijk niet?
Er zijn zelfs mannen die beweren dat pijpen helemaal geen sex is.. Of was het nou "sexual relationships", of... naja.
quote:Chantalo1984 schreef op 16 juni 2011 @ 13:20:

[...]

Maar ik zie sex absoluut niet als iets vies, sex bestaat toch niet alleen uit beffen en pijpen ? ..Nope. Maar vingeren vind je " minder vies " . Minder, maar toch wel nog als viezerig.

Tsja, tenzij jullie elkaar orgasmussen bezorgen door elkaar diep in de ogen kijken, kan ik niet anders bedenken dat, hoewel je er wél van geniet - het ergens toch wel een beetje een vunzig gedoe vindt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Vind het jammer dat ik nu bestempeld word als Saai, en dat ik alles omtrent sex vies vind en dat ik er echt op aangevallen voelt.

Dat jullie het lekker vinden vind ik heel fijn voor jullie maar ik hou er gewoon niet van, hierdoor ben ik echt niet saai en vind ik echt niet alles vies..

[...]

Mijn partner denkt er net zo over ..

O, nou..........kaassie dan toch?

Lijkt mij alleen wel vervelend als mijn man me aanraakt op een plek waarvan hij tóch ergens denkt " jakkie, vies spul daar, zeg " .
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 juni 2011 @ 13:22:

[...]

Nope. Maar vingeren vind je " minder vies " . Minder, maar toch wel nog als viezerig.

Tsja, tenzij jullie elkaar orgasmussen bezorgen door elkaar diep in de ogen kijken, kan ik niet anders bedenken dat, hoewel je er wél van geniet - het ergens toch wel een beetje een vunzig gedoe vindt.

zucht ....

Nogmaals ik vind sex niet vies, ik vind vingeren niet vies en alles wat er nog meer bij komt kijken tijdens sex niet vies BEHALVE pijpen en beffen vind ik vies ..
Vind het niet vies maar ook niet heel erg leuk. Doe het wel graag voor mijn partner, dat dan weer wel en dat is heerlijk om hem te zien genieten.
quote:Chantalo1984 schreef op 16 juni 2011 @ 13:04:

wat betreft beffen en pijpen hoef je bij mij niet aan te komen .. man lief heeft hier vrede mee dus ja ...Dat zegt hij maar om gezeik te voorkomen ("straks gaat ze ruzie maken en wordt er helemáál niet meer geneukt" denkt hij misschien wel). Weet je zeker dat jouw man hier niet ook anoniem zit te posten? (zou dit topic bijvoorbeeld van hem kunnen zijn?)
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 juni 2011 @ 13:23:

[...]

O, nou..........kaassie dan toch?

Lijkt mij alleen wel vervelend als mijn man me aanraakt op een plek waarvan hij tóch ergens denkt " jakkie, vies spul daar, zeg " .Maar zo denk ik niet...
Oké........ ik neem het zo van je aan, al is het niet wat je eerst zei, namelijk; minder vies.

[...]

Mijn partner denkt er net zo over ..Niet gek dat hij er zo over denkt. Het is niet alsof hij keus heeft.
Chantalo, ik ben echt oprecht erg benieuwd wat voor dingen je dan allemaal wel doet om het boeiend te houden in bed, als het betere mondwerk geen optie is.

Je mag het heel algemeen houden hoor, maar ik leer graag bij.
quote:joop_2000 schreef op 16 juni 2011 @ 13:24:

[...]

Dat zegt hij maar om gezeik te voorkomen ("straks gaat ze ruzie maken en wordt er helemáál niet meer geneukt" denkt hij misschien wel). Weet je zeker dat jouw man hier niet ook anoniem zit te posten? (zou dit topic bijvoorbeeld van hem kunnen zijn?) Mijn man en op een forum zitten .. nee ik durf mijn handen er voor in het vuur te steken dat hij niet hier mee schrijft
quote:Chantalo1984 schreef op 16 juni 2011 @ 13:25:

[...]

Maar zo denk ik niet...En hij ook niet? Hij raakt met heel veel plezier dingen aan met zijn handen die hij te vies voor zijn tong vindt? Nou, gelukkig dan maar. ( en dat is gewoon oprecht en niet cynisch bedoeld )
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 juni 2011 @ 13:25:

Oké........ ik neem het zo van je aan, al is het niet wat je eerst zei, namelijk; minder vies.Nou dan heb ik het daar verkeerd neergezet .. Goed ?
quote:Chantalo1984 schreef op 16 juni 2011 @ 13:26:

[...]

Nou dan heb ik het daar verkeerd neergezet .. Goed ?Ja hoor, prima.
quote:Tijntje schreef op 16 juni 2011 @ 13:25:

[...]

Niet gek dat hij er zo over denkt. Het is niet alsof hij keus heeft.

heeft tie ook niet, ik pijp niet, klaar .. en als hij zo'n man is om zijn relatie te laten beinvloeden door een pijpbeurt die hij niet krijgt dan weet hij het gat van de deur te vinden .. als het hem namelijk alleen om die pijpbeurt gaat dan weet ik gelijk wat mijn plek is..

Maar gelukkig is mijn man niet zo en zijn wij al jaren zielsgelukkig, hebben twee gezonde kinderen en een ontzettend leuk en lekker sexleven, dus wat andere daar van vinden dat moeten hun maar weten :D
quote:Chantalo1984 schreef op 16 juni 2011 @ 13:26:

Mijn man en op een forum zitten .. nee ik durf mijn handen er voor in het vuur te steken dat hij niet hier mee schrijft

Ok, nou gelukkig maar :-)

Wel bijzonder dat je man er ook zo over denkt. Ik ken eigenlijk NUL mannen die het niet lekker vinden om te worden gepijpt. Nou ja, als iedereen hetzelfde was zou ook maar saai zijn.
quote:Chantalo1984 schreef op 16 juni 2011 @ 13:29:

[...]

, dus wat andere daar van vinden dat moeten hun maar weten :D

Precies. Is totaal niet belangrijk.

Wat ik dan wel jammer vind is dat je mensen veroordeelt die dat wel heel belangrijk vinden.
quote:joop_2000 schreef op 16 juni 2011 @ 13:30:

[...]

Nou ja, als iedereen hetzelfde was zou ook maar saai zijn.Lijkt mij nou juist héérlijk, als iedereen zou zijn zoals ik ben. Ik denk dat de wereld een stuk leuker zou zijn. In ieder geval voor mij.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 juni 2011 @ 13:31:

[...]

Precies. Is totaal niet belangrijk.

Wat ik dan wel jammer vind is dat je mensen veroordeelt die dat wel heel belangrijk vinden.Beoordeel ik mensen daar op ? hoe bedoel je ? ik word hier aangevallen omdat ik het niet doe, ik val hier niemand aan dat iemand het wel doet, ik geef aan dat ik het PERSOONLIJK vies vind maar zal niet zeggen dat andere vies zijn die het wel doen, ik word gelijk beoordeeld op een saai persoon ... dus weet niet waar je het over hebt hoor
Ik vind pijpen wel héérlijk, opwindend en bij de seks horen. Orale seks maakt het allemaal compleet.

Mijn ex-vriend befte mij ook niet. En nee, dat had niks met mij te maken, blabla. Maar zeker achteraf, voel ik me daar toch tekort in gedaan en ik snap het ook nog steeds niet.

Seks heeft in mijn ogen toch te maken met overgave en als iemand dan niet aan orale seks doet omdat het vies is, dan mist er gewoon een stukje in die overgave. En dat kun je wel zeggen dat je er niet aan doet, omdat je in het algemeen vies vind, maar de echte, eerlijke boodschap is eigenlijk is eigenlijk: ik vind jou vies. Nou, mooi is dat.
quote:maaartje schreef op 16 juni 2011 @ 13:33:

Ik vind pijpen wel héérlijk, opwindend en bij de seks horen. Orale seks maakt het allemaal compleet.

Mijn ex-vriend befte mij ook niet. En nee, dat had niks met mij te maken, blabla. Maar zeker achteraf, voel ik me daar toch tekort in gedaan en ik snap het ook nog steeds niet.

Seks heeft in mijn ogen toch te maken met overgave en als iemand dan niet aan orale seks doet omdat het vies is, dan mist er gewoon een stukje in die overgave. En dat kun je wel zeggen dat je er niet aan doet, omdat je in het algemeen vies vind, maar de echte, eerlijke boodschap is eigenlijk is eigenlijk: ik vind jou vies. Nou, mooi is dat.Dat maak jij er nu van maar zo is het absoluut niet, als ik mijn vriend echt vies zou vinden dan zouden we helemaal geen sex hebben.
quote:Chantalo1984 schreef op 16 juni 2011 @ 13:33:

[...]

Beoordeel ik mensen daar op ? hoe bedoel je ?

Je schreef zoiets als " als het zo'n man zou zijn die daar zijn relatie door zou laten beïnvloeden.....dan kon die meteen wieberen ".

Dat klinkt toch alsof je vindt dat mensen die orale sex belangrijk vinden niet helemaal hun prioriteiten goed hebben liggen, ofzo.

Maar misschien ligt het wel gewoon aan mij, dat ik dat daarin lees.
quote:Chantalo1984 schreef op 16 juni 2011 @ 13:35:

[...]

Dat maak jij er nu van maar zo is het absoluut niet, als ik mijn vriend echt vies zou vinden dan zouden we helemaal geen sex hebben.

Maar je doet het ook niet als hij net gewassen is, omdat je het vies vindt. Dan klopt het toch gewoon wat ik zei?

Nogmaals, ik heb het (omgekeerde) meegemaakt met mijn ex en me toch ergens voor een deel afgewezen gevoeld. Het is nooit een big issue geweest, maar leuk vond ik het niet.
quote:maaartje schreef op 16 juni 2011 @ 13:33:

Seks heeft in mijn ogen toch te maken met overgave en als iemand dan niet aan orale seks doet omdat het vies is, dan mist er gewoon een stukje in die overgave..

Mooi beschreven.

GOEDE sex heeft voor mij, buiten die overgave , ook te maken met een zekere ongeremdheid, met niet terughoudend zijn. En liefde heeft voor mij ook te maken met volledige acceptatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven