Pijpen not done

16-06-2011 12:44 454 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht altijd dat pijpen redelijk geaccepeerd was in de gemiddelde relatie, terwijl anale sex niet voor iedereen even 'hot' is. Wie pijpt er niet en waarom eigenlijk niet?
Wel eens de lijst gezien met de 50 sexuele dingen die je voo je dood zou moeten doen gezien ?

'' Sexual Bucket List 50 Thins To Do Sexually Before You Die''

http://shine.yahoo.com/ch ... ly-before-you-die-2073750

Staat niet eens een lekkere blowjob tussen, misschien is het dan toch niet zo belangrijk als vele van jullie beweren
quote:Chantalo1984 schreef op 18 juni 2011 @ 15:53:

er zullen er echt wel meer zijn, ik las net ergens anders ook in een topic iemand die een man had die niet gepijpt wilde worden..

Ja, die van mij! Hij wil het echt niet. Terwijl ik het juist best zou willen overigens. Ik ben er na wat inzichten op dit forum wel achter dat het bij hem waarschijnlijk toch een kwestie is van de controle moeilijk uit handen kunnen geven. Hoe dit komt weet ik dan weer niet.

Voor de geinteresseerde:

topic
quote:nesbojofan schreef op 18 juni 2011 @ 00:43:

Had deze discussie vanavond met friends in de pub. Eerlijk gezegd, we hebben vreselijk gelachen.

Goed, wij hebben dus beetje medelijden met jouw vent. Nooit een lekkere pijp beurt. Wij denken dus, hij krijgt het vast ergens anders.

Trusten

En ik heb een beetje medelijden met jou.

Loop je in het dagelijks leven vaak tegen je beperkte denkvermogen aan?
pluk de dag
.
Ik vind het heel erg maar ik vind pijpen ook vies. Het pijpen zelf is echt geen probleem alleen het klaarkomen in m'n mond vind ik zó vies en dat heeft hij het liefste :( :( Overigens ben ik ook niet zo van het beffen.
Godsamme zeg, wat een gezeik. TO vraagt wie er niet pijpt en waarom niet, en de eerst de beste die antwoord geeft wordt voor vanalles uitgemaakt. Het gaat anders, dus het spoort niet? Wat kortzichtig zeg! En dan zelfs de bewering dat haar man zielig is en het ergens anders wel zal halen. Wat een klote opmerking.

En nee, ik pijp ook niet. Ik wil geen lul in mij mond en moet kokhalzen en word er misselijk van. Ik ben gek op seks, maar niet op dat gedeelte. Ik doe het soms wel eens voor mijn man, die vind het wel lekker, maar niet van harte. En als het niet van harte is, waarom zou je het dan koste wat het kost moeten doen. Seks moet leuk zijn en leuk blijven en wel zo dat je er allebei plezier aan beleeft.
quote:Chantalo1984 schreef op 16 juni 2011 @ 12:48:

Ik pijp niet, vind het ranzig. hangt de hele dag in een broek, plast ermee en dan moet ik zo'n zwetend ding in me mond nemen ? nee dankjedekoekkoek ...Mee eens..mee eens.. alleen frisgewassen wil ik nog eens uitzondering maken
Ik pijp graag maar wel nadat hij gedouched heeft...
Jee veel vrouwen vinden dit niks :o

Ik vind het heerlijk om te doen ! Ik geniet er echt van ! Zeker als Ik een man zie genieten.. Hij mag in Mn mond klaarkomen, maar dat doe Ik niet zomaar ..
quote:adnama schreef op 22 juni 2011 @ 11:48:

[...]

Het was niet mijn bedoeling om je aan te vallen op wat jij al dan niet doet in bed. Ik geef alleen mijn mening over het onderwerp, zoals jij die van jou geeft.

Jij schrijft dat je het in het algemeen vies vindt om te pijpen, bij elke man. Je wilt ook niet dat hij je beft en vingeren vind je 'minder vies'. Dat klinkt voor mij als vies zijn van geslachtsdelen en/of lichaamssappen. Je bent (zoals ik het zie) vies van zijn pik en dus ook een beetje van hem (en van alle andere mannen). En ook van jezelf. Mag van mij hoor, ieder zijn ding. Voor mezelf geldt alleen dat ik het een gemis en afknapper vind als iemand zich daar niet lekker in kan laten gaan. Ongeremde seks met overgave is voor mij niet 'clean'. Het gaat dus niet om de handelingen op zich, want je kunt inderdaad veel meer doen dan orale seks.

Verder, er zullen mensen zijn die mijn mening delen, anderen delen weer jouw mening. Mensen zijn nu eenmaal verschillend. Zolang je maar niet het bed deelt met iemand die er heel anders over denkt is er niets aan de hand, lijkt mij.Ik zou even verder lezen in het topic
quote:mjdh schreef op 22 juni 2011 @ 17:31:

Godsamme zeg, wat een gezeik. TO vraagt wie er niet pijpt en waarom niet, en de eerst de beste die antwoord geeft wordt voor vanalles uitgemaakt. Het gaat anders, dus het spoort niet? Wat kortzichtig zeg! En dan zelfs de bewering dat haar man zielig is en het ergens anders wel zal halen. Wat een klote opmerking.En nee, ik pijp ook niet. Ik wil geen lul in mij mond en moet kokhalzen en word er misselijk van. Ik ben gek op seks, maar niet op dat gedeelte. Ik doe het soms wel eens voor mijn man, die vind het wel lekker, maar niet van harte. En als het niet van harte is, waarom zou je het dan koste wat het kost moeten doen. Seks moet leuk zijn en leuk blijven en wel zo dat je er allebei plezier aan beleeft.Lekker laten gaan joh, ik weet dat mijn sexleven goed zit en dat vind ik het belangrijkst, het leven bestaat niet alleen uit pijpen en beffen, vind ik
quote:pris27 schreef op 23 juni 2011 @ 10:33:

Hij mag in Mn mond klaarkomen, maar dat doe Ik niet zomaar ..Nee in je eigen mond klaarkomen is ook nogal lastig.
Dan zou ie wel erg lenig moeten zijn :D
Of hij zou een ongelooooofelijke lange tampeloerus moeten hebben

Zou een goeie zijn voor mijn vent, had tie zichzelf kunnen pijpen
quote:iris1969 schreef op 18 juni 2011 @ 18:35:

Haha, ik was al veel eerder gekapt, want je bent heel helder in je uitleg.

Ik zit nog even over "schoon" na te denken, maar een piemel heeft toch gewoon een eigen geur en smaak, ook nadat deze gewassen is en als er voorvocht vrijkomt is die smaak een heel stuk sterker (vies vind ik zelf) en uiteraard is de geur en smaak van sperma nog sterker. En dan zijn er nog de haren die mee je mond in kunnen gaan. Al met al is pijpen ook zeer zeker niet mijn favoriete bezigheid.

Ik vind pijpen heerlijk bij mijn partner, hij mag ook klaarkomen in mijn mond, ook dat vind ik heerlijk en ik geniet ervan dat hij er zo van geniet. Maar ik vind mijn partner ook heerlijk. Heb gelukkig geen last van haren, die zijn nl. geschoren.

Mijn partner smaakt ook heerlijk in tegenstelling tot vorige partners. Verder doe ik het ook alleen als hij schoon is en niet als hij een hele dag zwetend in zijn broek heeft gehangen zoals iemand hier schreef.
Ik kan mezelf wel een facial geven soms, is niet de bedoeling hoor...
Ben jij even een mazzel'pik'
Ik hou sowieso niet van roken ...
Bottomline is volgens mij dat seks het allerlekkerste is als je niet vies van jezelf en van je partner bent.

Dan kan je ongeremd genieten.
quote:dekater schreef op 23 juni 2011 @ 12:53:

Bottomline is volgens mij dat seks het allerlekkerste is als je niet vies van jezelf en van je partner bent.

Dan kan je ongeremd genieten.Klopt, gelukkig ben ik ook niet vies van mijn partner
Ik pijp wel en ook nog eens fantastisch, als ik mijn (ex) minnaars moet geloven

Ik vind het heerlijk om te pijpen. En dan niet alleen de eikel maar die hele pik gaat erin ... soms de ballen ook nog.

Ook doorslikken vind ik geil, hoewel ik dat weer niet bij iedereen doe.

Ik vind het trouwens super geil als ik een man enorm zie genieten terwijl ik hem pijp.
Ik vraag me alleen af, hoe vrouwen de kokhalsneigingen onderdrukken bij deepthroaten, dus waarbij de hele penis en bellen er ook bij ingaat. Een vrouwenmond is doorgaans niet zo diep als een penis lang is, lijkt me. Soms denk ik dat pijpen voor vrouwen (en homo-mannen) lastiger is dan beffen voor mannen (en lesbische vrouwen).
World of Warcraft: Legion
Mijn vriend was benieuwd wie er nog meer geen zin in pijpen hadden, zoals ik dus. Hij zei dat ik maar eens op dit forum moest gaan kijken en gelukkig heb ik er hier een paar gevonden

Ik vind het (dus) vies. En wat ik er vies aan vind, is de geur die vrijkomt als hij het naar z'n zin heeft en met pijpen is dat al vrij snel.

Heb een paar keer als compromis gepijpt in een bad of onder de douche, zodat ik z'n ding tussendoor nog wat kan afspoelen, maar dat was niet echt een succes voor hem; hij wordt afgeleid door het water en wil het liefst lekker in bed liggen. Ook een keer vanillevla eroverheen geprobeerd, maar werd zo'n kliederoel, vond hij ook niet lekker.

Hij kwam met de suggestie om een wasknijper op m'n neus te zetten, maar ja, met z'n (grooooot) ding in m'n mond wordt het dan wel erg lastig ademhalen.

Ook het idee dat ik iets in m'n mond heb waar mee geplast wordt, vind ik vervelend. Maar hoofdmoot is toch wel de geur. En op de een of andere manier vind ik het idee om met mijn tong over dat ribbeltje te gaan, ook geen fijn idee, alsof het daar toch nog vies kan zijn.

En nee, zelfs al zou hij mij willen beffen, daar moet ik ook niet aan denken. Zou niet willen dat zijn mond/tong daar komt, jakkes als die mond/tong daarna nog ergens anders komt. En ja, als zijn vinger bij mij erin is geweest, dan vind ik dat ook een beetje vies...

Misschien moet ik hier eens een keer kijken of er nog meer tips in staan
blijf lekker BlonT
Ingrid, wat bedoel je met "als die mond/tong ergens anders komt"? Dat is toch niet zo van belang, of wel?
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven