hamburgersaus

23-06-2011 12:37 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik vroeg me af of iemand het recept weet van de hamburgersaus zoals bij de mcdonalds. Het is een beetje een oranje saus, en een paar jaar geleden was het ook uitgebracht in een fles, volgens mij door Remia. Het heeft toen maar een jaar in de supermarkt gelegen voordat het weer verdween, hoewel t volgens mij best populair was.

alvast bedankt!
Die saus verkopen ze toch nog steeds? Madsaus heet dat volgens mij.
Je bedoeld niet

?
Madsauce is niet de saus op de hamburger maar de saus voor bij het patat.

Bij de lidl ( als ze de american weken hebben ) verkopen ze altijd die echte amerikaanse hamburger saus, het zit in een roze fles en is van het merk Mecennedy
Bedoel je de saus die op de bigMac zit? Ik vind de hamburgersaus van de Oliehoorn erg lekker.

Zoiets?

http://www.rimboe-sauzen.nl/sauzen-det.php?ArtNr=3415

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Je komt best dichtbij de Big Mac saus als je mayo, ketchup, French dressing en sandwich spread door elkaar mengt.
Thanks!!

Die flessen heb ik nog nooit bij mijn supermarkt gezien, maar ik ga ze eens googlen
Die Madsaus is de fritessaus die ze bij de Mac hebben bij de frites.

Op de hamburgers hebben ze volgens mij een mix van mayo, ketchup en een tikkie mosterdsaus (ik heb die van Remia).

Zo maak ik hem tenminste altijd.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
De sandwichspread Fijne tuinkruiden lijkt veel op de saus die op de BigMac zit.

Heb ik ooit gelezen hier op het forum.... En het smaakt inderdaad bijna hetzelfde!
Er is overigens al eerder een topic geweest over de big mac saus: Maak je eigen Big Mac!
Mad sauce, amerikaansefrieten saus, eigen merk appie.

heeft meerdere varianten.

Hamburgersaus weet ik niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven