September 2007!!!!

27-01-2007 22:33 1675 berichten
Alle reacties Link kopieren
Inad dank je dat je ons zo goed op de hoogte houdt!!

Kinke, wat een schrik zeg dat het ineens toch niet goed ging. Gelukkig nu weer iets beter. En is er alweer wat vloeistof naar binnen gegaan. Daar knapt hij hopelijk iets van op. Was het een buigriepvirus?

Vee sterkte voor jou, Thies en man en zoon1!

Liefs Rosi
En Renske, jij ook beterschap voor FLoor!
Rens, ik lees nu pas jouw post. Jij heel veel beterschap voor Floor!

Dank je Inad, voor ons op de hoogte houden!

Er heerst een gemeen griepvirus in onze woonplaats (Kinke en ik wonen in dezelfde plaats) misschien dat Thies dat opgepikt heeft? En dat het bij een babietje wat harder aankomt? Een heleboel collega's van me zijn gevloerd door (langdurige) buikgriep. Ik hoop dat dit is! Want dan zou ie snel weer op moeten knappen. ORS klinkt logisch en ik hoop dat hij snel wat melk binnen gaat houden. En in het ziekenhuis is hij gewoon op de beste plek.

STERKTE, BETERSCHAP EN EEN DIKKE KNUFFEL
ha allemaal

Even snel, ben even thuis voor oudste zoon (Vriend is nu bij Thies), ik ga na eten weer terug. Thies is nog erg prikkelbaar en warrig. Hij was echt toch uitgedroogd zo bleek uit bloed. Het is zeer ws een virale darminfectie. Ontlasting opvangen is nog niet gelukt.....Koorts is wel gezakt naar 37.8 vanmiddag, dus dat is ok. De melk ging erin als koek, maar levert wel weer darmkramp op....Geen idee wat de plannen verder zijn. Horen we morgen.

als alles soepeltjes zou gaan misschien woensdag naar huis, maar daar reken ik zeker niet op, want mi gaat het niet soepeltjes.

Ik slaap op plastic matrasopklapgedoe, elk uur wordt er snachts gecontroleerd (deur open ieieieieieieeeeiii, wakker dus, en deur weer dicht ieieieiieiiiii weer wakker of nog wakker) en daartussen piept Thies natuurlijk ook het nodige want die knapt van de honger en heeft telkens speen nodig om te sabbelen.

Ben dus wel moe, maar ja, hoort er even bij.

Liefs, Kinke
Oh en dank voor jullie beterschappen! Ik ga later bijlezen. Nu geen tijd.....weer terug naar Thies!
Kinke,
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Kinke,

he bah meid, echt balen voor jullie. Denk aan jullie, hoop dat Thies snel opknapt en dat jullie je kleine mannetje snel mee naar huis mogen nemen...

xxx
Kinke,

Ik ga voor jullie duimen!

Hoop dat Thies snel weer thuis is!

En hoe is het met Floor?

xx
He Renske, had gisteren helemaal over je berichtje heen gelezen. Hoe is het met Floor, ik hoop alles goed!!!

Hier vandaag lekker aan het genieten van mijn vrije dag, eindelijk weer eens weer dat we lekker naar buiten kunnen!
nou met floor gaat het gelukkig eindelijk beter, vanochtend was ze weer flink hard aan het huilen zoals ik van d'r gewend bent. Stom eigenlijk dat je daar blij mee kan zijn haha, maar goed na een week van een zacht zielig huiltje is dit voor mij wel een teken dat het goed gaat.

vanochtend zat ze helemaal onder met poep en plas, dus dat werkt ook weer helemaal:D

de fles van vanmorgen is er ook weer goed ingegaan de gewonen hoeveelheid, dus gelukkig gaat het hier beter.

liefs rens
WEER THUIS!

Vanochtend kwam De Dokter zelf polshoogte nemen, en zijn mening was dat als Thies zijn flesje verdunde melk goed leegdronk, hij verder thuis mocht uitzieken.

Dat was niet tegen dovenmansoren gezegd! Met 5 minuten had Thies de fles leeg (arm schaap heeft echt zooooo'n honger!) en dus werden de ontslagpapieren klaargemaakt.

En zie hier, ik zit weer thuis achter de pc. Thies slaapt, ga ik zo ook doen, ben bek-af van dat lekkere opklapbed.

Thies houden we nog even goed in de gaten, maar naar verwachting zal hij volgende week weer helemaal zichzelf zijn.

Eerst slapen nu, ik ga later lezen. Ben erg moemoemoemoe!
Kinke, wat goed te horen dat jullie weer thuis zijn! Slaap maar even lekker bij en hopelijk doet Thies dat ook!

Hoe is het met zoon1, zal ook wel van slag zijn, mama ineens weg, papa ook bezorgd.

Dikke knuffel, ook voor Thiesje!

Liefs Rosi
Oh wat heerlijk, jullie zijn weer thuis! Hopelijk blijft Thies goed drinken en knapt ie snel weer op!

Slaap lekker Kinke, kan me voorstellen dat je het even helemaal gehad hebt nu.

En gelukkig is Floor weer beter!
Goed nieuws, ben blij voor jullie Kinke!

Rens, fijn dat Floor zich ook weer beter voelt!
Heerlijk Kinke dat jullie weer thuis zijn!!!!

Nu maar even lekker rustig aandoen en opknappen!!

Met Floor gelukkig ook alles goed.

xx Deb
Wat een nare berichten hier.

Kinke, wat vervelend dat Thies zo ziek is geweest. Gelukkig zijn jullie nu weer thuis! Hoe gaat het nu met hem?

Renske, hoe gaat het met Floor? Hopelijk is ze weer gauw beter!

Met Rick gaat het ook niet zo goed. Hij is niet ziek maar drinkt heel slecht. Vandaag heeft hij pas 150 ml gedronken. Als het zo door gaat ben ik bang dat hij gaat uitdrogen. Morgen hebben we een afspraak bij de kinderarts.

Liefs Karin
heeey karin

balen dat je mannetje niet zo goed drinkt zeg.

de ha heeft mij verteld dat er 4 dingen zijn waardoor je ziet of een kind uitdroogd,dus daar zou je even anar kunnen kijken:

het vochtgehalte in de ogen

of het mondje nog nat eruit ziet

aantal plasluiers

een stukje vel pakken bij het buikje en als je het loslaat en het gaat snel weer terug in zn oude vorm is het goed als het er lang overdoet(zoals vaak bij oude mensen) dan drogen ze uit

sterkte ermee
Renske, bedankt voor de tips. Het aantal plasluiers is nog maar 1 volle en de rest (4x) allemaal maar een beetje. Het vochtgehalte in de ogen, het mondje en het vel bij het buikje ziet er nog goed uit. Inmiddels heeft hij nu 500 ml gedronken. Hopelijk gaat het vanaf nu de goede kant op.
oh hier nog een baby die niet wil drinken. Het is nu half 10 en vandaag heeft hij nog nauwelijks gedronken. Vanochtend om 06:00 80 cc, 10 uur 130 cc, 14:00 uur 80 cc, 18:00 uur 10 cc en daarna nog niks. Hij slaapt nu, zal zo wel wakker worden en dan hoop ik dat hij nu wel zijn flesje leegdrinkt. Afgelopen 2 dagen begon hij al slechter te drinken.

Ik zal de tips van Renske even nagaan.

Karin, hopen dat Rick weer goed gaat drinken, is vervelend he? Je kunt dat flesje niet naar binnen stouwen.

Kinke, wat fijn dat Thies weer thuis is. Bah, zo'n kleintje in het ziekenhuis is niet niks. Wel schrikken hoor.

pffffff voel me zelf trouwens ook niet zo lekker. Afgelopen week heb ik de helft van de kinderen uit mijn klas al ziek thuis gehad. Er heerst echt een nare griep. Ik hoop dat het niet gaat doorzetten.

groetjes!
Zo nou mn meissie is echt weer beter gelukkig hoor. Pffff het is echt niet goed voor je hormonen om nog een ziek kind te hebben zeg. Dan zie je pas dat je nog aan het ontzwangeren bent hihi. Maar nu ze weer beter is, is mama ook weer gelukkig. Ze laat nu alleen echt enorme harde scheten die echt stinken. Dus hoop maar dat dat snel over is haha is echt geen pretje. Ze is er van de week zelfs s nachts erdoor wakker geweest. Als ik d'r dan ff optilde en ze scheten kon laten ging het weer goed. Dus heb afgelopen nacht maar ff het bedje omhoog gezet en mevr heeft heerlijk doorgeslapen. Gelukkig maar. Is mama ook weer fitter hihi.

Gisteren ook weer de strijk weggewerkt. was echt hoognodig zeg pfieuw. nu nog 1 was strtijken maar dat is niet zo veel gelukkig. Doen we vandaag even.

Morgen mag ik de foto's ophalen van Floor bij de V en D dus ben benieuwd.

Van het weekend weer lekker druk weekend, ga zaterdag met mn zus naar een trouwbeurs toe, zei gaat 11 sept trouwen. en zondag viert ze dr verjaardag dus dat is wel gezellig. Zaterdag heeft vriendlief dus een papadag. Hij moet ook alleen eten dus haal maar een lekker biefstukje voor hem, is die ook weer blij.

karin hoop ook voor je dat het nu de goede kant op gaat meid, tis niet leuk

om je kind zo weinig te zien drinken he.

mirjam ik zal zo nog even reageren op je verhaaltje op de msn, heb het gisteren pas gelezen., woepsie hih. En er heerst echt wat in nederland zeg, veel zieken zijn er. had je nog gekeken naar die tips.

Fijne dag vandaag meiden

Liefs Rens
Nou, ook Thies is aan de beterende hand. Nog ietsjes diarree en ietsjes spugen, maar tis al veeeeel minder dan wat het was gelukkig.

Fijn ook dat Floor ook weer beter is!

Wat betreft de uitdroogtips: ik greep ook zijn velletje bij zijn buik (had het de dokter ook zien doen) maar dat veerde nog mooi terug hoor..dus zo'n goede test is dat niet altijd....Verder inderdaad kijken naar mond, en als je kind huilt en er komen geen tranen, dan is er sprake van uitdroging. Thies huilde zonder tranen....

Inmiddels lurkt Thies hele flessen leeg, het gaat er wel in.

Mirjam, kan goed zijn dat Jurjen zich niet zo lekker voelt en daarom minder drinkt. Als je je zorgen maakt, geeft dan wat warme ORS. koud dronk Thies het niet, maar warm wel. Dan krijgt hij in elk geval genoeg vocht binnen. Ze kunnen verder wel heel wat hebben hoor! Zolang hij geen diarree heeft.......

Succes, Liefs, Kinke
Hallo!

Kinke wat een leuke foto zeg!

Kinke super dat het weer goed gaat met Thies, echt een opluchting zeker!

Mirjam hoe gaat het nu met Jurjen en drinken? Lastig he als ze niet willen, vooral met de laatste fles loopt norah ook zooo te klooien, dan wil ze niet echt.

Voel je je alweer wat beter? Of heeft de griep doorgezet?

Karin jij ook al drinkproblemen...hoe was het bij de kinderarts?

Het si echt even kwakkelen allemaal op het forum he.

Norah doet ook een beetje raar, ze poeot de hele dag door, niet normaal, het is geen diaree, maar wel wateriger dan normaal.Dr billetjes zijn helemaal rood geworden, zo zielig...de sudocreme is niet aan te slepen!

Iedereen succes xx Deb
hee allemaal!

Gelukkig drinkt Jurjen weer iets beter, maar de flesjes gaan nog niet leeg. Heb de tips van Renske even uitgeprobeerd, maar dat zag er wel goed uit. Wel vind ik hem nog erg huilerig. Gisteravond was hij zoooooooo verdrietig, echt heel zielig.

Renske, gelukkig voelt Floor zich weer goed. Maar die scheten.......knettert ze nog steeds zo hard? Ben benieuwd of de foto leuk is geworden.

Kinke, die Thies toch, zo jong al een darminfectie weten te krijgen. Ging het om de infectie waar half nederland aan lijdt? Maar hij slobbert dus alweer zijn flesjes leeg. Hoeveel drinkt hij per keer? En hoeveel flesjes krijg hij op een dag?

Deb, de griep heeft zich niet echt doorgezet, maar top voel ik me niet. Mijn darmen zijn erg geprikkeld, buik is ontzettend opgeblazen, lijk wel weer 5 maanden zwanger. Eetlust is er niet, maar koorts heb ik niet. hmm misschien had jurjen wel hetzelfde.

Sinds vorige week is bij mij eindelijk de knop omgezet om alle zwangerschapskilo's kwijt te gaan raken. Voel me zo ongelukkig in mijn huidige flubberlichaam. Moet nog steeds 10 kilo kwijt en heb bedacht dat ik die voor mei kwijt wil zijn. Hoe zit dat bij jullie? alle kilo's er alweer af?

Ga weer wat doen, groetjes!
Ha meiden,

Vandaag precies een jaar geleden dat we een positieve test in onze handen hadden! De tijd is echt gevloooogen, maar aan de andere kant is het net of ze er altijd al is geweest...

Tjonge, hier nog een baby die niet 100% fit is hoor. Erg verkouden, en ook aan de dunne. Gelukkig nog niet zo erg dat het echt haar luier uitloopt, maar wel dunner dan normaal. Gisteren ook 37,5 maar dat is nog net geen verhoging, toch?

Mirjam en Karin, drinken jullie jongens inmiddels weer goed? Ik hoop het wel!

Renske, hoe waren de foto's? Schattige foto trouwens van Floor!

Ik ga lekker weekend vieren! Zo komt m'n broertje (17), gaan we gezellig samen Lotte in badje doen, en kan ie haar de fles geven. Echt een trotse oom :-)

xxx
He Mirjam,

Precies tegelijk aan het tikken hier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven