Schaamhaar

21-03-2008 08:37 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren was ik weer eens in de sauna en daar viel mij op dat er steeds meer vrouwen maar ook mannen hun schaamhaar verwijderen. Helemaal kaal gaat mij zeker bij mannen een beetje te ver. Hoe doen jullie het en hoe is het bij jullie mannen?

kaal

Totaal aantal stemmen: 99

kaal bij mannen ja/nee (42%)
kaal bij vrouwen ja/nee (58%)
ik houd niet van kaal,bij beide sexe niet. Ik hoef ook weer niet in de bush te duiken.

Beschaafd behaard dus.
Ik zit me af te vragen in welke categorie Bob Ross nou valt.

Zou zijn beharing besmettelijk zijn geweest en dus bij vrouwen opeens haar op onverwachte plekken veroorzaken?
Welke onverwachte plekken dan?

Op je rug ofzo?
Ik denk dat Joey -gezien z'n postingsverleden- op de schaamstreek doelt..

Toch uncle Joey, what's hanging at the ladies.
Kom kom, het leek me wel duidelijk dat ik op geen enkele "normale" plaats doelde.

@rouke: niet al mijn posts zijn gericht op de schaamstreek hoor. Lees mijn hele postingverleden maar eens.
ja ja, I know, ff flauwe joke in between ('t is immers 4:47)

3:53 (als ik het forum op het tijdstip van schrijven mag geloven; wat ik niet doe..) \\:-)//
quote:ariane schreef op 21 maart 2008 @ 08:37:

Gisteren was ik weer eens in de sauna en daar viel mij op dat er steeds meer vrouwen maar ook mannen hun schaamhaar verwijderen. Helemaal kaal gaat mij zeker bij mannen een beetje te ver. Hoe doen jullie het en hoe is het bij jullie mannen?ik ben 15, en ik scheer me schaamhaar ook gwn, het is gwn veel fijner.
quote:iry schreef op 13 april 2008 @ 03:10:

ik houd niet van kaal,bij beide sexe niet. Ik hoef ook weer niet in de bush te duiken.

Beschaafd behaard dus.helemaal eens!
quote:dmn schreef op 14 april 2008 @ 11:25:

[...]

ik ben 15, en ik scheer me schaamhaar ook gwn, het is gwn veel fijner.Je mag hier "gwn" alle klinkers tussen de medeklinkers zetten hoor!
quote:dmn schreef op 14 april 2008 @ 11:25:

[...]

ik ben 15, en ik scheer me schaamhaar ook gwn, het is gwn veel fijner.Je betaalt hier niet per letter hoor, dat gaat gwn per woord
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
laat die jongen toch! zeuren om een afkorting en een paar medeklinkers..

misschien een teken dat jullie een beetje oud worden? Leef je een beetje in de jeugd van nu.. zo doen zij dat namelijk tegenwoordig!
not available
Bij de schaamlippen haal ik alles weg, daarboven laat ik een streepje staan. Ik gebruik altijd ontharingscrème. Heb een heel gevoelige huid, dus als ik scheer gaat het vreselijk irriteren. Dan krijg ik allemaal van die lelijke rode bultjes, maakt niet uit wat ik erop smeer. In tegenstelling tot wat veel mensen zeggen stinkt de crème niet. Het ruikt ook weer niet lekker, maar na het douchen is die geur gewoon weg. Mijn huid is dan superzacht en ik heb nooit last van irritaties ofzo.
Hier gewoon een lekker zomerkapseltje hoor, geen bebost oerwoud. Bij beide trouwens niet.. En je poll slaat nergens op, zo kan je toch niet kiezen
quote:Very.Cherry schreef op 14 april 2008 @ 23:46:

[...]

Je betaalt hier niet per letter hoor, dat gaat gwn per woord we zitten niet op school he dus laat die gene lekker
Hoi,

interessante topic. Ik wil ook wel eens aan kaal beginnen, maar vraag me vooral af hoe? Hoe krijg je als man je zak en ballen netjes? Lijkt me gevaarlijk klusje met een scheermesje? Iemand tips?
Al jaren beide geheel kaal.
.
Ik hou van kaal en beschaafd behaard. Zowel bij vrouwen als bij mannen. Ikzelf houd het nu kort en verzorg het dagelijks. Dat wissel ik soms af door het helemaal kaal te scheren. Ook scheer ik mijn oksels om puur hygienische motieven. Wassen en deodorant hielden dat niet fris en schoon omdat ik nogal snel transpireer. Dat vind ik wel 1 van de voordelen van geschoren zijn. Je blijft langer fris en schoon.
quote:saimi schreef op 23 juni 2011 @ 15:50:

Hoi,

interessante topic. Ik wil ook wel eens aan kaal beginnen, maar vraag me vooral af hoe? Hoe krijg je als man je zak en ballen netjes? Lijkt me gevaarlijk klusje met een scheermesje? Iemand tips?Gilette (mach heel veel) is niet alleen zacht en vergevingsgezind voor je kin en wangen maar ook voor je scrotum. In 20 jaar nog nooit gesneden. Kan ik van mijn kin en wangen niet zeggen :-)
quote:natha01 schreef op 23 juni 2011 @ 13:35:

Bij de schaamlippen haal ik alles weg, daarboven laat ik een streepje staan. Ik gebruik altijd ontharingscrème. Heb een heel gevoelige huid, dus als ik scheer gaat het vreselijk irriteren. Dan krijg ik allemaal van die lelijke rode bultjes, maakt niet uit wat ik erop smeer. In tegenstelling tot wat veel mensen zeggen stinkt de crème niet. Het ruikt ook weer niet lekker, maar na het douchen is die geur gewoon weg. Mijn huid is dan superzacht en ik heb nooit last van irritaties ofzo.En dat wilde je zo graag vertellen dat je een topic uit 2008 uit de oude... doos (whaaaaaaahaha hoe leuk) hebt gehaald?
Ik heb ook alles kaal. Als man dus.

Gewoon met een scheermesje.

Soms met scheerschuim soms met scheer olie.

Ook gebruik ik de bodygroom van Philips.

Werkt ook maar dan komen de haartjes wel eerder terug.

En altijd wat ik ook heb gebruikt olie na tijd als een after shave.

Bil naad kan je gewoon zelf doen voorzichtig met een mesje.

Beetje voorover staan en je kan nog mee kijken ook!!!

Scheer ze!
quote:kupula schreef op 23 juni 2011 @ 16:19:

Hij trimt, ik op een driehoekje na kaal. Ik lees hier dat mensen ook de bilnaad haarvrij maken. Nou ben ik even erg nieuwsgierig hoe je dat doet bij jezelf??Wel, als het op scheren aan komt, gehurkt, liefst onder de douche. Weinig druk op het mesje als je die op je huid zet. Als dat scherp genoeg is (neem bij voorkeur een nieuw scheermesje met meerdere mesjes (mach heel veel) en vervang deze regelmatig) dan neemt het alle haren mee en kost het weinig moeite.
mijn man is kaal en ik ook , bij een vrouw vind ik schaamhaar ronduit goor , je wordt elke maand ongesteld dan is het smerig en onhygienisch als je daar beneden harig bent , alles gaat aan elkaar plakken , het gaat stinken etc.

ik zou me vies voelen met schaamhaar.

mijn man moet het zelf weten , ik vind het fijn dat hij kaal is , ik heb geen behoefte aan gratis flosdraad.
quote:natha01 schreef op 23 juni 2011 @ 13:35:

Bij de schaamlippen haal ik alles weg, daarboven laat ik een streepje staan. Ik gebruik altijd ontharingscrème. Heb een heel gevoelige huid, dus als ik scheer gaat het vreselijk irriteren. Dan krijg ik allemaal van die lelijke rode bultjes, maakt niet uit wat ik erop smeer. In tegenstelling tot wat veel mensen zeggen stinkt de crème niet. Het ruikt ook weer niet lekker, maar na het douchen is die geur gewoon weg. Mijn huid is dan superzacht en ik heb nooit last van irritaties ofzo.Je reageert op een topic van 3 jaar geleden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven