Het is over

16-06-2011 11:07 1089 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na alle dingen die er waren tussen ons is nu paar dagen geleden de keuze gekomen. Het is beter als we zonder elkaar doorgaan.

Hij voelt zich beter met een meisje die het zelfde als hij is. Hij heeft ook lang gehoopt dat het nog wel naar boven zou komen dat het toch wel goed zit. Maar het is niet anders.

Allebei lang gehuild en afscheid genomen. Het is beter zo, en ook voor mij. Ik wil niet in een relatie zitten waar ik steeds in paniek ben.

We zijn goede vrienden gebleven en dat voelt goed.

Ik zit nu in een dip, denk dat ik nooit meer zo'n lieve man tegenkom. Ik hoop dat deze dagen snel voorbij gaan! Gelukkig ben ik niet alleen.

Dat wou ik even zeggen hier.
Voor mij zijn dat rare redenen, want ookal zou mijn vriend hartstikke lui zijn dan maakt mij het niet uit! Welke passie die maar heeft ik heb er liefde voor dat hij dat mooi vind. Iedereen van mijn vrienden en familie vond al zijn redenen ook raar. Het maakt mij niks uit wat mijn vriend zou doen of welk beroep hij doet. Als ik verliefd ben en van hem hou is alles goed voor mij.
Bloem, ik vind het ook wel wat kul, als het goed klikt en je hebt het leuk samen, kun je toch nog wel een relatie hebben? Ik heb een relatie gehad van 14 jaar (!) met iemand die -maar- LTS had en werkte als barjongen (vakantieliefde). Mijn neef heeft het ook om die reden (vriendien lagere opleiding dan hij en niet actief) uitgemaakt, maar het is nu toch weer aan. Nou ja, weet niet of ik je hoop moet geven, het is ook allemaal zo -geanalyseerd-.

Zelf blijf ik me ook afvragen waarom hij nu niet voor mij heeft gekozen. Het meisje met wie die nu omgaat spreekt alleen engels..., terwijl wij altijd best wel diepgaande gesprekken hadden en dezelfde interesses hadden. Dus je weet het gewoon niet...
Mijn ex vond het met mij ook altijd leuk en de klik was er zeker. We zaten niet vaak thuis, deden vaak iets. Daar lag het niet aan. Maar hij vond mij een beetje saai, omdat ik niet echt een hobby heb en op geen sport zit. Maar ik zelf ben gelukkig met wat ik heb, dus denk ik; waarom maak je je zo druk dat ik vaak zit te rusten en niks actiefs doe. Wij hadden niet vaak gesprekken met diepgang, ik vind zoiets moeilijk. Hij wou altijd wel van die soort gesprekken hebben maar begon er zelf ook nooit echt over, met alles geeft hij mij een beetje de schuld. Het was altijd zo leuk tussen ons, maar inderdaad zijn verliefdheid werd minder en hij zag de dingen. Waarom is het uit tussen jullie ellesse?

Ik zit nu met stomme gedachtes wat ik beter had kunnen doen en wat ik beter niet had kunnen zeggen, pff en ik wil zo graag hem terug. Alleen ga ik daar niks voor doen, want dat lukt gewoon niet.
Bij die relatie van 14 jaar, was gewoon de koek op. Wij waren heel verschillend. En hadden ook niet echt diepgaande gesprekken, hij was/is ook heel actief en ik niet zo (wel sporten en druk met werk). Hij houdt erg van zijn vrijheid en vindt het fijn om (alleen) op reis te gaan. Ik heb dat altijd prima gevonden en liet hem daarin erg vrij. We hebben al die tijd nooit ruzie gehad. Maar zelf hadden wij zoiets van: tja, we kunnen zo nog wel 10 jaar verder gaan, maar dit is het niet.

Dus we zijn heel goed uitelkaar gegaan. Hij heeft inmiddels een nieuwe vriendin, en ik heb een (knipperlicht)relatie van 2 jaar gehad. Die is ook door hem beeindigd. Moest ook via via horen dat ie al lang een ander had... Waar ik nu verdriet over heb, is een jongen die ik vorig jaar heb leren kennen. Naar mijn idee ging het goed. Tot het laatste moment dat ik hem zag, gaf tie aan dat hij zich zo goed bij mij voelde, ik zo bijzonder voor hem was en ik absoluut niet verliefd mocht worden op iemand anders. Diezelfde week gaf hij niet thuis en zei dat hij wat tijd voor zichzelf nodig had. (om met haar af te spreken) Na 1,5 week gaf hij uiteindelijk toe dat er een ander was die hij ook -heel bijzonder- vond en hij heeft voor haar ook gekozen. Best wel suf, meestal zie je het namelijk wel aankomen dat het eindigt, maar dit is echt heel pijnlijk onverwacht. Had me zo verheugd op een leuke zomer met hem. Heb nog steeds zo nog de neiging om hem te bellen of te smsen...., maar dat lost niets op. HIj zit daar echt niet op te wachten en wil me niet als een hopeloze puber gedragen.
Dat is allemaal heel erg balen ellesse! Wij hadden ook plannen, wouden volgend jaar samen naar spanje gaan omdat we dat allebei een erg mooi land vinden. En hadden zelfs gepland wanneer we samen zouden gaan wonen, dat zou anders pas over jaren zijn, maar toch we hadden het idee al. Ik heb vanaf het begin met een onrustig gevoel in de relatie gezeten, omdat ik het moeilijk vond om hem opnieuw te vertouwen na de 1e breuk. Dit kwam ook weer heel onverwachts, zag het totaal niet aankomen. Op de zelfde dag vertelde hij mij nog dat die nooit zonder mij wil terwijl die toen allang wist dat hij er een einde aan zou maken. Dat vind ik echt erg, ik zou zelf nooit uit mijn mond zulke woorden krijgen terwijl ik al weet dat ik er een eind aanwil maken. Ik sta op het punt om morgen niet naar het feest te gaan, als ik eraan denk dat ik hem tegenkom barst ik al steeds in tranen uit. En het is niet alleen om hem, heb geen zin om vrolijk te zijn terwijl ik dat van binnen niet ben. Maar van de andere wil ik ook wel gaan, want misschien ontmoet ik wel nieuwe personen en word het gezellig.
Ja, ik baal er ook ontzettend van! Niets is leuker om met je lief erop uit te gaan en samen dingen te beleven en te genieten. Dat hebben we ook tot t eind gedaan. Ik zie ons nog steeds, gearmd en zoenend lopen. In restaurants zaten we t liefst naast elkaar zodat we elkaar nog constant konden aanraken. Tja, klinkt klef, maar ik had t idee dat we nog echt in de verliefdheidsbubbel zaten. Dus onbegrijpelijk dat ie mij nu laat zitten voor een ander.
Bloem, als ik jou was zou ik niet gaan, volgens mij ga je het echt niet leuk krijgen. Of zit je daarna heel erg in een dip. Ik was het weekend erop ook meteen uitgegaan en zelfs meteen met iemand mee gegaan, maar daarna voelde ik me echt klote. In vergelijking met hem vallen andere mannen nog zo in het niet. Ga mezelf nu maar even bij elkaar rapen en rustig aan doen.
Het is verschrikkelijk dat hij je laat zitten voor een ander!! Dikke knuffel ervoor Ik merkte wel dat hij de laatste twee weken geen zin had in uitstapjes met mij, ik wou onze foto laten afdrukken op een doek. Dat wou hij niet hebben, hij zei; we maken wel een keer een mooiere! Nounou... :( wij waren ook heel klef, in het zwembad openbaar dingen doen. In de tuin dingen doen waar anderen zo heen konden komen, als we alleen waren zaten we ook de hele tijd aan elkaar! Maar ellesse, soms is het ook als iemand heel lang een relatie heeft gehad dat die dan niet meer alleen kan zijn en de liefde dan meteen met een ander deelt. Ik zelf zou dat nu ook wel kunnen, als een jongen echt voor mij zou gaan zou ik het willen proberen. Tuurlijk nog steeds met gevoelens voor mijn ex, maar die worden na een tijd wel vervangen voor hem. Fout maarja zo kan het gaan
En over het feest, ik weet het nog niet! Ik weet precies met welk gevoel ik daar sta: mijn vriendinnen vrolijk, iedereen trouwens vrolijk. En ik kan niet makkelijk spelen dat ik blij ben, ik weet dat hij paar meter verderop staat. En toch ga ik stiekem rondlopen om hem te zien! Ik wil hem eigenlijk niet zien, maar eigenlijk ook wel want morgen is de enige kans. Daarna ga ik bijna weg en kan ik hem 2 maand zeker niet zien. Ik denk dat hij daar ook wel de hele tijd met het gevoel staat: oh ze is hier ergens oh oh oh. Echt een opgefokt gevoel.
En misschien heel iets de hoop dat we een leuk gesprek krijgen en hij denkt; ik wil haar eigenlijk niet kwijt! Verschrikkelijk want dat gebeurt toch niet, maar wat zou het toch mooi zijn :'(
Bloem, waarom schrijf je eigenlijk op een forum als je toch alleen aan je eigen verhaal vasthoudt?

Je denkt echt dat dat feest je verlossing gaat worden. Dat mag, maar waarom dat dan hier vertellen als je zelf zo overtuigd bent van hoe alles gaat lopen?
Ja je hebt een beetje gelijk! Ik denk even na over het feest en zondag meld ik wel weer hoe het gegaan is. Fijne avond verder
Bij mij is het ook uit na een half jaar. Totaal niet verwacht. Tijdje terug wel bijna uit geweest maar nu ging het prima. Super leuk weekend gehad vorige week en afgelopen dinsdag ook een leuke avond/nacht. Dus ik ben er echt goed ziek van.

Zijn redenen: hij zit met andere dingen en is daardoor niet gelukkig. Dat het dan niet goed ging met ons helpt dan niet mee..

Maar het ging nu kei goed!!?!?!? dus ik snap het niet. Hij maakt het uit omdat hij zelf issues heeft. Ik vind het maar stom. Maarja het lijkt alsof ik niets aan zijn keuze kan veranderen.
Ja, het is voor bepaalde mannen denk ik heel makkelijk om zo het roer om te gooien. Ik heb het nu ook al een paar keer mee gemaakt dat ze zeggen iets nooit te zullen doen en dat doodgewoon zelf toch najagen of doen. Heel verwarrend vind ik dat. Heb ook het idee dat het voor mijn ex bijvoorbeeld al veel sneller klaar is. Ik zit nog met mijn gevoel en hij is al tien stappen verder en is feest aan het vieren met zn nieuwe vriendin. Ik zou zo graag willen weten waarom zij wel en ik niet, maarja, daar krijg je toch geen antwoord op. Maar niettemin, toenet even 5 minuten niet aan hem gedacht. En dat is toch wel een heerlijk gevoel. Het kost mij zoveel onnodige energie, het voelt een stuk lichter als ik hem echt uit mijn hoofd kan zetten. Ik hoop maar dat dit mij vaker gaat lukken dit weekend.
Ik snap ook totaal niet dat sommige mannen het roer om kunnen gooien. Ik heb een avondje gewerkt en lig nu in bed, keek even op whatsapp en zag dat hij online was nu om half 1, dus hij zit gewoon lekker in de kroeg met zijn vrienden biertjes te drinken zoals vroeger. Ik heb een gevoel alsof het voor hem al een half jaar uit is. Voel me er zo vervelend door dat hij nu gewoon doorgaat met alles en dat ik niet meer in zijn leven ben! Voel me echt heel kloten en toen ik terug kwam van mijn werk ben ik in tranen uitgebarst. Wat doet het toch veel pijn. En wat was het makkelijker geweest dat hij aan de andere kant van het land woonde, dit is zo dichtbij maar toch met gevoel verweg. Ik weet precies alles van hem, wanneer die iets doet, wanneer hij ongeveer gaat slapen, wanneer hij opstaat. Het doet heel veel pijn! Maar ik heb het er nu hier uit gegooid want ik stond echt op het punt hem te sturen dat ik het zo verdomd moeilijk heb nu zonder hem! Ik ga proberen te slapen, welterusten
Veel plezier vanavond, bloem! Ik hoop dat dit lukt (plezier hebben), aangezien je nog erg veel met hem bezig bent.

Hoe weet je trouwens dat hij biertjes heeft gedronken met vrienden, doordat hij om half 1 op whatsapp online was??
Only dead fish go with the flow
Omdat hij er op zaterdag heel vroeg uit moet, half 6. En anders lag hij allang te slapen. En naar de kroeg op vrijdag is standaard. Ik ben er nog steeds niet uit over vanavond, ik probeer het denk en anders kan ik altijd nog naar huis gaan.
Bloem,wordt jij nu zelf niet doodmoe van die steeds wisselende stemmingen van je?
quote:bloem55 schreef op 25 juni 2011 @ 00:40:

Ik snap ook totaal niet dat sommige mannen het roer om kunnen gooien. Ik heb een avondje gewerkt en lig nu in bed, keek even op whatsapp en zag dat hij online was nu om half 1, dus hij zit gewoon lekker in de kroeg met zijn vrienden biertjes te drinken zoals vroeger. Ik heb een gevoel alsof het voor hem al een half jaar uit is. Voel me er zo vervelend door dat hij nu gewoon doorgaat met alles en dat ik niet meer in zijn leven ben! Voel me echt heel kloten en toen ik terug kwam van mijn werk ben ik in tranen uitgebarst. Wat doet het toch veel pijn. En wat was het makkelijker geweest dat hij aan de andere kant van het land woonde, dit is zo dichtbij maar toch met gevoel verweg. Ik weet precies alles van hem, wanneer die iets doet, wanneer hij ongeveer gaat slapen, wanneer hij opstaat. Het doet heel veel pijn! Maar ik heb het er nu hier uit gegooid want ik stond echt op het punt hem te sturen dat ik het zo verdomd moeilijk heb nu zonder hem! Ik ga proberen te slapen, welterusten

Hey meid,

Heb vanochtend dit hele topic gelezen, en vind het echt naar voor je. Ik hoop dat je vanavond gewoon lol kan hebben, probeer echt niet te veel aan hem te denken!!

Ik heb dat zinnetje vet gemaakt, omdat ik er nog ff iets over wil zeggen ;)

Mijn 'vriend'(naja was het nog niet echt) heeft er na ruim 5 maanden een punt achter gezet, maar hij woont in Ierland (wel Nederlander)... En ik kan je vertellen, dat is ook niet makkelijk! Ik wou nu zelfs dat hij in Nederland woonde.... (dan was het niet mislukt, maar dat terzijde, haha) zodat we af konden spreken en elkaar tenminste recht in de ogen aan kunnen kijken, want nu laat hij me zitten met ZO veel vragen, en is te laf om te bellen.

Dus al zou hij ver van je weg wonen, het is gewoon nooit makkelijk ;).
Het is inderdaad nooit makkelijk, welke situatie dan ook.

Nu heb ik nog iets waar ik mee zit.

Ik was een jaar geleden een beetje bevriend met een meisje uit zijn dorp. Ze heeft mij ook wel eens vertelt dat ze jaloers is op mij dat ik zo'n knappe jongen heb. Ze vertelde altijd alles over hem want woont in het zelfde dorp.

Ik dacht dat hij gister in de kroeg was, niet! Hij had een feestje, en waar? op dezelfde plek als dat meisje. Ze weet dat het uit is en mijn ex heeft altijd veel met haar gepraat, ik ben zo bang dat ze hebben gezoent gisteren of dat dat ooit gaat gebeuren. Ik gun het haar zo niet!! omdat ze denkt dat ze de allerleukste is, en nu kan ze haar kans pakken! Ik kan daar zo niet tegen.. Toen ik net las dat ze op het zelfde feestje waren geweest werd ik helemaal verstijfd.
Bloem hou nou toch eens op en accepteer dat de relatie over is en over blijft.!

Hij is jou geen enkele verantwoording schuldig over wat hij doet,waar hij heengaat en met wie.!

Hou op met steeds weer controleren wat hij aan het doen is.!

Wis zijn nummer,hyves,feestboek etc..
Zou het voor jou wel allemaal makkelijk zijn dan superstar?
@ Superstar, het is een forum. En bloem mag er op plaatsen wat ze zelf wilt het is overigens haar eigen topic. Ze zit er gewoon mee en waarschijnlijk kan ze het voorderest niet aan iemand kwijt dus laat haar er over typen. Meestal als je ergens mee zit is het heerlijk om je hart te luchten. Wij kunnen haar alleen maar helpen omdat we er door een andere bril naar kijken.
quote:bloem55 schreef op 25 juni 2011 @ 11:17:

Zou het voor jou wel allemaal makkelijk zijn dan superstar?

Nee maar zo obsessief als jij heb ik me nooit gedragen.

Als ik me even in hem verplaats dan zouden dit soort dingen mij alleen maar bevestigen in mijn gedachten dat de relatie verbreken de juiste keuze was.

Niets is onaantrekkelijker voor zowel een man als een vrouw dan iemand die als een blok aan je been gaat hangen om maar niet te accepteren dat de relatie over en afgelopen is.

Dat zou voor mij een reden zijn om radicaal elk contact met iemand te verbreken en zelfs niet eens vrienden te willen zijn..
Ik zoek geen contact met hem hoor?

En dat ik zijn twitter/hyves enzo in de gaten hou, dat kan hij niet zien. Dus hij merkt er niks van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven