wonen nabij Rotterdam

24-06-2011 22:45 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mensen,

Ik overweeg een verhuizing naar de omgeving van Rotterdam omdat daar wel werk is in mijn vakgebied, en waar ik nu woon niet.

Ik weet alleen niet goed hoe (niet) makkelijk je daar aan betaalbare woonruimte kan komen.

En ik wil er qua wonen natuurlijk niet te veel op achteruit...

Ik woon nu in een huisje (sociale huurwoning) met een klein tuintje en 3 slaapkamers boven in een niet al te beste maar prima te pruimen buurt.

Weer iemand mij wat zinvols te zeggen over wonen in Rotterdam.
Ik woon in Rotterdam bij Oostplein in een galarijwoning op de begane grond met tuin en 3 kamers, betaal 412 euro. Wij willen binnnekort verhuizen omdat het huis te klein is geworden. Maar volgens mij is er voor 400 euro wel genoeg te huur.
Het is tedoen maar je hebt wel hoge woonwens eisen, en je moet particulier gaan huren omdat je niet op de eeuwigdurende lijst staat ingeschreven van de woningstichting.

Kopen is beter te doen met jouw woonwensen...
Ridderkerk?
MEFunny,

ha wel grappig, ik dacht juist dat ik beter niet particulier moest gaan huren omdat dat veeeeellll duurder zou zijn...

Kopen is ook een optie ja, maar dat durf ik niet zo goed...
Goedkope huur- of koopwoningen vind je in Rotterdam alleen in achterstandswijken.
verba volant, scripta manent.
Probeer Spijkenisse, hellevoetsluis en alles wat er tussen zit! Goedkoper dan Rotterdam Ik heb trouwens alleen verstand van koopwoningen.

Wat voor sector ga je werken?
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven