Het is over

16-06-2011 11:07 1089 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na alle dingen die er waren tussen ons is nu paar dagen geleden de keuze gekomen. Het is beter als we zonder elkaar doorgaan.

Hij voelt zich beter met een meisje die het zelfde als hij is. Hij heeft ook lang gehoopt dat het nog wel naar boven zou komen dat het toch wel goed zit. Maar het is niet anders.

Allebei lang gehuild en afscheid genomen. Het is beter zo, en ook voor mij. Ik wil niet in een relatie zitten waar ik steeds in paniek ben.

We zijn goede vrienden gebleven en dat voelt goed.

Ik zit nu in een dip, denk dat ik nooit meer zo'n lieve man tegenkom. Ik hoop dat deze dagen snel voorbij gaan! Gelukkig ben ik niet alleen.

Dat wou ik even zeggen hier.
quote:rogue_25 schreef op 26 juni 2011 @ 22:28:

Huh? jullie zijn toch uit elkaar Rally of heb ik het verkeerd begrepen?Ja sinds vrijdag, maar 1 van de redenen voor hem zijn de bovenstaande verschillen ..
dat zijn ook wel grote verschillen. Daar zou ik ook een relatie om uit kunnen maken.
quote:rogue_25 schreef op 26 juni 2011 @ 22:36:

dat zijn ook wel grote verschillen. Daar zou ik ook een relatie om uit kunnen maken.Klopt. Maar dan zou dat eerder van mijn kant moeten komen denk ik dan.. haha
Tja dan vond hij het misschien ook niet zo leuk als jij dacht.

Sterkte ermee in elk geval, maar ga alsjeblieft niet achter hem aan voorlopig. Laat het allemal even bezinken, rouw, jank, schreeuw, eet bakken chocola, ga uit met vriendinnen, maar ga hem niet achter zijn kont aan lopen.

Het heeft tijd nodig.

Sterkte meid, ik ga mijn nestje opzoeken.
Vervelende situatie! Op het begin lijkt alles veel mooier dan het echt is. Iedereen vind de juiste persoon ooit wel! Slaap lekker iedereen
Slaap lekker iedereen! En bloem als je bang bent om verlaten te worden.. Moet je denk eerst echt weer helemaal jezelf worden en goed voelen! Wie er zo in gaat, blijft ook zo! Ik vind het zonde, maar het lijkt mij heel moeilijk!

Wat voor gevoel heb je er dan bij en heb je dat ooit toen je geen vriend had en je bijv contact had of date met mannen?
Ik heb dat alleen bij deze man gehad, doordat die mij de eerste keer heeft verlaten en nu de tweede keer, ben ik bang dat ik ooit weer verlaten word. Ik weet wel dat elke man anders is. Als de man echt alles voor mij doet weet ik dat ik er niet bang voor moet zijn. Vanacht ook weer gedroomd over mijn ex, hij zit dus nog diep in mijn gedachten. Fijne dag iedereen
quote:bloem55 schreef op 27 juni 2011 @ 07:00:

Ik heb dat alleen bij deze man gehad, doordat die mij de eerste keer heeft verlaten en nu de tweede keer, ben ik bang dat ik ooit weer verlaten word. Ik weet wel dat elke man anders is. Als de man echt alles voor mij doet weet ik dat ik er niet bang voor moet zijn. Vanacht ook weer gedroomd over mijn ex, hij zit dus nog diep in mijn gedachten. Fijne dag iedereen

Meid je bent nog lang niet toe aan weer een relatie hebben en onthou 1 ding heel goed garanties dat een relatie voor altijd is die heb je niet,niemand niet.

Daarom is het ook heel belangrijk om lekker in je vel te zitten en je leven ook in je eentje op orde te hebben.

Daar zou je je nu mee bezig moeten houden en niet 24/7 met hem.
Superstar heeft gelijkt Bloem. Je moet gelukkig worden met jezelf, blij zijn met wie jij bent. Pas als je van jezelf houd kan je van een ander houden.

Dat je over hem droomt is logisch, je denkt aan hem overdag, je schrijft hier over hem. Ik droomde vannacht ook over mijn ex.

en ik heb die verlatingsangst ook hoor, alleen dan met andere situaties, ik heb ze met vrienden. Vrienden van mij hebben me altijd in de steek gelaten, waardoor ik bang ben om vriendschappen aan te gaan.

in relaties heb ik geen verlatingsangst, daar ben ik meestal degene die de stekker eruit trekt.
Mijn leven is ook goed, heb leuke vrienden, leuke opleiding, fijne ouders, verveel mij nooit en ben blij met mezelf, ik hou wel van mezelf. Maar je ziet heel veel oude mensen die nog steeds samen zijn, dat is zo mooi. Maar vroeger was alles ook anders als nu.
Maar jij vind je leven niet compleet zonder man heb ik het idee. Dat beeld krijg ik tenminste.

Veel oude mensen die nog bij elkaar zijn? ook die scheiden rechts en links. Mijn ex schoonouders waren 64 en 69 toen ze gingen scheiden. Vroeger ging je idd niet zo snel scheiden, maar nu is dat makkelijker.

Dus gaan veel oudere mensen nu ook makkelijker scheiden.

Mijn overbuurman is in de 70, pas gescheiden van zijn vrouw en is nu alweer samen met een nieuw groen blaadje.

Volgens mij heb jij zo'n ideaal plaatje in je hoofd van hoe je wil dat je leven gaat verlopen. Of heb ik dat mis?

Dat plaatje heb ik nooit gehad, ik denk nooit over de toekomst.

Ik leef voor de dag, en morgen zie ik wel. Misschien ben ik er morgen wel niet meer.

Het enige wat telt is vandaag.

Dat leer je als je vader op zijn 31 pats boem ineens dood gaat. Dat er geen zekerheden zijn.
Sterkte met het verlies van je vader, heel erg! Ja ik heb idd een beeld hoe ik het zou willen in mijn leven, een leven zonder man en gezin kan ik mij niet voorstellen en wil ik niet. Maar zo ben ik ook opgegroeid. Leven van dag tot dag kan ik niet, ik denk vaak over de toekomst na en dat doet mij goed omdat ik dan een beeld heb van hoe ik wil leven.
Ik reageer vanmiddag op je laatste post, moet nu naar mijn werk.

Tot later
Ik heb ok over 'm gedroomd.. bluh:-( Hij heeft me een sms gestuurd. Hij had zijn telefoon dit weekend uitgezet (dacht ik al). Hij kan me niet zien, want dan kan ie niet goed nadenken... Zegt dat laatste niet genoeg.. Wat een stom gedoe.
Heel stom dat hij er niet eens over wil praten rally! Maar dan zie je ook weer dat hij laf is. Ik droomde dat ik ver weg was en dat ik nog een relatie met hem had, en ik hem toen gewoon smste; ik mis je, ik hou van je. En dat die daarop heel stom antwoorde, en in de droom had ik precies dat enge gevoel wat ik had toen hij het uit maakte. Brr
quote:bloem55 schreef op 27 juni 2011 @ 11:46:

Heel stom dat hij er niet eens over wil praten rally! Maar dan zie je ook weer dat hij laf is. Ik droomde dat ik ver weg was en dat ik nog een relatie met hem had, en ik hem toen gewoon smste; ik mis je, ik hou van je. En dat die daarop heel stom antwoorde, en in de droom had ik precies dat enge gevoel wat ik had toen hij het uit maakte. Brr

Hij rent atijd weg voor problemen. Maar kom op.. hij is 29! Ben toch geen vuilniszak ofzo die je snel even aan de kant schopt...

Hij hoeft zo echt niet over een tijdje aan te komen met dat ie wil praten of wat dan ook...

Ik heb vandaag vrij voor de studie... morgen lekker werken. Erg dat ik daarnaar uitkijk:-P
Shit ik heb al te veel gesmst... aaah.... Ik zet mn tel uit. *FOCUS, STUDIE*
Maar rally, is die helemaal niet komen vertellen dat hij het niet meer wil of iets in die richting?
quote:bloem55 schreef op 27 juni 2011 @ 07:54:

Sterkte met het verlies van je vader, heel erg! Ja ik heb idd een beeld hoe ik het zou willen in mijn leven, een leven zonder man en gezin kan ik mij niet voorstellen en wil ik niet. Maar zo ben ik ook opgegroeid. Leven van dag tot dag kan ik niet, ik denk vaak over de toekomst na en dat doet mij goed omdat ik dan een beeld heb van hoe ik wil leven.

Weet je de meeste mensen leven in de toekomst, of in het verleden. In het nu leven is het moeilijkste wat er is.

Maar het is zo goed voor je. Mensen vragen me wel eens wat ik wil voor mijn toekomst, wat mijn plannen zijn, dan zeg ik altijd: dat zie ik wel. Dat weet ik nog niet/ daar denk ik niet over na.

En dat klinkt raar en ongeloofwaardig maar ik denk daar ook echt niet over na.

bijna 3 maanden geleden was mijn toekomstplaatje heel anders dan nu, ik zou een kindje krijgen, wilde trouwen met mijn ex. Nu ben ik single, alleen en blijf ik bij mijn werk zitten omdat ik niet naar ex toe ga verhuizen.

Snap je wat ik bedoel? het plaatje veranderd steeds, omdat je met de stroming mee stroomt van gebeurtenis naar gebeurtenis.

Waarom is de toekomst zo belangrijk voor je? Wat wil je ongeveer met je leven? En waarom wil je een poging doen om alles te domineren?

Je leven gaat lopen zoals het moet, dat zal je merken, niks gaat zoals jij plant.

Ik ben nu precies waar ik moet zijn in mijn leven, en jij bent waar jij moet zijn. Wat er morgen gebeurt is toch niet van belang, dat zie je morgen wel weer. Geniet vandaag.
Er zijn veel mensen die boven de 30 zijn, en ze zijn single. Hebben een eigen huis en werk. Zoals jou.

Prima, als iemand daar gelukkig mee is dan is het goed voor de gene. Misschien komt dat bij mij ook wel zo uit omdat ik nooit de ware liefde vind. Maar ik wil niet laat kinderen krijgen, en wil zeker kinderen hebben en een gezin. En niet pas een gezin beginnen tegen de 35 aan. Daarom geloof ik er ook in dat ik wel de ware vind! Ik zou niet alleen kunnen leven later, ik vind het nog niet eens fijn om een dag alleen te zijn in huis, dan voel ik me gewoon niet prettig.
quote:bloem55 schreef op 27 juni 2011 @ 15:29:

Maar rally, is die helemaal niet komen vertellen dat hij het niet meer wil of iets in die richting?

We hebben dit vrijdag tegen elkaar gezegd, toen ben ik boos en huilend weggegaan. Daarvoor was er niks aan de hand en daarna was meteen dat weekendje weg. Hij smsde me straks dat ie een deadline heeft, dat ie dat de laatste tijd heeft verkloot en dat ik 'm daarbij ruimte moet gunnen.

Tja, wat moet ik daar dan mee.. Tuurlijk, ruimte.. fijn. Ik zit ook met een deadline, met stomme gevoelens nu waardoor ik me niet kan focussen en daar houdt hij ook geen rekening mee.

Mooi geschreven Rogue. Klopt wat je zegt, daar had ik misschien ook meer aan moeten denken in mijn relatie.
Je moet hem ook ruimte geven, en het is vast niet zo dat hij geen rekening met je houd! Hij heeft vast momenten dat hij echt nadenkt hoe het nu verder moet, en misschien wil die het wel weer proberen.

Toen ik te horen kreeg dat hij mij iets moest vertellen dat er iets was, wist ik ook meteen dat het weer mis was. Op dat moment leek het alweer dat het 10 weken mis was en ik wist op dat moment niet eens meer hoe leuk we samen waren. Alsof al het goede wegzakt door dat stomme moment. Heel naar gevoel.
Bloem, er is helemaal niets mis mee om dromen te hebben en te weten wat je graag zou willen. Er is ook helemaal niets mis mee om later een gezinnetje ("huisje-boompje-beestje") te willen. En dat mag je absoluut na willen jagen. Maar ik denk dat Rogue je probeert te vertellen dat je geen garanties hebt dat dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren en dat het niet helpt om je zo krampachtig vast te houden aan je ideale toekomstplaatje. Het is een cliché, maar: het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.

Je zou het jezelf waarschijnlijk een heel stuk makkelijker maken als je probeert je ideaalbeeld een beetje los te laten en je te concentreren op wat je HEBT in plaats van wat je zou WILLEN dat je hebt.

Het is zo zonde om je nu zo druk te maken over wat je "later" wil, daar word je alleen maar ongelukkig van omdat je niet hebt wat je hebben wil. Het is voor jezelf een heel stuk prettiger als je leert gelukkig te zijn met wat je nu wél hebt.

quote:bloem55 schreef op 27 juni 2011 @ 15:45:

Ik zou niet alleen kunnen leven later, ik vind het nog niet eens fijn om een dag alleen te zijn in huis, dan voel ik me gewoon niet prettig.Denk je niet dat het misschien een goed idee is om te leren je prettig te voelen als je een dag alleen in huis bent? Het zal je namelijk echt nog wel vaker gebeuren.
Wauw, ik kijk even in dit topic en zie de reactie van roque !

Mooi geschreven zeg, het raakt mij ook en laat mij ook nadenken over alle dingen die ik op 'mijn' manier wil doen, maar wat niet werkt en alleen maar tegen zit. Ik probeer nu ook in plaats van mezelf er zo druk om te maken gewoon kijken naar wat er wél komen zal in de toekomst.
Ik snap dat ze mij dat probeert te vertellen hoor.

Misschien is het wel echt iets over mij dan, maar op dit moment kan ik mij niet voorstellen dat ik alter alleen gelukkig kan zijn.

Vast ook omdat mijn ouders graag willen dat ik een gezin heb en een goed thuis, zo ben ik opgevoed. En ik ken echt heel erg weinig mensen hier in de buurt die alleen wonen en geen gezin hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven