goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Sanne in het oosten als in hengelo of zo??

Waar woon je nu dan?
Ja ga wel zo proberen te slapen heb pillen net ingenomen wil met arts gaan bespreken om te stoppen met die pillen maar ja kan niet alles tegelijk
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben op vakantie een stel ontmoet uit Borne. Is vlakbij Hengelo toch miek?
quote:chocolover schreef op 27 juni 2011 @ 23:08:

Ok jij bent dus gewoon de weg kwijt Mika. Zo noemen wij dat hier.

Oke ik geef het toe moest net ff googlen of ik in het noorden of oosten woonde. Bleek zuid-oost te zijn

Nou vergissen is menselijk hoor
Nee Iebs, voor alles is een tijd.

Rustig aan mop. Stapje voor stapje.
Aaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahaaaaaa!!!!!!!!!!

Mikaaaaaaa!!

(Nee hoor, geen idee waar ik woon. Of waar Borne is. Of Amsterdam )
Slaap goed ibi!
gelezen sanne

Borne ligt dichtbij Hengelo chooc, heb voor je gegoogled. Had je zelf ook kunnen doen
Nu moet ik ff googlen

Mika waar woon jij? En chat vlakbij Ibi. En Ibi daar waar dat bubbelbad op me wacht
Waar kom jij ook al weer weg Mika? Drenthe dacht ik?
Ja pak ook de fiets richting Ibi samen met mij choco, hkrijgen we aan het einde een bubbelbad.

Iebs, alle gekheid op stokje, beetje suf dat ik zo grap tussendoor. ..

Ik hoop dat je het niet teveel aantrekt, zwager heeft hulp nodig, en als hij dat neit wil, dan kun jij ook niets meer doen he. Probeer op jezelf te focussen , dat is nu echt het allerbelangrijkste hoor
Ik woon in Emmen bij ons beroemde dierentuin
Oh Sanne, dat is dichtbij genoeg voor een meet toch?

Ben nu wel erg benieuwd waar Mika woont.. Google staat klaar
Oooh Mika echt?? Dan kom ik een keer langs als je dat leuk vind. Kom ik met mijn man
Ibi je zwager is niet zo'n lekkere gast dus als hij onder de reclassering staat.

Maar ik zou nog niet stoppen met bepaalde medicatie die ben je nog wel nodig hoor je kunt ook te snel willen
quote:chocolover schreef op 27 juni 2011 @ 23:20:

Oooh Mika echt?? Dan kom ik een keer langs als je dat leuk vind. Kom ik met mijn man

Weet je nog heel in het begin dat wij er eens over hebben gehad. Jij kwam toen in Drenthe op vakantie maar ik durfde toen niet. Dat was nog voor jullie huwelijk

Deze
Ja Mika, jij wint als noorderling!

Bedoel je dat ik kan fietsen yellow? Met ov of auto is de meet goed te doen. Parkeren vind ik vaak een ramp in amsterdam.
Huh ik win?? Deden we een wedstrijd dan? Heb er niks van meegekregen. Wat heb ik gewonnen dan
Tjonge, kan nog niet eens ff warcraften en jullie hebben weer pagina's vol geluld.

Maare ik ben een feeks, ja soms wel. Alleen binnenshuis. Buiten mijn voortuin ben ik een doetje. Is dat een Ned woord of is doetje dialect?

Mika een kerstboom omgetrokken, ik pies bijna in mn broek..haha zie het zo voor me!
Haha Mika for president! Het is je taak
Ik ga slapen truste dames fijn dat jullie er waren vanavond
Kom je ook Sanne? Zou echt leuk zijn!

Heb weer een hoop gemist volgens mij.
Trusten Iebs, hoop dat je kan slapen.

*trekt de deken goed om Iebs, pakt telefoon en legt die naast Iebs, legt bril op nachtkastje, geeft kus en zegt 'sweet dreams iebsie'*
Trusten Ibi lekker slapen
quote:chocolover schreef op 27 juni 2011 @ 23:29:

Haha Mika for president! Het is je taak Ah ik neem direct weer ontslag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven