goede dag, slechte dag deel 4
zondag 19 juni 2011 om 22:52
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
dinsdag 28 juni 2011 om 13:58
dinsdag 28 juni 2011 om 14:14
Ik ook. En of het nou in 1 of 10 keer is, het gaat erom dat je goed in die auto rijdt en niet hoeveel lessen/examens je hebt gehad.
Ja kweenie wat voor ei. Twas een klein ei, soort paasei maar dan wittig. Mn moeder was boos dat ik had doorgetrokken haha.
Hmm ik heb net afgesproken bij vriendin te eten maar lees nu pas echt goed over het weer. Hoe is het in Amsterdam Yellow? Ik wil er rond 17 uur zijn maar twijfel nog..
Ja kweenie wat voor ei. Twas een klein ei, soort paasei maar dan wittig. Mn moeder was boos dat ik had doorgetrokken haha.
Hmm ik heb net afgesproken bij vriendin te eten maar lees nu pas echt goed over het weer. Hoe is het in Amsterdam Yellow? Ik wil er rond 17 uur zijn maar twijfel nog..
dinsdag 28 juni 2011 om 15:01
Ibi ik heb dit onderste opgezocht voor jou, ik ben geslaagd met staatsexamen. Maar ik dacht dat het niet meer bestond, wel dus. Als je er aan toe bent moet je het maar eens doornemen
Informatie over het staatsexamen of BNOR
Ongeveer 7% van alle rijexamen kandidaten lukt het niet om in 4 keer het rijbewijs te halen. Zij komen terecht bij het BNOR, het Bureau Nader Onderzoek Rijvaardigheid, waar zij middels een speciaal examen (ook wel het staatsexamen genoemd) opnieuw het praktijkexamen kunnen doen. In dit artikel lees je hier meer over.
volledige artikel
Informatie over het staatsexamen of BNOR
Ongeveer 7% van alle rijexamen kandidaten lukt het niet om in 4 keer het rijbewijs te halen. Zij komen terecht bij het BNOR, het Bureau Nader Onderzoek Rijvaardigheid, waar zij middels een speciaal examen (ook wel het staatsexamen genoemd) opnieuw het praktijkexamen kunnen doen. In dit artikel lees je hier meer over.
volledige artikel
dinsdag 28 juni 2011 om 15:54
het ging heel raar ik moest op papier in barendrecht examen doen terwijl de vorige keer het in spijkenisse was. Komen we daar aan was het dus toch in Spijkenisse en was er een heel gedoe. Uiteindelijk kon ik wel afrijden maar dan moest mijn instructeur toestemming geven dat de extra kosten van de ANWB waren. Dus dat leverde nog veel meer spanning op.
Ik ga de volgende keer een faalangst examen aanvragen kost wat meer maar hoop het dan wel te redden.
Nou ja genoeg over gepaat nu ben er wel weer klaar mee voor even.
Ik ga de volgende keer een faalangst examen aanvragen kost wat meer maar hoop het dan wel te redden.
Nou ja genoeg over gepaat nu ben er wel weer klaar mee voor even.
dinsdag 28 juni 2011 om 16:11
Iebie jammer dat je niet gehaald hebt....balen.
*biecht*.
Ik heb mijn rijbewijs nooit gehaald. Ik heb geloof ik vijf keer examen gedaan waarvan ik een keer mijn theorie-examen was vergeten (dus voor niks betaald). De eerste keer was ik bijna geslaagd, maar daarna kreeg ik zoveel examenangst dat ik niet eens meer wist waar het gaspedaal zat tijdens afrijden. Zelfs het staatsexamen ging niet. Toen ben ik ermee gekapt en ik ben nooit meer opnieuw begonnen (dat was 15 jaar geleden). Nu ben ziek en kan het niet meer...echt jammer want ik wil zooo graag een rijbewijs.
**einde biecht, misschien haal ik hem later nog weg**
Het is hier al de hele dag mooi weer (behalve dan dat uurtje dat het vanmorgen regende). Eigenlijk heb ik liever dat het keihard regent als ik toch in bed lig.
*biecht*.
Ik heb mijn rijbewijs nooit gehaald. Ik heb geloof ik vijf keer examen gedaan waarvan ik een keer mijn theorie-examen was vergeten (dus voor niks betaald). De eerste keer was ik bijna geslaagd, maar daarna kreeg ik zoveel examenangst dat ik niet eens meer wist waar het gaspedaal zat tijdens afrijden. Zelfs het staatsexamen ging niet. Toen ben ik ermee gekapt en ik ben nooit meer opnieuw begonnen (dat was 15 jaar geleden). Nu ben ziek en kan het niet meer...echt jammer want ik wil zooo graag een rijbewijs.
**einde biecht, misschien haal ik hem later nog weg**
Het is hier al de hele dag mooi weer (behalve dan dat uurtje dat het vanmorgen regende). Eigenlijk heb ik liever dat het keihard regent als ik toch in bed lig.
dinsdag 28 juni 2011 om 16:13
dinsdag 28 juni 2011 om 16:19
Sabrina dat is toch geen schande! Ik heb de 5 keer met staatsexamen mijn rijbewijs gehaald. Ik was ook elke keer te zenuwachtig en met staatsexamen stelde die man mij op mijn gemak en toen maakte ik ook nog een fout en die mocht ik over doen en slaagde toch. Ik kan nu rijden als de beste heb alleen geen auto meer wat ik erg jammer vind want ik vind auto rijden erg leuk