goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
We hebben een loungebank dus liggen gaat prima, das het probleem..

Oh men, dr komt echt noodweer aan. De poezen worden gek..
Ik snap dat je er tegenop ziet om naar de neuroloog te gaan. Gaat er iemand met je mee?

Hier is alles weer rustig hoor.
Jahaa weer onweer

Ok ik ga nu echt!
Heb het ff gelezen Choc, maar ik heb geen probleem met collectanten. Vind ik wel erg cru. De Jehova's mogen voor mij doorlopen idd.

Mooi verhaal van lang geleden. Zoon was 3 jaar. Bel ging, hij deed open. Ik was boven aan het rommelen. Staan er Jehova's aan de deur. "Kom maar binnen, willen jullie koffie?" Zat ik daar met een opgedrongen leer.
Ja mijn moeder gaat mee nu.

Ik heb een tijdje gecollecteerd voor het KWF, het was best wel erg hoeveel mensen tegen me gingen gillen enzo. ALs je niets wilt geven prima, maar je hoeft me niet uit te schelden toch?
Slaap lekker choco!

Fijn dat het iets beter gaat thuis Chat

Die jehova's hebbben me best vaak heel bang gemaakt met allemaa boekjes over de hel enzo
Vreselijk Yellow. Ik woon dan in een dorp en heb pas voor de hartstichting gelopen. Sommigen doen nieteens open als ze je zien staan. Sommigen gooien er 5 cent in. Onbegrijpelijk. Ik doe het niet meer. Ik doneer dan liever zelf dan tegen zoveel onbegrip aan te lopen.
Ik vind het prima als je niets wilt geven, of 5 cent, je kunt tenslotte niet in iemands portemennee kijken, maar dat ik uitgescholden werd had ik echt niet verwacht.
En miekje heeft de stekkers er weer in

Wat ben ik ook een angsthaze he

Komt door mijn moeder en grootouders met hun weesgegroetjes bidden als het onweerde
Uitschelden is idd belachelijk. Dat heb ik niet meegemaakt gelukkig. Je kunt niet in iemands portemonnee kijken, maar als die lui met kapitale villa's de moeite niet nemen om de deur open te doen voel je je ook wel voor lul staan.

Het begint hier weer te onweren. Ik ga maar naar bed. Slaap lekker yellow
Ja snap dat je dan ook genaaid voelt hoor Chat, denk je iets te goed te doen voor de wereld..pfff er zijn rare mensen, ligt neit aan jou Slaap lekker

Tante mikhah! Ik zag op het onweertopic dat er heel veel mensen best bang zijn hoor, je bent niet alleen. Ik herken het alleen niet, ben niet zo bang voor onweer
Ik vind het ook echt aso als mensen je gaan uitschelden als je komt te collecteren. Ik kan ook niet veel geven maar ik zeg altijd dat alle kleine beetjes helpen

Slaap lekker chattie
Mijn dochter is ook niet bang voor onweer ze lachte me helemaal uit
Ja echt er was een man die schold me uit voor kankerhoer.. Ik liep dus voor het KWF he...
Dat meen je niet yellow. Wat zijn sommige mensen toch grof he

Dus je verveelt je nu school is afgelopen?
Beetje ja, meer gewoon dat ik iets om handen wil hebben, niet teveel nadenken over dokter. Ik ben gewoon zo bang dat ik iets ergs heb, en dat mijn leven over is , en dan was dit het. En ik was niet gelukkig en heb er niets van gemaakt.
Och meid nu ga jij je dingen in je hoofd halen die misschien helemaal niet aan de orde zijn. Moet je echt niet doen hoor maak jij jezelf gek mee.

Ik snap het wel hoor ik ben ook iemand die zich direct alles in zijn hoofd haalt. Je leven is nog lang niet over hoor we hebben sowieso eerst de meet nog
Ik denk dat het meer is, als ik dood zou gaan, zou ik dat eng vinden, maar dat is dan zo.

Maar het feit dat dan mijn leven zo mislukt is geweest, en ik geen kinderen heb gekregen en niks gedaan en bereikt heb waar ik als kind van droomde, datlijkt me onverteerbaar
Ik snap je gedachte gang wel het feit dat je niks nalaat. Maar dat gaat bij jou nog niet gebeuren hoor!

Waar droomde jij als kind van? Ik kan me helemaal niet meer herinneren wat ik vroeger wilde worden dat ik ergens over droomde
Ik heb altijd gedroomd van een baan als zangeres. Mijn muziek maken, en toeren , optreden. Vind het nog steeds heel pijnlijk dat dat er waarschijnlijk niet meer inzit. En heel veel kindjes maken daarna (nu dus, leeftijdstechnisch gezien) en dan thuismoeder zijn en genieten van mijn gezin.
Een mooie droom yellow en je kunt er wel mee doorgaan al zou het als hobby zijn. En is ook een mooie hobby toch. Al dan niet zo groots als beroemd worden. En kinderen kan ook nog hoor. En je bent ook druk met je studie. Vind dat ook knap dat je aan het studeren bent. Er zijn zoveel dingen voor jou om van te genieten. Daarmee wil ik je droom niet afvlakken hoor, ik gun het je van harte
Als het toch lukt mag jij backstage met een VIP kaart

Had jij echt niets wat je vroeger graag wilde? ik wilde ook graag lerares worden, dan speelde ik thuis alleen klasje. Had ik een schriftje met allemaal namen van fictieve kinderen, en dan ging ik ze lesgeven en hun proefwerken nakijken
Bedankt voor de lieve woorden, soms voel ik me zo ongelukkig en dan ben ik blij dat ik hier terecht kan
Daar hou ik je aan die vip kaart

Ik wilde dat ik je gelukkig kon maken, soms vind ik het ook zo naar om voor die pc te ziten en alleen maar loze woorden typen, die ik wel meen. Maar ik zou je dan zo graag in het echt een dikke knuffel willen geven. En dan zeggen kom op meid je komt er wel of zoiets. Als we meeten dan krijg je echt een dikke knuffel van mij
Ah wat ben je toch ook een lieverd tante Mikhah :hug Ik gun jou ook al het geluk van de wereld. Wil je ook de test doen van mijn topic?

Voor de leuk : Persoonlijkheidstestje

Beetje tijdverdrijf he

Ik heb wel zin in de meet, word volgens mij echt gezellig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven