goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sanne, dat gevoel van die directeuren heeft mijn man heel sterk. Die geeft liever niks.

Sja ik weet het niet. Ik geef gewoon en dat geeft mij een goed gevoel en daar gaat het mij om.

Ik geef graag cadeautjes aan mensen. Dat voelt dubbelgoed.

En ik ben echt stom aan het typen vandaag. Waar gaat het over. Nou sorry hoor allemaal, ik heb een offdag geloof ik.
Ik ga off. Ik ga een kaart maken. Even iets doen met mijn handen en niet hoeven nadenken
Gecondoleerd Mika.
Lekker bezig zijn is goed met een jetleg choco. Of bankhangen.

Vriend geeft liever ook niet, maar die is gierig. ik geef dus wel, maar vooral als ik weet waar het terecht kom. Werk nu aantal jaar voor de zorg en dan zie ik soms hele mooie projecten. Die steun ik dan graag.
Bedankt voor de condoleances
Goh ik heb net leuke koopjes gedaan

Ik was bij de Aldi en daar hadden ze 2 persoons- dekbedovertrekken liggen voor maar 2 euro!! Met hoeslaken erbij en een overtrek voor een kussentje!! Heb een paarse en een roze meegenomen. Voor mijn dochter en ik.

En een zwarte glanzende pyjama voor 25ct. Een driekwart joggingbroek voor 25ct. En een sportjasje voor 25ct. Nou dames zijn dat koopjes of niet
quote:chocolover schreef op 29 juni 2011 @ 13:27:

Oh sjips, jeetje wat doe ik stom vandaag. Ik ben bang dat ik toch nog in die jetlag zit want ik ben zo wazig.Alleen vandaag chooc??
Wow Mika dat zijn idd koopjes zeg!!!

Ik wil ook naar de Aldi!!! (maar heb nog geen fiets, pas om 1700 )

chooc ik vind niet dat je stom doet hoor
Slijmmmmmmmmmmmmmm

Sorry ben vervelend, ik zal eens wat gaan doen
Ik vind jou ook niet vervelend Mikhah

Ik ben in een hele vredelievende bui vandaag
Ahh mooi dus ik kan vervelend tegen je doen en dan word je niet boos of humeurig? Oke zal eens wat bedenken hoe ik jou op stang kan krijgen

Maar dat is dan ook weer niet lief van mij, ben je goed gehumeurd en dan ga ik je boos maken. Nee is niet lief Mika
Kunnen jullie gedichtjes maken?

Ik ben bezig met een gedicht voor vrienden die vrijdag trouwen maar heb mist in mijn hoofd. Weten jullie iets leuks, zelfbedacht?

Ze houden van geld, status en ADO Den Haag.

Ze is gevraagd met oudjaarsavond, trouwen precies 6 maanden later en is in verwachting nu zo'n 25 weken.

Of zal ik een topic openen?
Je mag me vandaag stangen, maar tot 12 uur he, daarna niet meer
Zijn jullie nu bezig of heb ik jullie weggejaagd?
Open maar een topic chooc ik kan niet dichten alleen met de sinterklaas gedichten generator

Oke yellow tot 12 uur en dan naar bedje toe he
Ik ga de afwas doen blehhh
Afwasze mika!
Nee ik ben er maar ben aan het chatten met het juridisch loket

ik kan dichten kom maar op
Ik wil eigenlijk iets van

G

E

T

R

O

U

W

D.....

Of iets van

S

A

M

E

N...

Maar ik kom er niet uit.. Kan niet iets in over ringen want daar doen ze niet aan.

Ghe.. Leuk dit zeg pfff...
Alles wat ik nu bedenk is Sinterklaarsachtig...

Samen gaan jullie graag,

naar een wedstrijd van Ado Den haag

Op oudejaarsavond knielde hij voor jou,

en nu komt er opeens een baby uit jou

(dat rijmt niet eens echt....)
Hahahaha!

Is idd erg sinterklaasserig.. Moeilijk hoor dit..
Ik weet het ook niet, voel me opeens niet crea bea.. Ik zou een topic openen. Er zitten wel creatieve mensen hier op het forum! Sorry... ik kan niets bedenken..
Geeft niet, toch bedankt hoor!

Ja ik ga een topic openen denk ik.
Als je iets hebt kan ik er wel een liedje van maken
Een liedje? En dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven