Mode & Beauty alle pijlers

Permanent vraagje

29-06-2011 08:26 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben mijn haar aan t laten groeien, en het heeft nu net zo'n rot lengte. Hartstikke stijl, dus met plakkerig weer valt het plat omlaag. Geen gezicht.

Ik overweeg nu iets in de richting van permanent, maar meer een grove slag. Zie het al voor me...Wat shaper erin en klaar is kees.

Ik verf mijn haar, omdat t een beetje grijs wordt. Ik weet niet hoe de permanenten van tegenwoordig zijn, maar vroeger was permanenten en kleuren een dodelijke combi... Een garantie voor een bos stro.

Dus kan het, permanenten en verven, en heeft iemand tips voor (weet ik veel, haha) welke soort permanent?
Ben je van plan om het zelf te doen? Ik zou zo'n vraag namelijk aan mijn eigen kapper stellen.
Gewoon de kapper vragen. Die is de enige die het antwoord weet.
ik heb jaren gepermanent en geverfd. Kan prima samen als je je haar goed verzorgd.

Er bestaan ook een ondersteuning, een soort permanent die je haar net wat meer body geeft. Wil je slag dan zou ik voor zeer dikke wikkels gaan, maar een goede kapper kan je hier prima in adviseren.
Eerst permanenten en na twee weken dan pas verven. Omdat de permanent vloeistof, kleur uit je haar haalt. Natuurlijk zijn er kappers die permanenten en verven in een behandeling,maar dat is een aanslag op je haar. Heb twee jaar achter elkaar een permanent gehad,altijd met een zure vloeistof,minst schadelijk voor je haar. En hoe lang is je haar nu? En de grote van de krullen kan je het beste bepalen bij de kapper,des te dikker de wikkel hoe zo"n grotere slag je erin krijgt.
Ik zou eens naar animatique/animatiek vragen bij je kapper. Dat is volgens mij beter voor je haar als permanent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven