goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Blij te horen dat het een succes was vandaag, hadden zowel jij als iebel wel verdiend
Ik zal het niet vergeten yellow Thxx

Wat hebben jullie allemaal gedaan chat? Was de meet in amsterdam?
Het was bij MV thuis. Woont prachtig aan het water. We hebben gezellig gepraat, gebbq'ed. Tijd vloog voorbij.

Ik ga nu naar bed vrouwen. Slaap lekker en tot morgen!
Trusten Chat lekker slapen en tot morgen
Slaap lekker mama chat

Mika, ik stort ook in, ben opeens heel moe, tot morgen tante Mikhah
Lekker slapen meid en tot morgen
Goedemorgen
goeie morgen. Is hier gister toch nog druk geworden.
Goedemorgen iedereen!

Een paar dagen hier niet geweest.. Hoop dat het met iedereen goed gaat . Met mij gaat het wel, de laatste paar dagen heel erg buikpijn. Gok dat de 'happy period' er weer aan komt.

Ik ben 2 avonden dronken geweest dus hang op de bank en heb nergens puf voor
Waar is iedereen?
Ik ben er! Niet te lang, want ben moe na actieve dag. Ben jij al wat bijgekomen choco?
Ik ben er ook

Zo Chooc 2 avonden doorzakken? Ben je zeker lekker lam

Sanne hoe is het met jou?
Mika. Wel oké hier. Veel nuttige dingen gedaan vandaag. Hoefde ik ff niet met relatie bezig te zijn en heb er wel goef gevoel door gekregen.

En met jou?
hallo!

Hoe is het met jullie?

choco dronken tor van me

Sanne en mikhah

Chatje en Iebels, nog aan het nagenieten van de meet?

x
Sanne vaak voel je je ook beter als je bezig bent. Als je de hele dag loopt te hangen daar word je sloom van

Hai Yellow, scheld je Chooc uit voor dronken tor

Chat en Ibi zijn ook vast dronken.
Iedereen is maar dronken tegenwoordig
Wojoo nou ff serieus, ik ben het hele weekend lam geweest hoor Ben er kapot van!

Maaarrreee daar geef ik niet aan toe dus ik ga nog ff biertje halen bij mijn buurman!
Fijn dat je nuttige dingen gedaan hebt sanne. Minder fijn dat je nog wel natuurlijk je relatie issues hebt
Hoe is het met jou Yellow

Chooc rustig aan bij de buurman he
Ben je naar het park geweest Choco vandaag(feest?)

Met mij is het wel ok hoor mika, vandaag hele dag in the middle of nowhere op een terras gezeten en wat biologische spulletjes gescoord, het was heel gezellig

Wat heb jij gedaan?
Weet niet of dat gezellig klinkt Yellow. Biologische spruitjes en in the middle of nowhere op een terras? Heb je nog last van je kater?

Ik heb heel gezellig met mijn zoon tv gekeken. Dan kijken we national geographic en dan erover discussiëren. Vinden we allebei leuk. We kijken dan programma's zoals, leven op mars en het heelal. Heel interessant.
Ik ga slapen allen. Fijne nacht!
Slaap lekker Sanne

Het was ECHT gezellig hoor, met zn 4en op terras, heb me vermaakt. Leuk dat je zo met je zoon gezellig hebt zitten kijken en praten!
Yellow je had zeker nadorst of niet?

Leuk dat jij je zo vermaakt hebt vanmiddag, is wel lekker zo er even uit een terrasje pikken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven