Praattopic deel 2
maandag 4 juli 2011 om 05:59
Juist! Ik begin een beetje het idee te krijgen dat jij het gevoel hebt "omdat jij dit topic gestart hebt" dat je nu ook mag gaan bepalen wat er hier gepost wordt. Of er op zijn minst inspraak in kan hebben. Als dat het geval is moet je het zeggen hoor. Dan sluit ik me bij Donkey aan en houd ik het hier verder voor gezien.
Of is dit weer jouw typische manier van provoceren?
Nog 1 speciaal voor jou dan
Of is dit weer jouw typische manier van provoceren?
Nog 1 speciaal voor jou dan
maandag 4 juli 2011 om 06:24
maandag 4 juli 2011 om 12:17
quote:matth0 schreef op 04 juli 2011 @ 03:52:
Ik was me aan het bedenken, stel ik was beheerder van een site en mensen konden erop reageren. Dan zou ik een verbod instellen als mensen het geloof belachelijk zouden maken of ermee zouden spotten en vloeken met de naam van God of Jezus. Dan zou ik die reacties verwijderen en uiteindelijk zou de persoon een ban kunnen krijgen, als hij/zij zo doorgaat.
Moet je doen, er bestaan al dat soort sites waar kleine dicatortjes dag en nacht met hun vinger op de ban-knop zitten.
Ik zou zeggen: Veel succes!
Ik was me aan het bedenken, stel ik was beheerder van een site en mensen konden erop reageren. Dan zou ik een verbod instellen als mensen het geloof belachelijk zouden maken of ermee zouden spotten en vloeken met de naam van God of Jezus. Dan zou ik die reacties verwijderen en uiteindelijk zou de persoon een ban kunnen krijgen, als hij/zij zo doorgaat.
Moet je doen, er bestaan al dat soort sites waar kleine dicatortjes dag en nacht met hun vinger op de ban-knop zitten.
Ik zou zeggen: Veel succes!
maandag 4 juli 2011 om 13:56
Als Khemam weggaat ga ik ook weg!
Dan missen we namelijk een essentieel onderdeel van dit praatgroepje dus Khe, open maar een nieuw topic dan kom ik daar meeschrijven!
Ik was namelijk juist zo blij met dit klets topic en ik kan jou, Xal, Gaia, Yellow, Donkey, Roos, Dibs niet meer missen hoor!
Dan missen we namelijk een essentieel onderdeel van dit praatgroepje dus Khe, open maar een nieuw topic dan kom ik daar meeschrijven!
Ik was namelijk juist zo blij met dit klets topic en ik kan jou, Xal, Gaia, Yellow, Donkey, Roos, Dibs niet meer missen hoor!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 4 juli 2011 om 13:59
En dan nog even speciaal voor Mattj, chapeau!!!
Je hebt zojuist eigenhandig je eigen topic om zeep geholpen!
Ik wens je oprecht veel geluk,geloof en liefde toe maar mij zal je hier niet meer zien!
Ik ben namelijk een vol overuiger van de vrijheid van meningsuiting, het maken van een gebbetje en de serieuze noot allemaal in 1 topic!
Het ga je goed
Je hebt zojuist eigenhandig je eigen topic om zeep geholpen!
Ik wens je oprecht veel geluk,geloof en liefde toe maar mij zal je hier niet meer zien!
Ik ben namelijk een vol overuiger van de vrijheid van meningsuiting, het maken van een gebbetje en de serieuze noot allemaal in 1 topic!
Het ga je goed
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!