Het *ongecensureerde* eikenbos

04-07-2011 16:43 1833 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar de eikel niet ver van de boom valt, Bomen over alles kan, Je rustig een eikel kan zijn en een boompje planten geen probleem is.

Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.

Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.

Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.

Ik hou van eikels want:

Totaal aantal stemmen: 52

Ik ben een vrouw (8%)
Ik ben een eekhoorn (29%)
Ik haat eikels (6%)
je kan er lekkere koffie van zetten (8%)
Er zit zo'n leuke vent aan vast (13%)
Ben nou wel klaar met over eikels ouwehoeren (10%)
Waar gaat dit over? (17%)
Geen mening (10%)
quote:xalvadora schreef op 05 juli 2011 @ 20:08:

[...]

maar als ie echt 214 was , was je met spoed opgenomen in het zkh, zo lijkt me dat is veel te hoog... Ik geloof je direct ik heb er zelf geen verstand van , maar dit is wat mij echt vanmiddag is verteld en dat er op het hart werd gedrukt om morgen ochtend direct contact op te nemen met de huisarts.
quote:xalvadora schreef op 05 juli 2011 @ 20:08:

[...]

maar als je onderdruk echt 214 was , was je met spoed opgenomen in het zkh, zo lijkt me dat is veel te hoog... Ik vermoed dat 214 de bovendruk was, of anders de onderdruk 114. Dat zijn allebei al riskant hoge waarden. Bij een onderdruk van 214 ben je, voor zover ik weet, zo ongeveer dood.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Heb je nu een kastje meegekregen voor 24hs meting dan??
quote:Donkeyshot schreef op 05 juli 2011 @ 20:10:

[...]

Ik vermoed dat 214 de bovendruk was, of anders de onderdruk 114. Dat zijn allebei al riskant hoge waarden. Bij een onderdruk van 214 ben je, voor zover ik weet, zo ongeveer dood.Mij krijg je met arsenicum, een hakbijl of varhanging niet dood ik ben niet kapot te krijgen
quote:Donkeyshot schreef op 05 juli 2011 @ 20:10:

[...]

Ik vermoed dat 214 de bovendruk was, of anders de onderdruk 114. Dat zijn allebei al riskant hoge waarden. Bij een onderdruk van 214 ben je, voor zover ik weet, zo ongeveer dood.

Ja denk ik ook donkey, ten gevolge van een hartaanval of herseninfarct.

Denk dat het je bovendruk is.
quote:xalvadora schreef op 05 juli 2011 @ 20:11:

Heb je nu een kastje meegekregen voor 24hs meting dan??Nee ik moet gewoon morgenochtend naar de huisarts en die moet mij elke dag op verschillende tijdstippen chekken
quote:ronniemitchel schreef op 05 juli 2011 @ 20:12:

[...]

Mij krijg je met arsenicum, een hakbijl of varhanging niet dood ik ben niet kapot te krijgen

Houden zo Ronnie

Heb je overgewicht of gebruik je nog alcohol? Dat zou ik ff laten dan.
quote:ronniemitchel schreef op 05 juli 2011 @ 20:13:

[...]

Nee ik moet gewoon morgenochtend naar de huisarts en die moet mij elke dag op verschillende tijdstippen chekkenOke nou gelukkig word je gecontroleerd...
Ik heb toch zo'n atténte zoon Pak Magnum Gold gekocht daarstraks....(zitten er maar 4 in).....komt ie net thuis, 'mam ik pak een ijsje'...ik zeg 'ja lieverd is goed'. Hop gelijk het hele pak leeg. De sneakert zei er niet bij dat er nog 3 vriendjes bij waren .

Nouja, gelukkig is 'ie wel over naar de volgende groep en dat is me heel wat meer waard .

Lieverds hier, ik zag vluchtig dat er al heel wat anonieme vakanties worden/zijn geboekt .
Ik heb maar 4kg overgewicht en alcohol gebruik ik met mate in zover dat ik 4 glazen wijn op de vrijdag en 4 op de zaterdag avond drink maar daar heb je het dan wel mee gehad.

Ik zal eens een poosje niks meer aan alcohol gebruiken, van de overgewicht zal ik voorlopig nog niet af komen omdat ik daarvoor te kort gestopt ben met roken.
quote:Dibbes1 schreef op 05 juli 2011 @ 20:16:

Ik heb toch zo'n atténte zoon Pak Magnum Gold gekocht daarstraks....(zitten er maar 4 in).....komt ie net thuis, 'mam ik pak een ijsje'...ik zeg 'ja lieverd is goed'. Hop gelijk het hele pak leeg. De sneakert zei er niet bij dat er nog 3 vriendjes bij waren .

Nouja, gelukkig is 'ie wel over naar de volgende groep en dat is me heel wat meer waard .

Lieverds hier, ik zag vluchtig dat er al heel wat anonieme vakanties worden/zijn geboekt .Zo dan zou je ze toch he .
quote:matth0 schreef op 05 juli 2011 @ 20:06:

[...]

Ik snap het ook niet, meestal is het 10 tegen 1

Als je dat vervelend vindt ga je toch lekker op jouw eigen meepraat topic zitten Matth.

@ Sum, heb alles nog eens nagelezen en YL heeft werkelijk niets verkeerds gezegd, Gaia kwam ermee en YL reageerde daarop. Ik hoop juist doordat dit topic geen vast onderwerp heeft het tot verrassende gesprekken kan komen.

Begin het gezeik rond Matth een beetje zat te worden en dit topic heb ik juist geopend om daar vanaf te zijn. Matth ik vind je een enorme eikel en dat mag iedereen weten. Je gezuig en passieve gedrag komen me echt de keel uit en ik hoop dat ik nooit meer een zinnig woord aan je hoef te verspillen.
quote:ronniemitchel schreef op 05 juli 2011 @ 20:16:

Ik heb maar 4kg overgewicht en alcohol gebruik ik met mate in zover dat ik 4 glazen wijn op de vrijdag en 4 op de zaterdag avond drink maar daar heb je het dan wel mee gehad.

Ik zal eens een poosje niks meer aan alcohol gebruiken, van de overgewicht zal ik voorlopig nog niet af komen omdat ik daarvoor te kort gestopt ben met roken.

Nou 4 kg overgewicht is echt niet zoveel Ronnie, probeer het iig stabiel te houden en ik zou de wijn anders ff laten staan of bij 1 eenheid per dag houden in het weekend. (1 glas = 100 ml wijn)

En doordeweeks niets aan alcohol drinken zoals je al deed.

Is voor nu wel beter om daar ff rekening mee te houden.

Ik ben paramedicus weet wel waar ik het over heb En deze adviezen kreeg je gratis en voor niks
quote:xalvadora schreef op 05 juli 2011 @ 20:24:

[...]

Nou 4 kg overgewicht is echt niet zoveel Ronnie, probeer het iig stabiel te houden en ik zou de wijn anders ff laten staan of bij 1 eenheid per dag houden in het weekend. (1 glas = 100 ml wijn)

En doordeweeks niets aan alcohol drinken zoals je al deed.

Is voor nu wel beter om daar ff rekening mee te houden.

Ik ben paramedicus weet wel waar ik het over heb En deze adviezen kreeg je gratis en voor niks

Ik laat het wel helemaal staan

En thanks
quote:khemam schreef op 05 juli 2011 @ 20:20:

[...]

Als je dat vervelend vindt ga je toch lekker op jouw eigen meepraat topic zitten Matth.

@ Sum, heb alles nog eens nagelezen en YL heeft werkelijk niets verkeerds gezegd, Gaia kwam ermee en YL reageerde daarop. Ik hoop juist doordat dit topic geen vast onderwerp heeft het tot verrassende gesprekken kan komen.

Begin het gezeik rond Matth een beetje zat te worden en dit topic heb ik juist geopend om daar vanaf te zijn. Matth ik vind je een enorme eikel en dat mag iedereen weten. Je gezuig en passieve gedrag komen me echt de keel uit en ik hoop dat ik nooit meer een zinnig woord aan je hoef te verspillen.Daarom staat hij bij mij onder de negeer knop
Your welcome en take care! Succes met alles, hoop dat je snel voor de operatie kan...
Dat was even een ego post daarnet. Had de verdere berichten nog niet gelezen.

Jeetje Ronnie, dat is niet niks zeg . Maar mag je met zo'n hoge bloeddruk wel geopereerd worden? Domme vraag wellicht maar echt onwetend hierin

Xal....hoe komt het dat jij er zoveel van af weet/schijnt te weten?
De dagelijkse max. hoeveelheid voor alcohol voor vrouwen is ook bijgesteld naar 1 eh per dag en niet dagelijks (om de lever ook rust te gunnen) en met het oog op risico van ontstaan van kanker.

Natuurlijk kom je daar op een feestje/verjaardag misschien een keer overheen. Maar is toch al wel goed om rekening mee te houden.
Ik hoop idd ook niet dat dit topic gaat verzanden in (z)eikelbos/topic .

Mag serieus/luchtig/scherp/diep/oppervlakkig/grappend etc. zijn wat mij betreft.
Ja ik doe iets in die richting in het dagelijks leven
quote:Dibbes1 schreef op 05 juli 2011 @ 20:31:

Dat was even een ego post daarnet. Had de verdere berichten nog niet gelezen.

Jeetje Ronnie, dat is niet niks zeg . Maar mag je met zo'n hoge bloeddruk wel geopereerd worden? Domme vraag wellicht maar echt onwetend hierin

Xal....hoe komt het dat jij er zoveel van af weet/schijnt te weten?Nee daarom gaat ie ook voorlopig niet door, eerst de bloeddruk stabiel en dan pas het mes er in gelukkig zijn ze wel zo voorzichtig
Het zeikbos ...
Sorry hoor RM dat ik jullie gesprek zo ruw onderbreek maar als andere mensen posters aan gaan vallen om die dwaas te verdedigen en daardoor dus hardstikke leuke mensen wegjagen gaat het mij mij borrelen.

sow, ben het kwijt.
Enne stress vermijden he Ronnie, vooral je niet druk maken of opwinden. Veel proberen te ontspannen!
quote:khemam schreef op 05 juli 2011 @ 20:34:

Sorry hoor RM dat ik jullie gesprek zo ruw onderbreek maar als andere mensen posters aan gaan vallen om die dwaas te verdedigen en daardoor dus hardstikke leuke mensen wegjagen gaat het mij mij borrelen.

sow, ben het kwijt. hahahahahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven