goede dag, slechte dag deel 4
zondag 19 juni 2011 om 22:52
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
dinsdag 5 juli 2011 om 22:49
vind ik echt triest om te lezen. Ik krijg de indruk dat hij niet veel rekening met jouw wensen houdt en hij voornamelijk op zichzelf gericht is. En natuurlijk weet ik dat ik slechts 1 kant van het verhaal hoor maar dat jij serieus denkt dat hij liever ziet dat jij de deur uit gaat dan dat hij zich een beetje in het huishouden tja daar heb ik geen woorden voor. Zonder te willen stoken in een relatie zou ik je toch als advies willen geven om eens heel goed en eerlijk voor jezelf na te gaan of dit de man is waar jij de rest van je leven verder mee wil. Of jij dit nog tientallen jaren vol gaat houden. Ik bedoel dit helemaal niet rot he en als jouw antwoord is ja dat wil ik en dat gaat me lukken dan ben ik alleen maar blij voor jullie. en deze kreeg je ook geheel terecht van yellow en nu van mij. Nogmaals het lijkt me echt moeilijk zeker omdat je relatie ook gewoon veel goede kanten heeft
dinsdag 5 juli 2011 om 23:10
Grr... stomme tel. Poging 3 voor tekst. Net weer gesprek gehad wat eindigde in ruzie. Samenvatting: ik zei dat hij meer moet doen, hij zegt dat ik ook niet altijd alles meteen opruim. Ik zeg dat er iets moet veranderen om relatie te redden. Hij zegt dat hij vindt dat het prima gaat en dat ik niet zo moeilijk moet doen.
Weet t voor nu ook ff niet meer...
Weet t voor nu ook ff niet meer...
dinsdag 5 juli 2011 om 23:21
Ja, kan wel bij hem terecht. Kunnen meestal goed praten. Behalve hierover. Hij ziet het vooral als mijn probleem en ik kan niet tot hem doordringen. Heb zo'n situatie paar jaar geleden ook gehad met hem. Nu is hij alleen ook nog verstard door problemen in zijn leven, dus wordt hij grimmiger.
Moet zeggen dat hij vergeleken met de mannen in zijn familie heel veel doet. Dus hij weet ook niet beter.
Moet zeggen dat hij vergeleken met de mannen in zijn familie heel veel doet. Dus hij weet ook niet beter.
dinsdag 5 juli 2011 om 23:28
ik snap je ook wel hoor sanne. Ik heb Patrick ook van zijn moeder overgenomen om het zo te zeggen en hij deed ook niet zo gek veel in het huishouden.
Voorbeeld: zo af en toe gooide hij de vuilniszak in de container maar deed er geen nieuwe in en ik of hij mikte vervolgens in prullenbak zonder zak zooi. Dus ik had de regel ingestelt dat degene die de zak eruit haalde ook een nieuwe erin moest doen. Gevolg was dat hij maar bleef proppen en proppen totdat ik de zak er haast niet meer heel uit kon krijgen. Was ook niet handig nee.
Hij is na veel discussie wat meer gaan doen en ik ben me wat minder gaan ergeren. Tenslotte deed hij weer andere dingen. Bracht me of haalde me, kon heerlijk uitgebreid koken, liet me zo enorm lachen dat al het gedoe hem vergeven was enz. Het is wat chat zegt je wordt wat ouder en wijzer en weet na jaren gewoon hoe je met elkaar om moet gaan althans in de ideale situatie gebeurd dat en dat lijkt nu bij jullie mis te lopen.
Laat het idd. voor nu rusten en begin erover op een echt rustig moment. Kan je trouwens best aangeven deed ik ook bij Patrick: lieverd, laten we gewoon weer normaal tegen elkaar doen en er later op terug komen kunnen we beide er ff over nadenken.
Voorbeeld: zo af en toe gooide hij de vuilniszak in de container maar deed er geen nieuwe in en ik of hij mikte vervolgens in prullenbak zonder zak zooi. Dus ik had de regel ingestelt dat degene die de zak eruit haalde ook een nieuwe erin moest doen. Gevolg was dat hij maar bleef proppen en proppen totdat ik de zak er haast niet meer heel uit kon krijgen. Was ook niet handig nee.
Hij is na veel discussie wat meer gaan doen en ik ben me wat minder gaan ergeren. Tenslotte deed hij weer andere dingen. Bracht me of haalde me, kon heerlijk uitgebreid koken, liet me zo enorm lachen dat al het gedoe hem vergeven was enz. Het is wat chat zegt je wordt wat ouder en wijzer en weet na jaren gewoon hoe je met elkaar om moet gaan althans in de ideale situatie gebeurd dat en dat lijkt nu bij jullie mis te lopen.
Laat het idd. voor nu rusten en begin erover op een echt rustig moment. Kan je trouwens best aangeven deed ik ook bij Patrick: lieverd, laten we gewoon weer normaal tegen elkaar doen en er later op terug komen kunnen we beide er ff over nadenken.
dinsdag 5 juli 2011 om 23:35
dinsdag 5 juli 2011 om 23:38
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 05 juli 2011 @ 23:29:
ik weet niet of het vrolijk genoeg is maar patrick is ff langs geweest zojuist. Nou ja de deur die echt goed dicht zat ging ineens wijd open zonder dat er ook maar een zuchtje wind staat hier.
Bijzonder Ieb. Sta je open voor die dingen?
Ik geloof ook niet in dood. Je bent niet je lichaam wat dood is. Ik wil hier alleen over praten als je er voor openstaat Ieb. Niet nu.
ik weet niet of het vrolijk genoeg is maar patrick is ff langs geweest zojuist. Nou ja de deur die echt goed dicht zat ging ineens wijd open zonder dat er ook maar een zuchtje wind staat hier.
Ik geloof ook niet in dood. Je bent niet je lichaam wat dood is. Ik wil hier alleen over praten als je er voor openstaat Ieb. Niet nu.
dinsdag 5 juli 2011 om 23:45
Ibi, dat vind ik vooral heel fijn voor je! Het idee dat het jou even opfleurt, maakt mij wel vrolijker.
Mika, ik wil ook zo'n buiging maken als chat! Een geluk voor mij: schoonmoeder weet dat ze een verwend exemplaar heeft afgeleverd en heeft excuses gemaakt.
Heb er voor vandaag trouwens punt achter gezet. Kan niet slapen als ik boos of verdrietig ben.
Mika, ik wil ook zo'n buiging maken als chat! Een geluk voor mij: schoonmoeder weet dat ze een verwend exemplaar heeft afgeleverd en heeft excuses gemaakt.
Heb er voor vandaag trouwens punt achter gezet. Kan niet slapen als ik boos of verdrietig ben.
quote:mika65 schreef op 05 juli 2011 @ 23:35:
Sanne is klote dat je steeds ruzie hebt met je vriend, er gaat niets boven alleen wonen.
Chat ben je aangenomen? Of uitgenodigd voor een gesprek? Helemaal klasse
Yellow hoe is het met je rimpels? Al iets minder geworden Ik hoor zo snel mogelijk van ze Mika. Ik heb daar trouwens gewerkt, 5 jaar geleden gestopt omdat ik het veel te druk had. Ze kennen me dus. Toen ik daar gisteren was als patient kreeg ik opeens weer zin. De stoute schoenen aangetrokken en gemaild. Meteen reactie en die was positief. Ik wacht het maar geduldig af
Sanne is klote dat je steeds ruzie hebt met je vriend, er gaat niets boven alleen wonen.
Chat ben je aangenomen? Of uitgenodigd voor een gesprek? Helemaal klasse
Yellow hoe is het met je rimpels? Al iets minder geworden Ik hoor zo snel mogelijk van ze Mika. Ik heb daar trouwens gewerkt, 5 jaar geleden gestopt omdat ik het veel te druk had. Ze kennen me dus. Toen ik daar gisteren was als patient kreeg ik opeens weer zin. De stoute schoenen aangetrokken en gemaild. Meteen reactie en die was positief. Ik wacht het maar geduldig af
quote:Chatterly schreef op 05 juli 2011 @ 23:38:
[...]
Ik geloof ook niet in dood. Je bent niet je lichaam wat dood is. Ik wil hier alleen over praten als je er voor openstaat Ieb. Niet nu.ja sta ik wel voor open. Zo had mijn zus een kast met glas ervoor. Jaren lang was die deur gewoon altijd dicht ging nooit uitzichzelf open. Toen mijn moeder overleed zette ze er een mooie foto van haar in en sinds die tijd ging die kast soms open. En natuurlijk kan dat slijtage zijn maar toch werd er gezegd ow mama is even langs geweest. Zal zo ff wat plakken wat ik eerder vanavond in ander topic schreef moment
[...]
Ik geloof ook niet in dood. Je bent niet je lichaam wat dood is. Ik wil hier alleen over praten als je er voor openstaat Ieb. Niet nu.ja sta ik wel voor open. Zo had mijn zus een kast met glas ervoor. Jaren lang was die deur gewoon altijd dicht ging nooit uitzichzelf open. Toen mijn moeder overleed zette ze er een mooie foto van haar in en sinds die tijd ging die kast soms open. En natuurlijk kan dat slijtage zijn maar toch werd er gezegd ow mama is even langs geweest. Zal zo ff wat plakken wat ik eerder vanavond in ander topic schreef moment
dinsdag 5 juli 2011 om 23:48
patrick en ik hadden een vrij nieuwe tv. op de slaapkamer ding werkte prima. Na zijn overlijden doet zo af en toe het geluid heel raar. Als ik hem harder zit gaat hij naar zijn allerhards en als ik hem zachter zet hoor je hem niet meer. Moet dan altijd zo lachen en ga er een tijdje mee door. Als ik het wel weer welletjes vind dan zeg ik dat tegen patrick en geloof het of niet dan houd het op. Doet de tv. weer normaal alsof er niets gebeurd is. Aan de ene kant vindt ik het zo fijn ja haast gezellig als hij er zo is en aan de andere kant vindt ik het zo verdrietig dat het zo moet gaan. En ja ik weet ook dat het toeval kan zijn en dat er iets gewoon mis is met de tv maar ik kies ervoor daar niet op onderzoek te gaan en vind het fijn om zoiets mee te maken.
Vind het leuk/interessant om er eens over door te praten hoor chat het liefst op een wat uhm normaler tijdstip zeg maar
Vind het leuk/interessant om er eens over door te praten hoor chat het liefst op een wat uhm normaler tijdstip zeg maar