Het *ongecensureerde* eikenbos

04-07-2011 16:43 1833 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar de eikel niet ver van de boom valt, Bomen over alles kan, Je rustig een eikel kan zijn en een boompje planten geen probleem is.

Het vervolg op het vervolg van vrouwen vallen alleen op eikels.

Wat uiteindelijk erop neerkwam dat alleen eikels zoiets beweren.

Maar voor allen die nader tot elkander willen komen, verklaar ik het eikenbos officieel geopend.

Ik hou van eikels want:

Totaal aantal stemmen: 52

Ik ben een vrouw (8%)
Ik ben een eekhoorn (29%)
Ik haat eikels (6%)
je kan er lekkere koffie van zetten (8%)
Er zit zo'n leuke vent aan vast (13%)
Ben nou wel klaar met over eikels ouwehoeren (10%)
Waar gaat dit over? (17%)
Geen mening (10%)
MattieSchattie, dat vind ik nou ook

Maar goed, genoeg bessen geplukt, snel naar huis dan kan James er jam van maken
Oh, ik veeg geen enkel straatje schoon hoor. Ik heb je beticht van in de reddende engelmodus te zitten. Niet alleen op het andere topic maar eerst hier. En ik vind idd dat je nogal snel tot matties verdediging overgaat. En toen jij het nodig vond om mensen op de vinger te tikken, heb ik je een soort van grappig gesprek over onderbroeken een billenkruiper genoemd. Of dat terecht was weet ik niet, maar ik heb er geen spijt van.

En waarom een witte vlag? Hadden we ruzie dan?
Gaat snel naar het landhuis bijkomen van alle dramatiek
khe, het straatje schoonvegen was niet aan jou gericht.

De witte vlag is niet altijd bedoeld om een ruzie bij te leggen.

Ik ga ook niet alles invullen hoor, lijkt mij niet nodig.
Met denken voor een ander, namens een ander in de verdediging gaan, daarmee. Dramaqueen gedoe.
oh ok. wou al zeggen, ben de laatste die zoiets doet. Sta m'n vrouwtje wel en respecteer een ieder die dat ook doet. Hoeven we het echt niet eens voor te zijn.
*rent snel achter khemam aan voordat alles uitgelegd gaat worden met smilies, pupkes en bijbelquotes*
krijg een beetje genoeg van al dat gedramatiseer en gedraai, that's all
quote:khemam schreef op 07 juli 2011 @ 20:44:

oh ok. wou al zeggen, ben de laatste die zoiets doet. Sta m'n vrouwtje wel en respecteer een ieder die dat ook doet. Hoeven we het echt niet eens voor te zijn.he he, je hoeft je dus niet altijd gelijk aangesproken te voelen als ik het over 'een aantal' heb. En idd is het normaal dat we het niet altijd eens zijn.
Voelde mij aangesproken omdat mij naam in een voorgaande post wel voorkwam. Dacht dat het een voortborduursel daarop was, vandaar dat ik direct reageerde.
Nou ik ga ff doesjen... De dirt... afspoelen... Nerd ga je mee?
.
Ja t was overheerlijk

Ik heb je gevonden... als een grote bubbel in het schuim... jij had je badmuts op... als een echte Nerd
Heeey ey Matthooo/Mathhieee... dus jij bent er van overtuigd dat jouw geheime liefde hier meeleest en jou misschien herkent, begrijp ik dat goed?
quote:xalvadora schreef op 07 juli 2011 @ 22:22:

Heeey ey Matthooo/Mathhieee... [afbeelding] dus jij bent er van overtuigd dat jouw geheime liefde hier meeleest en jou misschien herkent, begrijp ik dat goed?Die kans is ontzettend klein, maar je weet maar nooit.
Waarom denk je dat?
ik ben nog in kikkerland. Ik heb al bijna alles ingepakt. Niet te geloven hoeveel bagage een bezemsteel kan dragen. We vertrekken morgen avond.

Mat, moet ik water uit Lourdes voor je meenemen?
Mefs! We houden een afscheidsfeestje voor je!
.
Echt? Ik word er zo emotioneel van, snif snif

Ik ga even douchen
.
Yep, zellufs in the biblebelt. Maar daar internetten ze stiekem op hun telefoon. De TV staat achter de kast verstopt, maar volgens insiders in de telecombranche wordt daar het meest gesurfd op sekssites. Dan komen ze klagen dat ze een hoge rekening hebben, door al die betaalsites waar je je per sms moet afmelden, die ze dan nooooit bekeken hebben. Uhuh.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Nerd!
You know how I know? Because I reeaally think so!
Matahari?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven