December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Ainne; kun je je vent niet stiekem van z'n zaad ontdoen als hij slaapt??

Iedere keer als ik je nick zie staan denk ik dat er nieuws is.. Ik vind het zooo spannend!!

Aimee; haha, Noof is ook in zo'n irritante fase. Pfff lastig hoor..

Moeders met de Maart brusjes; Hoe lang kan zo'n \\:-)// -fase duren??

Ik ben bang dat het levenslang is...

xx
Ainne jammer dat je nog steeds niet bent bevallen! Hopelijk ga je gauw aan de gang!

A1mee is het nog gelukt met de badkamer? Hier komt een vriendin mij maandag helpen met schoonmaken. Door de depressie en alles loop ik mijlen ver achter vrees ik

Mette hoe was de receptie?

Verder weet ik het ff niet meer uit mijn hoofd.

Davina heeft vandaag weer lekker 2 slaapjes gedaan dus dat ging verder prima. Alleen heeft ze vandaag 2,5 boterham op! Das meer dan ik op heb qua lunch! Verder heb ik besloten dat ik lekker sieraden ga maken en die ga verkopen via een website die ik heb aangemaakt. Ben benieuwd of dat gaat lopen hihihihi. Moet ook nog wel even uitzoeken hoe dat met regeltjes zit want het is wel de bedoeling dat het hobby blijft en niet eigen zaak word ofzo.
Nou, ik zwaai terug

Kom wel af en toe even kijken of er al weer een nieuwe beeb is maar helaas.

Ben vanaf zaterdag zo aan het k*tten met die spoook haar nachten niet normaal meer.............................

P is vanacht werken dus ik ga zo mijn mandje in voor als het vanacht weer bal is.

Truste !!
G*dverdeg*dver Flodder, balen dat ze weeeeer zo aan het spoken is.. Hele dikke knuffel van mij Misschien een idee om haar een aantal nachtjes weg te brengen, zodat jullie weer kunnen bij tanken en zij wellicht uit haar slaap/waakritme gehaald wordt?

Ik heb net de BNN IQ test gedaan, resultaat; IQ van 126.

Toch grappig, ben 'maar een leidster' in een kdv maar scoorde hoger dan de nr2 van de bn'ers

Ze beschrijven mijn uitslag als HBO/universitair niveau..

Misschien is m'n uitslag dan toch niet zo grappig; had gewoon moeten doorleren.. Luie donder die ik ben..

Ik ga lekker slapen,

Noof moet morgen haar laatste DKTP prik.

Weltrusten lieverds
Slaap lekker iedereen.

Mette sterkte morgen met de prikken!

Flodder ik hoop dat je heeeeeeeeel lekker ligt te slapen en pas morgen ochtend om een normale tijd weer wakker word! En anders sterkte vannacht.

Ik ga lekker slapen.
Marloes, ik hoop dat je het lekker naar je zin hebt!

Kidon, wat vreemd eigenlijk, ik dacht dat Ibiza juist zo hip was. Jouw zaak móét wel gaan lopen!

Joni, hoe gaat het nu met Boyd zijn klachten?

Knor, drukdrukdruk! Denk om jezelf hoor! Jij werkt toch vier dagen? Mij breken soms die drie dagen in wisselende diensten al op. En jullie hebben soms ook nog van die onmogelijke roosters...

En joepieieieieieie, Joeri loopt!

Mette de \\:-)// -fase, is hier nog vol op aan de gang. En bereid je maar vast voor op verbaal repliek, dat is nòg lastiger! (En dat is die jongen nog geen 3! ). Hoe gaat het trouwens met Nova's arm?

Gucci Ik heb het geloof ik gemist, maar wanneer komen jullie precies naar Nederland en waar gaan jullie dan wonen? (je weet, ik ben een koe wat bijlezen betreft)

Tinus, hier is het ook elke avond dweilen hoor (bij Joris dan). Dat is dan ook meteen het grote nadeel van zelf laten eten. Voor de rest vind ik het altijd wel erg ontspannen.

Ainne, zaad helpt, maar gewoon een orgasme ook hoor. Combinatie is beter . Maar je bent toch over een week pas uitgerekend? Op het laatst ben je het gewoon zat hè?! Sterkte nog even.

Aimee, hier ook een voorzichtigerd. Hij stapt de hele kamer op en neer aan één vinger, maar zodra ik hem los laat, laat hij zich meteen op z'n knietjes vallen. Vind ie te eng, denk ik.

Mainecoon, fijn dat je vriendin komt helpen. Leuk idee, dat sieraden maken! En ik zal maar niet vertellen wat Joris op een dag aan boterhammen wegwerkt . ( Nee hoor, zo erg is het ook weer niet). Kan het niet zo zijn dat Davina gewoon aan één slaapje toe is? Joris slaapt al een maand of drie (vier? Hoe lang is het nou eigenlijk?) nog maar één slaapje per dag. Maar alle kindjes hebben natuurlijk wel hun eigen ritme en behoeftes.

Flodder, ik vind het zo k*t voor jou, voor jullie, dat jullie nu al zo lang aan het medderen zijn met je meisje. Ik hoop echt dat het snel beter zal gaan!

Hoe het met Joris gaat staat ergens tussen de regels. Hij "kletst" wisselend, meestal nog onverstaanbaar. Zijn favoriete woord is "pakke" en dat gebruikt hij ook voor bijna alles! Wil hij een knuffel, klemt hij zich tegen mijn benen aan "pakke!". Wil hij drinken, scheurt hij òf m'n T-shirt van m'n lijf, òf duwt een beker onder mijn neus "pakke!'. En hetzelfde geldt voor eten. Wel zo duidelijk
anoniem_39268 wijzigde dit bericht op 23-01-2008 23:27
Reden: moest 'm nog aan mijn favorieten toevoegen.....
% gewijzigd
hai meiden,

Lang niet geweest hier maar ik ben wel redelijk bijgelezen, alleen reageren kwam t steeds niet van.

Alles goed hier, Brian gaat steeds meer stappen los zetten maar om het nu al lopen te noemen.. hij staat zo wankel dat het altiijd eindigd met vallen maar het is wel een volhoudertje dat vind ik wel leuk. Gister viel hij plat op zn gezicht ---> bloedneus. Rotgezicht en heel hard huilen maar uiteindelijk viel t wel mee.

Nou even kort wat reacties uit mn hoofd.

Flodder wat vreselijk balen van die nachten zeg.

Hier gaat t ook nog steeds niet super, de ene nacht geen avondfles meer en de andere avond weer wel een halve. Ik geef m maar gewoon, anders is hij echt ieder half uur wakker. Stopt vanzelf hoop ik haha.

Verder ook wallen tot op mn knieen. Tja ik heb echt het liefste en leukste kind van de wereld maar slapen heeft hij nooit goed gedaan jammer genoeg.

Tinus over dat eten. Hier gaat het ook soms wat moeilijker vooral als het een beetje zout of gekruid is. Verschil is wel dat wij Brian bijna altijd eerder te eten geven dan kan ik mijn aandacht erbij houden en kan ik zelf ook lekker rustig eten. Brian eet nog een halve boterham als wij warm eten.

Tegen het dweilen helpt een krant (of 2) onder de kinderstoel prima! misschien een idee?

Ainne oh ik hoop voor je dat beeb deze week nog komt. Ik vond het ook zo erg die laatste weken. Vent nog kunnen verleiden? haha

Mette wat knap dat Nova al los kan staan. Dat moet best lastig voor haar zijn. Hoewel ze natuurlijk ook haar eigen balans heeft. Staat ze dan een beetje scheef om wat contra-balans te geven of wel gewoon rechtop.

Hier ook iemand die meteen had moeten doorleren na de middelbare school maar daar had ik toen HELEMAAL geen zin in!

Joni ik zag vanmorgen heel kort iets over de controle op medicijnen. Het ging oa over chinese en aryuvedische medicijnen. Dat daar soms ingredienten inzitten waar je je rot van schrikt (arsenicum, kwik, lood, reguliere medicijnen door elkaar geprakt). Niet dat het niet kan helpen hoor maar ga alsjeblieft even na wat de ingredienten zijn van Boyd zn pillen!

Mainecoon balen dat die sollicitatie niet door ging, lekker blijven doorzoeken naar ander werk!

Kidon leuk een winkel! Succes met de voorbereidingen!

A1mee leuk he als ze opeens die loopwagentjes ontdekken, Brian hobbelt hier ook de halve dag achter me aan. wel gezellig.

Nou vanaf nu weer een beetje vaker schrijven want zoveel moeite kost dat nou ook weer niet!

x
oh ja moet ik nog even vertellen. Brian vind vogels heel leuk dus als hij er een in de tuin ziet zeg hij Môggel! hahahaha

dus nu zijn we m "goeie-môggel" aan t leren
oef wijzigde dit bericht op 24-01-2008 08:40
Reden: rare spelvout
% gewijzigd
quote:Oef schreef op 24 januari 2008 @ 08:40:

oh ja moet ik nog even vertellen. Brian vind vogels heel leuk dus als hij er een in de tuin ziet zeg hij Môggel! hahahaha

dus nu zijn we m "goeie-môggel" aan t leren

Moggel? Hahaha, lekker ventje is het toch ook! Gezellig als je weer wat vaker komt schrijven, miste je al.

Als Nova staat, hangt ze iets scheef en moet ze zich corrigeren voordat ze haar balans gevonden heeft, en dan zakt ze alweer door haar benen Maarrrr het begin is er!

Met haar arm, gaat het wel al weer beter dan dat het maandag ging, maar de oefeningen gaan weer kl*te. Gillen en krijsen.. En dat 4x op een dag

D'r billen stonden vanmorgen na het poepen zowat in de fik.. Zoo zielig.. Ook helemaal open enzo.

Straks laten inenten, en vanmiddag op een van onze BSO's werken, eens kijken hoe ik dat vind, en hoe dat lichamelijk gaat. Het zal mij benieuwen..

O ja, Joni; ik zou ook zeker even die pillen laten checken, schrok best van het bericht van Oef. Kan me ook voorstellen dat ze in China andere maatstaven hebben wat 'goed' kan zijn voor een mens/kind.

Dikke kus allemaal,

x
Goeiemoggel!

Oef: Haha, wat grappig van Brian dat hij de vogeltjes gedag zegt! Lief hoor!

Je zegt dat hij nog steeds niet goed slaapt, maar wat gaat er dan niet goed? Wordt hij vaak wakker 's nachts of wil hij gewoon niet gaan slapen? Wel klote hoor, ik leef met je mee, echt waar!

Een krant onder de kinderstoel doe ik soms al ja, maar soms vergeet ik het.

Gisteren wilde Manuel weer niet eten. Ik had een receptje uit het kinderkookboek gemaakt: een spaanse omelet met paprika en aardappelschijfjes. Maar hij spuugde alles uit... ook als we hem zelf lieten eten. Tegen mijn principes heb ik toch maar een potje gegeven en dat ging er achter elkaar helemaal in! Ik denk dat hij het gewoon niet lekker vond wat ik had gemaakt en ook al vind ik dat hij gewoon met de pot moet mee-eten, ik wil ook wel dat hij de nacht goed slaapt en dat gaat nou eenmaal niet met een lege maag. Dan maar principes overboord...

Basu: Oei er staat ons dus nog wat te wachten met de \\:-)//-fase voor de komende 2 jaar, haha!

Manu is de laatste tijd ook best vaak stout. Helaas weet hij me altijd aan het lachen te krijgen als ik boos wil worden met dat geinhoofd van hem. Tis echt een clowntje!

Ik vind het alleen niet zo leuk als hij een hap aarde uit de plant neemt. Lijkt me niet erg gezond....

Mette: Niet zo hard voor jezelf. Alsof je geen hersens nodig hebt voor het verzorgen van kindjes!! Het lijkt mij ook een heel leuk vak trouwens. Vorger niet maar nu ik zelf zo'n apie heb vind ik andermans kindjes toch ook best leuk, haha!

Ik ben na de havo mbo gaan doen ipv hbo, omdat ik de richting grafisch vormgeven zo leuk vond. Nooit spijt gehad!

Floddertje: Shit zeg... het moet nou toch eens afgelopen zijn met dat geklier 's nachts! Ik neem aan dat je al heel veel opties hebt bekeken, maar moet je niet eens verder zoeken naar een oorzaak? Is het echt alleen een gewenning bij Floortje dat ze wakker wordt, of is er toch meer aan de hand?

Ainne: Ben benieuwd of je gelijk krijgt met de 25e! Nog 1 dagje!

Mainecoon: Leuk zelf sieraden maken. Heb ik ook weleens gedaan in zo'n workshop. Zou leuk zijn als je er ook wat van kan verkopen.

Ik ga eens kijken of Manuel een banaantje wil en daarna mag hij weer naar bed. Hij was om 7u wakker...
Tinus het inslapen gaat goed sinds jij een aantal maanden geleden een vaste routine voor het naar bed gaan had aangeraden (bad, eten, fles, tandenpoetsen, liedje, slapen) maar hij wordt vaak wakker 's nachts.

Soms alleen een speentje teruggeven soms hard huilen, staan, gillen, weet ik veel wat. Geen idee wat er dan aan de hand is. Het lijkt wel of hij veel droomt of zo.

Over dat Moggel zeggen. Bij Brian beginnen alle woordjes die hij zegt met een B of een M. Bal, bamp (lamp), moggel (vogel), mamma, mappa, bloem, baan (banaan), molen (ziet hij altijd onderweg naar oma). Wel grappig

Ainne, Gucci, Kidon en Ainhoa jullie snappen waarschijnlijk niks van dat goeiemoggel hahaha. Tis uit een reclame op tv
Nouuu nog steeds babe-loos hoor. Nou ja, ze is er wel natuurlijk, maar nog niets in de wieg.

Ben inderdaad pas over een week uitgerekend (woensdag) Basu, maar omdat er al zoveel rommelt en omdat de baby al zo in de starthouding ligt, lijkt het erop dat ze eerder kan komen. Morgen komt Vents moeder, dus hopelijk dat ik niet twee weken over ga, want wat moet ik in godsnaam tweeëneenhalve week met haar ondernemen!! ;o)

Leuk idee Mainecoon, sieraden maken! Ik ben helaas erg oncreatief, maar lijkt me ontzettende leuke hobby!

Mette, wow, da's een goede uitslag!! De Einstein van dit topic dus, haha!!

Enne, don't worry als je mijn nick ziet, als je hem niet ziet moet je je pas druk gaan maken! Als ik eenmaal ga, lig ik een dag of drie in het ziekenhuis, dus dan geen computer bij de hand.

Succes met de prikken vandaag. Leah moet haar BMR en Hib eigenlijk nu, maar ik wacht tot de nieuwe baby er is.

Oef, wat zielig, een bloedneus! Leah heeft een permanente blauwe plek op de linkerkant van haar voorhoofd, ze valt altijd op die kant. Heb nu ook maar arnica voor op de creche gekocht, want het is echt bijna dagelijks raak. Inmiddels loopt ze niet meer, maar ze rent. En vliegt dus ook regelmatig uit de bocht...

Wat geinig dat ie de vogeltjes groet!!

Tinus, oh wat irritant! Sta je je best te doen met je koken, eet ie het niet!

Leah eet nu echt volledig met de pot mee, ze weigert gewoon om "eigen" eten te eten. Alleen als we biefstuk of zo hebben dan kook ik een ei voor haar, want met die drieëneenhalve tand lukt die biefstuk nog niet zo, haha!

Pap en yoghurt gaat met twee lepels, 1 hapje zelf, 1 hapje door ons. Gaat niet echt vlug, maar anders weigert ze het echt compleet.
Ainne nog steeds geen beeb dus. Ik kreeg al helemaal een adrenaline kick toen ik je naam zag staan. Dacht goh zou het?!?!?!?

Heb net ook de IQ test gedaan was nog net in de hbo/universitaire klasse. Viel me heel erg mee want had echt het idee dat het helemaal niet goed was gegaan hahahaha.
Oef: Tja klote zeg. Manuel doet dat ook nog weleens dat ie 's nachts door het lint gaat, in bed gaat staan en niet meer wil liggen. Vaak is het enige dat dan helpt om hem op schoot te nemen tot hij rustig wordt en weer wil gaan slapen. Maar ik haal hem liever niet uit bed. De meest geweldige oplossing heb ik helaas ook nog niet zelf gevonden. Ik ga er bij Manu van uit dat als hij zo tekeer gaat dat er ook echt iets aan de hand is. Maar als Brian het iedere nacht doet dan lijkt het me gewoon gewenning van hem. In dat geval is laten huilen waarschijnlijk de beste oplossing.

En wat zegt Brian al veel woordjes!!! Tenminste... het is verstaanbaar haha. Manuel noemt JP dada en mij vaak anna of enna. Wel hoor ik hem soms die zeggen als hij met zijn priemende wijsvingertje vanalles aanwijst. (datzelfde wijsvingertje zat vanmorgen in mijn neusgat, gevolg: bloedneus! en bedankt...)

Ainne: Kan me voorstellen dat je weinig zin hebt om zo lang met je schoonmoeder te zitten als er nog geen baby is. Ze kan in ieder geval wel lekker vaak met Leah op stap, terwijl jij lekker tijd voor jezelf neemt. Maar komt goed joh... die baby ligt morgenochtend gewoon naast je als je wakker wordt. (zo als dat zou kunnen!!!)

Ik ben ook al een tijdje met de potjes gestopt, maar heb toch altijd nog wat in de kast staan. Manuel begint zo langzamerhand echt een eigen smaak te ontwikkelen en lust steeds minder. Beetje irritant want eerst at hij alle soorten groenten met smaak. Ik wil best rekening met hem houden met koken maar hij is zo inconsequent als ik weet niet wat. Raar kind heb ik...

Ik ga nog even verder poetsen. Zaterdag de Open Huizendag dus alles moet tiptop in orde zijn. Morgenmiddag heb ik vrij genomen om de rest te doen. Want vandaag scharrelt Manuel rond dus dan kan ik niet zoveel in huis doen als ik zou willen.
He meiden, ga zo werken, Noof is al bij m'n moeder. Dus zit nu even met een kopje thee bij de pc.

Ik zit ondertussen even hartinaktie te kijken, ooo dit soort dingen moet ik niet kijken als ik nog moet werken haha!

Oef; wat ontzetten k*t dat hij nog zoveel wakker is 's nachts.. Nova is ook weer aan het spoken 's nachts, de laatste nachten en dan merk je pas hoe klote het ook al weer was..

Noof blijkt dus weer een oorontsteking te hebben, daarom is ze dus ws weer veel wakker 's nachts; door de druk op haar oren. Dus ik ga weer even neusspray halen.

Prikken gingen goed; ze was woest! Zoo boos, maar was ook al weer snel over. Ze wilde zowat in me kruipen... Doet ze anders nooit (is geen knuffelkont) dus was ook wel weer schattig

Ik ga even schone kleren aantrekken m'n trui zit nu vol noof d'r snot en tranenvlekken) en dan ga ik maar.

Oo ik hoop dat ik het leuk vind en ik het lichamelijk een beetje aankan. Anders moet ik toch een andere baan zoeken.. En ik ben door Nova al zo flexibel als een deur, dus daar heb ik een hard hoofd in..

xx
O ja, Tinus; Even een tip voor je open huis.. Ik heb thuis van die zakjes staan die een lekkere wintergeur verspreiden, iedereen die hier binnenkomt zegt altijd dat het hier zo 'gezellig en warm' ruikt.

Is van Greenleaf. Geur; Hope.

Die met appeltaartgeur of kaneelcakjes geur is ook heeel erg lekker.

In de slaapkamer heb ik van hetzelfde merk alleen dan de cottongeur, heerlijk fris en zacht!

Misschien is het wat voor je,

xx
oh Tinus hier ook nog een tip voor je open huis.

Ik ben de afgelopen 3 weken 2x naar een aantal huizen wezen kijken en het is wel fijn als je je rondleiding een beetje voorbereid.

Dus niet zo van eh nou dit is t kijk maar.

Maar echt mensen mee nemen door je huis, en natuurlijk even wat antwoorden opzoeken over technische vragen en zo.

Mette ik hoop dat t goed gaat vanmiddag!
Tinus misschien kun je ook wel een mooie hand-out maken van je huis met de technische gegevens en foto's erin enzo. Dan blijf je in ieder geval beter hangen bij de mensen ook als ze meerdere huizen bekijken.

Mette lekker zo'n trui! Gelukkig zijn de prikjes weer voorbij maar wel balen dat ze nu alweer oorontsteking heeft. Ik hoop dat het werken een beetje gaat nu!

Ga gauw weer verder ben een 6 tal rapporten van wetenschappelijke studies aan het doorzoeken (sommige zijn meer dan 2000 pagina's ) omdat ik verschillende gegevens nodig heb voor een database. Ben er al de hele dag mee bezig en gister ook al. Word er een beeeeetje duf van
Thanks for the tips girls! Lief dat jullie met me meedenken. Tis wel zo dat ik stiekem vermoed dat er niemand gaat komen. Komt omdat de afgelopen 9 maanden er natuurlijk maar 1x iemand is wezen kijken. Hopen maar dat we niet al die moeite voor niks doen.

Mainecoon: Zo'n brochure is al door de makelaar gemaakt en ik heb er een paar gekregen voor mensen die langskomen zaterdag. Ja die makelaar mag ook weleens wat doen!

Oef: Da's inderdaad wel handig om wat technische dingetjes nog even 'uit ons hoofd te leren'. Maar het meeste weten we denk ik zo wel, want we wonen hier pas sinds 2001 en we hebben veel dingen zelf gedaan (dubbel glas geplaatst, keuken en badkamer vernieuwd enzo)

Leuk dat jullie ook al op zoek zijn. Hebben jullie nu een huurhuis of ook een koopwoning? In het laatste geval: Wacht niet te lang met te koop zetten he want je hebt eerder wat nieuws dan dat je je huis verkoopt.

Mette: Ik zat ook al te denken aan een fris geurtje. Ik zou eerder kiezen voor de geur van een frisse was (als je begrijpt wat ik bedoel) als voor een zoete kaneel geur. Ik hou eerlijk gezegd ook niet van geurkaarsen, want die zijn vaak zo zoet. Wel een goede tip, dank je!

Wat zielig dat Noofje zo vreselijk boos werd om de prikken. Tis gelukkig weer voorbij! Je vertelde dat dit de laatste DKTP-prik was. Loopt Nova een beetje achter met vaccineren? Want volgens mij krijgen de meeste kindjes al bijna de BMR of niet?

Heel veel succes vanmiddag op de BSO! Ik hoop dat het meevalt!

Mijn moeder wees me er ook al op om alle waardevolle spullen en papieren goed op te bergen omdat de mensen soms in je kasten gaan kijken. Als we Manuel zaterdag wegbrengen naar mijn ouders (hij gaat ook logeren!) dan neem ik wel wat dingetjes mee naar hun huis, kan het ook niet kwijtraken.

Gisteravond was er nog een vergadering van de bewonersvereniging van ons nieuwbouwproject. JP was thuisgebleven bij Manuel maar ik was wel gegaan.

Er was contact geweest met Bouwfonds en de voorzichtige schatting voor oplevering is 3e kwartaal van dit jaar. Wij hadden gehoopt dat het zou uitlopen omdat we natuurlijk nog dit moeten verkopen. Nu duim ik alleen maar harder dat die Open Dag een succes wordt!!
jeetje het lijkt wel of ik de forum-smaak weer te pakken heb haha

Tinus over die kasten. Kijkers mogen alleen in de kasten kijken die blijven (dus keukenkastjes enzo) maar niet in kasten die meegaan. Kun je gewoon zeggen hoor.

Wij hebben nu een koopwoning maar we zetten het pas te koop als we iets anders hebben. Ons huis ligt in een heel populaire wijk en het huis van de buren is pas geleden binnen 5 weken verkocht. Dus daar heb ik wel vertrouwen in.

Ik hoop dat er iemand komt. Goed aankondigen en zo lang mogelijk 'open' zijn. Wij stonden afgelopen zaterdag 2x voor een dichte deur omdat de bewoners hun open huis deden van 11-1 uur ipv zoals de rest van 11-15 uur.
Ooooh spannend vandaag evaluatie gesprek en krijg ik te horen hoeveel salaris verhoging ik krijg. Verder heeft Davina niet zo'n denderende nacht gehad ze was wat aan het spoken (ik vermoed een kies). Het eerste wat ik dadelijk op werk dan ook ga doen is het koffieapparaat aanzetten haahaa.
He meiden,

Mainecoon; succes vandaag! Ben benieuwd met wat voor voorstel je baas aankomt!

Tinus; ik hou ook niet van hele zoet geuren, maar in de winter vind ik kaneellucht errg lekker! Succes met je huis in orde maken! Ik hoop echt, en duim heel hard dat er morgen een koper komt!

Oef; haha, zooo 3x posten?? forumjunk Wat voor huis zoeken jullie? Andere buurt of groter?

Het werken gister was, naja hoe zal ik het zeggen.. best oke. Er was iemand ziek dus ik moest wel gewoon aan de bak met een inval erbij. Hmm dat was niet zo'n goed idee. Had de 7+ (van 7 tot 12 jaar) groep met veel 'stoere' jongens die heul erg druk waren.

Ik kwam bekaf thuis, en had wel heel veel last van m'n bekken.. Dus tja..

Maar goed, het is natuurlijk wel zo dat als er normaal iemand op de groep staat die ze ook kennen ze ook niet zoveel uitproberen als bij ons. Ik moest streng zijn, en op een gegeven moment luisterden ze wel hoor, maar de combi kids was soms niet even goed.. Dus veel jongens stoeien wat dan weer uitloopt op vechten enzo. Dus veel moeten ingrijpen wat je normaal verdeeld met je collega, maar de inval durfde helemaal niet in te grijpen dus ik heb eigenlijk de groep alleen gedraaid. Dus of gister nu zo'n goede afspiegeling was voor het werken op de bso, denk ik niet.. Voor de rest wel hele leuke dingen gedaan met de kinderen hoor. Heb wel veel gelachen, in die leeftijd zijn de kinderen ook wel heel erg grappig!

Dus ga nog maar eens meedraaien als er wel vast personeel staat..

xx
Succes Mainecoon, kom voor jezelf op hoor!

Pfff Mette, je werd zo wel in het diepe gegooid zeg, niet echt lekker inkomen zo!

Nou ja, meld, dus, zonder echt iets te melden te hebben eigenlijk. Ben wat kramperig en ongemakkelijk, maar dat heb ik regelmatig, dus ik hoop maar niet al te hard meer dat het de 25ste gaat worden. Djiez misschien wordt dit wel een februari-baby, neeeeeeee!

Vents moeder komt over een uurtje of twee of zo, dus vanaf dan mag het losbarsten wat mij betreft. Zit nu aan de raspberry leaf tea en de ananassen waren in de aanbieding bij marks & spencer vandaag, dus daar heb ik er ook maar twee van meegenomen. Ga er zo maar 's eentje pogen te slachten!

Gisteren uit eten geweest met een vriendinnetje die ik van de prenatale yoga ken, erg gezellig. Had voor de zekerheid maar wel mijn ziekenhuistas in de auto staan, maar niet nodig geweest dus!

Nu de bank op, mijn laatste paar uurtjes helemaal alleen, vanaf dan is het schoonmoeder entertainen en dan hopelijk heul snel nieuwe baby entertainen!
Ainne; geniet nog even van je 'alleen'tijd!!!

Het zou nu het beste zijn als ik zou gaan stoffen en stofzuigen. Maar ik heb toch een potje geen zin..

x
-
anoniem_5439 wijzigde dit bericht op 25-01-2008 12:35
Reden: Twee keer is ook niet echt nodig :-)
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven