Toyboy
vrijdag 8 juli 2011 om 15:56
Ben vrouw van 43 met LAT relatie met man van 46. Nu heb ik een leuke relatie, alleen op sex gebied wat minder. Ik ben nogal aardig door de wol geverfd. Maar mijn partner heeft minder ervaring. Nu is altijd een fantasie van mij geweest een jongere man. Via een nogal ondeugende site heb ik een hele leuke, mooie, lieve jongen gevonden van 22. Heb foto's van hem gezien en praat zo'n uur met hem aan te telefoon. Nu ben ik bang dat ik verliefd ga worden. Wij hebben nu een afspraak gemaakt op zeer korte termijn. Voel mij toch wel schuldig hierover en ben bang verliefd te worden. Wat is wijsheid, afspreken of niet? Ik weet het echt niet .
vrijdag 8 juli 2011 om 17:09
En lang alleen ben ik nooit geweest, wil ook zeker niet trouwen of samenwonen. Vind het heerlijk zo! Alleen de lusten, meiden geniet eens wat meer. Maar volgens mij zijn jullie bang dat dit jullie dit niet overkomt maar dat zo'n vrouw als ik wel in staat is jullie mannen te verleiden. Dat vind ik zielig!quote:Nammma schreef op 08 juli 2011 @ 16:48:
Je bent dus bang om alleen te blijven begrijp ik. Je blijft bij die man, omdat je anders alleen bent...zielig hoor.
Je bent dus bang om alleen te blijven begrijp ik. Je blijft bij die man, omdat je anders alleen bent...zielig hoor.
vrijdag 8 juli 2011 om 17:13
Maar waar is dit topic dan voor bedoeld.? Je gaat het jouw man niet vertellen, jij gaat per definitie vreemd (al zeggen wij dat je het niet moet doen, daar luister je toch niet naar. Dus waarom vraag je het dan?)
Dus dan hebben onze tips ook weinig nut. Maar ach joh doe wat je niet laten kan. Ik hoop i.i.g. dat jouw man er op tijd achterkomt.
Have fun.
Dus dan hebben onze tips ook weinig nut. Maar ach joh doe wat je niet laten kan. Ik hoop i.i.g. dat jouw man er op tijd achterkomt.
Have fun.
vrijdag 8 juli 2011 om 17:15
quote:cougar1968 schreef op 08 juli 2011 @ 17:09:
En lang alleen ben ik nooit geweest, wil ook zeker niet trouwen of samenwonen. Vind het heerlijk zo! Alleen de lusten, meiden geniet eens wat meer. Maar volgens mij zijn jullie bang dat dit jullie dit niet overkomt maar dat zo'n vrouw als ik wel in staat is jullie mannen te verleiden. Dat vind ik zielig!
[...]
Ja dat is het probleem je kan dus niet alleen zijn.
Ik geniet met volle teugen van mijn vriend, ik bespreek wat ik wil op seksgebied en pas aan wanneer nodig Dat dit nog kan!
En ja hoor ik heb ook mannen verleid, toen ik vrijgezel was doe ik dit zonder schuldgevoel
Veel beter!
En lang alleen ben ik nooit geweest, wil ook zeker niet trouwen of samenwonen. Vind het heerlijk zo! Alleen de lusten, meiden geniet eens wat meer. Maar volgens mij zijn jullie bang dat dit jullie dit niet overkomt maar dat zo'n vrouw als ik wel in staat is jullie mannen te verleiden. Dat vind ik zielig!
[...]
Ja dat is het probleem je kan dus niet alleen zijn.
Ik geniet met volle teugen van mijn vriend, ik bespreek wat ik wil op seksgebied en pas aan wanneer nodig Dat dit nog kan!
En ja hoor ik heb ook mannen verleid, toen ik vrijgezel was doe ik dit zonder schuldgevoel
Veel beter!
vrijdag 8 juli 2011 om 17:17
quote:cougar1968 schreef op 08 juli 2011 @ 16:30:
Ik geloof dat ik dit beter aan een man had kunnen vragen, zij hebben vast meer begrip!
Nou... hier is een man, maar je hebt de pech dat ik hierover dezelfde mening heb als de anderen die hier al gereageerd hebben. Ik vind het niet minder egoïstisch als anderen dat vinden!
quote:cougar1968 schreef op 08 juli 2011 @ 16:32:
Het wordt bedriegen, iets wat mannen al heel lang doen.Waarom is dat voor ons zo anders?
Two wrongs don't make a right.
Ik geloof dat ik dit beter aan een man had kunnen vragen, zij hebben vast meer begrip!
Nou... hier is een man, maar je hebt de pech dat ik hierover dezelfde mening heb als de anderen die hier al gereageerd hebben. Ik vind het niet minder egoïstisch als anderen dat vinden!
quote:cougar1968 schreef op 08 juli 2011 @ 16:32:
Het wordt bedriegen, iets wat mannen al heel lang doen.Waarom is dat voor ons zo anders?
Two wrongs don't make a right.
World of Warcraft: Legion
vrijdag 8 juli 2011 om 17:18
quote:cougar1968 schreef op 08 juli 2011 @ 17:09:
En lang alleen ben ik nooit geweest, wil ook zeker niet trouwen of samenwonen. Vind het heerlijk zo! Alleen de lusten, meiden geniet eens wat meer. Maar volgens mij zijn jullie bang dat dit jullie dit niet overkomt maar dat zo'n vrouw als ik wel in staat is jullie mannen te verleiden. Dat vind ik zielig!
[...]
Sorry hoor maar vind je dit nu niet ietwat arrogant? Niet alle mannen vallen op gemakkelijke vrouwen hoor. Niet zo generaliseren omdat het toevallig voorkomt in jouw wereldje.
En lang alleen ben ik nooit geweest, wil ook zeker niet trouwen of samenwonen. Vind het heerlijk zo! Alleen de lusten, meiden geniet eens wat meer. Maar volgens mij zijn jullie bang dat dit jullie dit niet overkomt maar dat zo'n vrouw als ik wel in staat is jullie mannen te verleiden. Dat vind ik zielig!
[...]
Sorry hoor maar vind je dit nu niet ietwat arrogant? Niet alle mannen vallen op gemakkelijke vrouwen hoor. Niet zo generaliseren omdat het toevallig voorkomt in jouw wereldje.
vrijdag 8 juli 2011 om 17:24
Het gaat me nog niet eens zozeer om het vreemdgaan waarom ik mij zo irriteer (moet je nagaan zeg), meer de houding die je hebt dat je alles kan maken (omdat je mooi bent?). Wie ben jij om te vertellen hoe alle mannen in elkaar steken en dat we niemand kunnen vertrouwen? Echt hoor de arrogantie..
Dan ben ik maar naief, iedere relatie is weer anders en als je het bij voorbaat al 'opgeeft' om elkaar trouw te blijven en niet open communicateert in je relatie, dan ben je naar mijn mening een enorme koe.
Bah, wat een attitude zeg.
Dan ben ik maar naief, iedere relatie is weer anders en als je het bij voorbaat al 'opgeeft' om elkaar trouw te blijven en niet open communicateert in je relatie, dan ben je naar mijn mening een enorme koe.
Bah, wat een attitude zeg.
vrijdag 8 juli 2011 om 17:25
quote:cougar1968 schreef op 08 juli 2011 @ 16:21:
Ik kan sex en liefde heel goed scheiden, maar deze klonk te lief! Ik ga het gewoon doen ook !
[...]
Je hebt gelijk ook. Wat kan ons dat nou schelen?
Je doet net alsof je iets voor wilt leggen maar eigenlijk wil je het alleen maar even "stoer" laten weten. Leef je uit zou ik zeggen. Ik denk niet dat iemand van ons er last van heeft of er wakker van ligt. Succes ermee he!
Ik kan sex en liefde heel goed scheiden, maar deze klonk te lief! Ik ga het gewoon doen ook !
[...]
Je hebt gelijk ook. Wat kan ons dat nou schelen?
Je doet net alsof je iets voor wilt leggen maar eigenlijk wil je het alleen maar even "stoer" laten weten. Leef je uit zou ik zeggen. Ik denk niet dat iemand van ons er last van heeft of er wakker van ligt. Succes ermee he!
vrijdag 8 juli 2011 om 17:26
vrijdag 8 juli 2011 om 17:27
vrijdag 8 juli 2011 om 17:29
Nee inderdaad wij liggen er niet wakker van, maar kom ook niet uithuilen als er straks een topic verschijnt met "Ik ben vreemd gegaan, mijn man is er achter gekomen en dumpt mij. Maar waarom ik ben zo mooi, dus alle mannen willen mij"
Alsjeblieft zeg, beetje te veel arrogantie.
Hans we reageren allemaal fel, en we zijn ouwe holbewoners
Je moet een relatie hebben met een lieve vrouw die eerlijk is en met wie je over seks kan praten en het kan verbeteren. Ik heb mijn vriend (19) ook alles moeten leren want hij had nog nooit een relatie gehad, boeiend. Had ik dan ook moeten zeggen nou daaag, dan maar een ander..
Maar goed Genoeg fel gereageerd hier.
Alsjeblieft zeg, beetje te veel arrogantie.
Hans we reageren allemaal fel, en we zijn ouwe holbewoners
Je moet een relatie hebben met een lieve vrouw die eerlijk is en met wie je over seks kan praten en het kan verbeteren. Ik heb mijn vriend (19) ook alles moeten leren want hij had nog nooit een relatie gehad, boeiend. Had ik dan ook moeten zeggen nou daaag, dan maar een ander..
Maar goed Genoeg fel gereageerd hier.
vrijdag 8 juli 2011 om 17:32
Waarom hebben alle nieuwelingen altijd het beeld dat de vrouwen hier zielig zijn, bedrogen zijn, lelijk zijn, en oud?
Echt hoor, als het antwoord niet deugt naar hun mening, dan zijn dat een van de eerste zaken die voorbij komen
Maar ik ben niet zielig, nog nooit bedrogen, niet heel knap maar ook niet echt lelijk (ben ik nu ook arrogant? ) en ik ben nog maar 22.
Tsssskk
Echt hoor, als het antwoord niet deugt naar hun mening, dan zijn dat een van de eerste zaken die voorbij komen
Maar ik ben niet zielig, nog nooit bedrogen, niet heel knap maar ook niet echt lelijk (ben ik nu ook arrogant? ) en ik ben nog maar 22.
Tsssskk
vrijdag 8 juli 2011 om 17:34
vrijdag 8 juli 2011 om 17:38
quote:elastiekje schreef op 08 juli 2011 @ 17:18:
[...]
Sorry hoor maar vind je dit nu niet ietwat arrogant? Niet alle mannen vallen op gemakkelijke vrouwen hoor. Niet zo generaliseren omdat het toevallig voorkomt in jouw wereldje.
Foute reactie.
Je moet zeggen... Meid! wat heb JIJ het goed voor elkaaaar! Ik ben jalooeerss! Was ik maar zoo mooooi dat ik jonge jongens achter me aan kreeeeg! Hoe doeoeoe je dat toooooch!!
[...]
Sorry hoor maar vind je dit nu niet ietwat arrogant? Niet alle mannen vallen op gemakkelijke vrouwen hoor. Niet zo generaliseren omdat het toevallig voorkomt in jouw wereldje.
Foute reactie.
Je moet zeggen... Meid! wat heb JIJ het goed voor elkaaaar! Ik ben jalooeerss! Was ik maar zoo mooooi dat ik jonge jongens achter me aan kreeeeg! Hoe doeoeoe je dat toooooch!!
vrijdag 8 juli 2011 om 17:43
quote:batwom schreef op 08 juli 2011 @ 17:38:
[...]
Foute reactie.
Je moet zeggen... Meid! wat heb JIJ het goed voor elkaaaar! Ik ben jalooeerss! Was ik maar zoo mooooi dat ik jonge jongens achter me aan kreeeeg! Hoe doeoeoe je dat toooooch!!
Tsss dat krijg ik állang, duhhhh . Maar niet door te rijden op jonge kerels, maar door gewoon een intellectueel/humoristisch gesprek met iemand aan te knopen.
Maargoed in de wereld van Cougar bestaat communicatie natuurlijk helemaal niet. Ik vraag me af wat ze over 10 jaar doet, als ze dik in de 50 is en alles gaat hangen
[...]
Foute reactie.
Je moet zeggen... Meid! wat heb JIJ het goed voor elkaaaar! Ik ben jalooeerss! Was ik maar zoo mooooi dat ik jonge jongens achter me aan kreeeeg! Hoe doeoeoe je dat toooooch!!
Tsss dat krijg ik állang, duhhhh . Maar niet door te rijden op jonge kerels, maar door gewoon een intellectueel/humoristisch gesprek met iemand aan te knopen.
Maargoed in de wereld van Cougar bestaat communicatie natuurlijk helemaal niet. Ik vraag me af wat ze over 10 jaar doet, als ze dik in de 50 is en alles gaat hangen
vrijdag 8 juli 2011 om 17:55
quote:elastiekje schreef op 08 juli 2011 @ 17:43:
[...]
Tsss dat krijg ik állang, duhhhh . Maar niet door te rijden op jonge kerels, maar door gewoon een intellectueel/humoristisch gesprek met iemand aan te knopen.
Maargoed in de wereld van Cougar bestaat communicatie natuurlijk helemaal niet. Ik vraag me af wat ze over 10 jaar doet, als ze dik in de 50 is en alles gaat hangen Dan gaat ze het natuurlijk gelijk zo strak mogelijk laten maken!
[...]
Tsss dat krijg ik állang, duhhhh . Maar niet door te rijden op jonge kerels, maar door gewoon een intellectueel/humoristisch gesprek met iemand aan te knopen.
Maargoed in de wereld van Cougar bestaat communicatie natuurlijk helemaal niet. Ik vraag me af wat ze over 10 jaar doet, als ze dik in de 50 is en alles gaat hangen Dan gaat ze het natuurlijk gelijk zo strak mogelijk laten maken!
vrijdag 8 juli 2011 om 17:59
Is het deze week 'ik open een topic dat ik vreemd ga / wil gaan' week?
Maar goed, laat ik net doen alsof het niet vrijdagmiddag is, geen schoolvakantie is, en gewoon reageren alsof dit echt is.
Cougartje; vol bewondering klopt mijn hart. Kun je ons alsjeblieft leren hoe we zo mooi en verleidelijk als jij kunnen zijn? Zodat wij ook onze mannen -van wie we zeggen te houden- kunnen voorliegen en bedriegen door vreemd te gaan met een onervaren, onzekere, maar vast héél geil jochie?
Maar goed, laat ik net doen alsof het niet vrijdagmiddag is, geen schoolvakantie is, en gewoon reageren alsof dit echt is.
Cougartje; vol bewondering klopt mijn hart. Kun je ons alsjeblieft leren hoe we zo mooi en verleidelijk als jij kunnen zijn? Zodat wij ook onze mannen -van wie we zeggen te houden- kunnen voorliegen en bedriegen door vreemd te gaan met een onervaren, onzekere, maar vast héél geil jochie?