Dikkertje Dap

16-05-2011 09:53 2514 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dikkertje Dap klom op de trap

’s morgens vroeg om kwart over zeven

om de giraf een klontje te geven.

Dag Giraf, zei Dikkertje Dap,

weet je, wat ik heb gekregen?

Rode laarsjes voor de regen!

’t Is toch niet waar, zei de giraf,

Dikkertje, Dikkertje, ik sta paf.

O Giraf, zei Dikkertje Dap,

’k moet je nog veel meer vertellen:

Ik kan al drie letters spellen:

a b c, is dat niet knap?

Ik kan ook al bijna rekenen!

Ik kan mooie poppetjes tekenen!

Lieve deugd, zei de giraf,

kerel, kerel, ik sta paf.

Zeg Giraf, zei Dikkertje Dap,

mag ik niet eens even bij je

stiekem van je nek af glijen?

Zo maar eventjes voor de grap,

denk je dat de grond van Artis

als ik neerkom, heel erg hard is?

Stap maar op, zei de giraf,

stap maar op en glij maar af.

Dikkertje Dap klom van de trap

met een griezelig grote stap.

Op de nek van de giraf

zette Dikkertje Dap zich af,

roetsjj, daar gleed hij met een vaart

tot aan ’t kwastje van de staart.

Boem!

Au!

Dag Giraf, zei Dikkertje Dap.

Morgen kom ik weer hier met de trap.
Nou Miss, dat hoop ik ook voor je. Die moordenaars bij ons bijten altijd alleen maar dood (vogeltjes, muizen) en deponeren het dan ergens zodat wij het kunnen opruimen. Arghhh.

LB, wat vervelend van je pink. Hopelijk wordt het snel dinsdag.

Nog even over tandenpoetsen: we maakten er nooit een ding van. Papa en zoon poetsen samen tanden, en dan poetst een van ons zoon nog even na. Tot hij vorige week (?) besloot dat ie alleen nog een beetje op zijn tandenborstel wilde kauwen en niet meer wilde poetsen. Helemaal niet poetsen is geen optie dus we geven hem iedere dag de kans om het 'gezellig' te doen maar het eindigt helaas standaard in drama. Elektrische tb wil ik dus liever niet maar misschien moet ik toch een opzetborsteltje kopen en dat een keer proberen, ik weet het niet.
Plukkie ben benieuwd naar je tandvleesprobleem nav de elektrische tandenborstel? Wij poetsen hier gewoon nog met de hand en iedereen probeert mij ervan te overtuigen dat we er toch echt een moeten aanschaffen. Maar ik heb ook zwak tandvlees, vandaar mijn vraag.

Kan er niet een kies doorkomen? En inderdaad zou ik ook de strijd niet te groot maken.

LB, auw! Ik heb ooit eens zo'n duim gehad. Zat een doorn van mijn werk in en dat was verrekte pijnlijk! Heb je enig idee waarom Pansje minder spuugt? Misschien is ze bang dat ze weer die vieze jbpm krijgt

Miss, hoe was DK?

Fijn dat je schouder/nek beter lijken te gaan. Dat zal zeker in je energie te merken zijn.

Wordt er dit weekend nog iets afgesproken? Heb even helemaal geen idee wat nu de plannen zijn. Maar kijk wel even op hyves.
Ziss: mijn tandvlees is teruggetrokken. In eerste instantie door elektrisch poetsen en vervolgens is het door een beugel verergerd. Gevolg is dus dat ik altijd pijn heb bij koud drinken, mond spoelen, etc (soms doet zelfs de tandpasta op de tandenborstel pijn omdat het 'koud' is) Echt heel vervelend. Tandarts heeft het laatst gecontroleerd en hij zei dat de een gevoeliger is voor tandvleesproblemen dan de ander, en dat ik dus gewoon 'pech' heb. Ik heb een recept gekregen voor een speciaal soort Elmex die de pijn zou moeten verlichten maar verder is er niks aan te doen. Als ik jou zo hoor zou ik het risico niet nemen. Die beugel heb ik geen spijt van (mooie rechte tanden) maar ik wilde dat ik die Braun nooit gebruikt had.

Kies is misschien wel een idee... maar hij laat me niet kijken dus daar kom ik niet achter.

Mijn weekend zit bomvol dus als jullie nog iets afspreken: heel veel plezier!
Ziss, een kies zou inderdaad goed kunnen. Bij Hansje komt er volgens mij ook eentje door, hij zit regelmatig met zijn vinger in de mond.

Ik heb inmiddels dit weekend ook al de nodige afspraken, dus gaat niet meer lukken helaas.
Plukkie, wij hebben vanaf het begin eenpoetsdrama gehad en nu juist een paar weken niet. Van de een op de andere dag. Uk heeft wel nog allerlei hoektanden doorgekregen, dus ik verwacht wel dat het daar iets mee te maken heeft. Soms zei ze ook au bij het poetsen. Ikhoop voor jullie dat het tijdelijk is, want die gevechten om het poetsen zijn verre van gezellig.

Ik vind het trouwens een raar verhaal van terugwijkend tandvkees door electrisch poetsen. Ik heb het zelf ook bij 1 hoektand, maar nog nooit in mijn leven electrich gepoetst.

Miss, fijn dat het beter gaat met je nek en energie.

Afspreken wordt niet wat, vrees ik. Maandag wordt het niet voor mij, want dan moet ik met uk naar het cb. En dinsdag heb ik afgesproken om lang mijn werk te gaan met ukkie en moet ik nog het een en ander ophalen. Dus wordt toch een andere keer dan.

LB, wat naar van die vinger. Had jij zoiets niet al eerder een keer? Ik hoop dat je gauw van de pijn af bent.
Gisteren ben ik met ukkie voor de 3 maande afspraak bij cb geweest. Ze heeft weer vreselj gehuild bij de prikken en ook s'avonds had ze veel last. Ik heb haar snel een pc gegeven en daarna heeft ze gelukkig geen last meer gehad. Voor de rest doet ze het prima. Grappig, dat ze bijna hetzelfde weegt en bijna even lang is als ukkie bij 3 maanden. scheelt 90 gram en 4 mm.

Verr druk met de voorbereidingen voor de verjaardag van uk, volgende week. Donderdag is ze jarig en tracteert ze op kdv. Ik heb koekiemonsters gemaakt en daar gaat ontbijtkoek in. Ik zet wel foto op hyves als het af is. Verder een bumbataart ontworpen voor verjaardag (wel gewoon bij bakker besteld hoor). Helaas komen er zaterdag maar weinig mensen. Bijna iedereen zegt achter elkaar af, wegens vakantie, ander feest, ziekte, werk etc. Niet leuk. Nu komen er ipv 20 man, maar ongeveer 10 man. En een aantal komen er op donderdag.
CD, wat goed onthouden van jou. De huisarts wist het ook nog echt. Tenminste ik kwam voor Pansje en ze wist zich te herinneren dat ik zoiets ook tijdens/na zwangerschap van Hansje had. Kan bijna geen toeval zijn dat het met hormonen te maken heeft. Vorige keer ook aan einde van zwangerschap ontstaan en daarna groter geworden en in ziekenhuis laten weghalen. Alleen toen was het bultje er opeens en niet na een splinter.Sowieso wel een betrokken huisarts, zeker voor een stad. Bij Hansje kwam ze in kraamweek langs om kennis te maken en bij Pansje belde ze op omdat ze het echt te druk had om langs te komen.

Wat grappig dat uk en ukkie gelijk op gaan. Waren ze bij geboorte ook vergelijkbaar? Dat zal bij mij wel anders gaan, bij geboorte scheelde al 400 gram. Wel weer sneu van die prikken. Wij mogen over een paar weken.

Wat jammer van die verjaardag CD. Wij hadden dat vorig jaar al terwijl Hansje de 2e jarig is. Dit jaar kon wel iedereen (directe familie en twee goede vriendinnen). Hier begon vorig jaar en dit jaar de vakantie op die dag. Ik was ook blij dat Hansje destijds besloot om iets eerder geboren te worden ipv later. Niet dat het te plannen valt, maar toch jammer als ze midden in vakantie jarig zijn voor straks met feestjes en trakteren op school.

Hier een goede avond en nacht achter de rug! Pansje heeft vanaf 20 uur geslapen tot 3 uur en is alleen om 21 uur voor voeding wakker geweest. Daarna geslapen totdat hansje om 6.15 uur wakker werd (wel weer jammer dan....). Geen idee of het door het inbakeren komt, maar ik ben blij

Hoop dat het weer nog wat beter wordt vandaag. Bah, wat nat! Gelukkig ziet het er voor morgen beter uit.
CD: wat vervelend dat ukkie zo'n last heeft van die prikken, dat kan ik me van de kinderen niet zo herinneren. Fijn dat het verder goed gaat, hoef je je geen zorgen te maken..

jammer van de verjaardag, maar datgebeurt soms nou eenmaal. wij hebben hier ook wel eens verjaardagen waarop ineens veel mensen niet kunnen. nu zijn ook schoonouders er bv niet morgen. er blijven altijd wel genoeg mensen over om er toch een leuk feestje van te maken.

LB: wat vervelend van die pink.. wel fijn dta je ha zo betrokken is. fijn oo dat pansje rustiger wordt.. daar krijg je zelf ook meer energie van.

en inderdaad: wat een petweer vandaag! bah bah bah! wij gaan nu weg om oudste zoon te halen, moeten daarna nog boodschappen doen voor morgen en dan naar amsterdam voor feestje van mijn nichtje. drukke dag nog..(Had eigenlijk vanmorgen al boodsschappen willen doen, maar na erg onrustige nacht met G (oorpijn) sliep iedereen ineens door tot kwart voor 9 en ging dat dus niet meer lukken.. nou ja, we zien wel hoe hte verder gaat vandaag
LB, dat doet mij denken aan de kraamtijd van T. Toen had ik ook de meest vreemde dingen en inderdaad ook een doorn in mijn duim die enorm is gaan ontsteken. En dat terwijl ik wekelijks doornen in mijn vingers had. Ook had ik een grote plek op mijn rug van mijn bh-haakje. Dat was ook flink gaan ontsteken. De ha zei dat het kwam omdat de bevalling/zwangerschap veel van mijn weerstand had gekost. Ik ben toen extra vitamines gaan slikken.

Fijn hoor zo'n ha! Dat hoor je niet vaak meer. En ook nog een heerlijke nacht achter de rug.

Plukkie, mijn moeder heeft heel slecht tandvlees wat zich ook terug trekt. Ik heb altijd gedacht dat het erfelijk kan zijn en ben dus heel voorzichtig met mijn tanden. Zo heb ik op aanraden van de tandarts nog steeds dat spalkje achter mijn onderste tanden. Ze zeggen juist dat een elektrische tb schoner maakt en mijn moeder heeft er juist om die reden 1 aangeschaft.

Vorig jaar dachten we ook dat niemand er zou zijn met de verjaardag van N. Ik heb toen gewoon maar iedereen uitgenodigd met het idee dat er dan vast wel iemand was. Op 1 vriendin na was iedereen er en aangezien wij een kleine woonkamer hebben, hebben we het toen in een park/speeltuin gevierd. Erg geslaagd! Dus dit jaar weer maar heb geen idee hoeveel er nu zijn.....

Wij gaan op zoek naar een lekkere loungeset voor op ons fris opgeknapte dakterras!
Fijn Miss om je zoon weer te halen! Moest aan hem denken van de week. Met een paardrijrit door de duinen kwam ik langs een scoutingkamp. Ze maakten zoveel herrie dat ik bijna van mijn paard viel, haha!
Hey ladies,

Ik ben weer terug van vakantie. Zoon en ik hebben het heerlijk gehad! We hadden alleen de 1e en de laatste dag regen en verder was het volop zonnig, dus de badjes in de tuin en de waterbanen (ik had er 1 gekocht (de opblaasbare) en van vriendinnen van mij had zoon ook nog de duplo versie gekregen) werden volop gebruikt evenals strand en zee.

Eerste week had ik voornl. familie over de vloer (opa, oma en dochtertje van stiefzus die net zo oud is als zoon en mijn zusje) en de 2e week 3 vriendinnen met kids. Totaal waren we de 2e week met 5 kids tussen de 1 en de 4 jaar.

Overdag m.n. kinderdingen gedaan en ook uitstapjes naar dorp in de buurt waar ze dan historische markt hadden. 's Avonds heerlijk met een wijntje in de tuin bijkletsen. Vond het echt jammer toen het er weer opzat.

Zoon is nu bij ex, was even vreemd, maar nu ook wel fijn om uit te kunnen slapen en wat dingetjes te kunnen doen voor mezelf.

Ben nog helemaal niet bijgelezen, zag wel dat er een meeting op komst is dicht bij huis waar ik graag bij wil zijn als het lukt. Heb datumplanner iig ingevuld.

Gefeliciteerd met alle 'nieuwe' 2-jarigen, Pada, Balpen, Sanloes en LB. Hoop dat de kids goed verwend zijn!
LB, ukkie was bij haar geboorte bijna 500 gram zwaarder dan uk, dus dat zegt niets :-). Nu is ze nog maar 90 gram zwaarder. Fijn dat jullie nacht nu beter was.

Miss, Veel plezier alvast bij het feestje van S!

Gaudi, klinkt erg goed jullie vakantie. Heerlijk. Wij gaan aan het einde van de maand een midweek naar Zeeland. Heb er ook erg veel zin in.

Van de verjaardag vind ik het inderdaad best jammer, maar gelukkig zal uk er nog niet zo heel veel erg in hebben. En voordeel is dat we zelf minder hoeven te rennen :-)
Vakantie!!!!!!!!

Sorry, maar dat moest ik even kwijt. Ik ben helaas wel fors verkouden sinds woensdag (ja, ik heb vakantie, dus dat was te verwachten, ik ben dit jaar niet 1 vakantie niet ziek geweest.), maar vandaag gaat het alweer een stuk beter.

CD, jammer van het weinige aantal gasten op de verjaardag van Uk. Wij kondigen het altijd ruim van te voren aan, en meestal komt iedereen wel. Ze weten natuurlijk wanneer we jarig zijn en van onze familie (ouders, broer, zus) gaat er niemand op vakantie in de tijd. Heel lief trouwens.

Gaudi, klinkt goed, jullie vakantie.

MissBR, druk weekend voor de boeg (al halverwege, dat ik net uit bed kom...) zo te horen. Veel plezier!

LB, lekker zo'n nacht, genieten is dat he? Zoon slaapt hier de laatste dagen door tussen 23 en 5.30/6.00 en dat is zo lekker. Ik weet helaas uit ervaring dat het ook zomaar weer over kan zijn. Hopelijk geldt dat niet voor jullie.

Wie had er nu ookal weer problemen met tandenpoetsen? Hier betekent geworstel met poetsen altijd dat er een tand/kies aankomt. Zoon kan al heel goed zeggen wat er pijn doet en waar precies, dus dat is wel gemakkelijk.

Man doet altijd het bedritueel hier en die geeft zoon ook een tandenborstel in zijn hand, waarmee hij mans tanden mag poetsen. Beide onder de tandpasta, maar het werkt wel supergoed.

Nog even over de menstruatiecup, want ik lees veel onbekendheid. :-) Je koopt 1 cup, in de juiste maat (dat is een beetje gokken en ligt aan een aantal dingen, maar over het algemeen heb je twee maten: voor bevallen en niet-bevallen vrouwen). Die cup was je steeds tussendoor en aan het einde van de menstruatie gaat hij in een pannetje kokend water en dan weer in het zakje voor de volgende keer. Ik heb speciaal spul om de cup tussendoor mee te wassen, vind ik fijner dan alleen water, want gewoon handwasspul enzo kan het materiaal aantasten.

Ik hoef alleen de eerste dagen tussendoor te legen, na 2 dagen kan ik de cup 12 uur dragen zonder lekken. En leeg ik hem dus 's ochtends en 's avonds in mijn eigen badkamer. Dan heb je dus echt het gevoel dat je ongesteld bent helemaal niet meer.

Het inbrengen is een eitje, makkelijker dan tampons en schoner ook. Een cup draag je vrij laag, dus je hoef maar een klein stukje naar binnen en je hebt dus gewoon geen bloed aan je vingers (want ik met een tampon wel altijd had).

Het eruit halen is even een trucje, want je wil niet dat je cup daarbij omkiept waardoor de hele inhoud over je hand loopt (brrrr, en ik ben niet vies van mezelf, maar dat vind ik toch ook niet zo gezellig). Maar je kan hem er heel goed rechtop uithalen, omkiepen in de toilet, even afspoelen (of als je geen kraan bij de hand hebt, even met een wcpapiertje schoonmaken) en weer terug erin. Ik kan sneller mijn cup legen dan dat ik een tampon wissel.

Een heel groot voordeel voor mij is geen irritatie meer, wat ik altijd wel kreeg van tampons. Daarnaast: geen afval. Ik vind tampons zo stinken, kan het ook niet helpen. En de fijnste, je kan hem (haar ) gewoon 12 uur dragen, ook op hele lichte dagen en dan gaat hij er nog steeds gemakkelijk uit. Een tampon die niet vol is eruit halen, oooh gruwel!

Just my two cents. Vragen? Ik hoor het wel.

Oh ja, ik heb deze en ook hier gekocht: http://www.cutecotton.nl/ ... Path=21_37&products_id=71

Ik heb het steeltje een beetje korter geknipt, want dat voelde ik weleens prikken (vooral op de fiets). Maar ik denk dat het er binnenkort gewoon helemaal af gaat, want ik heb het niet nodig. Ik kan gewoon de onderste geribbelde randjes pakken namelijk (even voor het idee hoe laag hij zit).

(Hoe zit dat trouwens met de dames die tampons eng vinden? Ik las over touwtjes eraf enzo. Je kan ze toch altijd gewoon weer pakken, zo diep is je vagina nu ook weer niet?)
Gaudi, dat klinkt als een heerlijke vakantie! Moet je nu maandag weer aan de slag? Geloof dat meeting niet echt meer iets gaat worden, maar als je keertje wilt afspreken in heel klein verband, hoor ik het wel!

Ziss, zou natuurlijk goed kunnen dat die klachten te maken hebben met verminderde weerstand. Net voor de verschoningsactie maar twee para's ingenomen. Wow, wat pijnlijk... Wij waren net bij tuincentrum en zag dat tuinmeubelen heel erg in opruiming waren. Was twee jaar geleden in oktober nog niet het geval toen wij koopje dachten te doen.

BMS, geniet van je vakantie. Gaan jullie nog weg?

En die cup, ik weet het ook niet hoor....

Wel heftig dat je al blij bent met van 23 uur tot 5.30 uur doorslapen. Wil ik weten hoe het normaal gesproken is?!

Ik verwacht niet echt dat mensen hun vakantie helemaal aanpassen aan verjaardag van zoon. Je moet vaak al met zoveel dingen rekening houden, zoals vakanties van collega's, dus daar is niet echt aan te beginnen.

Miss, alvast veel plezier morgen. Zijn er eigenlijk nog meer feestjes? In ieder geval van Blog? Fijne dag allemaal. In ieder geval beter weer dan vandaag, hoewel het nu wel flink is opgeklaard hier. Krijg zo vriendin op kraamvisite, dus misschien maar even naar buiten toe.
BMS, ook beterschap trouwens. Ik dacht al meteen aan de link van jouw ziek zijn en vakanties, niet leuk! Hopelijk binnenkort een meet?
even snel, de tweede lichting mini-cakejes staan in de oven..

gaudi: vakantie klinkt goed! fijn dta jullie het zo gezellig hebben gehad en zoveel aanloop! nu even bijkomen..

BMS: het zal toch ook niet waar zijn he? weer ziek! maar nu heb je gelukkig wel een lange vrije tijd voor je om helemaal op krachten te komen. ga goed voor jezelf zorgen hoor! Beterschap.

zoon weer thuis (gelukkig). moe en vies, maar wel voldaan. uiteindelijk hebben we het hem naar niet meer aangedaan om meteen door te gaan naar verjaardag van nichtje, dus ben ik alleen met de andere drie gegaan en is vriendlief hier gebleven (en samen de boodschappen gedaan). nu staat het cadeau hier ingepakt en wel, moeten we zo nog even versieren en kan morgen onze grote kleine meid haar verjaardag vieren! (even duimen dat G de nacht doorkomt zonder oorpijn en dat het morgen droog is)

ok, moet de cakejes uit de oven halen (morgen nog even versieren) en de laatste lading erin. en dan hoop ik lekker slapen!
Zo iedereen weer thuis. Het was een uh..........enerverende vakantie zullen we maar zeggen. Niet de beste, maar dat vertel ik nog wel op Hyves. Meiden hebben genoten, zijn lekker bruin en zowel Puk als Muk hebben een stap gezet in hun ontwikkeling zeg. Muk kan al tellen tot 7!!!. Was helemaal verbaasd gisteren. En trots Zelfs kleuren gaan steeds beter. En ook de woordjes. Praten gaat echt zoveel beter. Heerlijk om te zien. En ik? Ik ben wel weer toe aan het normale ritme. Nog 1 dagje beetje aanrommelen in huis en dan morgen weer aan de bak. Vind het niet erg eerlijk gezegd.

Ben helemaal niet bijgelezen maar Miss veel plezier vandaag met de verjaardag en alvast gefeliciteerd. Volgens mij wordt het best een mooie dag.
Scuba, heb gereageerd op hyves

LB, nee, ik hoef pas woensdag weer te gaan werken. Ik heb een lang weekend voor mezelf, want zoon komt ma-avond pas thuis ipv vanavond, omdat ex een week vakantie heeft.

En wellicht een (mini)meeting weekend van 6 augustus? Scuba kan ik in ieder geval ook.

Miss, gefeliciteerd, is dochter vandaag jarig? een hele fijne dag toegewenst, het weer zit mee!

Elektrisch poetsen: mijn tandarts zegt juist dat teruggetrokken tandvlees komt van 'gewoon poetsen', veel tandartsen nemen ook geen patiënten meer aan die gewoon poetsen. Ik heb zelf ook teruggetrokken tandvlees, maar dat komt dus omdat ik altijd te hard gepoetst heb. Met elek. poetsen kan dat niet zo snel, omdat er voor je wordt gepoetst en de druk altijd hetzelfde is.

Verjaardag zoon vier ik over 2 wkn, 't weekend. Zaterdag picknick met vriendinnen en kids, zondag komt de familie. Toen hij 1 werd had ik alleen maar familie en 1 goede vriendin, nu alweer iets uitgebreider. Ben wel heel benieuwd hoe hij het gaat vinden, hij kan in ieder geval al goed lang zal hij leven zingen, haha...
Vakantiefotootjes op hyves.

BMS, alweer wat opgeknapt?
Miss, leuke dag gehad? In ieder gevak lekker weertje.

Scuba, las je verhaal op hyves, maar tijdens het voeden, dus niet kunnen reageren. Veel sterkte.

Gaudi, weekend van 6 augustus kan ik in ieder geval op zaterdag, de zondag vooralsnog ook.

Nou, ik ga Pansje en vriend maar eens opzoeken.Weer een poging om flesje te geven, maar geloof niet zo'n succes.
Miss, van harte gefeliciteerd!! Weet niet of ze ook echt vandaag jarig was. De zon scheen hier, was het bij jullie ook lekker? Hoe vond ze haar cadeaus?

Scuba, welkom terug. Dikke knuffel!

Gaudi, ook welkom terug! Wat een leuke foto's zag ik van je zoon.

BMS, voel je je alweer wat beter? In ieder geval fijne vakantie! Ik mag nog 1 weekje...

En over dat cupje, ik krijg er echt hele rare beelden bij. Zoals dat je geen handstand moet doen ofzo..... ;)
Hallo allemaal,

Zo super vakantie gehad Gaudi? Lekker hoor!

Scuba, balen van je vakantie. Heb ook al wat gelezen op hyves. Dikke knuffel!!

Miss hoe was de verjaardag? Hoop dat je een leuk feestje hebt gehad. Het weer was wel aardig toch? En G ook al ziek?

Heeft het nog doorgezet?

LB wat vervelend dat het nog steeds niet echt wil met Pansje en het drinken. Hoop dat er toch snel verbetering in komt. En sterkte met je pink.

BMS beterschap. Wat verveledn dat je net met je vakantie weer ziek bent!

En dat cupje...had ik echt nog nooit van gehoord!

CD wat jammer van de verjaardag van Uk. Maar uiteindelijk is het met net 10 misschien wel zo gezellig. Wij willen dit jaar nog niet de helft van vorig jaar uit nodigen. Vorig jaar was echt te veel.

Hoor toch wel van veel dat de 1e verjaardag als zeer bijzonder wordt ervaren en dat dan ook niemand zomaar afzegt. Bij een 2e verjaardag is dat al anders.

Ziss, dat klinkt helemaal gaaf dat dakterras. Kom wel een keer een bakkie doen met mooi weer :-)

Hier willen we de tuin laten doen, maar dat schiet nog niet erg op.

Afgelopen nacht 2 keer het hele bed van J moeten verschonen, hij en ik onder de douche, vriendlief de vloer dwijlen...hij had alles onder gespuugt. Brrr... Zijn lichaampje gloeide vreselijk, had ook 39,5. En was zoooo zielig. Mamamamamamaaa huilt hij dan en zijn armpjes alleen maar naar mij toe reiken.

Vandaag nog niet ok, wel redelijk gegeten, veel fruit en goed gedronken. Hij ligt er wel weer in met een zetpil, want hij had weer 39.
Ben hier lang niet geweest en heb een leuk nieuwtje. Ik durf het bijna niet te schrijven, bang om het ongeluk op me af te roepen ofzo , maar.... ik ben zwanger!!!! Ik ben er helemaal beduusd van. Vandaag was voor mij een hele mooie, maar ook een hele moeilijke dag (voor diegene die 'm niet meer snapt, zie hyves). En nu? Toch dubbel feest! Alsof het zo moest zijn ofzo. Ik denk, als ik even terugdenk, dat ik nu toch al wel 5 weken zwanger ben ofzo. Weird! En een keimooi cadeau!

Please, niks op hyves schrijven.... Ik wil het nog heel lang geheim houden. Ik wil echt eerst een goede echo hebben gehad (maar kon het ook niet voor me houden).
Neeeeeeeeeeeeeee,jaaaaaaaaaaaaaaaaa Blog meid, wat super gaaf, wat ontzettend fijn. Gefeliciteerd. Ahhhhhh, ga keihard voor je duimen dat alles helemaal goed gaat.

Blog wat fijn!!!!!!!!!!!!!! Geweldig meis, ik ben zó blij voor je!

Gaudi, je vakantie klinkt lekker relaxt. Zal idd gek zijn dat zoon nu bij ex is maar wat je zegt: je hebt opeens wel alle tijd voor jezelf. Geniet ervan zeg ik .

Ziss, omdat een elektrische tb schoner schijnt te poetsen heb ik dat ding ooit ook gekocht. Ik deed braaf zoals ze in de reclame laten zien dus zetten dat ding tegen tandvlees etc. Maar dat vond mijn tandvlees niet zo leuk. En het duurde best een tijdje voordat ik het in de gaten had. Voor mij niet meer zo'n ding dus. Blijkbaar poets ik met de hand dus op een betere manier (want volgens de tandarts kun je door te hard poetsen of met een te harde borstel ook dit treurige resultaat bereiken alleen is dat bij mij niet zo). Oh zie nu pas de reactie van Gaudi. Wat belachelijk dat er tandartsen zijn die geen patiënten aannemen die gewoon poetsen. Bovendien: hoe willen ze dat controleren? Een badkamercheck?

Scuba wat rot van je vakantie.

Samzoen hoe is het nu met J? Ik hoop dat hij is opgeknapt.

Miss, gefeliciteerd met je kleine meisje! Hoe was het feestje? Hoop dat jullie buiten hebben kunnen zitten, bij ons was het vooral bewolkt met af en toe een zonnetje.

Ik twijfel nu een beetje over zoons drama bij het tandenpoetsen. Zaterdagavond sliep hij bij mijn zus omdat wij een etentje hadden en zij zei dat hij zo braaf meedeed met "aaaaa" en "iiiiii" met poetsen. En gisteren worstelde en krijste hij bij vriend weer de hele wereld bij elkaar. Vraag me nu ernstig af of het wel pijn doet of dat ie gewoon het lastpak uithangt zoals wanneer ik een luier verschoon (de horror, dat lukt echt bijna niet, altijd ruzie).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven