goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Winkelstraatjes Iebs. Ik ben er nog nooit geweest en wil ook graag.
Er zijn nu in Noord allemaal veranderingen mbt betaald parkeren. Jammer he, iedereen ging namelijk hier gratiesh parkeren. Je kunt wel wat verder in Noord je auto parkeren, en dan nog 10 min met de bus Sanne?
ken ik niet. Vind het best hoor
Maar wie is voor karaokebar?
Karaokebar kunnen we ook nog even langslopen anders? Ik weetn iet of 3 uur karaoke nog wel leuk is eigenlijk?

En ik kan zingen he... da's niet lollig, het is lolliger als mensen heel vals meebleren hahah
Moet ik dan zingen...?
Ik heb ff de treintijden gekeken.

12.33 uur kunnen Ieb, Mika en ik op Centraal zijn.

Moet Mika wel heel vroeg weg. 10.08 uur weet niet of ze dat te vroeg vindt?

We kunnen weer samen Iebel. Spreken we nog wel af.

Karaoke?
Meisjes, ik taai af. Slaap lekker allemaal!
Hmm... Misschien moet ik dan ook maar OV doen.. Reizen jullie via Utrecht of Amersfoort?

Slaap lekker chat!
Slaap lekker Chattie, tot over 2 dagen dan?(na de camping)

Ik reis helemaal niet dus Sanne, nou ja op mijn fietsie ja
Klinkt goed yellow. ik houd wel van reizen, maar niet naar steden.

Ga zo ook maar eens slapen. Welterusten allemaal!
Welterusten Sanne
Ik lig er ook al half in. Trust..
Iedereen slaap maar tegenwoordig?
quote:_yellowlove_ schreef op 10 juli 2011 @ 00:36:

Iedereen slaap maar tegenwoordig?Ikke niet
ik ook niet!!
.
Maar nu wel hoor... anders krijg ik rimpels
O je gaat naar bed? Trusten yellow
Goedemorgen!

Sorry tante Mikhah, ik heb de laatste tijd dat ik in 1x zo moe ben opeens. Komt een beetje onverwacht dan he?

Voor iedereen een Het wordt geloof ik mooi weer vandaag.
hallo iedereen! Nou ben keurig aan het werk. Had een verkeerd rooster gezien dus hoef niet 4 dagen ineens te werken per week. Wat een opluchting vond het al zo raar.

Was net bij client in crisis en die was haar haren uit haar hoofd aan het trekken. Toen ik haar gebiedend zei dat ze daarmee op moest houden keek ze me aan en ze: "Ik denk zo vaak aan jou en hoe sterk jij bent. Ik zou het niet kunnen hoor echt niet."

Maar eerlijk gezegd dat ik ook zo mijn momenten heb en ook niet verwacht had het aan te kunnen maar dat je soms meer kan dan dat je vantevoren bedenkt.

Nu is iedereen hier aan het rusten. Kon nog steeds niks doen op de computer behalve op internet.
Weten jullie waar mijn knijpers zijn?

Verhuizen en verhuisdozen en troep is niet leuk. Alle dozen die er nu nog staan en over een half jaar ook nog gooi ik weg.

Maar waar zijn nou de knijpers?
In 1 van die dozen lijkt me
Ja maar welke doos dan? Wie van de 10?

Nah de was hangt al hoor want ik had een paar knijpers gevonden maar het is vreemd weer.

Wat zijn jullie aan het doen?

Ik heb alle kaartjes die ik door de jaren heen heb ontvangen nog eens doorgelezen en nu echt toch heel veel kaartjes bij het oud papier gedaan. Wat moet ik er nog mee..

En nu ga ik een was aanzetten!
Chooc wat ben je weer druk bezig, tis zondag relaaax

Hoe lang geleden is het dat je verhuisd bent Chooc

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven