Toyboy
vrijdag 8 juli 2011 om 15:56
Ben vrouw van 43 met LAT relatie met man van 46. Nu heb ik een leuke relatie, alleen op sex gebied wat minder. Ik ben nogal aardig door de wol geverfd. Maar mijn partner heeft minder ervaring. Nu is altijd een fantasie van mij geweest een jongere man. Via een nogal ondeugende site heb ik een hele leuke, mooie, lieve jongen gevonden van 22. Heb foto's van hem gezien en praat zo'n uur met hem aan te telefoon. Nu ben ik bang dat ik verliefd ga worden. Wij hebben nu een afspraak gemaakt op zeer korte termijn. Voel mij toch wel schuldig hierover en ben bang verliefd te worden. Wat is wijsheid, afspreken of niet? Ik weet het echt niet .
vrijdag 8 juli 2011 om 18:31
quote:cougar1968 schreef op 08 juli 2011 @ 16:24:
Ik ben al heel lang bezig, zijn 1e sex ervaring was op zijn 36e, zijn vader was precies hetzelfde volgens zijn moeder. Het zit er gewoon niet in!
[...]
Heb je jullie seksleven met zijn moeder besproken en ook het seksleven tussen zijn moeder en vader geëvalueerd? Mijn mond valt van weinig dingen open, maar daar wel van eigenlijk...
Ik ben al heel lang bezig, zijn 1e sex ervaring was op zijn 36e, zijn vader was precies hetzelfde volgens zijn moeder. Het zit er gewoon niet in!
[...]
Heb je jullie seksleven met zijn moeder besproken en ook het seksleven tussen zijn moeder en vader geëvalueerd? Mijn mond valt van weinig dingen open, maar daar wel van eigenlijk...
vrijdag 8 juli 2011 om 18:33
Wat ik ook wel bijzonder vind is dat je vreemd wil gaan omdat je vriend te weinig ervaring heeft in bed, en je vervolgens vreemd gaat met een veel jongere, onzekere jongen... of ben ik nu met beide posts vreselijk mosterd?
Ik weet niet, investeren in je seksrelatie met je vriend lijkt me beter en je behoeftes bespreken.
Ik weet niet, investeren in je seksrelatie met je vriend lijkt me beter en je behoeftes bespreken.
vrijdag 8 juli 2011 om 18:41
"En de reden dat ik zo fel reageer omdat ik heel mijn lijst actieve topics of gelezen topics vol heb staan met vrijwel de zelfde soort topics en word het een beetje zat."
@zwitsal_nijntje
Je hoeft ze niet te lezen, noch te reageren als je het zo "zat" word.
@T.O
Communicatie is essentieel, een 22jarige toyboy niet.
@zwitsal_nijntje
Je hoeft ze niet te lezen, noch te reageren als je het zo "zat" word.
@T.O
Communicatie is essentieel, een 22jarige toyboy niet.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
vrijdag 8 juli 2011 om 18:51
quote:mariposa_viva schreef op 08 juli 2011 @ 18:31:
Heb je jullie seksleven met zijn moeder besproken en ook het seksleven tussen zijn moeder en vader geëvalueerd? Mijn mond valt van weinig dingen open, maar daar wel van eigenlijk...
Ik heb een vermoeden dat Cougar een hele mooie grote duim heeft... en daar zitten allerlei merkwaardige verhalen in. Eentje daarvan heeft ze eruit gezogen en hier neergezet.
My two cents...
Heb je jullie seksleven met zijn moeder besproken en ook het seksleven tussen zijn moeder en vader geëvalueerd? Mijn mond valt van weinig dingen open, maar daar wel van eigenlijk...
Ik heb een vermoeden dat Cougar een hele mooie grote duim heeft... en daar zitten allerlei merkwaardige verhalen in. Eentje daarvan heeft ze eruit gezogen en hier neergezet.
My two cents...
World of Warcraft: Legion
vrijdag 8 juli 2011 om 18:53
vrijdag 8 juli 2011 om 22:13
Ik zou zegger cougar: Gaan voor die banaan!!
Je zegt dat je liefde en sex goed kunt scheiden. Dan laat je zo;n lekker hapje toch niet schieten?
Met die toyboy is puur voor de lust dat staat los van de gevoelens voor je vriend.
Toute la verite n' est pas bon a dire zeggen ze in het frans.
Je kunt nog best een beetje privacy hebben als dat de gevoelens voor je vriend niet verandert, zo lang je er zelf geen schuldgevoelens over hebt en hij het niet weet is het niet schadelijk voor je relatie.
Gewoon lekker van genieten.
Straks is het vergane glorie en heb je spijt dat je je kansen niet hebt gegrepen toen ze nog voor het oprapen lagen.
Je leeft maar 1 keer, geniet ervan!
Kan erg verfrissend werken zo'n toyboy heb ik proefondervinderlijk kunnen vaststellen.
En dat het tegen de brave borsten van van andere posters stuit moet je gewoon aan je naaldhak lappen.
Je zegt dat je liefde en sex goed kunt scheiden. Dan laat je zo;n lekker hapje toch niet schieten?
Met die toyboy is puur voor de lust dat staat los van de gevoelens voor je vriend.
Toute la verite n' est pas bon a dire zeggen ze in het frans.
Je kunt nog best een beetje privacy hebben als dat de gevoelens voor je vriend niet verandert, zo lang je er zelf geen schuldgevoelens over hebt en hij het niet weet is het niet schadelijk voor je relatie.
Gewoon lekker van genieten.
Straks is het vergane glorie en heb je spijt dat je je kansen niet hebt gegrepen toen ze nog voor het oprapen lagen.
Je leeft maar 1 keer, geniet ervan!
Kan erg verfrissend werken zo'n toyboy heb ik proefondervinderlijk kunnen vaststellen.
En dat het tegen de brave borsten van van andere posters stuit moet je gewoon aan je naaldhak lappen.
zaterdag 9 juli 2011 om 19:07
Ik heb niets tegen cougars, kan me daar best in verplaatsen, ik heb ook wel eens een 17 jaar jongere man gehad. Ik begrijp je fantasie en ik begrijp tot op zekere hoogte ook wel dat je dat stiekem wilt doen (zeker als het eenmalig is, is dat misschien wel beter dan de gevoelens van je partner kwetsen door te vertellen van je verlangens). Maar je maakt jezelf nou niet bepaald geliefder door je uitspraken hier. Dat iedereen jaloers op jou zou zijn omdat jij wel een jongere vent kan krijgen omdat je model geweest bent en er nog steeds goed uit ziet en wij niet. Wake up! Het maakt jonge mannen helemaal niet uti hoe een oudere vrouw er uit ziet. Ze geilen er op dat je meer ervaring en minder remmingen hebt, niet op hoe je er uit ziet. Hoe goed je ook geconserveerd bent, je kunt echt niet op tegen een meid van zijn eigen leeftijd qua looks hoor.
zaterdag 9 juli 2011 om 20:23
zaterdag 9 juli 2011 om 22:46
quote:hans66 schreef op 09 juli 2011 @ 20:23:
Obsession,
Ik blijf vinden dat het beter is om seksuele problemen met je huidige partner op te lossen dan om vreemd te gaan. Als Cougar geen relatie had gehad was het een ander verhaal geweest, en was het ook geen probleem dat ze het aanlegde met een veel jongere man.Ben ik met je eens. Maar TO zei dat het ook gewoon een fantasie van haar is om het met een jongere man te doen en dat heeft dan dus niets met seksuele problemen met haar huidige partner te maken.
Obsession,
Ik blijf vinden dat het beter is om seksuele problemen met je huidige partner op te lossen dan om vreemd te gaan. Als Cougar geen relatie had gehad was het een ander verhaal geweest, en was het ook geen probleem dat ze het aanlegde met een veel jongere man.Ben ik met je eens. Maar TO zei dat het ook gewoon een fantasie van haar is om het met een jongere man te doen en dat heeft dan dus niets met seksuele problemen met haar huidige partner te maken.
zaterdag 9 juli 2011 om 22:49
Waarom vermeldt ze het dan? Kennelijk is dat voor haar relevant. Zij doet mij denken dat ze die seksuele problemen met die 22-jarige man niet zal hebben. Zij wil ook de fantasie in werkelijkheid omzetten. Met fantasieën is niks mis, zolang niemand er iets van merkt, maar als je het ook nog gaat realiseren...
World of Warcraft: Legion
zaterdag 9 juli 2011 om 22:56
quote:hans66 schreef op 09 juli 2011 @ 22:49:
Waarom vermeldt ze het dan? Kennelijk is dat voor haar relevant. Zij doet mij denken dat ze die seksuele problemen met die 22-jarige man niet zal hebben. Zij wil ook de fantasie in werkelijkheid omzetten. Met fantasieën is niks mis, zolang niemand er iets van merkt, maar als je het ook nog gaat realiseren...Als ze haar fantasie realiseert, zich daar beter door voelt en haar partner er niets van te weten komt wat is dan het probleem?
Waarom vermeldt ze het dan? Kennelijk is dat voor haar relevant. Zij doet mij denken dat ze die seksuele problemen met die 22-jarige man niet zal hebben. Zij wil ook de fantasie in werkelijkheid omzetten. Met fantasieën is niks mis, zolang niemand er iets van merkt, maar als je het ook nog gaat realiseren...Als ze haar fantasie realiseert, zich daar beter door voelt en haar partner er niets van te weten komt wat is dan het probleem?
zondag 10 juli 2011 om 00:54
quote:obsession schreef op 09 juli 2011 @ 19:07:
Ik heb niets tegen cougars, kan me daar best in verplaatsen, ik heb ook wel eens een 17 jaar jongere man gehad. Ik begrijp je fantasie en ik begrijp tot op zekere hoogte ook wel dat je dat stiekem wilt doen (zeker als het eenmalig is, is dat misschien wel beter dan de gevoelens van je partner kwetsen door te vertellen van je verlangens). Maar je maakt jezelf nou niet bepaald geliefder door je uitspraken hier. Dat iedereen jaloers op jou zou zijn omdat jij wel een jongere vent kan krijgen omdat je model geweest bent en er nog steeds goed uit ziet en wij niet. Wake up! Het maakt jonge mannen helemaal niet uti hoe een oudere vrouw er uit ziet. Ze geilen er op dat je meer ervaring en minder remmingen hebt, niet op hoe je er uit ziet. Hoe goed je ook geconserveerd bent, je kunt echt niet op tegen een meid van zijn eigen leeftijd qua looks hoor.Eens. Voor de jonge hengst ben je niet veel meer dan een ouder(ervaren) gat waar hij even plezier mee kan hebben.
Ik heb niets tegen cougars, kan me daar best in verplaatsen, ik heb ook wel eens een 17 jaar jongere man gehad. Ik begrijp je fantasie en ik begrijp tot op zekere hoogte ook wel dat je dat stiekem wilt doen (zeker als het eenmalig is, is dat misschien wel beter dan de gevoelens van je partner kwetsen door te vertellen van je verlangens). Maar je maakt jezelf nou niet bepaald geliefder door je uitspraken hier. Dat iedereen jaloers op jou zou zijn omdat jij wel een jongere vent kan krijgen omdat je model geweest bent en er nog steeds goed uit ziet en wij niet. Wake up! Het maakt jonge mannen helemaal niet uti hoe een oudere vrouw er uit ziet. Ze geilen er op dat je meer ervaring en minder remmingen hebt, niet op hoe je er uit ziet. Hoe goed je ook geconserveerd bent, je kunt echt niet op tegen een meid van zijn eigen leeftijd qua looks hoor.Eens. Voor de jonge hengst ben je niet veel meer dan een ouder(ervaren) gat waar hij even plezier mee kan hebben.
zondag 10 juli 2011 om 07:47
Obsession: waarom neemt ze dan een relatie? Het ging haar niet alleen om die jongere hengst maar het feit dat haar man niet kan seksen. Ze lost het op door het buiten de deur te zoeken (omdat ze o zo knap is en dan kan dat allemaal wel). Maar tegen je vent zeggen dat je te kort komt is dan gelijk een verkeerde keuze. En och de gedachte "mijn partner komt er toch niet achter." wat achterbaks is dat zeg. Je bent de relatie niet eens waard dan.
Je kan je relatie ook een oppepper geven en praten over wat ze mist qua seks want dat was haar probleem en daarom wou ze het bij een ander zoeken. Maar blijkbaar zoeken we het eerst ergens anders i.p.v. Te praten..
En die opmerking alle mannen bedriegen 100%.. Nou alsjeblieft zeg!
Je kan je relatie ook een oppepper geven en praten over wat ze mist qua seks want dat was haar probleem en daarom wou ze het bij een ander zoeken. Maar blijkbaar zoeken we het eerst ergens anders i.p.v. Te praten..
En die opmerking alle mannen bedriegen 100%.. Nou alsjeblieft zeg!
zondag 10 juli 2011 om 10:30
Tja... ik begrijp wel dat mensen de behoefte voelen om vreemd te gaan. (Nu zal ik wel weer iedereen over me heen krijgen. Hoewel toch echt een heel hoog percentage mannen en vrouwen vreemd gaat schijnen die allemaal niet op het Viva forum te komen.) En ja, ze loopt het risico dat ALS haar vriend er achter komt, hij daar kwaad over is/ zich gekwetst voelt/ een punt achter de relatie zet. Maar dat weet TO ook wel. Ik vind het altijd vreemd dat mensen altijd de eventuele gevolgen gaan vertellen. Je maakt mij niet wijs dat er ook maar één vreemdganger bestaat die denkt: 'Oh? Kan dat dat tot gevolg hebben? Dat had ik nou noooooit gedacht!'
Of ze zijn volledig overtuigd dat het ze lukt het geheim te houden, of ze vinden het het risco waard. Dat is hun eigen keus.
Ik ben het overigens met zwitsal nijntje eens dat als het alleen gaat om de sex die in de huidige relatie niet geweldig is, dit geen oplossing is. Maar uit andere berichten van TO blijkt dat dat niet de enige reden is. Ik denk zelfs eerder dat dat een goedpratertje is... dat de échte reden is dat ze gewoon zin heeft in een mooie jonge man.
Of ze zijn volledig overtuigd dat het ze lukt het geheim te houden, of ze vinden het het risco waard. Dat is hun eigen keus.
Ik ben het overigens met zwitsal nijntje eens dat als het alleen gaat om de sex die in de huidige relatie niet geweldig is, dit geen oplossing is. Maar uit andere berichten van TO blijkt dat dat niet de enige reden is. Ik denk zelfs eerder dat dat een goedpratertje is... dat de échte reden is dat ze gewoon zin heeft in een mooie jonge man.