Lijf & Lijn alle pijlers

Ervaring met VP3?

07-08-2009 16:13 683 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij het topic voor gebruikers van het VP3 voedingssysteem. De plek om ervaringen uit te wisselen en elkaar een hart onder de riem te steken.

Verzamelde recepten en tips voor het bereiden van de voeding:

tomsoep: marjoraan/verse basilicum/italiaanse kruidenmix/oregano

champiognsoep: verse peterselie

kerriesoep: koriander/ sambel+kerrie

aardappelsoep: peper

Of doe er gewoon tuinkruidenbouillon bij.

broodmeel 24 ipv 12 broodjes maken (kortere baktijd), bakken en in vriezer, want dan kan je een halve portie soep nemen en zo'n broodje; evt. kaneel of kruiden door broodmeel doen

crepe van de vanille frape en de sojazemelen (recept staat op de site van vp3 http://www.vp3.nl/wat-is-vp3/recepten/)

shake in de diepvries gezet; regelmatig even roeren en toen had ik een ijsje

thee brandnetel (zonnatura)

elke kruidenthee

verse munt

rooibos

groene thee (pickwick)
Ik had al op versturen gedrukt........

succes Allemaal en een heel fijn slank met een goed gevoel weekend !!!!!!!!!!!

Yes we can!!!!!!!!!!!!!!!..

Groetjes Nicole
Hee,dank je Nicole.

Ik kan er weer tegen hoor.Was vanmorgen weer 4 ons kwijt.

Woensdag 20 juli moet ik weer wegen (en 'savonds hebben we een etentje,goed gepland hè?.)

Dan gaat voor mij de vakantie in,en na een paar dagen gaan we twee weken weg.

Veel plezier met het strandfeest!

Ik weet niet of je papayadrank had besteld,maar dan neem je daar wat van.

Doe er een rietje in met een parasolletje,en je hebt een coctail,

zoals niemand ooit heeft gehad.

Daar doe je dan meteen de hele avond mee,want het is niet te .... (vind ik)
Oooo,nee Nicole,je hebt nog een starterspakket bedenk ik me nu,dus geen coctail voor jou.

Nou,ja,een frappe met een rietje dan maar?
Ja ik zit nog in mijn start fase, ha ha, maar ik kijk er naar uit dat ik maandag nieuwe dingen ga bestellen !!!

LEKKER Daar Kan je naar uit kijken zeg.

En dan vrijdag 2 weken !!!

Maar voordat ik bestel zal ik zeker mijn consulente bellen wat ik al wel mag en nog niet ander is het zonde.

Ik vind eigelijk alles nu wel lekker moet ik zeggen, eerst dacht ik ook aan honde koekjes en die muslie bah maar nu ik begin smorgens met muslie heerlijk om mee te beginnen ik ga het zekker weer bestellen, mijn kinderen vinden het net K..s ha ha

maar ze zijn ook trots op hun moeder terwijl ze me nu ook mooiii vinden schatig he.

Ik heb 2 dochters 1 van 14 en 1 van 10 en een man die heerlijk kan koken terwijl ik er geen moeite mee heb om lekker preischotel voor ze te maken hoor, ha ha.

Nou ik ga zo lekker me opmaken en met de fiets naar het strand want de DJ beginnen al om 9 uur een geweldig feest met veel bekende heb er zin in met mijn zakken vol vp3 eten (Tarwe toast) daar heb ik er nog zoveel van en die bestel ik nooit meer zit geen smaak aan proeven een beetje naar zout.

Nou doegg en succes en we gaan er voor

Zo heb je wat te lezen want er word niet veel geschreven op deze forum jammer genoeg. groetjes Nicole
Heee Nicole,

Een dochter van 10;leuk ! Ik ook (en een zoon van 17 en een zoon van15)

Vertel je even hoe het strandfeest was,ben erg benieuwd.

En of je de tarwe toast hebt weggekregen met water,of..iets anders..

Dames,waar zijn jullie?????
Hallo,

Ik geneit op dit moment van het nachtleven (Naja genieten? Ik zit in de nachtdienst) Dus dan is het niet zo moeilijk om het vol te houden. Maar ik ben er gewoon helemaal klaar mee.. Met heel dat voedsel. Het komt zo'n beetje mijn neusgaten uit! Maar goed we houden vol! Nog 18 kilo te gaan en dan ben ik echt super tevreden.

Ben ik nu al maar toch

Wat leuk een feestje op het strand. Ik moet zeggen dat ik het ook eigenlijk helemaal niet moeilijk vind om op stap te gaan zonder een wijntje. Een goed glas water is ook prima hahah.

Maar goed ik ga mijn schoentjes aantrekken en richting mijn werk rijden.

Slaap lekker voor degene die mogen slaap (IK WIL OOK GAAAAP)

En succes met de laatste loodjes van het weekend!

Groetjes, Stefanie
Hallo,meide

Zo een geweldige avond gehad, heerlijk met mijn blote voeten in het zand swingend op de ritme van DJ ROOG.

En ja gewoon water gedronken en met me tarwe toast.

En hè stefanie ga eerst voor 9 kilo, 18 kilo is zoveel en als je dat hebt bereikt ga je wat speciaals kopen voor je zelf een mooie sieraad of zo, kan je er altijd aan herinnerd worden wat voor prestatie je hebt geleverd voor je zelf en dan de volgende 9 . Ga ik ook doen met mijn eerste 10 kilo en ik weet al wat ik wil en daar kan ik naar uit kijken ,

Nou weekend al weer bijna om

En magniemaggie het is toch wel bij het verjaardags versje bij magnie gebleven hè ik hoor gauw weer van julli

Groetjes nicole
Geen versje maar feestje die Hi-TEC tegenwoordig
uuuhhh Nicole,wil je het echt weten???

Morgen gaan we er allemaal weer voor de volle

(of liever) "magere" 100% voor

toch?!

Eigenlijk na een dagje smokkelen is het best wel weer lekker om gewoon safe te eten.
Hallo iedereen!

Namens de Praktijk voor persoonlijke vitaliteit in Amsterdam, Hilversum en Linschoten wil ik jullie graag een vraag stellen:

Wie van jullie wil meedoen aan een tevredenheidsonderzoek over onze praktijk en het VP3-programma? Je maakt hiermee kans op één van de drie VVV-cadeaubon t.w.v. 50 euro!

Waarom?

We willen onze dienstverlening verder verbeteren. Wij zijn daarom benieuwd naar je mening over onze praktijk.

Hoe?

Ben je bereid om deel te nemen aan een telefonisch interview van circa 20 minuten? Mail ons dan! Het interview wordt afgenomen door een onafhankelijke onderzoeker en informatie uit het telefoongesprek wordt vertrouwelijk behandeld.

Wanneer?

Na je antwoord zullen wij telefonisch contact met je opnemen om een geschikt moment in te plannen. Het interview zal plaatsvinden op maandag tot en met donderdag tussen 9.30 en 16.30 uur.

Wil je ons helpen? Stuur ons dan vóór 22 juli 2011 kort je reactie en telefoonnummer naar praktijk-onderzoek@live.nl.

Alvast bedankt!

De Praktijk voor persoonlijke vitaliteit

De winnaars van de VVV-cadeaubonnen t.w.v. 50 euro ontvangen hierover persoonlijk bericht.
Zo was weer een heerlijk dagje vp3.

Wat gaat de tijd snel , dat vind ik ieder uur weer, van oh jeee uur is om ik mag weer eten.

Morgen ga ik gezellig met mijn moeder op pad dus weer een uitdaging om me aan de vp3 te houden.

Ik heb heel veel nieuwe produkten besteld dus kijk er naar uit hoe dat gaat smaken.

We zijn volgens mij nog maar met zn 3 tjes het is hier erg stil

Nou succes want wij gaan gewoon lekker door voor de volle/ magere 100%<3 toch magnie maggie en Stefanie

groetjes Nicole.
Hallo, heeft iemand die choco koekjes geprobeerd? Ik vond ze nogal bol hoort dat zo, want de vanille koekjes waren iets harder van smaak. En de datum was niet goed lees baar 02 of 12 maar ze gebruiken groote en kleine cijfers naja ik vind het veel geld en als de datum dan zo kort is.

Groetjes hoor graag van jullie
Hoi Nicole,

De chocoladekoekjes zijn wat boller,en minder hard dan de vanillekoekjes.

Er zit ook wel verschil in per zakje,vind ik.

Laatst had ik een zakje vanillekoekjes,en die roken naar geitenkaas.

Nu heb ik een zakje en die zijn prima.

Gaat ie lekker verder?

Ik zit nu op 88.8.

Volgende week woensdag wil ik 85 zijn..

(ben ongesteld,dus dan zit er wel ruim een kilo extra bij)

Maar of het gaat lukken;we houden de spanning erin.
Hoi, magniemaggie, oh bedankt voor je snelle reactie ach ze zijn niet vies hoor ha ha .

Maar ik hou denk meer van knapperig.

Ja gaat goed ik heb mij voor het laatst gewogen zondag thuis en er was toen 3,5 kilo af maar ik doe het niet meer anders sta Ik er weer elke dag op om te kijken of er al een pondje af is en dan valt het zo tegen als er niks af is. Maar mijn weegschaal roept wel hoor !!! Ha ha ik ben wel nieuwschierig maar vind het ook leuk om bij Marieke te wegen. Mijn ringen zitten weer los. Doe jij mee met de tevredenheids onderzoek? ik doe wel mee heb net gemaild.

Je haalt het wel hoor die 3 kilo je doet het voor een goed doel en dat ben je zelf. Vakantie jeh heerlijk toch of neem jij je vp3 eten mee als je op vakantie gaat?

Nou groetjes ik ga mijn huis maar eens opruimen, ( alweer ) hier ontploft altijd een bom, hoe doen andere dat toch altijd

!!!!!!!!! Groetjes Nicole en zet hem op hè we kunnen het ik ben er nog lang niet maar de kop is er af jeeehhhhh.
Nou,ikke mailen dat ik graag mee wil doen,mag dat niet!!

Ik zit ik Apeldoorn,en je moet wel in Amsterdam Hilversum of linschoten zitten,,weehh,

Nou,dan krijgen ze mijn enthousiaste verhaal ook niet te horen.

Ze zouden de tekst aanpassen,maar heb nog niets gezien.

Het is de bedoeling dat ik mijn vp3 thuis laat als ik 85 ben.

Ik kan die kilo's er wel af kijken zucht...

Maar het gaat wel lekker hoor.

Gisteren veel gesport,in mijn eigen "sportschool'.

En ik ben met een dynaband bezig geweest,en heb me daar een spierpijn..ik kan niet eens meer lachen ha ha.

Nou,ik ga weer verder strijken.Waar komt toch altijd al die was vandaan??!!
Ben blij dat iedereen dat heb ha ha . 1 kledingstuk zou makkelijker zijn z'n ( boerka) alles lekker laten hangen heerlijk niemand die het ziet. Hoeve we ook niet te lijnen.

Pff ik vind het goed van je hoor dat je sport ik loop alleen maar een uurtje oh ik moet eten doei suc6 doegggggg
Hallo hallo

Vanmorgen toch ff gewogen,kon het nie laten.

88.0....Nog 3 te gaan.....

En als ik 86.4 ben is er 30 kilo af. (ook tevreden mee!!)

Nicole,Stefaniej;

Tuur slechts zelden naar de top van je levensberg,maar geniet bij elke stap van het uitzicht!
Hoi,

Dan nog maar 2.6 te gaan dat ga je redde!!!

nou ik geloof echt dat we nog met zijn 2 tjes hier zijn magniemaggie,ha ha ik ben hier bijgekomen en niemand is meer op dit forum en ik ben best aardig naja ken de pret niet drukken. Morgen ga ik de broodjes bakken heb er zin in ik ga dat met uitjes doen en gedroogde tomaten heerlijk en verse kruiden eigenlijk gewoon alles wat er in mag . Maak jij er ook 24 of 12? ik ben zo benieuwd of ik ze lekker kan bakken in de oven.

Ik heb me nog niet gewogen best spannend ik kon een oude broek weer aan zit wel iets strak maar knoop is dicht yeh !!
Hoi Nicole

Jij bent ook goed bezig zeg!

Die broodjes bak ik per 12.

Ze zijn wel hard hoor,maar als ik er èèn uit de vriezer haal,doe ik hem 50 sec in de magnetron,en dan smeer ik er een beetje marmite op en een dun schijfje (met kaasschaaf) komkommer.

En dan heb je een koningsmaal.

OO snel weer kijken naar help mijn man heeft een hobby!
Hee Nicole,

Was je bij me langs geweest op valtaf?

Ik vind het een leuke site,en heb er veel aan.
Ja ik wou je nog een berichtje sturen maar toen was ik offline.

Ik had me daar ook aangemeld maar nog niks mee gedaan. Meid je ziet er goed uit niks meer aan doen zou ik zeggen.

En gewoon zo houden.

En mijn broodjes zijn heerlijk gelukt ik heb er toch 24 gemaakt en 2 uien bijgedaan en een theelepel Provençaalse kruiden en beetje z.peper bij gedaan en dan +_ 15 min. In de oven en echt zalig lekker zacht en de bolletjes heb ik gewoon met een ijstang gemaakt ging geweldig. Dus bij een halve kop soep een echte maaltijd.

Verder gaat het nog steeds goed maar ik zou nu wel eens een wijntje lusten zo van gezellig maar nog steeds niet gedaan, al 16 dagen bezig gaat toch wel snel.

Mijn jongste dochter moet nog een week naar school en dan is het hier vakantie en dan ben ik wel benieuwd hoe het gaat. Ach weer een uitdaging want als je eenmaal stopt ben ik bang dat het veel moeilijker is om dan weer te beginnen en toch moet ik zeggen dat ik het echt lekker vind echt geen straf of honger gevoel.

Nou meid ik zal effe kijken of ik nu wat op die andere site kan zetten zit je daar meer op dan hier?

Groetjes Nicole
Hoi,

Nou,we wonen ook nog in de zelfde regio,want mijn dochter moet ook nog èèn week.

En ja ik zit (te) veel op die site.

Ik haal er heel veel kracht (klinkt zo zwaar,maar weet geen ander woord) uit.

Vooral de foto's van anderen,van toen en nu.

Mis een foto van jou,en schaam je niet want ik vond het in het begin ook eng om een foto te plaatsen,maar iedereen op die site zit er met hetzelfde doel.

Ik dacht altijd,dat wil ik ook,en voilla.

Maar ik besef het ook echt nog niet hoor.

Ik had het idee toen ik 1 maart begon;als ik met de vakantie toch eens onder de 100 ben,en ooooiiit eens 85.

Nu zit ik hier al niet ver meer vanaf.

Maar ja,nu zo houden...

Daar heb ik jou hulp dus o.a. bij nodig.

Ik mag van mijzelf 5 kilo aankomen in de vakantie,dat moet er dus met fultime vp3 weer af,en dan 6 weken stabiliseren.

Manlief heeft uitgerekend wat ik per kilo kwijt ben,dan heb ik ook wel zin om weer gewoon te eten,maar helemaal van de vp3 kan en wil ik toch niet af.

Het heeft zo mijn leven en zelfvertrouwen veranderd....

En wat denk je wat een vetlaag,of een enorme bierbuik kost
Hoi,

Zo nou fototje geplaatst hoor op die site ik moest echt zoeken naar een foto waar ik alleen op sta ha ha.

Nou vandaag weze hard lopen pff dat is zwaar zeg ben zeker een uur weg geweest, samen met mijn man wat gezellig kom ik een groep fietsers tegen en wat denk je ja hoor ik verstap me en daar lag ik lang uit op de grond gat in me broek knie kapot, go wat is afvallen toch pijnlijk ha aha, maar ik geef niet op ha ha maar waarom moesten er nou net mensen voorbij komen die mij zien vallen ik leek wel een clown.Maar het geeft je een heerlijk gevoel dat hard lopen werd weer tijd dat ik dat ging doen.

Nou toch nog effe wegen kon het weer niet laten toch weer een week om en woog ik nu 83,3 yes. Maar goed bij Marieke wegen is met kleren aan ha ha daar ga ik niet in mijn blootje wegen.dus dat is zeker een kilo meer is toch 5 kilo en dat in 17 dagen lekker toch.

Nou maar weer heel veel succes en ik denk dat we hier niet meer mensen zien ha ha wel jammer ,

Maar wat je zegt we hebben er anders een dag taak aan maar die andere site moet voor mij nog erg wennen ik heb het idee dat ik aan het gluren ben

Groetjes Nicole
Waaahhh,dat meen je niet!

Gevallen tijdens het hardlopen,wat naar voor je.

Heb je je pijn gedaan?

Afvallen gaat ook echt met vallen en opstaan,maar dat moet je niet zo letterlijk nemen hoor!!

Ik weeg me ook vooraf thuis even,en kies de lichtste koekjes uit,voor ik dan bij haar ga wegen (belachelijk hè?)En doe superlichte kleren aan,geen mobiel en sleutels in de zak,en liefst geen riem om.....

Enne dat gluren...daar is die site voor.Je moet het niet zien als gluren maar als inspiratie opdoen (ahum)

Nou,we gaan er weer voor.

Doe je voorzichtig??!!
Hoi, nee hoor geen pijn ik ben benieuwd alleen of ik morgen spier pijn heb.en anders ga ik weer effe lopen tussen de buien door groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven