Mode & Beauty alle pijlers

Hippe regenponcho

13-07-2011 10:19 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
He meiden,

Ik ben een fanatieke festivalganger en zie net dat het zaterdag bij extrema weer slecht weer wordt....

Er zijn hier vast nog meer feestbeesten met hetzelfde probleem: waar vind ik een leuke poncho??? tot nu toe koop ik ze bij de winkels als halfords maar ik wil een keer een leuke!

Ik heb al ponchos met print voorbij zien komen, die wil ik ook!!

Iemand een tip waar ik een leuke hippe poncho kan scoren?

Alvast bedankt!
Ja ik las het ook, slecht weer zaterdag

Wordt de eerste keer dat het slecht weer wordt tijdens extrema volgens mij (wel eens een bui maar niet hele dag regen)

Ik heb van die weg-werp poncho's gekocht, die makkelijk in mijn tas passen
Life is a fairytale told by an idiot
Ik heb er nog één van tig jaar geleden van Samson met van die flauwe teksten "Het is weer unplugged" ofzo. Je kunt vast daar ook wel leuke kopen. Of kom je straks toevallig zelf met een superleuke link aan zetten?
Zoiets?

http://shop.happyrainyday ... es&productgroep=Regencape
Zoiets?

http://www.fietsvaria.nl/ ... u/agu-cloudy-regen-poncho
kijk eens op de markt
Ik zou er trouwens ook een paar leuke regenlaarzen bij scoren.
Bedankt voor jullie reacties! Die poncho zien er inderdaad leuk uit maar ook wat aan de dure kant. Ik hoorde dat H&M een eigen festivalcollectie heeft maar die is op internet al uitverkocht, misschien zijn er nog een paar in de filialen. De markt is ook een goed idee!

Ik zag bij Awakenings Festival een paar meiden lopen met doorzichtige ponchos met zebraprint...ik had het ze moeten vragen
op de markt zijn waarschijnlijk wel regenlaarzen met boerenzakdoekprint oid verkrijgbaar.

Je kan ook het tuincentrum checken, halfords, xenos en maffe 'alles voor een euro'winkeltjes.
Jaaa balen! Ik ga ook naar Extrema en het is volgens mij nog nooit zo slecht geweest

Ik koop gewoon van die wegwerpponcho's die in mijn tas passen...
Wat voor schoenen doe je aan eigenlijk? Kaplaarzen?
Ja balen he! ik hoop nog steeds dat het mooie weer van vrijdag een dagje opschuift...

Ik doe wel gewoon laarzen aan (heb speciale festivallaarzen die wel waterdicht zijn maar ook heel smerig mogen worden) regenlaarzen vind ik wel leuk maar ze zitten zo rot... Wel veel plezier zaterdag
Leuk en niet zo duur:

http://stiksels.com/Home
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:festivalgangster schreef op 13 juli 2011 @ 11:19:

Ja balen he! ik hoop nog steeds dat het mooie weer van vrijdag een dagje opschuift...

Ik doe wel gewoon laarzen aan (heb speciale festivallaarzen die wel waterdicht zijn maar ook heel smerig mogen worden) regenlaarzen vind ik wel leuk maar ze zitten zo rot... Wel veel plezier zaterdag Ja daar hoop ik dus ook op! Veel plezier!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-03-2016 20:28
Reden: spam
% gewijzigd
spammen mag niet. ik heb je gestaft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven