Hippe regenponcho
woensdag 13 juli 2011 om 10:19
He meiden,
Ik ben een fanatieke festivalganger en zie net dat het zaterdag bij extrema weer slecht weer wordt....
Er zijn hier vast nog meer feestbeesten met hetzelfde probleem: waar vind ik een leuke poncho??? tot nu toe koop ik ze bij de winkels als halfords maar ik wil een keer een leuke!
Ik heb al ponchos met print voorbij zien komen, die wil ik ook!!
Iemand een tip waar ik een leuke hippe poncho kan scoren?
Alvast bedankt!
Ik ben een fanatieke festivalganger en zie net dat het zaterdag bij extrema weer slecht weer wordt....
Er zijn hier vast nog meer feestbeesten met hetzelfde probleem: waar vind ik een leuke poncho??? tot nu toe koop ik ze bij de winkels als halfords maar ik wil een keer een leuke!
Ik heb al ponchos met print voorbij zien komen, die wil ik ook!!
Iemand een tip waar ik een leuke hippe poncho kan scoren?
Alvast bedankt!
woensdag 13 juli 2011 om 10:23
woensdag 13 juli 2011 om 10:25
woensdag 13 juli 2011 om 10:26
woensdag 13 juli 2011 om 10:33
Bedankt voor jullie reacties! Die poncho zien er inderdaad leuk uit maar ook wat aan de dure kant. Ik hoorde dat H&M een eigen festivalcollectie heeft maar die is op internet al uitverkocht, misschien zijn er nog een paar in de filialen. De markt is ook een goed idee!
Ik zag bij Awakenings Festival een paar meiden lopen met doorzichtige ponchos met zebraprint...ik had het ze moeten vragen
Ik zag bij Awakenings Festival een paar meiden lopen met doorzichtige ponchos met zebraprint...ik had het ze moeten vragen
woensdag 13 juli 2011 om 11:19
woensdag 13 juli 2011 om 11:25
Leuk en niet zo duur:
http://stiksels.com/Home
http://stiksels.com/Home
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
woensdag 13 juli 2011 om 12:29
quote:festivalgangster schreef op 13 juli 2011 @ 11:19:
Ja balen he! ik hoop nog steeds dat het mooie weer van vrijdag een dagje opschuift...
Ik doe wel gewoon laarzen aan (heb speciale festivallaarzen die wel waterdicht zijn maar ook heel smerig mogen worden) regenlaarzen vind ik wel leuk maar ze zitten zo rot... Wel veel plezier zaterdag Ja daar hoop ik dus ook op! Veel plezier!
Ja balen he! ik hoop nog steeds dat het mooie weer van vrijdag een dagje opschuift...
Ik doe wel gewoon laarzen aan (heb speciale festivallaarzen die wel waterdicht zijn maar ook heel smerig mogen worden) regenlaarzen vind ik wel leuk maar ze zitten zo rot... Wel veel plezier zaterdag Ja daar hoop ik dus ook op! Veel plezier!