Klacht over Berzorging van Post
woensdag 13 juli 2011 om 12:06
Zit ff met een vraagje. Krijg net de post binnen en mijn nieuwe contract zit hier in, krijg ik dat mapje helemaal doorweekt van de regen, kapot aan de buitenkant ( je kan dus zo al mijn gegevens zien ) en de papieren aan de binnenkant zijn zeiknat zo binnen via de brievenbus.
Kijk dat je post nat kan worden tijdens de regen dat begrijp ik maar dit vind ik gewoon asociaal, alle andere post was gewoon netjes droog.
Normaal als het folders waren geweest of minder belangrijke post dan had je me niet gehoord maar dit is gewoon belangrijke post.
Wat vinden jullie moet ik hier een melding van maken of niet ?
Kijk dat je post nat kan worden tijdens de regen dat begrijp ik maar dit vind ik gewoon asociaal, alle andere post was gewoon netjes droog.
Normaal als het folders waren geweest of minder belangrijke post dan had je me niet gehoord maar dit is gewoon belangrijke post.
Wat vinden jullie moet ik hier een melding van maken of niet ?
woensdag 13 juli 2011 om 12:32
Tsjah, je werkgever had ook een envelop van betere kwaliteit kunnen gebruiken.
Ik snap dat je baalt hoor. Maar om hier zo'n heisa van te gaan maken is echt zwaar overdreven. Je denkt toch zeker niet dat de postbode heeft gevraagd om dit klote weer en enveloppen die niet tegen een stootje kunnen?
Bel/mail/schrijf je werkgever en vraag om een nieuwe versie. Probleem opgelost.
Ik snap dat je baalt hoor. Maar om hier zo'n heisa van te gaan maken is echt zwaar overdreven. Je denkt toch zeker niet dat de postbode heeft gevraagd om dit klote weer en enveloppen die niet tegen een stootje kunnen?
Bel/mail/schrijf je werkgever en vraag om een nieuwe versie. Probleem opgelost.
woensdag 13 juli 2011 om 12:32
quote:Chantalo1984 schreef op 13 juli 2011 @ 12:30:
[...]
Nee inderdaad..
En nogmaals normaal zou je me echt niet horen klagen maar als de rest van de post gewoon droog is en deze envelop is zeiknat dan vind ik dat vreemd.
Trouwens de laatste keer dat het hier regende was vanmorgen om een uur of 9.. De post is bezorgd ongeveer 5 min voor ik het topic opende, dus nat van het heen weer lopen kan hij niet zijn geworden.
Wat wil je hiermee zeggen? Dat de postbode een plas water heeft opgezocht om zijn post even lekker doorheen te halen?
Ga even buiten staan, afkoelen.
[...]
Nee inderdaad..
En nogmaals normaal zou je me echt niet horen klagen maar als de rest van de post gewoon droog is en deze envelop is zeiknat dan vind ik dat vreemd.
Trouwens de laatste keer dat het hier regende was vanmorgen om een uur of 9.. De post is bezorgd ongeveer 5 min voor ik het topic opende, dus nat van het heen weer lopen kan hij niet zijn geworden.
Wat wil je hiermee zeggen? Dat de postbode een plas water heeft opgezocht om zijn post even lekker doorheen te halen?
Ga even buiten staan, afkoelen.
woensdag 13 juli 2011 om 12:33
quote:Chantalo1984 schreef op 13 juli 2011 @ 12:30:
[...]
Nee inderdaad..
Je gaat gewoon geen begrip tonen he?
Nou, vooruit, omdat je het zo graag wil horen:
Dit is het drama van de week, de postbezorger is een loser en had ander werk moeten zoeken. Die verdiend zijn of haar ontslag. Een beetje jouw post bewust natmaken!! En je verdiend een bos bloemen en een tegoedbon voor de sauna. En een velletje gratis postzegels
[...]
Nee inderdaad..
Je gaat gewoon geen begrip tonen he?
Nou, vooruit, omdat je het zo graag wil horen:
Dit is het drama van de week, de postbezorger is een loser en had ander werk moeten zoeken. Die verdiend zijn of haar ontslag. Een beetje jouw post bewust natmaken!! En je verdiend een bos bloemen en een tegoedbon voor de sauna. En een velletje gratis postzegels
woensdag 13 juli 2011 om 12:33
quote:Kier_V schreef op 13 juli 2011 @ 12:31:
[...]
maar jeetje.... bekijk het even in het kader van de omstandigheid!!
De omstandigheid is naar mijn idee dat er inderdaad een paar druppels water op kunnen zitten omdat de postbode een paar meter door de regen moest lopen.
Dit poststuk ziet eruit alsof het in een plas water is gevallen...
[...]
maar jeetje.... bekijk het even in het kader van de omstandigheid!!
De omstandigheid is naar mijn idee dat er inderdaad een paar druppels water op kunnen zitten omdat de postbode een paar meter door de regen moest lopen.
woensdag 13 juli 2011 om 12:34
quote:Chantalo1984 schreef op 13 juli 2011 @ 12:33:
Weet je, laat ook maar, ik klaag nooit en nu even wel omdat ik gewoon geirriteerd ben omdat het om belangrijke post gaat ..
Thanx voor jullie reactiesMisschien moet je je irritatie dan bij jezelf zoeken en niet afreageren op de postbode die er niks aan kan doen?
Weet je, laat ook maar, ik klaag nooit en nu even wel omdat ik gewoon geirriteerd ben omdat het om belangrijke post gaat ..
Thanx voor jullie reactiesMisschien moet je je irritatie dan bij jezelf zoeken en niet afreageren op de postbode die er niks aan kan doen?
woensdag 13 juli 2011 om 12:36
quote:Chantalo1984 schreef op 13 juli 2011 @ 12:35:
[...]
hhahah bij mezelf ? ja hoor ...
Ja, jij flipt zowat door iets wat gewoon kan gebeuren en waar geen schuldige voor is aan te wijzen. Of je moet een klacht tegen de regen willen indienen.
Maar goed, ik wist al dat je goed was in overdrijven dus dit verbaast me eerlijk gezegd niet bepaald.
[...]
hhahah bij mezelf ? ja hoor ...
Ja, jij flipt zowat door iets wat gewoon kan gebeuren en waar geen schuldige voor is aan te wijzen. Of je moet een klacht tegen de regen willen indienen.
Maar goed, ik wist al dat je goed was in overdrijven dus dit verbaast me eerlijk gezegd niet bepaald.
woensdag 13 juli 2011 om 12:36
quote:pietapuk schreef op 13 juli 2011 @ 12:33:
[...]
Jij denkt dat de postbode het stuk persoonlijk bij de verzender heeft opgehaald, in haar tasje heeft gedaan, en meteen is doorgefietst naar de ontvanger?
Weleens van distributiepunten gehoord binnen het netwerk van het postbedrijf?
[...]
Jij denkt dat de postbode het stuk persoonlijk bij de verzender heeft opgehaald, in haar tasje heeft gedaan, en meteen is doorgefietst naar de ontvanger?
Weleens van distributiepunten gehoord binnen het netwerk van het postbedrijf?
woensdag 13 juli 2011 om 12:39
quote:alexisss schreef op 13 juli 2011 @ 12:36:
[...]
Ik flip niet ik klaag even ..
Jij kan niet veel hebben heb ik al gemerkt.
[...]
Ik flip niet ik klaag even ..
Jij kan niet veel hebben heb ik al gemerkt.
woensdag 13 juli 2011 om 12:39
Ik begrijp helemaal hoe je je voelt. Mijn vriend kreeg gisteren zijn salarisstrookje ook kletnat binne, voordeel zijn baas had het wel in een goede envelope gedaan. Als ik zie hoe jouw envelope eruit ziet is het niet van goede kwaliteit.
Je kunt klagen maar ik denk niet dat het erg veel uitmaakt bij PostNL.
Je kunt klagen maar ik denk niet dat het erg veel uitmaakt bij PostNL.
woensdag 13 juli 2011 om 12:42
Tja, als ex-postbezorger vind ik wat ik op de foto zie wel meevallen. Ziet er typisch uit als post op zo'n dag als deze. Misschien is het inderdaad gevallen, het waait ook aardig, dus misschien de fiets omgevallen oid. Poststuk is vrij groot, dus kan best aan de randen nat geworden zijn en dan beschadigd het sneller door een elastiek (dat zeer waarschijnlijk hier de oorzaak is vanwege de grootte van het poststuk, en ook de verklaring kan zijn voor het feit dat de rest van je post niet nat is).
woensdag 13 juli 2011 om 12:44
"maar als de rest van de post gewoon droog is en deze envelop is zeiknat dan vind ik dat vreemd. "
Dames, we hebben een mysterie om handen...woeeeeh
De zaak van de natte envelop! Misschien is de T.O van het werken zonder slipje," oh jee wat als ik nu nat word" op jou enveloppe gaan zitten?
De zaak van de natte envelop! Misschien is de T.O van het werken zonder slipje," oh jee wat als ik nu nat word" op jou enveloppe gaan zitten?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
woensdag 13 juli 2011 om 12:45
quote:mali30 schreef op 13 juli 2011 @ 12:44:
"maar als de rest van de post gewoon droog is en deze envelop is zeiknat dan vind ik dat vreemd. "
De zaak van de natte envelop! Misschien is de T.O van het werken zonder slipje," oh jee wat als ik nu nat word" op jou enveloppe gaan zitten?Zie mijn eerdere post. Niet zo mysterieus hoor.
De zaak van de natte envelop! Misschien is de T.O van het werken zonder slipje," oh jee wat als ik nu nat word" op jou enveloppe gaan zitten?Zie mijn eerdere post. Niet zo mysterieus hoor.
woensdag 13 juli 2011 om 12:45
woensdag 13 juli 2011 om 12:47
quote:mali30 schreef op 13 juli 2011 @ 12:44:
De zaak van de natte envelop! Misschien is de T.O van het werken zonder slipje," oh jee wat als ik nu nat word" op jou enveloppe gaan zitten?hahahaha nee dat ben ik gelukkig niet ...
De zaak van de natte envelop! Misschien is de T.O van het werken zonder slipje," oh jee wat als ik nu nat word" op jou enveloppe gaan zitten?hahahaha nee dat ben ik gelukkig niet ...
woensdag 13 juli 2011 om 12:48
Is dit niet gebeurd in het sorteercentrum?
Ik heb weleens een open envelop binnengehad met een excuusbriefje daarbij. Gelukkig was er niets zoek.
Ik zou gewoon een klacht indienen, ook al gebeurt er niets mee. Misschien wel als heel veel mensen klagen bij deze postbode/postbezorger.
Ik heb weleens een open envelop binnengehad met een excuusbriefje daarbij. Gelukkig was er niets zoek.
Ik zou gewoon een klacht indienen, ook al gebeurt er niets mee. Misschien wel als heel veel mensen klagen bij deze postbode/postbezorger.
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'