computer vriend kapot
maandag 18 juli 2011 om 15:17
Ik zit ziek thuis en ik wilde even de computer van mn vriend aanzetten...dan gaat de tv namelijk aan. Ingewikkeld systeem..maar kwestie van knop indrukken en hij zou aan moeten. Hij ging niet aan...paar keer gedrukt. Vriend is net thuis en nu blijkt de computer kapot. Ik voel me echt superlullig...ik weet niet of t door mij komt of dat die al aan vervanging toe was. Feit is: hij is kapot...
Geintje kost 500 euro...wat moet ik doen?? Meebetalen??
Geintje kost 500 euro...wat moet ik doen?? Meebetalen??
maandag 18 juli 2011 om 15:29
Van aan en uitzetten gaat een computer niet kapot. Als je vriendje het zo goed weet, vraag hem dan precies wat er kapot is. Is de hardeschijf bekrast? Is het moederbord doorgebrand? Wat is er kapot? Als hij je dat niet precies kan vertellen, dan weet je genoeg.
Zeg hem meteen om de volgende keer een Mac te kopen. Veel stabieler.
Zeg hem meteen om de volgende keer een Mac te kopen. Veel stabieler.
maandag 18 juli 2011 om 15:30
maandag 18 juli 2011 om 15:32
Misschien dat een computer van slag raakt als je een keer of honderd met een hamer op de aan-knop ramt uit ongeduld maar toch niet van een paar keer erop drukken.
Ik zou eigenlijk boos worden op m'n vriend als die mij gelijk de schuld zou geven ervan. Maar ben ook in een slecht humeur.. zou eigenlijk al boos zijn om het feit dat hij een dom systeem in huis had waardoor je niet normaal tv kan kijken zonder de computer aan te zetten/te mollen.
Ik zou eigenlijk boos worden op m'n vriend als die mij gelijk de schuld zou geven ervan. Maar ben ook in een slecht humeur.. zou eigenlijk al boos zijn om het feit dat hij een dom systeem in huis had waardoor je niet normaal tv kan kijken zonder de computer aan te zetten/te mollen.
maandag 18 juli 2011 om 15:33
quote:wionn schreef op 18 juli 2011 @ 15:32:
Ik zou eigenlijk boos worden op m'n vriend als die mij gelijk de schuld zou geven ervan. Maar ben ook in een slecht humeur.. zou eigenlijk al boos zijn om het feit dat hij een dom systeem in huis had waardoor je niet normaal tv kan kijken zonder de computer aan te zetten/te mollen.Dat zou ik nou ook hebben!
Ik zou eigenlijk boos worden op m'n vriend als die mij gelijk de schuld zou geven ervan. Maar ben ook in een slecht humeur.. zou eigenlijk al boos zijn om het feit dat hij een dom systeem in huis had waardoor je niet normaal tv kan kijken zonder de computer aan te zetten/te mollen.Dat zou ik nou ook hebben!
maandag 18 juli 2011 om 15:36
quote:piekertje83 schreef op 18 juli 2011 @ 15:31:
De voedingskabel heeft het begeven...het is geen laptop maar een kastje die je moet aanzetten om de tv aan te doen...Is die kabel van goud ofzo dat die 500 euro kost. Een voedingskabel zal meer rond de 50 euro zitten.
De voedingskabel heeft het begeven...het is geen laptop maar een kastje die je moet aanzetten om de tv aan te doen...Is die kabel van goud ofzo dat die 500 euro kost. Een voedingskabel zal meer rond de 50 euro zitten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 18 juli 2011 om 15:38
quote:jo12345 schreef op 18 juli 2011 @ 15:32:
Een voedingskabel kan nooit ¤500,- kosten. Dat is gewoon een stroomkabel en kost misschien ¤5,-Nou toen die van mij kapot was zou een nieuwe ongeveer 80 euro kosten maar ik had toen gelukkig nog garantie en kostte het niets. Maar 5 euro is wel weer het andere uiterste.
Een voedingskabel kan nooit ¤500,- kosten. Dat is gewoon een stroomkabel en kost misschien ¤5,-Nou toen die van mij kapot was zou een nieuwe ongeveer 80 euro kosten maar ik had toen gelukkig nog garantie en kostte het niets. Maar 5 euro is wel weer het andere uiterste.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 18 juli 2011 om 15:39