goede dag, slechte dag deel 4
zondag 19 juni 2011 om 22:52
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
woensdag 20 juli 2011 om 23:07
Goed van je ibi dat je toch bent gegaan. Welterusten Ibi
He yellow hoezo moet ik bij Chat en Sanne zijn voor tips? Ik weet wel hoe ik moet schoonmaken maar heb er nooit zin in
Die vrouw van vanmiddag begon ook van die deur moet je daar mee schoonmaken en dit is het spul voor de wc. Dan begin ik me al te ergeren he. Dus ik zeg tegen haar ik weet echt wel hoe ik moet schoonmaken ik heb zelfs in een vakantiepark schoongemaakt. En daar komt bij iedere gek kan schoonmaken.Ik erger me nu sowieso dood het stinkt naar kattepies bij mij. Hebben de katten op mijn dochter zijn vest gepiest. Ben ik bij een ander aan het schoonmaken is mijn eigen huis vies.
Zo even wat gefilosofeer van mij
He yellow hoezo moet ik bij Chat en Sanne zijn voor tips? Ik weet wel hoe ik moet schoonmaken maar heb er nooit zin in
Die vrouw van vanmiddag begon ook van die deur moet je daar mee schoonmaken en dit is het spul voor de wc. Dan begin ik me al te ergeren he. Dus ik zeg tegen haar ik weet echt wel hoe ik moet schoonmaken ik heb zelfs in een vakantiepark schoongemaakt. En daar komt bij iedere gek kan schoonmaken.Ik erger me nu sowieso dood het stinkt naar kattepies bij mij. Hebben de katten op mijn dochter zijn vest gepiest. Ben ik bij een ander aan het schoonmaken is mijn eigen huis vies.
Zo even wat gefilosofeer van mij
woensdag 20 juli 2011 om 23:14
Ibi, superveel gedaan idd! Trots op je dat je naar de knutselclub bent geweest. Wat heb je geknutseld eigenlijk?
En jullie waren klein, ik begrijp wel dat jullie graag een verjaardag wilden vieren. Niet al te schuldig voelen. Och lieverd wat rot toch he, ouder worden is idd een soort confrontatie. Herken dat zelf ook bij mijn broertje, hij blijft altijd 17, maar ik ben ondertussen al veel ouder, het klopt niet ofzo.. Lieve lieve ibi, weer zo'n moeilijk moment
Mika, ik bedoelde ook niet dat je niet kon schoonamken (enneh ik kan echt niet schoonmaken, ben ik nu nog gekker dan gek hahaha )Jammer van de kattenpis zeg
En jullie waren klein, ik begrijp wel dat jullie graag een verjaardag wilden vieren. Niet al te schuldig voelen. Och lieverd wat rot toch he, ouder worden is idd een soort confrontatie. Herken dat zelf ook bij mijn broertje, hij blijft altijd 17, maar ik ben ondertussen al veel ouder, het klopt niet ofzo.. Lieve lieve ibi, weer zo'n moeilijk moment
Mika, ik bedoelde ook niet dat je niet kon schoonamken (enneh ik kan echt niet schoonmaken, ben ik nu nog gekker dan gek hahaha )Jammer van de kattenpis zeg
woensdag 20 juli 2011 om 23:22
Ibi Ik denk dat het vieren van dingen wel iets is dat in de loop van jaren weer makkelijker wordt. En denk ook dat je moeder het uiteindelijk heel lief vond dat jullie iets speciaals voor haar wilden doen.
Yellow, ik vind mezelf ook geen schoonmaakwonder. Mijn ouders hebben altijd een hulp gehad, dus het zit niet in mijn genen. Maar ik ben fanatiek en Google is uit uitkomst!
Yellow, ik vind mezelf ook geen schoonmaakwonder. Mijn ouders hebben altijd een hulp gehad, dus het zit niet in mijn genen. Maar ik ben fanatiek en Google is uit uitkomst!
woensdag 20 juli 2011 om 23:25
Ibi wat yellow zegt, jullie waren nog klein en begrepen niet waarom mams de verjaardag niet wilde vieren. Echt niet schuldig over voelen hoor!
Yellow hoezo kun je niet schoonmaken, tuurlijk kan jij dat. Als je bij tante mikaah komt logeren geef ik jou wel les in schoonmaken
*gaat nu wat schoonmaakwerkzaamheden opsparen *
Yellow hoezo kun je niet schoonmaken, tuurlijk kan jij dat. Als je bij tante mikaah komt logeren geef ik jou wel les in schoonmaken
*gaat nu wat schoonmaakwerkzaamheden opsparen *
woensdag 20 juli 2011 om 23:38
Ieb mijn hart huilt met je mee. Ik heb je nu een paar keer meegemaakt en je bent erg openhartig geweest en me veel verteld over Patrick, je moeder en allerlei andere zaken. Ik ben geen mens die armen om iemand heen slaat en de juiste dingen op dat moment weet te zeggen, maar je hebt me zó geraakt. Afgelopen zaterdag ook. Jouw leven is zo oneerlijk geweest en ik vraag me af waarom dat nodig is. Waarom de één zo veel meer moet lijden. Ik weet het niet. Ik snap er geen bal van. Ik hoop dat je je realiseert dat je ontzettend sterk bent. Hoe rot je je van binnen ook voelt, je presteert het toch maar om gezellig te zijn. Je gaat erop uit, je werkt, je onderhoudt je contacten met (schoon) familie. Je bent hier een luisterend oor voor anderen die in de shit zitten. Ik heb enorme bewondering voor je. Ik snap dat je totaal geen zin in je verjaardag hebt. Het zal een moeilijke dag voor je worden. Maar ook die gaat weer voorbij. Als je niet weet waar je het zoeken moet, weet dan dat je altijd welkom bent.
Mika, belachelijk dat iemand zegt hoe je schoon moet maken. Laat ze lekker lullen. Ik ben niet zo'n poetsmiep hoor. Hou wel van een opgeruimde boel en vind hygiene ook belangrijk, maar er zijn grenzen. Schoonmaken is echt mijn hobby niet.
Mika, belachelijk dat iemand zegt hoe je schoon moet maken. Laat ze lekker lullen. Ik ben niet zo'n poetsmiep hoor. Hou wel van een opgeruimde boel en vind hygiene ook belangrijk, maar er zijn grenzen. Schoonmaken is echt mijn hobby niet.
woensdag 20 juli 2011 om 23:45
Chat als ze was doorgegaan dan had ik haar de doek in de handen gedrukt en was weggegaan. Ze moeten mij gewoon mijn gang laten gaan en niet zeuren.
Ibi wat Chat zei is allemaal zo waar. Ik wilde dat ik het zo mooi kon verwoorden maar daar ben ik geen ster in. Maar kan wel knuffels uitdelen en ook voor chattie
Ibi wat Chat zei is allemaal zo waar. Ik wilde dat ik het zo mooi kon verwoorden maar daar ben ik geen ster in. Maar kan wel knuffels uitdelen en ook voor chattie
woensdag 20 juli 2011 om 23:54
Was niet echt commentaar. Ze dacht misschien dat ik nog nooit een doek in mijn handen had gehad
Maar is onbetaald ja. Mijn vorige baas die stuurt zijn jongens wel eens naar mij toe om de tuin te doen. Grasmaaien etc. Ik heb geen tuinspullen. En nu vroeg hij mij of ik wilde meehelpen schoonmaken omdat die vrouw dat zelf niet meer kan. Het huis is van een collega van hem en die heeft een hersenbloeding gehad en zit nu in een verzorgingstehuis en kan niet meer zelfstandig wonen. Dus ik doe het voor mijn baas niet voor die trol. Die vrouw is een kennis van die man maar ze helpt wel mee met opruimen. Het is niet zo dat ze niets doet hoor
Maar is onbetaald ja. Mijn vorige baas die stuurt zijn jongens wel eens naar mij toe om de tuin te doen. Grasmaaien etc. Ik heb geen tuinspullen. En nu vroeg hij mij of ik wilde meehelpen schoonmaken omdat die vrouw dat zelf niet meer kan. Het huis is van een collega van hem en die heeft een hersenbloeding gehad en zit nu in een verzorgingstehuis en kan niet meer zelfstandig wonen. Dus ik doe het voor mijn baas niet voor die trol. Die vrouw is een kennis van die man maar ze helpt wel mee met opruimen. Het is niet zo dat ze niets doet hoor
woensdag 20 juli 2011 om 23:58
Maar het is zo stom eigenlijk maar ik loop sinds gisteren al aan die situatie van die man te denken. Hij woonde alleen, heeft een dochter waar hij geen contact mee heeft en nu zit hij in een verzorgingstehuis en kan bijna niks meer. En anderen (wel vrienden dan) zitten aan zijn spullen, moeten zorgen dat het huis leeg komt. En dan denk ik dat ik wel wat boeken weg kan doen anders lopen anderen er mee te leuren. Privé dingen wat moet je daar mee doen. Stom he dat ik daar zo dan over nadenk.
donderdag 21 juli 2011 om 00:05
Is die man wel bij z'n positieven Mika? Kun je bespreekbaar maken wat er met zijn spullen moet gebeuren? Jemig, ik zou het ook niet weten. Naar de kringloop ofzo? Ik zit ook weleens te denken als mijn vader er niet meer is. Wat móet je met al die spullen. Ik hoef er ook niks van te hebben, ja wat persoonlijke herinneringen dan misschien, maar ik hecht weinig waarde aan spullen eerlijk gezegd. Lastig!
donderdag 21 juli 2011 om 11:25
Zo ben er klaar voor!
En haha ik bedenk me net iets.
Vandaag heb ik een roze bui dus ben in het roze gekleed. En ik bedenk me waar ik voor naar ikea moet...
Roze bakken
Dus ter compensatie heb ik die paarse bloem (gekocht op de markt met jullie) in mijn haar en paarse schoentjes aan.
Hahahahahaaaaa ik heb er zin in!!
En haha ik bedenk me net iets.
Vandaag heb ik een roze bui dus ben in het roze gekleed. En ik bedenk me waar ik voor naar ikea moet...
Roze bakken
Dus ter compensatie heb ik die paarse bloem (gekocht op de markt met jullie) in mijn haar en paarse schoentjes aan.
Hahahahahaaaaa ik heb er zin in!!
donderdag 21 juli 2011 om 15:45
Het was heel leuk. !!! Choco heeft 15 roze bakken gekocht haha. Ik hen stickers om mijn chocolade spetters op de muur mer Ye bedekken en een nieuwe hoes voor bank. Zit nu in bus naar kringloopwinkel kijken.voor een kastje voor mijn gasstel.
Was werk ok iebs? Hier geeft het niet echt geregend eigenlijk. Veel plezier bij neef he vanavond
Was werk ok iebs? Hier geeft het niet echt geregend eigenlijk. Veel plezier bij neef he vanavond