Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Ik heb net m`n lenzen weer ingedaan na wederom een week antibioticadruppels in beide ogen dus als het nu weer fout gaat dan ben ik bang dat ik niet meer tegen lenzen kan
Oooooow dat méén je niet Moon!! Het scherm van m`n laptop heeft de geest gegeven en moet nu desperate en snel een nieuwe en dan nu liefst een desktop. En goedkoop, had ik dat al gezegd?
Ik heb ook heel veel stieffels waaronder 1 geschifte en 2 die in Amerika zitten

Ik ga zo een mini-wasstraat ondernemen hier. Duim met me mee
En jawel, 4 op een rij
Wuppenkind slaapt nog en ik overweeg om de taart alvast aan te snijden voor meselluf

5, wat een loserTs zijn jullie seg
Nah, even kijken wie er ondertussen gebigd heeft
Mijn kind likte net aan een laars met stront

Na de laars naar buiten te hebben gemikt en Nemo luid krijsend zijn mond te hebben gespoeld kon ik toen nog mijn eigen kots opruimen.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Gadverdámme zeg!
Leuk man, kinderen
Maar wat ik wilde vragen Ik heb nog veel eieren met houdbaarheidsdatum tot vandaag. Als ik ze nou allemaal kook, hoe lang kan ik dan nog goedhouden denken jullie?
Als je ze kookt nog 2 dagen geloof ik.

Pep je wilt toch geen zware programma's erop hebben dan? Ik zal eens aan man vragen hoe of wat. Kan ook zijn dat hij ze allemaal in gebruik heeft, maar dat weet ik dus niet. We hebben 7 computers inclusief 2 laptops misschien dat we iets kunnen doen.

Maar pin me er niet op vast
7 computers, 2 laptops en allemaal in gebruik?

Maar alleen als er iets "over" is hoor of mischien weet ie viavia weer iets anders óf hij kan me adviseren in wat ik wel/niet nodig heb bij aanschaf van nieuwe. Hoef inderdaad geen zware programma`s: wil redlijk snel kunnen internetten, wat foto`s opslaan maar meeste brand ik gewoon op cd en af en toe muziek downloaden. Verder geen rare dingen.

Vish, wassie buiten in poep gestapt of trappelde ie in z`n eigen poep bij verschonen? Either way gewoon jakkie tuurlijk
Wat maggut ongeveer kosten. Want manlief heeft liever een zelf in elkaar gezette comp dan een kant en klare. Ander krijg je dingen die je toch niet gebruikt en waar je wel voor betaald.

Ik zal eens vragen, maar ben mijn man kwijt

Denk de hond aan het uitlaten.
Zo goedkoop mogelijk Moon . Als ik zeg 300 euro dan valt ie waarschijnlijk van z`n stoel van het lachen Maar alles boven de 300 euro moet deze bijstandstrekker bij elkaar sprokkelen dus dan weet je het wel....

Man kwijt
anoniem_27760 wijzigde dit bericht op 27-01-2008 12:38
Reden: De maan en de sterren
% gewijzigd
Star??? Hmmmm, ik dacht toch echt Moon te zien
Oooow
hahahahaha inderdaad. Denk dattie er best onder kan blijven Pep. Onze nieuwe poepiesnelle computer heeft hij zelf in elkaar gezet en koste wel iets meer maar een kant en klare met de hardware die we nu hebben kost 2x zoveel.
Heeejjj... ik heb ook oog- en lenzenprobleem

Mag nu na maaaaaaanden eindelijk volgende week weer lenzen proberen (na tijden van oogontstekingen, hoornvliesontstekingen, anitbiotica en allergische reacties zuchtzeursteunklaagmopper.... als het nu niet werkt, mag ik nooit meer lenzen

Ohh Pep dus misschien straks van computerprobleem verlost door Mooncatcher?
Peas on earth!
Haha pesies....

Star, hersteld hoor
Eieren 11 minuten gekookt, dan zullen ze wel hard zijn toch? Nu moeten we met z`n 2en 6 eieren in 2 dagen opeten

Ow Erwt, jij ook probleem dus. Bij mij ook oogontsteking in 1 oog, paar dagen gedruppeld met antibioticashit en toen weer lenzen in (vorige week zaterdag). `s Avonds beide ogen knalrood en volgende ochtend leek ik Dracula . Nu dus vanaf vorige week zondag gedruppeld, gister laatste dag en nu op Hoop van Zegen. Ik ga echt huilen als ik niet meer tegen lenzen kan Hopelijk gaat het nu bij jou goed
Pep, kwartje valt bij mij nu pas. Lensproblemen kunnen komen door het geven van bv.
Brrrr Erwt, dat klinkt ook niet echt gezellig.
En wat is de oplossing Star? Stoppen met bv?

Hoe is je dag tot nu toe?
Dan geeft Erwt onbevlekte borstvoeding zonder dat er maar een kind aan te past komt

Vish, ik ben aan t opruimen, Chico is er eindelijkkkk grrrrr, en kwam oud schilderij tegen. Ga het of overschilderen of naar jou toe sturen

Haai PopdeE! Ben je nog met erwtman of issie al naar huus?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven