Good Luck

12-05-2011 09:44 2650 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gossie Bam, dat is ook wel sneu voor de 2 vriendjes, hoop dat ze allebei snel weer een nieuw best vriendje hebben... Leuk dat Juul het zo fijn vindt op de NSO. Mr J heeft nu zijn 2e week en die vindt het ook heerlijk, en ik ben blij dat hij met al die regen daar zit.

Amalia, kijk jij dat programma altijd? Het valt me vaak op dat ze meteen grijpen naar pijnbestrijding, wat een mietjes daar. Nee hoor, geintje. Ik had deze keer ook wel wat willen hebben tegen de pijn.
Stressed is just desserts spelled backwards
Foxfifi, wat is dat voor vaag bericht?
Have een mooie dag? Dank hoor Foxfifi.

Ach, wat sneu inderdaad Bam. Dat is wel een slik moment ja, zo'n afscheid. Denk je dat ze contact gaan houden? Na, meestal op die leeftijd, dan zijn ze ook snel wel weer uit elkaar gegroeid. En als jij niets met die ouders hebt is het ook zo wat om contact te gaan zitten houden. Wat enorm lief trouwens dat je een afscheidsboekje hebt gemaakt!

Ooo, dat is ook lekker vlot, L afzwemmen na de zomer! Stoer. Jammer dat z'n vriendje na de zomer naar groep 3 gaat. Spelen de groepen een beetje door elkaar in de pauzes? Krijgt L nieuwe kindjes in zijn klas of blijft de groep hetzelfde (minus vriendje dan)? Hahaha, D. kleine coiboi dus met dat wijdbeens lopen. Lief.

Mal, wat zieilig zo'n last met poepen... Is de ontlasting ook hard? Hij is nog wel erg klein voor druppeltjes enzo he?
quote:Helenita2 schreef op 19 juli 2011 @ 14:06:

Mal, wat zieilig zo'n last met poepen... Is de ontlasting ook hard? Hij is nog wel erg klein voor druppeltjes enzo he?

Nee, het is juist helemaal niet hard. Elke keer spuitluiers.

Maar het lijkt gewoon net alsof wanneer hij op zijn rug ligt niet goed weet welke kant hij op moet persen. Als ik hem dan laat zitten dan komt het er wel uit.
Wat maf Mal. Misschien dat de darmpjes nog niet helemaal op gang zijn met de peristaltische beweging. Op zich niet zo'n punt om hem even rechtop te laten zitten, maar niet goed voor je nachtrust.
Goedemorgen!

Amalia: Woww doet ie goed de gele band.. ik blijf uit de buurt

Cool afzwemmen, zwem je in de zomer door? nou ja L Dan?

Hel: Sja het is wel sneu voor hem, maar helaas hoort het erbij.

We gaan in elk geval wel proberen contact te houden, maar of het gaat werken, dat zal de tijd uitwijzen.

Ze hebben van de moeder allebei dezelfde knuffel gekregen, dat als ze elkaar missen ze maar naar de knuffel moeten kijken, dan denken ze aan elkaar! Zo schattig.

Juul sleept momenteel de knuffel steeds mee naar school, en het vriendje ook, dat is wel grappig om te zien. Ze zijn wel hecht samen.
Jaaaaaaaaaa dat was ik Hel, maar dat is al wel weer anderhalf jaar geleden.. en ik ben wel een echte koffiedrinkster, maar geen geld uitgeefster (voor mezelf) dus hier ook geen 1000 euro apparaat hoor, haha

Wij hebben de Longhi Jin, Heerlijk apparaat, kan in verschillende sterktes, en er zit een appart vakje voor eventuele gemalen koffie of cafeinevrij ofzo.. Kan handig zijn.....

Als ik het goed heb was hij 350,-
Wat lief Bam, zulke dikke vriendjes. Benieuwd of het contact blijft. Grote kans dat ze allebei al snel opgeslokt worden door nieuwe vriendjes, school en andere bezigheden. Maar je weet het niet, sommige levenslange vriendschappen beginnen al heel jong. Maatje heeft ook een echt hartsvriendinnetje, heel leuk om ze samen te zien. Ze zitten nog een jaar bij elkaar in de klas, spelen ook vaak bij elkaar thuis. Dus da's gezellig. Hoorde trouwens gisteren van de moeder van dat meisje dat zij van juf had meegekregen dat zij in de klas wel heel erg gefocust is op Maatje en dat ze dat een beetje proberen te doorbreken.

Oei, moet over 20 min. op school zijn (uurtje helpen met eindejaarsschoonmaak, lekker poetsen..) maar zit nog in bezwete hardloopkloffie. Even supersnel douchen. Wel zo fris.
O joh, is dat alweer anderhalf jaar geleden?? Wat vliegt de tijd! (tuuterdetuuterdetuut - ik lijk juffrouw mier wel )
Fixfifi, wat/wie is dat?

Hier ook eindejaarspoets op school. Vorige week psz, vandaag klas L.

Schattig idee die knuffels Bam!
Getsie, L spaart regenwormen in een potje :puke:
quote:amalia schreef op 20 juli 2011 @ 13:24:

Getsie, L spaart regenwormen in een potje :puke:Hij wordt later vast bioloog
Blij dat mijn kind niet de enige is...

Die wilde laatst al een naaktslak een slaapplek geven binnen....

Dacht dus ff van niet
Hel: Schattig is dat he, als ze echt vriendinnetjes zijn..

Wel goed dat ze daar op letten van school uit.

Hier ook 2 plakkers, mochten dus ook niet naast elkaar zitten in de kring, en samen een werkje doen, mocht wel maar de juf zorgt er wel voor dat ze regelmatig met iemand anders een werkje doen.

We zullen zien of het blijft.

al zijn het beide wel type's als ze ergens voor gaan, dat het ook blijvend is.. dus ik denk dat veel afhankelijk is van hoe wij er als ouders mee omgaan.

Maar goed, de tijd zal het leren,
Ik praat nu al in verledentijd...
quote:bambino schreef op 20 juli 2011 @ 18:16:

Blij dat mijn kind niet de enige is...

Die wilde laatst al een naaktslak een slaapplek geven binnen....

Dacht dus ff van niet aaaah lief toch? Juist leuk, een naaktslak als extra huisdier
Ik zal vragen of hij de naaktslak vangt en dat jij wel een bedje hebt voor de naaktslak..
Bam, erg he die slakken. B kust slakken! alleen die met huisjes gelukkig...
quote:amalia schreef op 21 juli 2011 @ 10:46:

Bam, erg he die slakken. B kust slakken! alleen die met huisjes gelukkig...:puke:
Allemaal bioloogjes in de dop dus.

Die van mij wil tijgertemmer worden volgens mij, hij is alleen maar aan het klooien met Julius de laatste tijd.
**Grrrrauw! Maar Julius lijkt me wel een lief tijgertje. +

L is goed op weg een nieuwe BFF te krijgen. Heeft al 2 dagen hetzelfde vriendje hier en voor morgen was er ook alweer half half afgesproken. Hopelijk niet teveel verdriet na de vakantie dus.``
Bam, dank voor de Longhi-tip. Ik zal zo eens googlen. Klinkt goed! Oh en wat naar dat het vriendje weg gaat. Wat lief van het boekje en de knuffels. Moeilijk hoor!

Amalia, wat lief dat ze zo loopt! Lijkt me heel leuk om te zien!
Mijn jongste is verzot op slakken zoeken. Die had er een gevonden en die slak moest perse een vriendje, hebben we een uur gezocht!
Wees blij dat je zo weinig slakken in de tuin hebt dat je een uur moet zoeken
Ja Jin wees blij idd, duurt hier geen 4 seconden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven