societatis occultae
maandag 18 juli 2011 om 02:20
Dit is het societatis occultae.
Leden:
Elfje26
MrsStanleyWalker aka Wa'k
Idalee
Xalvadora
Dickens
Khemam
Thekla
Mefs
Conundrum
Nerd
DonkeyShot
Ronnie Mitchell
Yellow Love
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.
Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.
Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
Leden:
Elfje26
MrsStanleyWalker aka Wa'k
Idalee
Xalvadora
Dickens
Khemam
Thekla
Mefs
Conundrum
Nerd
DonkeyShot
Ronnie Mitchell
Yellow Love
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.
Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.
Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
vrijdag 22 juli 2011 om 23:49
zaterdag 23 juli 2011 om 00:09
Mijn dosis is vandaag telefonisch opgehoogd door noodpsychiater en die rare koppijn is weg nu. Was het dus dubbel en dwars waard. Ik klets wel tegen je aan totdat het een beetje zakt meid. Je bent waarschijnlijk even helemaal uit balans, morgen flink gas terug hoor!
You know how I know? Because I reeaally think so!
zaterdag 23 juli 2011 om 00:12
zaterdag 23 juli 2011 om 00:14
heb 2 wijntjes op, mag eigenlijk niet met oxa, maar ja, neem er zo weinig de laatste tijd. Gister schreef ik volgens mij nog dat het goed ging. En nu weer dit. Wil graag beginnen met de therapie, denk dat het me vooruit zal helpen, want ik blijf nu wel erg lang hangen op hetzelfde punt.
Goed dat de hoofdpijn weg is! Raar, je zou denken dat dat minder zou worden met minder medicatie. Nou, mooi dat het helpt.
Goed dat de hoofdpijn weg is! Raar, je zou denken dat dat minder zou worden met minder medicatie. Nou, mooi dat het helpt.
zaterdag 23 juli 2011 om 00:17
Joh, ik drink ook weleens een glas port voor ik medicijnen inneem. Zo'n drama is dat niet hoor, je reactievermogen neemt sneller af, maar in bed is dat niet heul gevaarlijk hoor. Die waarschuwingen moet je niet al te serieus nemen, wordt je nog angstiger van.
zaterdag 23 juli 2011 om 00:22
Dat mutske is dezelfde als van die tattoo. Lijkt me een regelrechte tokkie. Ze doen het volgens mij van zwart geld ofzo, want mensen die schulden hebben moeten toch elk dubbeltje omdraaien en dat doen ze toch niet met trouwen in het buitenland, kom nou.